Deurtje94 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, dus ik zal me even voorstellen. Ik ben 22 jaar, doe de opleiding tot verpleegkundige en ik zal (hopelijk) volgend jaar afstuderen. Na er lange tijd over na te hebben gedacht, heb ik de eerste stap genomen. Op 14juni ben ik voor een consult bij Diana Gabriels geweest. Tijdens dit consult adviseerde zij mij 450cc hp dualplane geplaatst. Aangezien ik wat voller ben kloppen de verhoudingen hierdoor beter. Tijdens het consult heb ik ook pasprotheses voorgekregen en eigenlijk was ik tevreden met de maat. Er werd een consult met de chirurg, Dr. van Waes ingepland op 3juli. Toen ik op consult was bij Dr. van Waes, gaf hij gelijk aan dat het stuk tussen de tepel en de borstplooi bij beide borsten erg kort is, waardoor hij adviseerde de eerste vier weken na de operatie over mijn postoperatieve BH een borstband te dragen. Verder was het een goed consult en adviseerde hij dezelfde maat als Diana tijdens mijn eerste consult. Het wordt dus 450cc hp dualplane. Op 20 juli staat de operatie gepland door Dr. van Waes in de Orfeokliniek in Zoetermeer. Ik ben wel benieuwd of er nog meer meiden zijn die geopereerd zijn of gaan worden door Dr. van Waes, en wat hun ervaringen zijn. Deurtje94 Link to comment Share on other sites More sharing options...
titsalicious Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Hoi, Zag dat je al had gereageerd op mijn topic. Zelfde dag, zelfde arts en zelfde locatie ! Wat leuk misschien liggen we wel samen versuft en te vergaan van de pijn hahaha. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 Na er lange tijd over na te hebben gedacht, heb ik de eerste stap genomen. Op 14juni ben ik voor een consult bij Diana Gabriels geweest. Tijdens dit consult adviseerde zij mij 450cc hp dualplane geplaatst. Aangezien ik wat voller ben kloppen de verhoudingen hierdoor beter. Tijdens het consult heb ik ook pasprotheses voorgekregen en eigenlijk was ik tevreden met de maat. Er werd een consult met de chirurg, Dr. van Waes, ingepland op 3juli. Toen ik op consult was bij Dr. van Waes, gaf hij gelijk aan dat het stuk tussen de tepel en de borstplooi bij beide borsten erg kort is, waardoor hij adviseerde de eerste vier weken na de operatie over mijn postoperatieve BH een borstband te dragen. Verder was het een fijn consult en adviseerde hij dezelfde maat als Diana tijdens mijn eerste consult. Het wordt dus 450cc hp dualplane. Op 20 juli staat de operatie gepland door Dr. van Waes in de Orfeokliniek in Zoetermeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Heel veel succes vandaag!! vandaag is het onze beurt en ik sta stijf van de zenuwen hoe gaat het met jou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 1 uur geleden zei Mamavantwee: Heel veel succes vandaag!! vandaag is het onze beurt en ik sta stijf van de zenuwen hoe gaat het met jou? Dankjewel, jij ook! Ik moet zeggen dat ik wel echt heel lekker heb geslapen vannacht (stiekem een oxazepammetje genomen). De zenuwen beginnen nu wel wat meer te komen nu ik wakker ben... Nog maar een paar uurtjes whaaaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Hoi allemaal, Vandaag was dan de grote dag. Ik mocht me om 12.00 melden in de Orfeokliniek in Zoetermeer. Zenuwachtig als ik al was, bleek de chirurg al een uur uitgelopen te zijn. Gelukkig in de wachtkamer nog wel kunnen lachen om wat er zou komen. Om 13.00 mocht ik met de anesthesiemedewerker mee naar een kamer met 2 bedden. Hier lag ik tegelijkertijd met iemand die dezelfde ingreep onderging. Ik heb gelijk een OK jasje aan gekregen en er werd een infuus geprikt. Hierdoor kreeg ik ook gelijk antibiotica. Rond 13.45 kwam de anesthesist van de OK om zich voor te stellen en te vermelden dat de OK voor mij klaar was, dus dat ik nu in principe aan de beurt was. Vlak hierna werd ik ook afgetekend door de chirurg. Na 10 minuten kwam hij me samen met zijn collega halen om richting de OK te brengen. Hier over geklommen op een OK tafel, waarna ik alle toeters en bellen om kreeg. Na ongeveer een kwartier kreeg ik het maskertje op en werd het eerste shotje narcosevloeistof ingespoten (wat een heerlijk spul is dat zeg). 1,5 uur later werd ik wakker in mijn eigen bedje in de tweepersoonskamer. In eerste instantie totaal gedesoriënteerd, maar al gauw was ik de oude. Ik kreeg een glaasje water, kopje thee en een beschuitje met jam. Toen heb ik me gelijk omgekleed en ben ik naar het toilet gegaan. Om 16.45 ging ik met een goed gevoel, en niet al te veel pijn lekker naar huis. (ondertussen nog even gestopt bij de mac om dat thuis op ge eten) Ik moet zeggen dat ik de pijn tot nu toe nog mee vind vallen, en ik ze er tot nu toe erg mooi uit vind zien. Ik zal even kijken of het lukt om morgen een fotootje te plaatsen. Lig nu lekker in bedje, neem om 00.00 nog wat pijnstilling in en dan zal ik mijn wekker om 06.00 zetten voor de volgende lading. Al met al tot nu toe nog een 'prettige' ervaring en 2 hele knappe meiden rijker. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Fijn herstel gewenst !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalb Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 @Deurtje94 orfeokliniek....dacht dat dat iets met mond en kaakchirurgie was.... maar had voor mij wel lekker dichtbij geweest.... hoe gaat het nu met je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 6 minuten geleden zei chantalb: @Deurtje94 orfeokliniek....dacht dat dat iets met mond en kaakchirurgie was.... maar had voor mij wel lekker dichtbij geweest.... hoe gaat het nu met je? Haha dat is het in principe ook, Diana Gabriels huurt OK's in, dus nu was het toevallig deze. Voor mij was het ook lekker dichtbij! Ja ik was gisteravond helemaal hyperactief, kon totaal niet slapen. Heb om 00.00 mn tweede keer paracetamol en ibuprofen ingenomen, en een oxazepammetje in de hoop dat het allemaal wat rustiger werd. Uiteindelijk van 1 tot 5 geslapen denk ik. Werd wel wat stijf en pijnlijk wakker, ook omdat ik onderuit was gezakt in mijn bed, waardoor opstaan niet heel soepel ging. Net om 06.00 weer pijnstilling ingenomen en het gaat nu eigenlijk wel weer beter. Net even een stukje door het huis gelopen om niet weer al te stijf te worden! Al met al mag ik (nog) niet klagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalb Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Dat zijn betere berichten.... hopen dat het zo blijft... jij wel tevreden dus bij DG...ik ging zooi twijfelen na 1e consult...kwam zo commercieel over daar... en toen de verhalen hier..over de nazorg .. ik heb mijn vervolgconsulten daardoor afgezegd.... en heb 1e consult met dr van der weij op ma 14 aug in de boerhaevekliniek.... spannend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 5 minuten geleden zei chantalb: Dat zijn betere berichten.... hopen dat het zo blijft... jij wel tevreden dus bij DG...ik ging zooi twijfelen na 1e consult...kwam zo commercieel over daar... en toen de verhalen hier..over de nazorg .. ik heb mijn vervolgconsulten daardoor afgezegd.... en heb 1e consult met dr van der weij op ma 14 aug in de boerhaevekliniek.... spannend... Ik moet inderdaad zeggen dat ik het commerciële gedeelte wel herken. Ik heb me wel iedere keer voorgehouden dat zij niet degene zou zijn die de operatie uit zou gaan voeren, en ben hierdoor voor een tweede consult met de chirurg gegaan. Hier had ik gelukkig gelijk een goed gevoel bij. Tot nu toe ben ik nog wel te spreken, had naar mijn idee ook wel een fijne en kundige chirurg! Ik hoop dat er geen gekke complicaties op zullen treden, dan zal ik de kliniek ook zo min mogelijk nodig hebben! Maar als je er geen goed gevoel bij hebt, dan kun je inderdaad beter verder zoeken! Oh 14 augustus al, spannend! Heb je al een beetje een idee wat je zou willen? Of ga je er helemaal blanco in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalb Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Dat is inderdaad de manier hoe je er in moet staan.... en natuurlijk hoop ik dat ook voor je....bij DG werd mij een borstlift geadviseerd. En dan kunnen ze in 1 operatie mac 375cc plaatsen.... dus ik denk dat ik dat sws nodig heb.... alleen twijfel ik over het aantal cc want ik ben 178 en weeg 68kg...de meeste meiden hier zijn tanker en hebben al groter.... ben ook benieuwd wat dokter van der weij gaat zeggen... hij opereert ook wel eens met meer cc zodat een lift soms niet nodig is (afhankelijk natuurlijk van de borst) of gebruikt bij de lift eeem donut techniek en dan heb je minder littekens.... daar zou dan mijn voorkeur wel naar uit gaan... maar ik ben ook nogal een twijfelkont hoor... want ik wil het al jaren maar ga ik het echt doorzetten? Ga ik echt zoveel geld aan mezelf uitgeven? En wordt het er echt mooier op....zeker met lift en ankerlittekens?... ik hoop dat ik 14 aug definitief de knoop door durf te hakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 Pictures visible for members only. Become a member now. 1 dag PO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Ziet er nu al heel mooi uit Meis! Prachtig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 @Deurtje94 hoe gaat het met jou? ze zijn wel al mooi....heb jij veel pijn of is het te doen? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 7 minuten geleden zei Blondie22: Ziet er nu al heel mooi uit Meis! Prachtig Thank you! Ja ik vind ze nu al mooier dan ik van tevoren had durven denken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 8 minuten geleden zei Mamavantwee: @Deurtje94 hoe gaat het met jou? ze zijn wel al mooi....heb jij veel pijn of is het te doen? xx Ja ik voel me eigenlijk uitzonderlijk goed, en het resultaat valt me tot nu toe echt heel erg mee. Ben nu al verliefd op ze haha. Ik vind de pijn goed te onderdrukken, heb geen pijnstilling meegekregen uit de kliniek dus moet het doen met paracetamol en ibuprofen, maar dat vind ik tot nu toe wel goed gaan. Hoe is het bij jou met de pijn? X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Ja hier op zich ook goed te doen qua pijn maar ik heb wel een behoorlijke medicijnen collectie mee gekregen hihi.... maar na alle waarschuwingen van de pc wat betreft de pijn die ik zou hebben valt het me gelukkig heel erg mee dus hopen dat het zo blijft! en ja hier hetzelfde ik vind de mijne nu ook al heel erg mooi vergeleken met hoe ze waren dus blij dat ik de stap gezet heb hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 5 minuten geleden zei Mamavantwee: Ja hier op zich ook goed te doen qua pijn maar ik heb wel een behoorlijke medicijnen collectie mee gekregen hihi.... maar na alle waarschuwingen van de pc wat betreft de pijn die ik zou hebben valt het me gelukkig heel erg mee dus hopen dat het zo blijft! en ja hier hetzelfde ik vind de mijne nu ook al heel erg mooi vergeleken met hoe ze waren dus blij dat ik de stap gezet heb hoor. Ah gelukkig dat het minder erg is dan waar je je op had voorbereid haha! Super fijn voor je dat je de stap hebt kunnen en durven zetten! Nu lekker opknappen en genieten van de nieuwe meiden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessie1210 Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Op 19-7-2017 om 23:56 zei Deurtje94: Na er lange tijd over na te hebben gedacht, heb ik de eerste stap genomen. Op 14juni ben ik voor een consult bij Diana Gabriels geweest. Tijdens dit consult adviseerde zij mij 450cc hp dualplane geplaatst. Aangezien ik wat voller ben kloppen de verhoudingen hierdoor beter. Tijdens het consult heb ik ook pasprotheses voorgekregen en eigenlijk was ik tevreden met de maat. Er werd een consult met de chirurg, Dr. van Waes, ingepland op 3juli. Toen ik op consult was bij Dr. van Waes, gaf hij gelijk aan dat het stuk tussen de tepel en de borstplooi bij beide borsten erg kort is, waardoor hij adviseerde de eerste vier weken na de operatie over mijn postoperatieve BH een borstband te dragen. Verder was het een fijn consult en adviseerde hij dezelfde maat als Diana tijdens mijn eerste consult. Het wordt dus 450cc hp dualplane. Op 20 juli staat de operatie gepland door Dr. van Waes in de Orfeokliniek in Zoetermeer. Hoi Deurtje93, hoe is de operatie gegaan? Ben je tevreden met je nieuwe boobies? Hopelijk gaat het herstel goed. Ik zag dat je door Dr. van Waes geopereerd bent. Ikzelf wordt ook door hem geopereerd op 15 aug. 350cc hp en ook dualplane. Sterkte met het herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessie1210 Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Op 20-7-2017 om 22:07 zei Deurtje94: Hoi allemaal, Vandaag was dan de grote dag. Ik mocht me om 12.00 melden in de Orfeokliniek in Zoetermeer. Zenuwachtig als ik al was, bleek de chirurg al een uur uitgelopen te zijn. Gelukkig in de wachtkamer nog wel kunnen lachen om wat er zou komen. Om 13.00 mocht ik met de anesthesiemedewerker mee naar een kamer met 2 bedden. Hier lag ik tegelijkertijd met iemand die dezelfde ingreep onderging. Ik heb gelijk een OK jasje aan gekregen en er werd een infuus geprikt. Hierdoor kreeg ik ook gelijk antibiotica. Rond 13.45 kwam de anesthesist van de OK om zich voor te stellen en te vermelden dat de OK voor mij klaar was, dus dat ik nu in principe aan de beurt was. Vlak hierna werd ik ook afgetekend door de chirurg. Na 10 minuten kwam hij me samen met zijn collega halen om richting de OK te brengen. Hier over geklommen op een OK tafel, waarna ik alle toeters en bellen om kreeg. Na ongeveer een kwartier kreeg ik het maskertje op en werd het eerste shotje narcosevloeistof ingespoten (wat een heerlijk spul is dat zeg). 1,5 uur later werd ik wakker in mijn eigen bedje in de tweepersoonskamer. In eerste instantie totaal gedesoriënteerd, maar al gauw was ik de oude. Ik kreeg een glaasje water, kopje thee en een beschuitje met jam. Toen heb ik me gelijk omgekleed en ben ik naar het toilet gegaan. Om 16.45 ging ik met een goed gevoel, en niet al te veel pijn lekker naar huis. (ondertussen nog even gestopt bij de mac om dat thuis op ge eten) Ik moet zeggen dat ik de pijn tot nu toe nog mee vind vallen, en ik ze er tot nu toe erg mooi uit vind zien. Ik zal even kijken of het lukt om morgen een fotootje te plaatsen. Lig nu lekker in bedje, neem om 00.00 nog wat pijnstilling in en dan zal ik mijn wekker om 06.00 zetten voor de volgende lading. Al met al tot nu toe nog een 'prettige' ervaring en 2 hele knappe meiden rijker. xx Wauw wat fijn dat het zo goed gegaan is! Gefeliciteerd met je nieuwe tweeling!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deurtje94 Posted July 31, 2017 Author Share Posted July 31, 2017 6 minuten geleden zei Nessie1210: Hoi Deurtje93, hoe is de operatie gegaan? Ben je tevreden met je nieuwe boobies? Hopelijk gaat het herstel goed. Ik zag dat je door Dr. van Waes geopereerd bent. Ikzelf wordt ook door hem geopereerd op 15 aug. 350cc hp en ook dualplane. Sterkte met het herstel! Hoi hoi, Ja mijn operatie is wel heel goed gegaan moet ik zeggen. Ben nu 11 dagen verder en ben alweer begonnen met werken. Zo goed als pijnvrij, dus mag niet klagen. Tot nu toe vind ik ze er ook echt al mooi uit zien. Moet wel nog een borstband om (daar is hij zeer groot voorstander van) maar die voelt nu toch wel erg veilig haha. Dus al met al is dit tot nu toe de beste beslissing van mn leven, en ben ik blij dat ik er tot nu toe zo 'fluitend' doorheen kom! Ben jij al zenuwachtig voor je operatie? En waar word je geopereerd? X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.