Ga naar inhoud

Hersteloperatie na 10 maanden po


EHjohanna

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal .. vandaag te horen gekregen dat ik een herstel operatie krijg ... heb de hele nacht geen oog dicht gedaan .. resultaat ? Om 6 uur klaar wakker :( 

vind t zo echt allemaal .. hoe gaat t herstel, hoelang kan ik niet werken ? Komt t goed ? Vragen spoken door Mn hoofd ...word 16 okt geholpen .. dus gaat lekker dat piekeren .. kan ik nog ff vooruit :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bb .. ze gaan het kapsel / littekenweefsel los snijden ... ik ben maar 15 min onder narcose .. kleine ingreep... volgends grabrietz is t herstel maar 3 weken .. niet zo heftig als een bv ... ik zie t allemaal wel :( 

maar doodblijven lopen met die rotborst wil ik ook niet .. is ook beetje doorgezakt ...hoop maar dat alles goed komt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Elske nee Mn borst is zeker niet hard maar heb al vanaf dag 1 gevoel dat t niet goed is .. voelt gewoon niet prettig .. ik voel de rborst altijd .. en slapen is ook niet fijn met n borst die zeer doet .. en oktober kimt mij het beste uit ... heb geen pijn maar voel het gewoon 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei EHjohanna:

Hi bb ja zoals je al zei ... geduld geduld !! Ik ben er blij mee .. maar ik heb nu 75 c en dat is een mooie maat :) 

heeft ff geduurd voordat ik er aan gewend was maar nu best happy ;) 

Super!!! :43: 
Daar ben ik echt blij om!! Vind het echt fijn voor je!

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei EHjohanna:

Hi Elske nee Mn borst is zeker niet hard maar heb al vanaf dag 1 gevoel dat t niet goed is .. voelt gewoon niet prettig .. ik voel de rborst altijd .. en slapen is ook niet fijn met n borst die zeer doet .. en oktober kimt mij het beste uit ... heb geen pijn maar voel het gewoon 

Balen zeg! Sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎7‎-‎2017 om 02:09 zei EHjohanna:

Ja brownie .. uiteindelijk toch blij mee :) 

maar baal wel van de operatie .. het is geen echte pijn , meer steken en gevoel dat alles beetje strak zit ... hoop zo dat alles meevalt .. 

Zeker balen maar altijd je gevoel volgen. Na een jaar weet je zo onderhand wel wat wel/niet goed aanvoelt. En wat bedoel je eigenlijk met doorgezakt? Bottoming out? Of dat één borst goed is ingedaald en de ander niet? Hopelijk gaat deze kleine ingreep helpen en ben je van het gevoel af. Het is zeker het proberen waard want constant ermee blijven lopen is ook niet oke.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei BrownieG:

Zeker balen maar altijd je gevoel volgen. Na een jaar weet je zo onderhand wel wat wel/niet goed aanvoelt. En wat bedoel je eigenlijk met doorgezakt? Bottoming out? Of dat één borst goed is ingedaald en de ander niet? Hopelijk gaat deze kleine ingreep helpen en ben je van het gevoel af. Het is zeker het proberen waard want constant ermee blijven lopen is ook niet oke.

xx

Nee het is geen bottoming out .. links is prima . Rechts voelt anders .. geen gevoel aan de onderkant , steken , beetje vreemd gevoel ..

ik weet niet of het verstandig is om me te laten opereren .. beide borsten voelen wel zacht en zien er prima uit ... ze zeggen dat er min. 1 jaar voor staat .. ja wat is wijsheid ? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei EHjohanna:

Nee het is geen bottoming out .. links is prima . Rechts voelt anders .. geen gevoel aan de onderkant , steken , beetje vreemd gevoel ..

ik weet niet of het verstandig is om me te laten opereren .. beide borsten voelen wel zacht en zien er prima uit ... ze zeggen dat er min. 1 jaar voor staat .. ja wat is wijsheid ? 

X

Als je zo erg twijfelt , wat ik kan begrijpen het is toch weer een ingreep zou je een second opinion kunnen overwegen.

Sterkte met je besluit.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei EHjohanna:

Nee het is geen bottoming out .. links is prima . Rechts voelt anders .. geen gevoel aan de onderkant , steken , beetje vreemd gevoel ..

ik weet niet of het verstandig is om me te laten opereren .. beide borsten voelen wel zacht en zien er prima uit ... ze zeggen dat er min. 1 jaar voor staat .. ja wat is wijsheid ? 

X

 

Je kunt er misschien ook mee wachten totdat je 1 jaar bent en dan de (kosteloze) herstel doen mits je PC dat ook goedkeurt? Of in overleg iets langer wachten? Wel zorgen dat je dit schriftelijk hebt ;)

 

Lastig want borsten zijn eigenwijze wezens en ze herstellen op hun tempo. Ik heb de protheses tot laat gevoeld (geen pijn) maar was bewust dat ze erin zaten, voelde ze een soort van nog. En ja steken kwamen zo af en toe nog op bezoek. En  op een dag.. helemaal niets. Liep ook tegen een jaar aan. En als je twijfelt bij de uitleg van je PC, nogmaals de vraag stellen en andere opties bespreken? Feit blijft dat je borst niet goed aanvoelt en de ander wel. Die steken en ongevoelige plekken lees ik vaker en geeft toch aan dat je borsten nog aan het herstellen zijn maar bij jouw ga ik dan weer twijfelen als je gevoel aangeeft dat er iets niet goed zit :106: Of je gevoel terugkomt is echt afwachten hoe de zenuwen herstellen. En steken geven wel aan dat er binnen nog iets gaande is. 

 

Denk er nog eens goed over na en bespreek je twijfels met je PC. Probeer een deur open te houden totdat je er wel ready voor bent. Niets overhaastigs doen. Veel wijsheid!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal .. ik zou een herstel operatie krijgen maar na een gesprek met de pc hebben we er voor gekozen om dit niet te doen ... 

rechterborst is heel heel langzaam aan t genezen van binnen daarom voel ik m nog steeds " rommelen "

links is helemaal prima .. rechts gaat erg langzaam ... dus ik ga niet onder t mes .... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei EHjohanna:

Hallo allemaal .. ik zou een herstel operatie krijgen maar na een gesprek met de pc hebben we er voor gekozen om dit niet te doen ... 

rechterborst is heel heel langzaam aan t genezen van binnen daarom voel ik m nog steeds " rommelen "

links is helemaal prima .. rechts gaat erg langzaam ... dus ik ga niet onder t mes .... 

Dus hij begint toch langzamerhand beter aan te voelen? Yes!! :43: 
Dan laat hem maar lekker in zijn eigen tempo genezen :35: 

En superfijn dat je nu niet onder het mes hoeft... Scheelt toch weer een hoop stress he!!

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎9‎-‎2017 om 14:34 zei EHjohanna:

Hallo allemaal .. ik zou een herstel operatie krijgen maar na een gesprek met de pc hebben we er voor gekozen om dit niet te doen ... 

rechterborst is heel heel langzaam aan t genezen van binnen daarom voel ik m nog steeds " rommelen "

links is helemaal prima .. rechts gaat erg langzaam ... dus ik ga niet onder t mes .... 

 

Goed nieuws :) Die verrekte eigenwijze tieten ook he.. 

Blij dat de beslissing is gevallen en nu wat rust en vertrouwen erin hebt dat het goed komt!

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.