Guest Lieke82 Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Hoi meiden! Ik ben inmiddels 10 weken po en erg blij met het resultaat, maar ik ben er nog niet helemaal. M'n rechterborst hangt inmiddels mooi en voelt heel zacht en natuurlijk, maar links (waar 135 cc meer in zit) 'staat' nog steeds en voelt nog steeds wat strakker en gevoelig (helemaal als ik ga liggen, auch!). Er zit de laatste dagen wel iets beweging in lijkt het, maar pff, wat duurt het lang! Bij beide borsten zit het litteken mooi in de plooi, maar m'n borsten vallen er nog niet (links) of niet helemaal (rechts) overheen. Zijn er meiden die dit ook hebben gehad en wanneer gingen ze dan 'hangen'? Is het heel vreemd dat het zo lang duurt of ben ik te ongeduldig (haha, nooit gedacht dat ik nog eens zat te wachten op 'hangborsten'!)? Overigens: ik heb ze voor de spier en volgens de chirurg moet ik nog even geduld hebben, maar ik ben toch benieuwd of dit herkenbaar is voor iemand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rituals123 Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Hoi Lieke82, Ik heb precies hetzelfde als wat jij hebt! Heb ook boven de borstspier. Rechterborst: 300 cc moderated rond en linkerborst: 375 cc high profile rond. Aangezien ik ook een verschil had tussen mijn borsten voor de operatie. k ben nu pas 1 week po en merk dat mijn rechterborst mooi begint te dalen al maar die linker staat heel strak en ook nog totaal niet mooi van vorm. Ik denk inderdaad dat het gewoon veel tijd nodig heeft om te worden zoals we het uiteindelijk willen. De borst waar meer cc in zit, ook bij ie van jou, is de huid helemaal niet gewend aan dat volume. Komt allemaal goed.. hoop ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lieke82 Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Hey! Hoe is het nu met jou? Bij mij is de borst van de ene op de andere dag ineens een stukje gezakt, waardoor het litteken nu echt precies in de plooi valt. Ook is het litteken ineens een stukje lichter geworden. M'n borst valt er nog niet overheen, en dat gaat misschien ook wel niet gebeuren want ook voor de operatie 'hing' die borst niet echt, maar het ziet er gelukkig al een heel stuk mooier uit! Nu zou het alleen nog wel fijn zijn als het wat minder strak en vervelend ging voelen, dat mag onderhand wel, maar ik zal het toverwoord 'geduld' nog maar eens toepassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.