Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve meiden! 

 

Echt super bedankt voor jullie berichtjes! Zal even een stukje schrijven over vandaag!

 

we waren 1uur en 20 min te vroeg ( het verkeer zat wel heel erg mee! ) en ik mocht direct door naar mijn kamer! Eerst zou ik om 13.00 mogen omkleden maar om 11.30 kwamen ze al dat ik me klaar moest maken! Spulletjes aan en toen sloeg in eens de spanning toe. Mijn moeder knuffelde en ik begon met huilen, ook bij het geven van een kus aan mijn vriend schoot ik weer vol. Gelukkig was het meisje wat mee liep ondsettend lief en stelde me heel erg gerust!

 

toen moest ik in de uitslaap kamer gaan liggen op bed en toen gingen ze het Invus in brengen, mijn huid is heel dik dus dat ging lastig. Toen ik eenmaal klaar was moest ik nog even wachten en toen kwam dr Nio! Ik blijf hem geweldig vinden. Hij herkende me en vroeg hoe het was en toen moest ik even gaan staan zodat hij mij kon aftekenen. Ik zij nog voor de grap, ik zit op een borste forum en geloof me je hebt een hele fan club met Nio boobs! Toen moest hij lagen en zij dat hij zijn werk zo leuk vind en dat het voor hem leuk is doordat hij er goed in is.. onwijs leuke man!

 

toen Nio weg was kwam een verpleger mij op halen en grapte nog wat over mijn wimper extentions. Hij rolde me naar de operatie ruimte waar ik mijn operatie hemd uit moest en voorzichtig op het operatie bed moest klimmen. Nio deed nog een check of iedereen klaar was en toen kwam de anasestist ( of zo ) die zag de tattoo op mijn pols ( de naam van mijn vriend ) en zij dat ik maar aan hem moest denken. Ik kreeg pijn stillers en daarna slaapmiddel! Onbewust wil je lichaam zich verzetten tegen het slapen maar voor je het weet word je wakker gemaakt. 

 

Ik was nog half slaperig en kon mijn borsten haast niet zien maar ik heb alleen maar gehuild van blijdschap! Wel lag ik helemaal te klappertanden van de ontladingen. Ik werd naar mijn kamer gebracht en mijn moeder en vriend kwamen binnen en ja hoor gewoon harder huilen haha! De pijn voel ik maar het is dragelijk nog. Het voeld als extreme spierpijn.

ik kreeeg thee en een broodje en doen kwam het meisje wat met mij mee liep binnen. Ze deed mijn bh uit zodat we het konden zien, ik kreeg een spiegel en schoot in laggeb uit jeetje ik met memmen!! Mijn moeder vroeg meteen oef ze gaan jog wel zakken tog? Jaa zij de zuster ze zitten nu nog heel hoog! Maar ik was helemaal gelukkig! Precies waar ik van gedroomd heb! Ik heb een side boob nu!! Ik heb een decolleté! Wauw wat waren ze mooi en een mini sneetje! Mijn tepels staan helemaal mooi! 

 

Daarna legde ze de medicijnen uit aan mijn vriend en moeder en dat ik de komende 48 uur echt allleen mag liggen en mijn armen naast me om inwendige bloedingen te verkomen. 

Omdat ik geobsedeerd ben door mijn gewicht vroeg mijn vriend maar direct en wat wegen haar borsten, een kilo zij dat meisje. Haha dan weet ik dat ik dat er af kan trekken en niet moet schrikken! ( zo erg Haha)

 

In de auto heb ik blijkbaar heerlijk geslapen! En nog een broodje gegeten en wat vitamine water gedronken. Gelukkig ben ik totaal niet misselijk geweest! Mischien komt dat om dat ik vroeg ben opgestaan om precies voor de 6 uur een eiwitshake te nemen. Ik voel me ook niet dizzie of wat dan ook dus dat is top! En ja mijn borsten doen pijn maar het is dragelijk dus dat is veel fijn!

 

oja ik heb net ook al een pizza van de pizzaria naar binnen gewerkt, HEERLIJK! Straks om 10 uur mag ik weer medicijnen nemen! Waar ik trouwens ook mega blij mee ben is het Voedingskussens van mijn vriendin waar ik in lig! Dit geeft veel steun aan mijn armen waardoor ik nu zo kan typen! 

 

Ff afkloppen maar tot nu toe gaat het super! Oja en ik krijg nog een mooie sport bh van mama met een ritsje van de Hunkemöller ( dat radde ze me aan daar )

 

nu leg ik mijn telefoon weer even weg maar jullie zijn schatten! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag, haha en die grap met Nio over het forum is echt iets voor mij om zoiets eruit te flappen. Heel blij hoor dat het zo soepel verliep... nou ik ga denk ik ook maar wimper extensions nemen. Daar make up loos liggen zie ik echt niet zitten hihi. Geniet er maar heerlijk van meid

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei CupA84tje:

Wat een leuk verslag, haha en die grap met Nio over het forum is echt iets voor mij om zoiets eruit te flappen. Heel blij hoor dat het zo soepel verliep... nou ik ga denk ik ook maar wimper extensions nemen. Daar make up loos liggen zie ik echt niet zitten hihi. Geniet er maar heerlijk van meid

 

xxx 

 

Haha dank je!! Ja echt hè! Hij moest wel erg laggeb en volgens mij was hij wel een beetje vereerd hihi! Jaa idiaal ik hoef me lekker niet op te maken de komende tijd! Ah hoe je et bij ligt boeit op dat moment niet hihi! Dank je meid! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei KK-love:

Dat klinkt super goed!

Nu heb je ze!!!!

Geniet er maar lekker van:wub:

Jaa eindelijk!!! Komt goed! Nu lekker mijn medicijnen in genomen dus slapen zal wel lukken hoop ik! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Aloysa:

@Fickta Gefeliciteerd met je boobies!

 

Leuk verslagje! Haha geweldig die opmerking over het forum en Nio's fanclub. Die van jouw worden vast en zeker ook prachtig :D Nu lekker bijkomen en goed herstellen, succes!

Dank je! Haha echt hè! Aaah jaaa ik kan niet wachten tot ik ze weer mag zien! Ben steeds stiekem aan het spieken Haha! Kont helemaal goed dank je! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fickta, gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Nu lekker rustig aan doen, je medicijnen op tijd nemen, lekker veel drinken om de narcose uit je lichaam te spoelen en je lekker laten vertroetelen door je moeder en je vriend. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Als je een album hebt, zou ik graag mee willen spieken.

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

@Fickta, gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Nu lekker rustig aan doen, je medicijnen op tijd nemen, lekker veel drinken om de narcose uit je lichaam te spoelen en je lekker laten vertroetelen door je moeder en je vriend. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Als je een album hebt, zou ik graag mee willen spieken.

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Dank je!!!! Ja komt helemaal goed! Dat doen ze zeker hihi! Dank je wel super kief! Ik zal je even toevoegen! Er staan nu allleen nog een voor foto en van de possessie in. Ik probeer wanneer het kan foto’s de maken van de juweeltjes hihi! 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me net bedacht, en wat ik zo bijzonder vind aan Nio, Is dat hij echt luistert naar de individu. Ik heb hem laten zien wat ik wil en zo heeft hij mij laten passen. Bij mij is het nooit gegaan over mentor, enkel motiva. Hij heeft wel de soorten uitgelegd maar verder geen voorkeur voor merk of plaatsing uitgesproken.

Dat vind ik echt super fijn en goed achteraf, hij kijkt naar iedereen persoon opzich en laat zien aan de hand van wat jij wilt en van hem vraagt!

Heb jij dat ook zo ervaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei KK-love:

Wat ik me net bedacht, en wat ik zo bijzonder vind aan Nio, Is dat hij echt luistert naar de individu. Ik heb hem laten zien wat ik wil en zo heeft hij mij laten passen. Bij mij is het nooit gegaan over mentor, enkel motiva. Hij heeft wel de soorten uitgelegd maar verder geen voorkeur voor merk of plaatsing uitgesproken.

Dat vind ik echt super fijn en goed achteraf, hij kijkt naar iedereen persoon opzich en laat zien aan de hand van wat jij wilt en van hem vraagt!

Heb jij dat ook zo ervaren?

Jaa absoluut. Ik kwam blanko binnen met een vaag verhaal wat ik wou en hij heeft precies gemaakt wat ik wou! Hij is als persoon zo fijn! Hij legt alles ook duidelijk uit en wil ook echt dat het je droom borsten worden! Ik zou hem echt iedereen aanraden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Fickta:

Jaa absoluut. Ik kwam blanko binnen met een vaag verhaal wat ik wou en hij heeft precies gemaakt wat ik wou! Hij is als persoon zo fijn! Hij legt alles ook duidelijk uit en wil ook echt dat het je droom borsten worden! Ik zou hem echt iedereen aanraden! 

Klopt bij mij ging het ook zo! Ik hoop dat hij de 22ste december ook echt mijn idiaalbeeld kan maken bij mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gastmama:

Klopt bij mij ging het ook zo! Ik hoop dat hij de 22ste december ook echt mijn idiaalbeeld kan maken bij mij!

 

Mij spannend m!! Vast wel! Voor dat hij begon zij hij ik beloof dat ik er wat moois van ga maken! Nou dat heeft hij! Ze zitten nu alleen nog erg hoog maar goed geduld hihi! Hoeveel cc laat je zetten?

 

jaa klopt word wl even afkicken niet trainen maar goed als ik straks hersteld ben kan ik genieten van mijn droom boobs! Doe jij ook aan bodybuilding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Jasmijn_:

Hoe gaat het vandaag met je? 

 

Gaaf dat je aan bodybuilding doet trouwens! 

 

@gastmama, ik mag waarschijnlijk ook 22 december, alleen bij een andere kliniek dan haha 

 

Mij heb goed geslapen! Een paar keer wakker maar was ook meteeen weer weg. Vanochtend de wekker gezet omdat ik om 8.00 medicijnen in moest nemen. Toen ik waker Weerd had ik wel echt mega veel pijn .. mijn vriend moest me op de wc helpen en wassen met een washandje.. toen hij mijn klederen aan deed riep ik meteen dat hij me op bed moest leggen wand ik werd een beetje licht in mijn hoofd. Rustig op bed gewacht tot hij de bank klaar had en meteen even beschuitjes gegeten met ranja en thee zodat ik mijn medicijnen kon innemen. Nu ik een maar de medicijnen in me heb en lig gaat het prima. Lig lekker weg te doezelen met Netflix! Jeetje wat heb ik geluk met mijn lieve vriend! :wub:

 

oh spannend 22 dec! Hoeveel cc en waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei CupA84tje:

Hey je eerste dag boobies jeeeej! Doe maar rustig aan inderdaad lekker zo min mogelijk doen hoor haha. Gelukkig heb je dan nog wel redelijk kunnen slapen! 

 

Xxx

Jaaa mijn eerste dag!! Ik doe idd helemaal niets, was vanochtend al dizzie van het wassen.. ik heb idd lekker kunnen slapen hihi!!maar de pijn toen ik wakker werd was wel even pittig,, maar nu is alles weer dragelijk hihi! Kan niet wachten tot ik ze vanavond weer mag zien!! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!

 

vanacht heb ik prima geslapen, God bless zon voedings kussen! Ik kan niet rollen en lig heerlijk ondersteund! Vanochtend ging vroeg de wekker en ik werd wakker mt veel pijn! voor mijn medicijnen en met het wassen en aankleden werd ik even helemaal dizzie! Dus ben ik weer op bd gaan liggen tot mijn vriend benden d bank voor me klaar had! 

 

Een maal op de bank lekker beschuit met hagelslag op en groene thee! ( mijn vriend geeft me ook steeds ranja terwijl ik alleen maar denk neeee al dat onnodige suiker maar hij denk dat het goed voor me is, Haha hij is te lief om er tegen in te gaan dus ik geef mijn voeding nu maar even op Haha!

 

vanmiddag komt mijn vriendin langs dus dat is wel super fijn even afleiding! 

 

Vandaag probeer ik even foto’s voor jullie te maken! Ik heb gister nog foto’s toegevoegd die ik gister ochtend heb gemaakt voor de operatie. 

 

Okee ik merk dat ik half in slaap van dus de volgende update komt wel hihi! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fickta:

 

Mij spannend m!! Vast wel! Voor dat hij begon zij hij ik beloof dat ik er wat moois van ga maken! Nou dat heeft hij! Ze zitten nu alleen nog erg hoog maar goed geduld hihi! Hoeveel cc laat je zetten?

 

jaa klopt word wl even afkicken niet trainen maar goed als ik straks hersteld ben kan ik genieten van mijn droom boobs! Doe jij ook aan bodybuilding?

Ik ga voor de monoblock hydrogel.  Zeker 340 cc maar de 24ste heb ik de laatste passessie . Ik ben weer wat afgevallen dus misschien toch richting de 400.... twijfel twijfel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jasmijn_:

Hoe gaat het vandaag met je? 

 

Gaaf dat je aan bodybuilding doet trouwens! 

 

@gastmama, ik mag waarschijnlijk ook 22 december, alleen bij een andere kliniek dan haha 

Vond jiij dat ook fijn ivm vakantie? Alleen jammer van de kerst :rolleyes:

Zit je al bij de alle kerstballen verzamelen club? Een gezellige kletshoek voor meiden die in december geholpen worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.