Inew Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Hallo, Wanneer ik 10 weken PO ben ga ik op vakantie. Nu zal dit hoogstwaarschijnlijk zijn naar een bestemming met een waterpark of pretpark Ben dan ook nog al een waterrat en een snelheidsduivel. Nu vroeg ik me af hoe het zit met de 'botsingen' tegen het water. Bijvoorbeeld wanneer je tegen een hoge snelheid van een waterglijbaan raast en dan in het water terechtkomt kan dit nogal een klap geven. Of bijvoorbeeld wanneer ik zou willen bungeejumpen, is dat ook een heel onnatuurlijke houding en aan hoge snelheid. Ik vroeg me af wat kan met prothese's, wat er helemaal niet kan, nooit meer kan, best niet doen... is er iets schadelijk ? Hopelijk kan iemand me hierbij helpen want wanneer ik activiteiten plan wil ik rekening houden met mijn nieuwe borsten en wil ze absoluut niet onnodig beschadigen. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Haha ook gelijk bungee jumpen! Ben je wel zeker dat ze geplopt zijn denk water geen kwaad kan ze x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 @Jules83 hahahaha!!! tgoh ja water nie maar die impact dat het heeft. Misschien zitten ze na een of andere glijbaan tot in men kin Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-roxiie-x Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Ik lees even mee, ben ook wel benieuwd Hhahaha @Jules83 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 @Inew Die waterpret zal wel geen kwaad kunnen denk in. Op 5 aug ga ik op controle bij Verdonck. Ik ga dat eens vragen. Want mijn kids vragen ook voor naar een pretpark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 @Natje3 wel ja, want ik hou ook echt er van om snel en hard in die waterglijbanen te gaan, heb alleen schrik dat die enorme impact schade toericht aan mijn protheses.. hoe zit het trouwens met zonnen? Ga hem nog eens bellen voor ik er naartoe vertrek Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Ik zou als ik jou was, gewoon ff je pc bellen om dit te vragen.... Ik denk zelf dat het niet veel kwaad kan, al zijn er wel pc's die afraden de borstspier te trainen tot 3 maanden po en niet te hardlopen, maar dat is natuurlijk anders dan dit.. Heb deze vraag ook nog nooit gezien, dus kan er niks zinnigs op antwoorden. Best het zekere voor het onzekere nemen en je pc vragen Oh en dan ff hier updaten xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 @Inew Zeker factor 50 gebruiken aan je litteken. Ik zou toch af en toe de schaduw opzoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 4 uur geleden zei Inew: @Natje3 wel ja, want ik hou ook echt er van om snel en hard in die waterglijbanen te gaan, heb alleen schrik dat die enorme impact schade toericht aan mijn protheses.. hoe zit het trouwens met zonnen? Ga hem nog eens bellen voor ik er naartoe vertrek Zonnen heb ik bij hem nagevraagd. Na 8 weken mag dit weer mits ingesmeerd met factor 50 tot 1,5jaar na de operatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim15 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Ben ook wel benieuwd voor de glijbanen enzo. Ga op vakantie als ik 11,5 week po ben. En mijn kinderen willen ongetwijfeld dat ik mee ga bande glijbaan. Dus ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karola84 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Ik ben met 8 weken po naar Walibi gegaan . Eerst de chirurg gebeld om te vragen of het kwaad kon. Kon niet maar verstandig om wel een goeie strakke soort bh aan te doen. Ik ben in alle achtbanen geweest zonder dat ik ergens last van kreeg . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 22 minuten geleden zei Karola84: Ik ben met 8 weken po naar Walibi gegaan . Eerst de chirurg gebeld om te vragen of het kwaad kon. Kon niet maar verstandig om wel een goeie strakke soort bh aan te doen. Ik ben in alle achtbanen geweest zonder dat ik ergens last van kreeg . Een bikini zit natuurlijk niet zo straks als een bh .. hmmm wat denk je ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karola84 Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Nee dat is waar... die zit een stuk minder strak. zou gewoon even bellen om te vragen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted July 27, 2017 Author Share Posted July 27, 2017 antwoord van Stéphanie, vrouw van mijn chirurg. Mijn vakantie gaat door vanaf 12 september trouwens maar dat maakt niet uit Je mag alles hernemen na 8 weken, dus 29/08 zou OK zijn voor waterpretparken en spray tan en zonnen. Steeds factor 50 aanbrengen op de littekens en zo veel mogelijk beschermen tegen de zon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.