Ga naar inhoud

Zwemmen in de 6de week?


Skna

Aanbevolen berichten

Haay dames! 

 

Ik zit met een aantal vragen en hoop dat iemand die voor mij kan beantwoorden.

 

ik heb op 15 juli 2017 een borstvergroting gehad. Maar ik wil op 28 aug op vakantie gaan een week lang omdat ik helaas niet later kan gaan. Zou dit een probleem zijn i.v.m de zon en het water? En mag ik helemaal niet het water in? Zoniet waarom? Omdat ik ook mag douchen dus vind dat een beetje gek.. 

 

pleasee someonee help me outttt 

 

deel jullie advies en ervaringen met mij! Thaaankyouuuuuu xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 8 augustus geopereerd en ga na 1 week al op vakantie, volgens Nio was dit geen probleem. Ik ga ook gewoon naar het strand, maar in plaats van bakken, meer de schaduw opzoeken. En jouw littekens zijn al dicht neem ik aan? Ik weet niet wat dan verstandiger is, om ze af te plakken of dik met factor 50 insmeren? Maar misschien dat iemand anders het weet? Ik heb volgende week bij Nio nog een afspraak dus ga hem dat ook nog vragen. Qua zwemmen weet ik niet, hou zelf niet echt van zwemmen en water haha. Maar even kort het water in zal denk ik geen probleem zijn. Ik zou alleen niet te lang het water ingaan, zodat het echt gaat weken. Maar zeker weten doe ik dit niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei MM89:

Ik word 8 augustus geopereerd en ga na 1 week al op vakantie, volgens Nio was dit geen probleem. Ik ga ook gewoon naar het strand, maar in plaats van bakken, meer de schaduw opzoeken. En jouw littekens zijn al dicht neem ik aan? Ik weet niet wat dan verstandiger is, om ze af te plakken of dik met factor 50 insmeren? Maar misschien dat iemand anders het weet? Ik heb volgende week bij Nio nog een afspraak dus ga hem dat ook nog vragen. Qua zwemmen weet ik niet, hou zelf niet echt van zwemmen en water haha. Maar even kort het water in zal denk ik geen probleem zijn. Ik zou alleen niet te lang het water ingaan, zodat het echt gaat weken. Maar zeker weten doe ik dit niet.

 

Ohh! Dat is echt super snel! Pas je wel op!! Dankjewell voor je reactie.

 

ja ik ben zelf al 3 jaar niet op vakantie geweest en ik wilde dit jaar zo graag gaan. Ik ben ook niet van plan om lang achter elkaar te gaan zwemmen etc.. maar ik wilde alleen weten of ik even snel het water in en uit kan. Ik vind het wel fijn om af en toe even af te koelen.. hahah maar bedankt voor je reactie en alvast heel veel succes met je BV en herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Skna:

Iemand anders nog adviess of ervaringen??

 

het is zo stillletjesss:D

 

Ik heb afgelopen 14 juli mijn vergroting bij Nio gehad en ik vlieg 25 augustus naar Spanje voor 10 dagen. Nio zei dat ik gewoon een bikini aan mag en zwemmen zolang ik mijn littekens maar goed insmeer met factor 50 en niet ga duiken en dat soort gekke dingen. Rustig zwemmen kon geen kwaad zei hij. Hij zei zelfs dat ik van de glijbaan mocht, maar ik denk dat ik dat nog even niet ga doen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Skna

Ik.weet dat je tot 1,5 jaar je litteken moet insmeren met factor 50.

Maar misschien best toch  regelmatig de schaduw opzoeken

Na 6 weken mag je zwemmen. Best rustig.

Niet vroeger voor infecties van je wondjes. 

Bij ons is alles na 8 weken. Bij Verdonck.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Ik heb afgelopen 14 juli mijn vergroting bij Nio gehad en ik vlieg 25 augustus naar Spanje voor 10 dagen. Nio zei dat ik gewoon een bikini aan mag en zwemmen zolang ik mijn littekens maar goed insmeer met factor 50 en niet ga duiken en dat soort gekke dingen. Rustig zwemmen kon geen kwaad zei hij. Hij zei zelfs dat ik van de glijbaan mocht, maar ik denk dat ik dat nog even niet ga doen haha!

Haay!

 

oh super! Je hebt 1 dag voor mij je BV gehad! Hoe ging het?

 

okee! Nou dan zit ik ong op hetzelfde aantal weken.  Hahah je mag zelfs van de glijbaan!!

Super leuk en heel veel plezier op vakantie met je nieuwe boobiess 

 

Heel erg bedankt voor je reactie.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Skna:

Haay!

 

oh super! Je hebt 1 dag voor mij je BV gehad! Hoe ging het?

 

okee! Nou dan zit ik ong op hetzelfde aantal weken.  Hahah je mag zelfs van de glijbaan!!

Super leuk en heel veel plezier op vakantie met je nieuwe boobiess 

 

Heel erg bedankt voor je reactie.

Xxx

 

Geen probleem meid,

 

De operatie en het herstel gaat heel goed tot nu toe! Ben zeer tevreden over het werk van Nio. En inderdaad kunnen we lekker onze boobies showen in bikini :D

 

Hoe gaat het bij jou?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hayy!  Lekker, vakantie!

Ik zou inderdaad uitkijken met zon, maar als je een goeie bikini aan hebt, zijn de littekens al wat beschermd en zijn ze niet vollop in de zon. Topless moet je een jaar mee wachten, heb ik gehoord!

Goed smeren inderdaad anders gaan ze verkleuren, (pigment etc is anders.)

 

Een collega is na 3 weken lekker een dag naar het strand geweest, veel en lang gezwommen, heeft aan een uiteinde van een litteken heeeel lang een wondje gehad, is iets open gaan staan. Inderdaad niet te lang onder water blijven. Zoals hierboven al gezegd werd, Na 6 weken is het zwemmen sowieso toegestaan bij veel chirurgen.

 

Xo!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Skna het beste kun je dit navragen bij je eigen pc. Iedere arts heeft toch zijn eigen regels.

 

Verder tot 1,5jaar na de operatie je littekens altijd insmeren met factor 50 als je de zon in gaat. Een bikini of een topje houd de uv-straling niet tegen. Afplakken is niet echt nodig, maar mag natuurlijk wel als jij je daar fijner bij voelt.

 

In principe mogen de meesten na 6 weken weer in bad dus zwembad zal ook geen probleem zijn. Zeker als je zelf al gaat geeft niet uren rond te gaan zwemmen kan dat prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Boops88:

Ik ga ook met 5 weken op vakantie zwemmen was geen probleem. Zonnen wel goed insmeren en niet gaan bakken. 

Hoi, hoe is het afgelopen met je operatie? Ik las dat je operatie een keer verzet was en dat je twijfelde over je chirurg? Ook las ik dat je voor 650cc gaat. Ik laat morgen een 3D maken en dan besluit ik of ik definitief voor 650cc ga. Ben benieuwd of je ondertussen al geopereerd bent en of ik een kijkje mag nemen in je album. Liefs Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Geen probleem meid,

 

De operatie en het herstel gaat heel goed tot nu toe! Ben zeer tevreden over het werk van Nio. En inderdaad kunnen we lekker onze boobies showen in bikini :D

 

Hoe gaat het bij jou?

 

X

Hahah jaa!!

 

Het gaat nu wat beter.. ik had echt veel pijn en was zo moe. Gelukkig nu wat beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ashleym:

Hayy!  Lekker, vakantie!

Ik zou inderdaad uitkijken met zon, maar als je een goeie bikini aan hebt, zijn de littekens al wat beschermd en zijn ze niet vollop in de zon. Topless moet je een jaar mee wachten, heb ik gehoord!

Goed smeren inderdaad anders gaan ze verkleuren, (pigment etc is anders.)

 

Een collega is na 3 weken lekker een dag naar het strand geweest, veel en lang gezwommen, heeft aan een uiteinde van een litteken heeeel lang een wondje gehad, is iets open gaan staan. Inderdaad niet te lang onder water blijven. Zoals hierboven al gezegd werd, Na 6 weken is het zwemmen sowieso toegestaan bij veel chirurgen.

 

Xo!

 

Haayy!! 

 

Jazeker! Ik ga niet teveel de zon in en ook absoluut niet lang het water in.. 

Dankjewel voor je reactie en tips!

ik hoop dat het allemaal goed gaat komen.

 

liefssss xx  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

@Skna het beste kun je dit navragen bij je eigen pc. Iedere arts heeft toch zijn eigen regels.

 

Verder tot 1,5jaar na de operatie je littekens altijd insmeren met factor 50 als je de zon in gaat. Een bikini of een topje houd de uv-straling niet tegen. Afplakken is niet echt nodig, maar mag natuurlijk wel als jij je daar fijner bij voelt.

 

In principe mogen de meesten na 6 weken weer in bad dus zwembad zal ook geen probleem zijn. Zeker als je zelf al gaat geeft niet uren rond te gaan zwemmen kan dat prima. 

Ik heb het even gevraagd en de arts zei na 1 week mag ik vliegen en na 6

weken de zon in en pas na 8 weken zwemmen. 

 

Maargoed ik ga het goed insmeren en niet teveel in het water en de zon natuurlijk! 

 

Dankjewel voor je reactiee

 

groetjess x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/20/2017 om 21:07 zei Leya:

Hoi, hoe is het afgelopen met je operatie? Ik las dat je operatie een keer verzet was en dat je twijfelde over je chirurg? Ook las ik dat je voor 650cc gaat. Ik laat morgen een 3D maken en dan besluit ik of ik definitief voor 650cc ga. Ben benieuwd of je ondertussen al geopereerd bent en of ik een kijkje mag nemen in je album. Liefs Leya

Hallo leya,

 

Ben geopereerd door dr Jansen hier op het forum zijn ze niet dol op hem maar ik ben erg goed door hem geholpen.  Ik heb inderdaad 650 CC laten plaatsen. Zal je even toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Boops88:

Hallo leya,

 

Ben geopereerd door dr Jansen hier op het forum zijn ze niet dol op hem maar ik ben erg goed door hem geholpen.  Ik heb inderdaad 650 CC laten plaatsen. Zal je even toevoegen

haha, 'hier op het forum zijn ze niet dol op hem'
De slechte verhalen worden niet door 'het forum' geplaatst he, maar zijn ervaringsverhalen.
Fijn dat jij wel tevreden bent.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

haha, 'hier op het forum zijn ze niet dol op hem'
De slechte verhalen worden niet door 'het forum' geplaatst he, maar zijn ervaringsverhalen.
Fijn dat jij wel tevreden bent.

BB

Best boobies t is niet bedoeld dat jij je als 'het forum' voelt aangesproken. Met het forum bedoel ik mensen die hier zitten dus inderdaad ervaringen. Daar ben ik ook blij om dankje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Boops88:

Best boobies t is niet bedoeld dat jij je als 'het forum' voelt aangesproken. Met het forum bedoel ik mensen die hier zitten dus inderdaad ervaringen. Daar ben ik ook blij om dankje 

hihi oke :) 
Wilde het alleen ff aangeven, maar is goed dat je het even zegt :35: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boops88:

Hallo leya,

 

Ben geopereerd door dr Jansen hier op het forum zijn ze niet dol op hem maar ik ben erg goed door hem geholpen.  Ik heb inderdaad 650 CC laten plaatsen. Zal je even toevoegen

Ze zijn prachtig geworden. Het lukte me niet om een reactie te plaatsen bij de foto. Hier mag je trots op zijn hoor, prima dokter. Ik word donderdag geopereerd. Twijfel nog steeds tussen 650cc en 700cc. Vond jij het lastig om de maat te kiezen? Hoe gaat het met het herstel. Liefs Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/24/2017 om 00:11 zei Leya:

Ze zijn prachtig geworden. Het lukte me niet om een reactie te plaatsen bij de foto. Hier mag je trots op zijn hoor, prima dokter. Ik word donderdag geopereerd. Twijfel nog steeds tussen 650cc en 700cc. Vond jij het lastig om de maat te kiezen? Hoe gaat het met het herstel. Liefs Leya

Hai leya inmiddels geopereerd denk ik?

ik vond 700cc zo groot klinken haha samen met de pc gekozen voor 650cc.

Alles goed gegaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boops88:

Hai leya inmiddels geopereerd denk ik?

ik vond 700cc zo groot klinken haha samen met de pc gekozen voor 650cc.

Alles goed gegaan 

Hoii. Ik ben gister geopereerd. Alles is goed gegaan en vind ze erg mooi. Er is 650cc ingegaan. Ik vond 700 ook zo groot klinken. De PC wilde er maximaal 600 in doen maar ik wilde perse 650:) 700 was ook besteld. Achteraf had 700cc ook makkelijk gekund, had ik misschien wel liever. Hoop in ieder geval niet dat ze nog gaan slinken. Zijn ze bij jou nog erg gaan slinken en wat vind jij van je maat? Hoe is het met je herstel, voel je je al wat beter? Heb je nog meer foto's? Ik zal ook even een album aanmaken. Je bent denk ik nog geen foto's van mij tegen gekomen, die heb ik geplaatst bij me operatie verslag. Liefs Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2017 om 22:37 zei Leya:

Hoii. Ik ben gister geopereerd. Alles is goed gegaan en vind ze erg mooi. Er is 650cc ingegaan. Ik vond 700 ook zo groot klinken. De PC wilde er maximaal 600 in doen maar ik wilde perse 650:) 700 was ook besteld. Achteraf had 700cc ook makkelijk gekund, had ik misschien wel liever. Hoop in ieder geval niet dat ze nog gaan slinken. Zijn ze bij jou nog erg gaan slinken en wat vind jij van je maat? Hoe is het met je herstel, voel je je al wat beter? Heb je nog meer foto's? Ik zal ook even een album aanmaken. Je bent denk ik nog geen foto's van mij tegen gekomen, die heb ik geplaatst bij me operatie verslag. Liefs Leya

Hai leya,

 

Ik  plaats zo nog even foto's.  Ben tevreden met de maat kom nu op een E uit. 1 prothese zakt langzaam andere wat sneller. Maargoed geduld is een schone zaak. Zal jou foto's eens opzoeken ben benieuwd. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.