Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

@CupA84tje laat wel even weten wat hij zij hihi!

 

jaa herken ik hoor, het eerste consult ging ook zo snel. ik was zo blij met het idee van borsten krijgen dat ik daar helemaal niet naar gevraagd heb hihi. ik heb met ook pas op dit forum aangemeld na dat ik de afspraak al had staan. 

 

ah dat is ook super dat dat niet hoeft!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee he door dit forum kwam ik er achter dat Nio vaak geen lift aanraad, maar dan iets grotere prothesen kiest. Ik heb geen hang maar mijn borsten zijn ongelijk. Dus krijg ook verschillende ccs per borst. Ik werd echt vuurrrood toen ik in de spiegel keek naar mijn boobies met die pas prothesen. Doordat ik gewoon zo ongemakkelijk was met ontbloten haha je kent dat waarschijnlijk wel ;) geniet jij maar van je prachtige borsten en dat alles erop zit XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei CupA84tje:

Nee he door dit forum kwam ik er achter dat Nio vaak geen lift aanraad, maar dan iets grotere prothesen kiest. Ik heb geen hang maar mijn borsten zijn ongelijk. Dus krijg ook verschillende ccs per borst. Ik werd echt vuurrrood toen ik in de spiegel keek naar mijn boobies met die pas prothesen. Doordat ik gewoon zo ongemakkelijk was met ontbloten haha je kent dat waarschijnlijk wel ;) geniet jij maar van je prachtige borsten en dat alles erop zit XX

haha ik ken het ongemakkelijke gevoel! 

 

ik was helemaal plat, en nio stond aan mijn huid en tepels een beetje te trekken en met een liniaal te meten en te doen.. nou en toen hij wou uitleggen dat ze niet tegen elkaar aan kunnen staan kwam ik helemaal niet bij toen hij mijn borst huid tegen elkaar aan probeerde te drukken. Ik zag dat mijn vriend het ook heel raar vond :45:, ( die zat er bij  ) maar Nio bleef helemaal in zijn rol dus wij concentreerde ons om niet te giechelen en serieus te blijven haha! ach die man ziet miljoenen nog niet mooie borsten en er lopen zo veel vrouwen met prachtige creaties van hem! ik denk echt dat hij heel goed slaapt! hij heeft zo veel vrouwen prachtige borsten gegeven haha!

 

maar ik snap je dus helemaal! het is ongemakkelijk en je hebt geen idee wat voor houding je moet geven haha! maar Nio is wel de beste in doen alsof hij het niet merkt om je gerust te stellen hihi!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja @CupA84tje

 

nog vergeten:

 

toen ik idd die protheses voor had zij hij voel maar is, voelt heel natuurlijk he! ik zo.. uh jaa voelt prima :4: en de maat? jaa ook goed :D en toen zij nio tegen mijn vriend, voel maar! haha nou het was alsof ik nieuwe schoenen kocht haha! mijn vriend zo: uh jaaa dat u voelt prima denk ik :45: ik ging echt van binnen stuk van het lachen!!! 

 

Nio is echt geweldig! 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja echt he met een liniaal... zo grappig bij mij legde hij het op papier uit. Ik was alleen en Nio foto’s maken met mijn telefoon lol. Ja die man zou echt goed slapen, een heel mooie baan met zoveel prachtige resultaten. Echt bijzonder eigenlijk wat voor impact dat op sommige mensen heeft zo een nieuw lijf( van voren dan) 

 

ja he dat voelen was echt lekker zacht vond ik die middelste van 85%. Enne tegen mij zei die ja dat is de druppel. Dus ik: nee ik wil wel rond hoor, dus hij zei nee hij valt als een druppel :) haha. Ja is ook belangrijk dat je vriend even de boobies kan testen he :P

 

bij mij zei die zelfs dat ik 600 kon maar hij noemde de ccs niet. Gelukkig koos is gewoon de 500, want 600 vind ik wel echt to big 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik daar aan het wachten was in Olvg was 1630 ofzoiets ik was helemaal alleen op die afdeling iedereen was weg. Ik hoorde hem (wist ik toen nog niet) en zei af en toe kut kut op iets hahahaa hij zat in zichzelf te mopperen, was echt zo grappig. Toen kwam hij me echt stipt optijd halen, en zag ik pas dat hij die man was die aan het vloeken was. Maar hij was wel heel aardig en laag drempelig vond ik ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje

haha leuk he!

 

jaa precies dat zij ik ook al, hij zij nee ze hebben wel volume maar bewegen iets mee. haha ja mijn vriend wist zich geen houding te geven haha!!

 

jaa hij had bij mij 650 er in gedaan en toen moesten mijn vriend en ik lagen dat stond in eens heel raar. achteraf had het wel gekund maar ik ben toch wel heel blij met de 500 :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei CupA84tje:

Toen ik daar aan het wachten was in Olvg was 1630 ofzoiets ik was helemaal alleen op die afdeling iedereen was weg. Ik hoorde hem (wist ik toen nog niet) en zei af en toe kut kut op iets hahahaa hij zat in zichzelf te mopperen, was echt zo grappig. Toen kwam hij me echt stipt optijd halen, en zag ik pas dat hij die man was die aan het vloeken was. Maar hij was wel heel aardig en laag drempelig vond ik ook

wahaha ! ik vind het een geweldige man! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje haha ja dat was idd echt grappig, terwijl hij me aan het onder kladderen was haha!

 

ja daar stond ik ook van te kijken! het scheelt dat mijn huid daar blijkbaar wel elastisch was omdat ik ooit toen ik zwaarder was wel iets borst heb gehad, maar dat er zo veel in kon verbaasde mij ook! ook dat ik geen striemen heb nu.. alleen mijn tepels waren niet gewend zo ver uitgerekt te worden geloof ik, ze zijn nog wel wat pijnlijk maar dat gaat vanzelf over denk ik.. hihi Nio kan dat idd gewoon :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij geluk zeg geen striemen, ik heb wel al een paar mini striemen toen ik zwanger was zijn ze waarschijnlijk toch iets gegroeid wel heel weinig. Dit was ook de enige plek waar ik niet smeerde dus mijn buik heeft niks echt bizar eigenlijk. Maar die smeerde ik wel in met crème, hopelijk krijg iknu niet echt striemen. Alleen die er al zit natuurlijk blijft ie. Heb wel echt al 2 maanden mijn boobies ingesmeerd uit voorzorg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje jaa heel apart wand ik heb van te voren niet gesmeerd eigenlijk.. terwijl ik van het aankomen van vroeger echt super veel striemen op mijn heupen, billen en benen heb.. ik heb geen idee, maar gelukkig mijn boobies niet! 

 

ah dat is super dat je op je buik niets hebt! daar heb je geluk mee! goed dat je alvast hebt gesmeerd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei CupA84tje:

Ja heb ook bij mijn knieeen heupen striemen. Naja ik ga maar hopen! Dat kreeg ik in mijn pubertijd fijn weekend meid 

ah komt vast goed! jij ook een fijn weekend! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihihi wat heerlijk om jullie verhalen over Nio te lezen. Ik ben vrijgezel maar geloof het of niet. Ik had mijn 10 jarige zoon mee. We waren op vakantie en kon  niet anders. Dus hoppa zoon lief was mee en op mama’s telefoon bezig. Dus Nio zei meteen heyyyy dat is een zwambie. Dus wij een wat? Een swambie herhaalde hij. Een combi van een zombie met een smartphone. Ik ging stuk. Dus inderdaad uitkleden. Hij kijken meten en voelen en liet mij maten passen zonder te zeggen hoeveel het was. Ik kwam uiteindelijk op 500cc uit. Prima maat. Ik was zo bang voor een lift maar ja Nio zou Nio niet zijn he. Dus geen lift nodig. Ik heb er zoveel zin in. Maar wel met de dag nerveuzer. Ik weet dat ik niks hoef te slikken maar ik doe het wel. Baat het niet dan schaat het niet denk ik maar. Ik was vorig jaar okt gestopt met roken. Masr helaas in juni weer begonnen. Nu weer gestopt en al twee weken weer rook vrij. Wil echt zo goed en gezond mogelijk de operatie in gaan en het nieuwe jaar ook. Bedankt voor jullie heerlijke verhalen over Nio! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chellebel

 

jou verhaal is ook geweldig Haha! Omg echt super grappig :4: een swambie :45:

 

snap dat je nerveus bent maar het gaat helemaal goed komen! Het is ook super spannend maar ook zo leuk hihi! Jaa dat is ook heel belangrijk zo gezond mogelijk de operatie in gaan! 

 

Fijne avond dames :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chellebel haha wat een giller! Wat goed dat je nu twee weken gestopt bent echt super. Het is heel moeilijk om te stoppen pff. Ik rook gelukkig niet. En dat over die lift was ik ook zo bang voor maar NEE gelukkig zijn wij he :) Ik ga over twee weken ook beginnen met Arnica en vitamine c hoor, gewoon voor de zekerheid. Snap het dat je nerveus bent, het is al bijna. Gewoon veel afleiding proberen te zoeken haha x z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @Chellebel & @Nini28 & @CupA84tje

 

wat ik mee had:

ik had mijn idee kaart mee, 2 sport bh’s, een kussentje voor in de auto, een huispak met een rits sluiting, cola & dextro ( niet hoeven te gebruiken ) en mijn koptelefoon ( ook niet gebruikt )

 

wat ik aan had:

ik had er naartoe gewoon normaale kleren aan en een nette boxer Haha! je moet je daar omkleden tot je ondergoed en je krijgt daar een papieren “badjas” aan, sokken, en een haarnetjes. Ik had geen macup op en me niet ingesmeerd. Wel had ik mijn wimperextentions maar dat was geen probleem. Ik moest van de meneer die mij naar de operatie kamer bracht dat wel eerlijk zeggen Hahaha! Hij zegt anders plakken we ze af en ben je alles kwijt en dat wil je niet hè? Dus ja, eerlijk toegegeven dat ik niet van nature van die prachtige Bambi wimpers had :45:

 

Eerst word je in een kamer aan gesloten met een Infus naald en klaar gemaakt, bloeddruk word gemeten en als dat klaar is komt Nio, die deed de gordijntjes dicht en vroeg me naast het bed te staan. Ik moest mijn badjas open doen en toen ging Nio eerst foto’s maken en me daarna onder kliederen met watervaste stift, ik zat onder de lijnen en ondertussen vertelde ik over het forum Haha! Hij beloofde dat het prachtig ging worden en vroeg ter bevestiging nog een keer, 500cc, 85% dual Plane klopt dat? Ik zo, Uh.. geloof het wel.. ( op dat momend dacht ik, Uhm we weten allemaal wel wat er hier moet gebeuren tog? Maar natuurlijk verdween dat meteen ) 

 

ik heb nooit gevraagd of het mogelijk is om de cc’s nog te bespreken.. ik denk heel eerlijk gezegd dat je zon beslissing ook niet dan nog moet maken, wand het is een hele spannende dag en je maakt alles zo snel mee, dat je je helemaal overlaat aan hun.. als je dan nog van gedachte veranderd, straks krijg je spijt! Ik weet ook niet of Nio andere ciliconen er in doet als hij niet te vreden is, ik denk ook dat Nio van te voren je zo goed mogelijk adviseerd over wat bij jou waarschijnlijk mooi is. 

 

Het is door Nio dat ik de 500cc heb omdat hij zij dat dat mooi was, bij mijn eerste passessie ging ik uit onzekerheid nog echt op save en dacht ik 350 of zo. Maar Nio drukte er gewoon ciliconen bij in, en bij de 650cc was hij ook niet te vreden.

 

ik weet dat ik in mijn vorige updates heb gezegd dat ik miss tog de 650 had gewild maar ik besef nu dat de 500cc perfect is,, groter had niet gemoeten, als ik mij zelf in een strak shirtje zie nu oogt het echt best groot ( laatste tijd losse kleren voor de tepels aan gehad Haha, vandaag met schoonmaken een strak T-shirtje aan gehad, zelfs mijn vriend schrok er van ik heb gwn dikke tieten nu Haha! ) en naakt past het perfect bij mijn bouw, ik ben niet smal van mijzelf daarom zijn ze precies goed, groter had waarschijnlijk niet natuurlijk gestaan bij mij omdat mijn vet niet heel hoog is en dat zij Nio bij mijn passessie ook.. om een heeeeeel lang verhaal kort te maken,

 

ik zou vertrouwen op je eerste keuze, als het iets scheelt, ga voor de grootste maar ook wat Nio bij je vind passen.. en neem je besluit van te voren ( ik heb makkelijk lullen, heb zelf ook 24/7 getwijfeld Haha! ) 

 

nio reageerd idd direct op al je vragen op de mail! Echt super dus gewoon mailen, het is normaal dat je dat wil weten. 

 

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.