Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

Jaaaaaaaaaa, gelukt! Wauw, ze zijn prachtig, meis. Wees er maar trots op. En je kunt idd zien dat ze aan het zakken zijn. Mooie boobs hoor :57:.

Geniet er maar lekker van, @Fickta.

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Jaydee:

Jaaaaaaaaaa, gelukt! Wauw, ze zijn prachtig, meis. Wees er maar trots op. En je kunt idd zien dat ze aan het zakken zijn. Mooie boobs hoor :57:.

Geniet er maar lekker van, @Fickta.

 

:53:

jeej!!!

 

ah dank je wel! :68::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2017 om 16:20 zei YTC:

Ik ben nog vrij nieuw hier.. het is nog steeds zoeken voor mij waar en hoe ik kan kijken.. “naar borsten” ben erg benieuwd naar resultaten.. vooral borsten die gemaakt zijn door dr. Nio.

 

Op 5-12-2017 om 16:23 zei YTC:

Ik ben gisteren geweest voor een consult.. en word in februari geholpen.. ik kwam uit op 500cc dual plane.. maar twijfel nu of ik toch voor de 600cc moet gaan.. zou graag foto’s willen zien die al geholpen zijn.. 

 

hoi! 

 

sorry zie je bericht nu pas.

ik zal je even toevoegen aan mijn album!

 

ik ben 14-11 geopereerd door nio, 500cc 85% dual plane 

( je moet op de titel klikken van mijn album anders zie je alleen voor fotos )

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!:D

 

Nou vandaag ben ik precies 4 weken po!

 

Ik zit nog steeds met het dilemma dat ik te snel alles doe. ik heb gewoon helemaal geen pijn meer, ik heb weer gevoel in de onderkant van mijn borst en ze zakken perfect!:lol:

 

Daardoor blijf ik maar gewoon alles doen zoals ik alles altijd deed, ik vind het zo moeilijk om voorzichtig te doen als ik me zo goed voel.. natuurlijk hou ik er grotendeels wel rekening mee maar soms vergeet je dat even..:43:

 

Mijn boobs zakken dus super, volgende week maandag moet ik weer op controle komen en ik ben zo benieuwd wat Nio vind!! :wub:

 

Ik kan ook niet wachten tot ik BH's aan mag :123:

 

Ik moet zeggen dat ze al helemaal eigen zijn geworden. als ik nu in de spiegel kijk denk ik ja, zo horen ze bij mijn lichaam.. en stiekem wen je heel erg snel aan het aantal cc, ik denk dat iedereen wel vind dat ze snel wennen.. dus voor de gene die twijfelen tussen 2, ga voor de grootste! :wub:

 

Oh ik kan niet wachten tot ik decolleté kan creëren! 

 

maar wat heeft Nio ze perfect gecreëerd! ze veranderen per week, en worden steeds mooier! ze zijn nu al weer volledig anders dan op de foto's ( ik plaats van de week nieuwe foto's )^_^

 

oja en mijn littekens zitten helemaal dicht, dus ik ben ze lekker aan het insmeren met bio oil! en de littekens voelen nu al minder dik en hard aan! :D

 

xxxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Aloysa:

@Fickta Wauw super dat het zo goed gaat en je er zo tevreden mee bent! :D nog eventjes en dan mag je mooie bh’s aan!:43:

 

jaa ben er super blij mee! :D

 

jaa oeh heb dit weekeind al wat inspiratie opgedaan in lingerie winkels hihi!! 

 

jij bent al bijna aan de beurt!! vind je het al spannend worden??

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Fickta:

 

jaa ben er super blij mee! :D

 

jaa oeh heb dit weekeind al wat inspiratie opgedaan in lingerie winkels hihi!! 

 

jij bent al bijna aan de beurt!! vind je het al spannend worden??

 

xxx 

Is het heel erg dat ik nu al online naar mooie lingerie zit te kijken?:ph34r: Heb je al een idee op welke cupmaat je denkt uit te komen?

 

Ik begin het steeds spannender te vinden.. Mijn productiviteit op werk is niet al te best aangezien ik alleen maar aan borsten kan denken :45: Hopelijk krijg ik vandaag mijn tijd te horen!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Aloysa:

Is het heel erg dat ik nu al online naar mooie lingerie zit te kijken?:ph34r: Heb je al een idee op welke cupmaat je denkt uit te komen?

 

Ik begin het steeds spannender te vinden.. Mijn productiviteit op werk is niet al te best aangezien ik alleen maar aan borsten kan denken :45: Hopelijk krijg ik vandaag mijn tijd te horen!:43:

Whahaha ik heb ook al gekeken voor lingerie hoor. Dus is zooooo herkenbaar nog precies een weekje voor mij dus ik hoop dat park mij snel belt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Chellebel:

Whahaha ik heb ook al gekeken voor lingerie hoor. Dus is zooooo herkenbaar nog precies een weekje voor mij dus ik hoop dat park mij snel belt 

Hahaha erg eh?!? Ik ga waarschijnlijk op een 75E of 75F uitkomen. Heb al meerdere leuke bh’s gezien die maar tot een E cup gaan.. dus hoop aan de ene kant dat het een E gaat worden:blush: 

 

Ik hoop dat we snel onze tijden te horen krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Aloysa:

Is het heel erg dat ik nu al online naar mooie lingerie zit te kijken?:ph34r: Heb je al een idee op welke cupmaat je denkt uit te komen?

 

Ik begin het steeds spannender te vinden.. Mijn productiviteit op werk is niet al te best aangezien ik alleen maar aan borsten kan denken :45: Hopelijk krijg ik vandaag mijn tijd te horen!:43:

haha heel herkenbaar! ik was ook helemaal geobsedeerd door borsten!

 

oef cupmaat heb ik echt geen idee.. ik denk 75 D of 75 E.. licht er echt aan dus we gaan het zien haha!! :wub:

haha nee dat is helemaal niet erg heel erg herkenbaar hihi! eindelijk mogen we mooie lingerie aan!! 

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Chellebel:

Whahaha ik heb ook al gekeken voor lingerie hoor. Dus is zooooo herkenbaar nog precies een weekje voor mij dus ik hoop dat park mij snel belt 

haha! leuk!!! spannend volgende week :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Aloysa:

Hahaha erg eh?!? Ik ga waarschijnlijk op een 75E of 75F uitkomen. Heb al meerdere leuke bh’s gezien die maar tot een E cup gaan.. dus hoop aan de ene kant dat het een E gaat worden:blush: 

 

Ik hoop dat we snel onze tijden te horen krijgen!

 

wauw 75 E / F :wub:

 

dat zij nio ook bij mij met 500cc.. maar ik denk zelf dat het niet zo groot word.. zo ogen ze niet vind ik :blush:

 

spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Chellebel:

Ik krijg ook 500 cc alleen zei hij tegen mij dat ik uit zou komen op een grote C kleine D hihihi

oh echt! hmm.. tegen mij zij hij D / E miss zelf F :45: wat een uiteenlopende maten! 

 

maakt ook niet uit.., het gaat er om hoe ze er uit zien hihi!

al ben ik nu zo gewend aan ze dat ik achteraf heel soms een seconde denk had ik maar 650 gedaan.. maar goed ze zijn prachtig! :56:  De C word hem sowieso niet bij mij aangezien ik de BH van de operatie al niet meer pas en dat was een 80 C.. ( ik had de omvang wat groter gedaan ivm slapen, dat leek me wel zo lekker)

 

daar passen ze dus niet meer in, als ik straks weer 75 draag kom ik op D uit geloof ik.. al zat de 80 D die ik ook had gehaald voor de operatie ook strak.. maar ik denk dat je sowieso een grotere maat nodig bent dan dat het ''oogt''. en ik moet het toch afwachten wand misschien gaan ze nog slinken.. nog 2 weekjes hihi! we gaan het zien :D

 

ik ben heel benieuwd hoe ze bij jou worden!! :33:

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei prix:

heey, ik heb net heel je verslag even gelezen.. wat fijn dat het allemaal goed verloopt!

Zou ik een kijken mogen nemen in je album?

hee!

 

ik heb je toegevoegd!

je moet alleen wel even op de titel klikken anders zie je alleen voor fotos :D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Fickta:

hee!

 

ik heb je toegevoegd!

je moet alleen wel even op de titel klikken anders zie je alleen voor fotos :D

 

xx

Wauw! Ze zien er werkelijk prachtig uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nini28:

@Fickta heel raar wij zijn vriendjes maar krijg alleen je foto te zien met een zwarte sportbeha?

Ben heel benieuwd hoe het resultaat is geworden :wub:

hoi hoi! ah ik heb je wel toegevoegd :D je moet wel even op de titel klikken bij die foto's, dan kun je de na foto's zien :D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Fickta:

hoi hoi! ah ik heb je wel toegevoegd :D je moet wel even op de titel klikken bij die foto's, dan kun je de na foto's zien :D

 

xx

Nee krijg niets te zien helaas, maar ik zit ook op mijn telefoon. 

Misschien dat het via de i pad wel lukt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.