Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

Op 13-8-2017 om 16:12 zei Rocker:

 

Danku! Ben er ook heel erg blij mee!

Als ik nu foto's zie van voor de operatie dan ziet dat er echt heel raar uit haha. 

Ben je al meer uit je keuze ondertussen?

sorry was een tijdje afwezig!

 

jaa dat zal wel!! jaa ik sta inmiddels helemaal achter de 500cc. ik ben er nu ook echt aan toe! ik heb mijn ouders inmiddels ook al voorbereid en volgende week of deze week ga ik het vertellen aan mijn moeder en ik denk dat ze het inmiddels zal begrijpen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 21-7-2017 om 14:25 zei Fickta:

Hallo allemaal,

 

ik ben nieuw hier en ik heb geen idee of ik het allemaal wel goed doe maar ik probeer het toch.

 

Een kennis van de sport heeft mij dr. Nio aan geraden. ik ben 26 kg afgevallen en doe inmiddels bikini fitness wedstrijden. hierdoor heb ik helemaal geen borsten meer, echt een A cup. ik heb eigenlijk alleen borsten gehad toen ik te zwaar was daar voor ook niet. Ik ben 1,73, 24 jaar en ik weeg 63 kg. op wedstrijden zit mijn vet percentage rond de 9% en nu rond de 14%. ik ben dus niet meer te dik maar ik ben wel grof in mijn schouders en borstkas., 

 

nu ben ik 3 weken gelden met mijn vriend naar Amsterdam gegaan voor een consult bij dr. Nio en we hebben verschillende maten bekeken, ik krijg de 85% siliconen en ik geloof dat die deels onder mijn borstspier komen zodat je in periodes van een laag vet percentage geen lijnen ziet. 

 

Toen ik daar was gingen we dus passen en toen kwamen we uit op 500cc, dit oogde namelijk gewoon heel natuurlijk. Wat ik wil is namelijk dat het natuurlijk wel mooi groter word maar ik denk dat te groot niet bij mij past. en nu las ik hier topics van dat er heel veel vrouwen bij 400cc het gevoel al hadden dat het te groot was. hier schrok ik wel heel erg van! 

 

Hoe reëel is het passen van de siliconen in een bh? en zijn er mensen met 500cc die mij gerust kunnen stellen met foto's? ik heb 14-11-17 de afspraak staan.

 

een ander dingetje voor mij is nog dat in mijn omgeving is er niemand die ook maar een seconde zou na denken over een borstvergroting etc. mijn vriend en vriendinnen begrijpen het volledig maar ik moet het mijn ouders nog wel vertellen en dit vind ik wel erg moeilijk, ik ben bang dat ze er kapot van zijn en alles zullen doen om me tegen te houden. verder wil ik het wel voor mijzelf houden. heeft iemand tips hoe ik dit het best kan aanpakken? tuurlijk ik heb mijn eigen huis en ik ben volwassen maar toch, het blijven je ouders. 

 

Naast al mijn bovengenoemde twijfels heb ik er onwijs veel zin in!! ik kan niet wachten tot ik eindelijk bh's en bikini's zonder maximizer vulling en sokken kan dragen haha! oja en sport bh's zonder een maximizer er onder te moeten verstoppen.. 

 

alvast bedankt! xxx 

 

 

 

Inmiddels helemaal blij en voorbereid!

 

na al jullie mooie foto's sta ik helemaal achter de 500cc !! en.. vandaag heb ik het verteld aan mijn moeder en die reageerde zo lief! ze snapte het volkomen en steunt met helemaal! 

 

Ik vond het heel spannend maar achteraf voel ik me bijna schuldig dat ik dacht dat ze het er helemaal niet mee eens zou zijn.

 

nu kan ik echt niet meer wachten tot 14-11! ik ben er mentaal ook helemaal klaar voor, kom maar op met mijn nieuwe boobs!

 

bedankt allemaal xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi @Fickta, jij bent ook al over 3 weken aan de beurt, wat leuk!

Ik word 13-11 door Nio geopereerd in Parkkliniek. Ben wel via OLVG gegaan maar operatie dus in Park.

Ik krijg 590cc Motiva dual plane maar ga morgen bellen dat ik 650cc wil.

Ik heb er zoveel zin in!!!

Wellicht dat we elkaar kunnen steunen als we allebei voor pampus liggen met ons herstel!

 

Heel veel liefs KK-Love

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2017 om 21:52 zei KK-love:

Hi @Fickta, jij bent ook al over 3 weken aan de beurt, wat leuk!

Ik word 13-11 door Nio geopereerd in Parkkliniek. Ben wel via OLVG gegaan maar operatie dus in Park.

Ik krijg 590cc Motiva dual plane maar ga morgen bellen dat ik 650cc wil.

Ik heb er zoveel zin in!!!

Wellicht dat we elkaar kunnen steunen als we allebei voor pampus liggen met ons herstel!

 

Heel veel liefs KK-Love

Hee @KK-love!

oeeeh spannend!! jaa super leuk! en wat leuk dat jij de dag er voor aan de beurt bent! oh mooi groot! jaa ik heb er ook onwijs veel zin in! ik kan echt niet meer wachten! jaaaa super leuk om elkaar te gaan steunen! ik zal je even gaan volgen!

 

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Fickta:

Hee @KK-love!

oeeeh spannend!! jaa super leuk! en wat leuk dat jij de dag er voor aan de beurt bent! oh mooi groot! jaa ik heb er ook onwijs veel zin in! ik kan echt niet meer wachten! jaaaa super leuk om elkaar te gaan steunen! ik zal je even gaan volgen!

 

xxxx

 

Ja, kunnen we elkaar lekker stalken tijdens ons herstel haha! (Als we niet slapen haha)

 

Nog maar 2 werkweken!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei KK-love:

Ja, kunnen we elkaar lekker stalken tijdens ons herstel haha! (Als we niet slapen haha)

 

Nog maar 2 werkweken!

 

Xxx

ja echt he! ja joh echt bizar eindelijk is het zo ver! gister nio nog een hele vragen lijst gestuurd haha!

 

mijn vriend heeft eindelijk akkoord gekregen van het werk om die week thuis te zijn dus dat is ook helemaal fijn! 

 

wat is jou huidige situatie nu? wat voor maten heb je nu?

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lekker dat alles nu geregeld is!

 

Dit weekend laatste klusjes in huis doen (2e week thuis werken dus bureau klaar maken etc)

Kleding voor de operatie etc wassen zodat dat ik de meeneem tas kan.

Heb er zoveel zin in!

 

Ik ben 1.65cm en weeg 80 kg en dacht een 75B te hebben maar is dus een 85B. (Vind zelf alles wel goed verdeelt op de borsten na hoor, je kan het zien in mijn album ;-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Morgen is het eindelijk zo ver! Vandaag de laatst spulletjes klaar maken!

 

mijn vriend en mijn moeder gaan met mij mee dus dat is super fijn!

 

helaas de afgelopen weken ziek geweest en vanochtend de parkkliniek gebeld en het was green probleem dat ik nog een klein beetje verkouden ben!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fickta

 

Hoi!

 

Even snel je topic doorgelezen! Leuk dat je ook door dr.Nio geopereerd word :) ik ben vorig jaar november door hem geopereerd. Heb toen 650cc gekregen en nog steeds heel erg blij ermee! Zag dat jij 500cc krijgt. Hoop dat je net zo happy ermee word als ik :) succes met de laatste voorbereidingen en natuurlijk voor morgen de grote dag!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Fickta

 

 

Even snel je topic doorgelezen! Leuk dat je ook door dr.Nio geopereerd word :) ik ben vorig jaar november door hem geopereerd. Heb toen 650cc gekregen en nog steeds heel erg blij ermee! Zag dat jij 500cc krijgt. Hoop dat je net zo happy ermee word als ik :) succes met de laatste voorbereidingen en natuurlijk voor morgen de grote dag!

 

Groetjes

Hoi!! 

 

Jaa super leuk!! Ah wauw 650cc! Ah fijn dat je er zo blij mee bent! Ik heb er ook zo zin in! Dank je! Komt helemaal goed lief van je!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei CupA84tje:

Hey wat leuk jij gaat ook naar Nio heel veel succes morgen ! Ik krijg ook 500cc trouwens :) 

Jaa super! Aah echt! Wanneer ben jij aan de beurt? 

 

Dank je wel!! Ik ben zo benieuwd! De laatste spulletjes nu klaar maken :43:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja allemaal Nio boobs :wub: @KK-love was vandaag al aan de beurt!! 

 

Ah idd nog even wachten @CupA84tje maat het is het helemaal waart! Ik heb bijna 5 maand gewacht naar mijn consult en het is zo voorbij! 

 

Jep ik krijg ook 85%! Ik heb al wel een voor foto en foto’s van de possessie er in staan! Maar komt goed ik zorg dat je mijn Nio boobs straks ook kunt zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fickta, ik wil je graag even heel veel succes wensen voor morgen. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Word je ook in Parkkliniek geopereerd via OLVG? Ik ben zelf 8 december aan de beurt bij Nio voor een hersteloperatie ( iets wat een andere art heeft verprutst... niet Nio hoor). Ik wens je heel veel succes voor morgen, meis. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele Nio gang hier haha @Jaydee wat lief zo een klavertje :) Dankjewel dat ik mee mag kijken. Ik merk wel hoe vaker ik kom op het forum hoe meer gek ik word ook met dromen enzo. Ga echt proberen beetje te minderen als het lukt. 

Superveel succes ik ga je volgen. X x 

 

ik had begin augustus het consult pff geduld geduld maar ik moest wel zo laat ivm vrije uren

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Jaydee:

@Fickta, ik wil je graag even heel veel succes wensen voor morgen. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Word je ook in Parkkliniek geopereerd via OLVG? Ik ben zelf 8 december aan de beurt bij Nio voor een hersteloperatie ( iets wat een andere art heeft verprutst... niet Nio hoor). Ik wens je heel veel succes voor morgen, meis. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Veel liefs, Jaydee 

Lieve Jaydee 

 

wat ondsettend lief van je! Ik heb net jou verhaal van je wissel even terug gelezen, jeetje wat heftig! 

 

Ben super blij voor je dat Nio je gaat helpen! Nog even wachten dus hihi! 

 

Ik zal je ook even aan mijn album toevoegen! Ik ben zelf ook zo benieuwd hihi! Yep ik word morgen in het parkkliniek geopereerd in Rotterdam en voor de controle moet ik weet naar Amsterdam hihi

 

heel erg bedankt super lief! Zodra ik instaat ben tot typen plaats ik een update! Ik heb er onwijs veel zin in maar tegelijk vind ik het ook zo spannend! 

 

Allemaal Nio boobs!!:wub:

 

dank je wel! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei CupA84tje:

Hele Nio gang hier haha @Jaydee wat lief zo een klavertje :) Dankjewel dat ik mee mag kijken. Ik merk wel hoe vaker ik kom op het forum hoe meer gek ik word ook met dromen enzo. Ga echt proberen beetje te minderen als het lukt. 

Superveel succes ik ga je volgen. X x 

 

ik had begin augustus het consult pff geduld geduld maar ik moest wel zo laat ivm vrije uren

Haha tuurlijk meid! Ik vond het zelf super fijn om bij iedereen mee te mogen kijken! Maar daar door werd ik ook wel ongeduldig hoor hihi!

 

lief dank je! Jaa ik ga jou ook volgen ben heel benieuwd hoe het jou gaat verlopen!! ( als je de foto’s niet kan zien, ik ben niet heel handig met dit forum dus dan moet je het even zeggen dan probeer ik het weer )

 

ah ja dat had ik ook met het vrij nemen maar ook om nog een beetje te sparen. Het moment dat ik het geld overmaakte maakte het wel echt hoor hihi!

 

dank je meid en ik zal snel een update plaaten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het meekijken is inderdaad heel fijn. Ik weet ook nog niet heel goed hoe alles werkt komt ook omdat ik bijna nooit vanaf de pc kijk. Dit is wel makkelijker merk ik. Ik zal binnenkort ook de pasfoto's erop zetten, maar van mijn huidige situatie vind ik nogal een dingetje haha. Dus hoop als alles achter de rug is, met trots ook een boobie foto kan plaatsen :141: 

Ik mocht het geld rond de 15de december overmaken, maar ga het wel eerder doen. Heb het toch ook allang apart gehouden! 

 

XXX ahh bedankt dat je me ook gaat volgen haahaa altijd leuk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.