Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee meid @CupA84tje!

Met mij gaat alles goed!! mijn boobies zakken echt goed!!

ah super lief dank je! ja heel raar als ik nu terug kijk naar de foto's van na de operatie vond ik ze toen al mooi, en nu zie ik ze gewoon pas echt mooi worden!

 

ja dat is ook super fijn om te kunnen vergelijken! ik heb ook zo veel naar 500cc fotos gekeken hihi! Nio is echt een borsten kunstenaar hihi!

 

Jij moet nog even wachten maar je kunt al gaan aftellen!! vind je het spannend??

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Fickta:

Hee meid @CupA84tje!

Met mij gaat alles goed!! mijn boobies zakken echt goed!!

ah super lief dank je! ja heel raar als ik nu terug kijk naar de foto's van na de operatie vond ik ze toen al mooi, en nu zie ik ze gewoon pas echt mooi worden!

 

ja dat is ook super fijn om te kunnen vergelijken! ik heb ook zo veel naar 500cc fotos gekeken hihi! Nio is echt een borsten kunstenaar hihi!

 

Jij moet nog even wachten maar je kunt al gaan aftellen!! vind je het spannend??

 

xxxx

Jaa heel spannend! Vooral dat ik zolang heb moeten wachten (juli) maakt het gewoon zwaar. Maar het is het allemaal waard natuurlijk! Ze waren in het begin ook heel mooi, maar vallen steeds wat natuurlijk idd. Trouwens had een vraagje wat kreeg jij mee qua medicatie? En heb jij al een rekening van het consult gehad ik namelijk nog niet?

 

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd naar het medicatie schema.

want paracetamol en ibuprofen, naprxen doen bij mij qua pijnstillend niets.

Had daar al over gebeld maar ik moest het op de dag van de operatie maar met de verpleegkundigen daar bespreken zei de assistente aan de telefoon...

Hoop op zwaarder geschut :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje Jaaa dat had ik ook hoor! maar het is het helemaal waard!!

Heb je een verwijs briefje van de huisarts gehad? dan krijg je namelijk geen rekening van het consult geloof ik. waarschijnlijk wel een rekening van het eigen risico.. maar dat moet ik nog afwachten :unsure:

 

@CupA84tje & @Nini28

 

ik had wel heel veel medicatie, ik ging er prima op en de eerste week alles ook echt flink genomen omdat de ochtenden killing waren met de pijn. wel heb ik na een paar dagen @best_boobie gevraagd of ze is mee kon kijken naar mijn schema omdat ik een nacht en ochtend zo misselijk was van alle medicijnen, daarna aangepast en dat ging beter maar ik sliep de eerste week heel erg veel. ik ben na een week over gegaan op paracetamol als ik echt pijn had dus in de ochtend.. verder was ik daar na 2 a 3 dagen ook mee gestopt. Er zaten dus wel serieuze paarden middelen tussen. ik was hele dagen aan het slapen haha! 

 

de medicijnen en het schema zoals ik hem van de kliniek had mee gekregen. hier heeft best_boobie dus kqwa tijden van inname wat in veranderd:

 

8.00

2x paracetamol 500 mg

1x naproxen 250 mg

1x omeprazol 20 mg 

1x diazepam 5 mg 

1x oxycodon ( geloof dat dit een soort morfine was )

 

12.00

2x paracetamol 500 mg 

 

15.00

1x naproxen 

1x oxycodon

 

18.00 

2x paracetamol 500mg

 

22.00

2x paracetamol 500mg

1x naproxen

1x diazepam

1x oxycodon

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fickta:

@CupA84tje Jaaa dat had ik ook hoor! maar het is het helemaal waard!!

Heb je een verwijs briefje van de huisarts gehad? dan krijg je namelijk geen rekening van het consult geloof ik. waarschijnlijk wel een rekening van het eigen risico.. maar dat moet ik nog afwachten :unsure:

 

@CupA84tje & @Nini28

 

ik had wel heel veel medicatie, ik ging er prima op en de eerste week alles ook echt flink genomen omdat de ochtenden killing waren met de pijn. wel heb ik na een paar dagen @best_boobie gevraagd of ze is mee kon kijken naar mijn schema omdat ik een nacht en ochtend zo misselijk was van alle medicijnen, daarna aangepast en dat ging beter maar ik sliep de eerste week heel erg veel. ik ben na een week over gegaan op paracetamol als ik echt pijn had dus in de ochtend.. verder was ik daar na 2 a 3 dagen ook mee gestopt. Er zaten dus wel serieuze paarden middelen tussen. ik was hele dagen aan het slapen haha! 

 

de medicijnen en het schema zoals ik hem van de kliniek had mee gekregen. hier heeft best_boobie dus kqwa tijden van inname wat in veranderd:

 

8.00

2x paracetamol 500 mg

1x naproxen 250 mg

1x omeprazol 20 mg 

1x diazepam 5 mg 

1x oxycodon ( geloof dat dit een soort morfine was )

 

12.00

2x paracetamol 500 mg 

 

15.00

1x naproxen 

1x oxycodon

 

18.00 

2x paracetamol 500mg

 

22.00

2x paracetamol 500mg

1x naproxen

1x diazepam

1x oxycodon

 

 

Wauw kreeg je zoveel nee van parkkliniek? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nini28:

Wauw @Fickta daar hoopte ik op, dat zijn flink zware pijnstiller. 

Heb eem jele lage pijngrens vandaar mijn bezorgdheid.

 

haha nou geloof me je word idd plat gelegd..

 

ah dat valt vast mee je lage pijngrens hihi! je zet je er wel over heen heb ik zelf gemerkt. je lichaam went namelijk aan het gevoel en ''de pijn''. De eerste week kwam ik alleen niet zelf omhoog uit bed. het is wel fijn als je in de ochtend iemand hebt die je helpt uit bed en je je pijnstillers geeft. daarna bijt je wel door het gevoel heen. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei CupA84tje:

Thanks voor je bericht! Dat is een flinke lijst hopelijk krijg ik die ook. Ik ben wel bang voor de pijn eigenlijk. Ja via een doorverwijzing was ik naar Olvg gegaan—-> Parkkliniek :)

 

xxx

Hihihi ja ik ook. Pfff ik begin ook heel bang te worden nu. Had gisteravond zelfs diarrree van de stress hihihi. Ach ja nog paar nachtjes slapen en dan is het zover. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! jaa vast wel! :rolleyes:

 

nee moet je helemaal niet bang voor zijn. het valt echt mee. je lichaam went er zo aan. als je de eerste week maar iemand hebt die je kan verzorgen. tenminste ik ben blij dat ik uit bed werd gehaald, op de bank werd gelegd en elke keer netjes op tijd mijn pijnstillers kreeg en eten zonder er om te vragen.. :wub:

 

ah okee! dan krijg je geloof ik geen rekening van het consult alleen een deel van het eigen risico zoals ik het had begrepen.. we zien de rekening vanzelf tegemoet komen ;)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha @Chellebel echt het is niets om bang voor te zijn. eindelijk is het zo ver! je gaat lekker slapen en word waker met grote boobies ( die je zelf zil zien maar wat in eerst instantie niet lukt omdat je nog te slaperig bent :154:) de pijn zet je je echt overheen! ik zou het zo weer doen!

 

komt goed lady's! jullie zijn bijna aan de beurt :wub: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste week mijn vriend in huis ook doordat mijn kind gewoon naar school moet. Dus hoop dat ik de tweede week wel redelijk veel zelf kan!

ja we merken het wel met die rekening 

@Chellebel zo dat is echt snel heel veel succes alles gaat goedkomen, ga je gewoon voor de euro waar ik je toen foto’s van had gestuurd? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei CupA84tje:

Ik heb de eerste week mijn vriend in huis ook doordat mijn kind gewoon naar school moet. Dus hoop dat ik de tweede week wel redelijk veel zelf kan!

ja we merken het wel met die rekening 

@Chellebel zo dat is echt snel heel veel succes alles gaat goedkomen, ga je gewoon voor de euro waar ik je toen foto’s van had gestuurd? Xx

Ja eurosilicone 500 cc idd. Op doe foto’s is het prachtig en ik laat Nio gewoon lekkernijen gang gaan. Hihihi. Ik denk niet dat hij mij de deur uit stuurt als hij zelf niet tevreden is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Fickta:

haha @Chellebel echt het is niets om bang voor te zijn. eindelijk is het zo ver! je gaat lekker slapen en word waker met grote boobies ( die je zelf zil zien maar wat in eerst instantie niet lukt omdat je nog te slaperig bent :154:) de pijn zet je je echt overheen! ik zou het zo weer doen!

 

komt goed lady's! jullie zijn bijna aan de beurt :wub: 

 

xxx

Nou ik kan bijna niet wachten. Hihihi. Echt al moet ik mijn ogen open houden met saté prikkers ik miet en zal ze zien whahahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chellebel ik heb ook eurosilicone. echt heel dom ik heb daar me niet eens in verdiept welk merk er in ging. Weet jij waar dat merk bekent om staat? 

 

haha ja joh, die vrouwen hebben zich waarschijnlijk kapot gelachen. ze maakte me wakker en het lukte gewoon niet om ze echt te zien. tot ik ze zag. toen heb ik van blijdschap gehuild tot ik in de uitslaap kamer was haha! 

 

gaat allemaal goed komen en word super!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Fickta:

@Chellebel ik heb ook eurosilicone. echt heel dom ik heb daar me niet eens in verdiept welk merk er in ging. Weet jij waar dat merk bekent om staat? 

 

haha ja joh, die vrouwen hebben zich waarschijnlijk kapot gelachen. ze maakte me wakker en het lukte gewoon niet om ze echt te zien. tot ik ze zag. toen heb ik van blijdschap gehuild tot ik in de uitslaap kamer was haha! 

 

gaat allemaal goed komen en word super!

 

xx

Ik heb ook geen flauw idee. Maar je brengt me wel op een idee. Ik ga meteen even kijken op Google. Ik weet alleen dat het eurosilicone is. Ik zie het al helemaal voor me hoe je daar gelegen moet hebben hihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chellebel @CupA84tje

 

jaa precies dat vond ik dus ook al. Naja ik moet maandag naar Nio, ik zal het uit nieuwsgierigheid nog wel even vragen. ik ben iig blij met ze :D 

 

volgens mij heb je trouwens bij sommige siliconen dat de operatie ook tot een deel word vergoed als ze wel lekken. maar goed daar gaan we maar niet vanuit :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Fickta:

@Chellebel @CupA84tje

 

jaa precies dat vond ik dus ook al. Naja ik moet maandag naar Nio, ik zal het uit nieuwsgierigheid nog wel even vragen. ik ben iig blij met ze :D 

 

volgens mij heb je trouwens bij sommige siliconen dat de operatie ook tot een deel word vergoed als ze wel lekken. maar goed daar gaan we maar niet vanuit :D 

Nou dat zou helemaal top zijn! Nee we gaan er maar niet vanuit, dat is een goede even vragen aan Nio. Ik heb zoiezo bijna niks gevraagd omdat ik heel verlegen was, en wel al heel veel over Nio en zijn werk kende. Ik was allang blij dat ik geen lift moest hihi x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.