Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Pienn:

@CupA84tje ik kreeg dat vest gewoon gratis hoor bij de Parkkliniek dus dat zal jij ook vast krijgen. @Fickta jij helemaal tevreden? Mag ik in je album spieken. Ik heb nog steeds de borstband en Nio vind dat ik hem nog even om moet houden:( omdat hij ze nog iets te hoog vond zitten. Ikzelf dacht dat het nu wel goed was

 

jaa ik ben helemaal tevreden al wil ik ze wel heel graag tegen elkaar aan kunnen doen :wub: dus ik hoop wel dat dat nog komt! wand anders zou ik daar wel een beetje van balen. 

 

Ah meen je! jeetje, hoelang heb je die al? hoeveel CC heb je gekregen? ik heb je aan mijn album toegevoed, je moet alleen even kijken dat je op te tietel klikt anders zie je alleen maar voor foto's. Als het goed is moet je de fotos kunnen zien als je op de titel klikt :D

 

wanneer heb je weer een controle? zon band schijnt niet fijn te zijn he?

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chellebel ik ben via olvg geopereerd in Parkkliniek en kreeg hem gewoon gratis. Heb bij meerdere dames gehoord dat zij hem ook gratis kregen. Ze vragen niet iets. Als je uit de operatiekamer komt, trekken ze dat vest gewoon meteen bij je aan.

@Fickta super mooi resultaat. Je ziet wel bij je dat hoe langer je po bent hoe dichter bij ze staan. Bij mij staan ze ook niet super dicht bij elkaar maar merk wel ook dat ze steeds iets meer dichterbij elkaar komen te staan. Ik had vandaag gemaild met Nio. Mag de band op zich wel af doen, maar ze kunnen langzaam weer omhoog kruipen, dus ik denk dat ik hem voor de zekerheid maar aan hou tot de afspraak met hem. Dacht dat ik de tweede week van jan een afspraak met hem heb. Wel fijn voor jou dat jij hem uiteindelijk niet meer hoefde, want als ik je eerste foto’s zie zaten ze ook eerst super hoog. Fijn dat get vanzelf gezakt is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pienn Dank je! ah ja dan zou ik hem ook gewoon omhouwen! idd hoe meer ze zakken hoe mooier ze worden en hoe natuurlijker ze ogen. ja ben heel erg blij met dat ze vanzelf zo zijn gaan zakken. ik heb gewoon 4 weken geen bh gedragen en blijkbaar was dat voldoende. ze zaten idd eerst echt zowat bij mijn sleutelbeen! ik mag nu al Bh's dragen maar ik hou wel in de gate of ze niet weer hoger gaan zitten wand dan moet ik hem gewoon uit. 

 

mag ik in jou album mee kijken? ik ben wel heel benieuwd :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 21-7-2017 om 14:25 zei Fickta:

Hallo allemaal,

 

ik ben nieuw hier en ik heb geen idee of ik het allemaal wel goed doe maar ik probeer het toch.

 

Een kennis van de sport heeft mij dr. Nio aan geraden. ik ben 26 kg afgevallen en doe inmiddels bikini fitness wedstrijden. hierdoor heb ik helemaal geen borsten meer, echt een A cup. ik heb eigenlijk alleen borsten gehad toen ik te zwaar was daar voor ook niet. Ik ben 1,73, 24 jaar en ik weeg 63 kg. op wedstrijden zit mijn vet percentage rond de 9% en nu rond de 14%. ik ben dus niet meer te dik maar ik ben wel grof in mijn schouders en borstkas., 

 

nu ben ik 3 weken gelden met mijn vriend naar Amsterdam gegaan voor een consult bij dr. Nio en we hebben verschillende maten bekeken, ik krijg de 85% siliconen en ik geloof dat die deels onder mijn borstspier komen zodat je in periodes van een laag vet percentage geen lijnen ziet. 

 

Toen ik daar was gingen we dus passen en toen kwamen we uit op 500cc, dit oogde namelijk gewoon heel natuurlijk. Wat ik wil is namelijk dat het natuurlijk wel mooi groter word maar ik denk dat te groot niet bij mij past. en nu las ik hier topics van dat er heel veel vrouwen bij 400cc het gevoel al hadden dat het te groot was. hier schrok ik wel heel erg van! 

 

Hoe reëel is het passen van de siliconen in een bh? en zijn er mensen met 500cc die mij gerust kunnen stellen met foto's? ik heb 14-11-17 de afspraak staan.

 

een ander dingetje voor mij is nog dat in mijn omgeving is er niemand die ook maar een seconde zou na denken over een borstvergroting etc. mijn vriend en vriendinnen begrijpen het volledig maar ik moet het mijn ouders nog wel vertellen en dit vind ik wel erg moeilijk, ik ben bang dat ze er kapot van zijn en alles zullen doen om me tegen te houden. verder wil ik het wel voor mijzelf houden. heeft iemand tips hoe ik dit het best kan aanpakken? tuurlijk ik heb mijn eigen huis en ik ben volwassen maar toch, het blijven je ouders. 

 

Naast al mijn bovengenoemde twijfels heb ik er onwijs veel zin in!! ik kan niet wachten tot ik eindelijk bh's en bikini's zonder maximizer vulling en sokken kan dragen haha! oja en sport bh's zonder een maximizer er onder te moeten verstoppen.. 

 

alvast bedankt! xxx 

Gaaf... ik heb wedstrijdambitie. Ik ga je volgen.... en ff bij jou hier verder lezen... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.