Jump to content

Borstvergroting

Daisje

Recommended Posts

Hoi ik overweeg een borstvergroting heb in 2010 een verkleining gehad omdat ik lelijke grote hangende borsten had toen ik geopereerd was was het mooi maar nu zijn ze weer btj gaan hangen en ongelijk nu heb ik gisteren een consult gehad en die zeggeb dat er een lift bij moet dit kost in 1x veel meer:( nu ga ik natuurlijk nog naar een paar andere om te kijken of dat echt nodig is heeft iemand ervaring met welnesskliniek in genk? Alvast bedankt 

Hoi hoi

Welkom hier!!

hm... als een andere kliniek dan de wellnesskliniek je al adviseerde om een lift te nemen, dan zou ik zeker niet naar de wellnesskliniek gaan. Daar wordt namelijk toch wel best gauw een lift geadviseerd (om zo weinig mogelijk risico te lopen op een double bubble)

Ik zou eerder kiezen voor een pc die meer ervaring heeft met 'jouw soort' borsten.

Nio staat op dit forum goed bekend om zijn werk, zeker als je iets hangende borsten hebt. Je zou eens een consult bij hem kunnen plannen. Als hij zegt dat je borsten gelift moeten worden, dan hoef je nergens anders meer naartoe, want dan is het zo haha.
Hij werkt in het OLVG-west in Amsterdam (wel even een verwijsbrief voor plastische chirurgie halen bij je huisarts, omdat het ziekenhuiszorg is) en ook in Parkkliniek. 
In de laatste is het wel duurder om prothesen te laten plaatsen (door dezelfde arts) dus als je de mogelijkheid hebt, is Amsterdam wel de betere optie (financieel gezien)

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.