Ga naar inhoud

Desireee : 24 juli 2017 : Dr. Keuter : VieCurie : Venlo


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Komend maandag ben ik aan de beurt voor een borstvergroting. Ik vind het echt super spannend. 

 

Ik heb altijd amper een aa gehad, maar na mn 3 zwangerschappen heb ik helemaal geen borsten meer. Om deze stap te zetten was voor mij echt heel groot. Omdat ik helemaal geen borsten heb krijg ik dit ook volledig vergoed wat natuurlijk erg fijn is. Maar nu zie ik erg op tegen de ingreep en het herstel. Wat kan ik verwachten? Hoe lang gaat het duren? Ben zo benieuwd naar ervaringen. 

 

Oh ik krijg trouwens ronde implantaten 260 cc. Dus dan zou ik ongeveer naar een volle B gaan :). Oh ja dual plane. Schijnt ook heftiger te zijn. Ook ben ik erg zenuwachtig voor complicaties. Ben trouwens nieuw op dit forum maar heb gewoon erg veel behoefte om er over te praten. 

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste week is her pijnlijkst daarna gaat het steeds beter het is bij iedereen verschillend hier bij operatie verslagen kun je van verschillende mensen lezen hoe ze het ervaren heel veel gehad aan dit forum 

succes voor maandag komt goed iedereen heeft die spanning en angsten het is ook niet niks !

ik ben 8,5 week geleden geholpen en nu mega happy 

vond het heel pijnlijk maar nu achteraf zo waard :123:

 

xxxlove7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Desireee

 

Spannend!! Maandag is al snel!

Fijn dat je het helemaal vergoed krijgt, die regel is dit jaar ingevoerd en biedt echt een uitkomst voor meiden zoals jij :35:

 

Mag ik vragen bij wie en waar je geopereerd gaat worden? Dan kunnen we dat in je topictitel vermelden, en kun je hier ook na je operatie je updates plaatsen. Staat alles overzichtelijk bij elkaar :)

 

Als je je topic volgt (optie boven of beneden aan dit topic, afhankelijk van of je op gsm of op computer op t forum zit) krijg je een melding als er iemand op reageert :35:

 

Succes alvast!!!

 

Xxx BB

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei SvE:

Wat fijn dat je alles vergoed krijgt!! Mag ik vragen welke bij welke verzekering? 

Bij IAK. Maar dat schijnt bij meerdere verzekeringen te zijn (basispakket). Alleen wanneer je green borstplooi hebt en je klierweefsel minder is dan een centimeter. Bij mij was het 5 millimeter. Ben je ook aan het kijken of je het vergoed krijgt? Zo ja hoop het zo voor je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/26/2017 om 13:52 zei Desireee:

Bij IAK. Maar dat schijnt bij meerdere verzekeringen te zijn (basispakket). Alleen wanneer je green borstplooi hebt en je klierweefsel minder is dan een centimeter. Bij mij was het 5 millimeter. Ben je ook aan het kijken of je het vergoed krijgt? Zo ja hoop het zo voor je xx

Wat een strenge eisen zeg! Heb al wel vaker gekeken, maar het valt niet mee. Dus nu maar extra hard sparen en hopelijk volgende zomer mooie borsten! Misschien een stomme vraag.. Maar zou ik voor en na foto's mogen zien? Als je die hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2017 om 09:08 zei Desireee:

Hoi dames,

 

Komend maandag ben ik aan de beurt voor een borstvergroting. Ik vind het echt super spannend. 

 

Ik heb altijd amper een aa gehad, maar na mn 3 zwangerschappen heb ik helemaal geen borsten meer. Om deze stap te zetten was voor mij echt heel groot. Omdat ik helemaal geen borsten heb krijg ik dit ook volledig vergoed wat natuurlijk erg fijn is. Maar nu zie ik erg op tegen de ingreep en het herstel. Wat kan ik verwachten? Hoe lang gaat het duren? Ben zo benieuwd naar ervaringen. 

 

Oh ik krijg trouwens ronde implantaten 260 cc. Dus dan zou ik ongeveer naar een volle B gaan :). Oh ja dual plane. Schijnt ook heftiger te zijn. Ook ben ik erg zenuwachtig voor complicaties. Ben trouwens nieuw op dit forum maar heb gewoon erg veel behoefte om er over te praten. 

 

Xx 

Hoi Desiree! 

 

Ikzelf heb gisteren dan eindelijk mijn borstvergroting mogen ondergaan, ik wist natuurlijk ook echt niet wat ik ervan moest verwachten en moet zeggen dat ik niet zo'n held ben wat betreft het hebben van pijn. (In die zin, dat ik nog nooit echte pijn heb heb ervaren, geen gebroken arm of nooit iets heftigs ervaren haha lichamelijks...) en nog nooit in een ziekenhuis gelegen ed! 

 

Het is mij echt 100% meegevallen (ben natuurlijk wel pas 1 dag na de operatie) maar ik neem aan dat de eerste dagen het ergste zijn... 

 

Na de operatie is vooral heel ongemakkelijk, mijn tepels voelde alsof ze in de fik stonden haha of een beetje alsof er mini naaldjes in staken... dat deed wel pijn. Maar verder krijg je flink wat medicatie mee en daarmee is de pijn echt goed eronder te houden! 

 

Ook mijn eerste nacht verliep goed, werd in ochtend geopereerd en heb verder daarna niets meer geslapen. Enkel in de avond en toen echt van 23u tot 7u (toen wakker met pijn, even beschuit gegeten medicatie genomen!) en daarna lekker weer geslapen van 8u tot 13.00. Top dus. 

 

Ik ben vrij sportief en heb dus redelijke buikspieren, wat helpend is bij het zelf omhoog en uit bed komen. En met momenten pijn en dan is het fijn dat iemand je even dat letterlijke duwtje in de rug kan geven. 

 

Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog weinig kan en doe (super gevoelig allemaal natuurlijk) maar voel mij echt wel prima!!! 

 

 

Hopelijk geeft je dit een beetje moed!

 

Heel veel succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desireee

 

Hoi hoi, gefeliciteerd met de nw boobs.

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast, BB had je al eerder gevraagd, waar en bij wie je geholpen bent, dan kunnen we dat in de titel vermelden.

 

Verder kun je hier in dit topic alle updates, vragen en verslag neerzetten.

 

Doe rustig aan en Ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.