Ga naar inhoud

Adela : 16 augustus 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 9-8-2017 om 10:34 zei Adela:

Zooo meiden net een email gehad! Ik moet me woensdag om 8.45 melden in Bosh en Duin. Ooooeeh zenuwen kruipen zachtjes naar boven. Omg! Heb zo veel zin in maar ben ook echt nerveus. :126:

Jij bent ook lekker vroeg aan de beurt, fijn he. Gaat de tijd bij jou ook zo laaaaaaannnnngggggzzaaaam? :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Adela:

@Mama0815 jaaa dan hoeven we niet lang met dorst en honger te wachten :118:

 

Nou ik heb geluk. Mijn moeder is uit Zweden gekomen op bezoek. Dus wij gaan nu alleen maar leuke dingen doen dus ik denk er niet zo veel aan. Maar de dagen er voor.... ouf... tijd ging heel langzaam! 

Lees je bericht nu pas. Morgen is het zo ver voor jou, heel veel succes meid! Fijn dat je moeder er is, zag het al op Snapchat :) Slaap lekker (als dat lukt :6:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 @Nisa28 dank jullie wel :D ik hoop ook dat ik kan slapen haha. Pff voelt nog steeds niet echt dat het gaat gebeuren :lol: 

 

@MissM dank je well ❤ jaaa ben druk bezig laatste paar dagen met me mams. Maar als ik een alleen momentje krijg beginnen wel de vlindertjes in me maag te vliegen hahahah. Zoals nu lig ik in bed en denk oojeee 2 nachten nog.... maar ik weet dat alleemaal goed komt, wil alleen dat de moment snel voorbij is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt en hoe het allemaal gegaan is! Ik ben gisteren geopereerd in Bosch en duin, en ik vind het toch wel tegenvallen qua pijn. Ik zou graag contact krijgen met lotgenoten, die nu in dezelfde fase zitten! Groetjes Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen spannend Adela!! :43:

 

2 uur geleden zei Lysa1989:

Hallo,

 

Ik ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt en hoe het allemaal gegaan is! Ik ben gisteren geopereerd in Bosch en duin, en ik vind het toch wel tegenvallen qua pijn. Ik zou graag contact krijgen met lotgenoten, die nu in dezelfde fase zitten! Groetjes Lisa

Dit is hee herkenbaar hoor. De eerste 3 dagen waren bij mij ook een hel.. ik dacht dat ik best hard om mezelf was maar dat viel me met dit erg tegen helaas.. je moet echt even de dagen doorkomen en goed je medicatie innemen en veel drinken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adela succes vandaag meid! Ben je er een beetje klaar voor? :)

 

@Lysa1989 ik ben ook maandag geopereerd en vind het nu ook wel even tegenvallen. Vooral de nachten doorkomen vind ik moeilijk. Maar hopelijk gaat het over een paar dagen wat beter. Misschien mag je sterkere medicatie van de arts als je het echt niet uit kan houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.