juni17 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Hi allemaal, Momenteel behoorlijk in paniek dit aan het typen.. Ik ben vandaag precies 3 weken po, maar sinds 1/2 dagen is er opeens een groot verschil te zien in beide borsten. Ik weet dat het herstel niet precies tegelijk gaat en dat de ene misschien wat sneller indaalt dan de ander etc. Maar ik vind het verschil vandaag toch wel erg groot en vooral dat het opeens vandaag er zo uitziet.. Kan iemand mij geruststellen of klopt dit idd niet? dankjulliewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Ik zou het niet weten meid, je bent pas 3 weken PO dus mij lijkt dat er veel mogelijk is. Misschien dat er dames hier ervaring hebben? Ik weet ook je voorsituatie niet... Was er toen al verschil? Ik zou de foto naar je chirurg/kliniek mailen en als je morgen niks terug hebt, eventjes bellen? Succes, niet te veel stressen want je kunt er nu toch niks aan doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni17 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 @Alyssa Dankje voor je reactie. Ik had wel al iets verschil, maar echt totaal niet zo extreem zoals het nu is.. Het was echt de afgelopen 2,5 week echt super mooi en nu opeens dit, dus heb er echt wel even stress om. Jaa, ik hoop dat er wat reacties komen van meiden die het herkennen maar ik ga het zeker even naar mn kliniek sturen xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Hoi hoi Hoe was jouw voorsituatie? Misschien kun je me ff in pb een foto sturen van je voorsituatie en deze er even bij (als je wilt) Verder is het dan handig om een foto te maken van beide zijkanten, zodat ik even kan kijken voor je, of die ene borst niet te ver door gezakt is. Kan niet garanderen dat ik het kan zien dan, maar wil wel ff met je mee kijken.. Wanneer moet je weer op controle bij je pc? xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Jeetje Snap dat je in de stress schiet. Heb helaas geen tips maar hoop dat alles goed komt en je 2 mooie boobs hebt! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni17 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 6 minuten geleden zei best_boobie: Hoi hoi Hoe was jouw voorsituatie? Misschien kun je me ff in pb een foto sturen van je voorsituatie en deze er even bij (als je wilt) Verder is het dan handig om een foto te maken van beide zijkanten, zodat ik even kan kijken voor je, of die ene borst niet te ver door gezakt is. Kan niet garanderen dat ik het kan zien dan, maar wil wel ff met je mee kijken.. Wanneer moet je weer op controle bij je pc? xxx BB hoihoi, ik stuur je even een berichtje moment Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni17 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 @Blondie22 Jaa echt even niet leuk dit.. was er helemaal blij mee en nu dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 5 minuten geleden zei juni17: @Blondie22 Jaa echt even niet leuk dit.. was er helemaal blij mee en nu dit Wel appart dat de ene zo naar beneden is gegaan! Heb je al contact gehad met je pc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni17 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 4 minuten geleden zei Blondie22: Wel appart dat de ene zo naar beneden is gegaan! Heb je al contact gehad met je pc? Ja he?! Nee nog niet.. Wilde net foto's gaan maken en toen was het eigenlijk pas zo extreem.. dus ga morgen contact met 'm opnemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Ik heb je voorsituatie net bekeken.. ik denk dat het nog wel iets bijtrekt, maar je had al een aardig verschil van te voren en dat wordt door een vergroting wat uitvergroot.. Ik zie geen verontrustende dingen. Maar heb wat uitgebreider geantwoord in de pb xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Hoi meid, ik had vooraf een hangende borst en de andere "stond" nog redelijk mooi. Ben pas 2,5 week po maar kan me zo voorstellen dat die wat voorheen hing bij mij ook sneller of meer gaat zakken ineens. Mss is ar bij jou ook gebeurd?succes ermee iig!! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Trouwens, op deze foto sta je ook een beetje scheef Daardoor lijkt het ook nog iets erger. Probeer de foto eens door iemand anders te laten maken, of met je andere hand? xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni17 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 17 minuten geleden zei best_boobie: Trouwens, op deze foto sta je ook een beetje scheef Daardoor lijkt het ook nog iets erger. Probeer de foto eens door iemand anders te laten maken, of met je andere hand? xxx Haha ik was even naar mijn moeder gegaan, en dit was precies haar reactie. Ik heb je nog even een berichtje teruggestuurd xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni17 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 23 minuten geleden zei Lauren1984: Hoi meid, ik had vooraf een hangende borst en de andere "stond" nog redelijk mooi. Ben pas 2,5 week po maar kan me zo voorstellen dat die wat voorheen hing bij mij ook sneller of meer gaat zakken ineens. Mss is ar bij jou ook gebeurd?succes ermee iig!! X dankjewel voor je reactie! @best_boobie heeft me gelukkig erg gerustgesteld.. Mijn voorsituatie is al verschillend, vooral qua vorm en hoogte van de plooi. Heb net een foto door mijn moeder laten maken en nu is het verschil alweer stukken minder (oh yes haha) Een combinatie van een scheve arm, rare pose en iets té close genomen foto gok ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 5 minuten geleden zei juni17: dankjewel voor je reactie! @best_boobie heeft me gelukkig erg gerustgesteld.. Mijn voorsituatie is al verschillend, vooral qua vorm en hoogte van de plooi. Heb net een foto door mijn moeder laten maken en nu is het verschil alweer stukken minder (oh yes haha) Een combinatie van een scheve arm, rare pose en iets té close genomen foto gok ik hihi Wat zouden we moeten zonder onze moeders he Lekker gerust slapen strakjes!! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 5 minuten geleden zei juni17: dankjewel voor je reactie! @best_boobie heeft me gelukkig erg gerustgesteld.. Mijn voorsituatie is al verschillend, vooral qua vorm en hoogte van de plooi. Heb net een foto door mijn moeder laten maken en nu is het verschil alweer stukken minder (oh yes haha) Een combinatie van een scheve arm, rare pose en iets té close genomen foto gok ik Hahaha dat kan ook een hoop schelen ja! Ik neem geen foto's Meer want word daar echt ongelukkig van. Terwijl ik in de spiegel prima happy ermee ben. Foto's vertekenen erg vind ik en benadrukken dingen die live helemaal niet opvallen. Fijn dat je gerustgesteld bent iig!! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni17 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 6 minuten geleden zei Lauren1984: Hahaha dat kan ook een hoop schelen ja! Ik neem geen foto's Meer want word daar echt ongelukkig van. Terwijl ik in de spiegel prima happy ermee ben. Foto's vertekenen erg vind ik en benadrukken dingen die live helemaal niet opvallen. Fijn dat je gerustgesteld bent iig!! X Snap ik!! Zou ik ook bijna overwegen. Doe het vooral omdat ik wil bijhouden wat de verschillen zijn in vergelijking per week, leuk voor later enzo.. Maar soms (zoals nu) had het mij een hoop ellende bespaard hahaha. Dankjewel!! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loesxxx Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 @juni17 hey meid, Hoe is het nu? Wilde even laten weten dat een vriendin van mij ook ineens na ongeveer 3 weken een redelijk groot verschil had in beide borsten. Ze was er ook echt van geschrokken en dit bleef ook even zo maar met week 6 stonden ze beiden weer mooi gelijk!! Dus hoeft niks te zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Op 20-7-2017 om 22:22 zei Lauren1984: Hoi meid, ik had vooraf een hangende borst en de andere "stond" nog redelijk mooi. Ben pas 2,5 week po maar kan me zo voorstellen dat die wat voorheen hing bij mij ook sneller of meer gaat zakken ineens. Mss is ar bij jou ook gebeurd?succes ermee iig!! X Ha Lauren, ik was en ben ook asymmetrisch. Zou ik jouw foto's eens mogen zien? Ik heb ook zelfde aantal cc's beiderzijds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.