Jump to content

Debbos : 11 september 2017 : Dr. Hermens : ATS Kliniek

Recommended Posts

Hi! 

Mijn naam is Debby en ik ben 28 jaar.

ik woon in Breda en ik heb een eigen bedrijfje (Bella Lash) , werk als wimperstylist .. Owja en nog eens in de thuiszorg! (Zo leuk die ouwtjes)

ik heb dinsdag een consult gehad bij ATS kliniek en ik heb 11 sept. Operatie voor een borstvergroting 

PP adviseerde mij 350/400cc high profile eurosiliconen.

het word achter de borstspier geplaatst trouwens! 

Ik heb zelf een omvang van 75. Mijn maximizers zijn 75C. (Het lijkt behoorlijk wat maar helaas) en ik ben 1.58.

graag zou ik foto's willen zien van meiden die omvang 75 hebben en 350/400/500 cc hebben. 

Ik ben er namelijk nog niet echt aan uit..... lastiggg

liefs! 

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply
16 minuten geleden zei Mamavantwee:

Ik heb op dit moment 375cc hp rond en heb nu cup maat 70E/70F 

ben 1.67 lang weeg 53 kg mijn profielfoto zijn mijn borsten!

Ziet er mooi uit!

mAar welke siliconen heb je? 

En wat was je huidige cup? Want dat scheelt ook hoe groot ze worden toch als je 70/75/80 omvang heb?

Ja des te groter je zelf bent des te meer er eigenlijk wel bij het lichaam past maar jij bent als ik het goed las iets kleiner als mij en 5 cm breder in omvang dus dat valt wel mee ....maar het licht er natuurlijk ook aan wat je graag zelf zou willen ...hoor veel vrouwen roepen dat ze naderhand toch wel wat groter hadden gemogen Hahaha 

Hi!

ik ben 1.58 en weeg rond de 50kg. Mijn huidige cupmaat is 75c (omvang is breed maar weinig borst)

ik wil 400cc HP eurosiliconen.

op welke maat kom ik dan uit? En is het niet te klein/groot bij mijn lichaam?

Liefs x

1 uur geleden zei Debbos:

Hi!

ik ben 1.58 en weeg rond de 50kg. Mijn huidige cupmaat is 75c (omvang is breed maar weinig borst)

ik wil 400cc HP eurosiliconen.

op welke maat kom ik dan uit? En is het niet te klein/groot bij mijn lichaam?

Liefs x

Hey je kunt het beste best_boobie een privé bericht sturen met deze informatie. 

6 minuten geleden zei Ellen125:

Hey je kunt het beste best_boobie een privé bericht sturen met deze informatie. 

Hoi Ellen .. hoe moet dat ? Ben net nieuw en weet nog niet goed hoe alles werkt hier 

4 minuten geleden zei Debbos:

Hoi Ellen .. hoe moet dat ? Ben net nieuw en weet nog niet goed hoe alles werkt hier 

Zie je rechts bovenin dat envelopje? 

Dan een nieuw bericht aanmaken/opstellen.

Help !

elke x als ik ga vergelijken met andere 400cc HP Denk ik soms hmmm als ze bij mij maar groter worden. 

Maar bij sommige 400cc HP zijn ze groot zat!!

ik weet het even niet meer drek krijg ik spijt dat ik niet groter ging.

ik ben 1,58 dus ben ook niet heel groot. Weet het even niet meer xx

6 minuten geleden zei kim89:

ik heb 400cc gekregen dinsdag en was superbang maar ze passen bij mijn lichaam. ik ben  54 kg.

Ja maar het ligt er ook maar net aan wat voor merk je hebt 

ik zie nu dat de 400cc eurosiliconen gelijk staan aan 350cc mentor .. gvd zeg! Nu weet ik het niet meer!

welk merkt heb je? En hoe gaat t met je?  @kim89

Ik heb de euro want ik wilde halfrond half druppel. Ook zodat als ik lig beetje beweging merk hhahaha.

Kijk je hebt al een c en die euro zullen je een mooie opvulling geven in plaats je borsten opblazen.

In de 12 jaar dat ik hier kijk op het forum merk ik dat vrouwen met al een bepaalde cup gewoon mooi opgevuld worden.

Ik had 2 skihellingen hahaha en nu zijn ze mooi handjes vol voor mijn postuur.

heb je al consulten gehad? of voorkeuren van PC?

En met mij gaat super goed. het harnas irriteert me zwaar maar dat is bijzaak. Ik voel me silliconen niet zitten borsten zijn flexibel en ben super gelukkig.

Ik zou naar Diana gaan maar voelde me een nummertje daar. Directe afspraken met PC is beter denk ik.

48 minuten geleden zei kim89:

Ik heb de euro want ik wilde halfrond half druppel. Ook zodat als ik lig beetje beweging merk hhahaha.

Kijk je hebt al een c en die euro zullen je een mooie opvulling geven in plaats je borsten opblazen.

In de 12 jaar dat ik hier kijk op het forum merk ik dat vrouwen met al een bepaalde cup gewoon mooi opgevuld worden.

Ik had 2 skihellingen hahaha en nu zijn ze mooi handjes vol voor mijn postuur.

heb je al consulten gehad? of voorkeuren van PC?

En met mij gaat super goed. het harnas irriteert me zwaar maar dat is bijzaak. Ik voel me silliconen niet zitten borsten zijn flexibel en ben super gelukkig.

Ik zou naar Diana gaan maar voelde me een nummertje daar. Directe afspraken met PC is beter denk ik.

Jaa ik heb 11 sept me operatie met Dr Hermens maar omdat er bij mij veel in kan zeggen er velen je ga achteraf spijt krijgen dat je niet meer heb genomen dus ik twijfel nu over 400cc of 450 .. hij adviseerde mij 400 maar misschien vind ik die 50cc meer net iets mooier. Morgen maar even bellen om maar weer langs te komen 

54 minuten geleden zei Debbos:

Jaa ik heb 11 sept me operatie met Dr Hermens maar omdat er bij mij veel in kan zeggen er velen je ga achteraf spijt krijgen dat je niet meer heb genomen dus ik twijfel nu over 400cc of 450 .. hij adviseerde mij 400 maar misschien vind ik die 50cc meer net iets mooier. Morgen maar even bellen om maar weer langs te komen 

ligt eraan hoe het geplaatst wordt. Met een spier half of volledig erover heen vervalt die 50cc een beetje dus met 450 hb je een mooie 400.

40 minuten geleden zei kim89:

ligt eraan hoe het geplaatst wordt. Met een spier half of volledig erover heen vervalt die 50cc een beetje dus met 450 hb je een mooie 400.

Dat is niet helemaal waar. Je bent geen 50cc kwijt of iets dergelijks maar ga je vergelijken naar iemand met zelfde postuur, gewicht, lengte, voorsituatie en de ene neemt 400cc voor de spier dan moet jij om het zelfde te evenaren dual plane vaak 450cc nemen omdat de spier het bovenste deel afvlakt ;) 

2 uur geleden zei Debbos:

Ja maar het ligt er ook maar net aan wat voor merk je hebt 

ik zie nu dat de 400cc eurosiliconen gelijk staan aan 350cc mentor .. gvd zeg! Nu weet ik het niet meer!

welk merkt heb je? En hoe gaat t met je?  @kim89

400cc is 400cc alleen per merk kunnen de breedte en projectie verschillen waardoor je een ander resultaat kunt krijgen..

mentor is vrij stug en vaak wat breder. Wat wil je graag? Wat heb je gepassen en wat vond je mooi? Je moet niet teveel naar anderen kijken want dat laat je steeds meer twijfelen. Mocht je bij een ander willen kijken houd dan ook rekening met lengte/gewicht/bouw/voorsituatie anders weet je eigenlijk nog niks. 

Ik hoop dat je eruit komt!

12 minuten geleden zei Ellen125:

Dat is niet helemaal waar. Je bent geen 50cc kwijt of iets dergelijks maar ga je vergelijken naar iemand met zelfde postuur, gewicht, lengte, voorsituatie en de ene neemt 400cc voor de spier dan moet jij om het zelfde te evenaren dual plane vaak 450cc nemen omdat de spier het bovenste deel afvlakt ;) 

400cc is 400cc alleen per merk kunnen de breedte en projectie verschillen waardoor je een ander resultaat kunt krijgen..

mentor is vrij stug en vaak wat breder. Wat wil je graag? Wat heb je gepassen en wat vond je mooi? Je moet niet teveel naar anderen kijken want dat laat je steeds meer twijfelen. Mocht je bij een ander willen kijken houd dan ook rekening met lengte/gewicht/bouw/voorsituatie anders weet je eigenlijk nog niks. 

Ik hoop dat je eruit komt!

Ik moest thuis gaan passen met rijst om er zeker van te zijn wat ik wou. Ik ken het niet goed inschatten met rijst en wil graag dat pc daarbij is dat hij me goede advies kan geven. Hij zei 350/400cc .. ma dan kijk ik na me nichtje en dan denk ik nee zo wil ik t niet en dat scheelt 0,2 in diameter en projectie, volgens mij scheelt dat niet veel. En zij had even kleine borsten als ik gewicht t zelfde omvang t zelfde en ook achter de spier.. ik wil niet met twijfel geopereerd worden word nu al gek haha erggggg @Ellen125

26 minuten geleden zei Debbos:

Ik moest thuis gaan passen met rijst om er zeker van te zijn wat ik wou. Ik ken het niet goed inschatten met rijst en wil graag dat pc daarbij is dat hij me goede advies kan geven. Hij zei 350/400cc .. ma dan kijk ik na me nichtje en dan denk ik nee zo wil ik t niet en dat scheelt 0,2 in diameter en projectie, volgens mij scheelt dat niet veel. En zij had even kleine borsten als ik gewicht t zelfde omvang t zelfde en ook achter de spier.. ik wil niet met twijfel geopereerd worden word nu al gek haha erggggg @Ellen125

Heeft hij geen pasprothesen dan? Met rijst lijkt me niet heel logisch. 

0,2mm verschil is inderdaad niks. Wat vind je bij je nichtje tevklein/groot? Is dat ook hetzelfde merk? Snap dat je niet met twijfel de operatie in wilt. Zonde als je er uiteindelijk niet tevreden mee bent.

Ik vind het bij me nichtje niet groot maar kon ook niet groter. Het is naakt mooi ma in kleren valt het echt niet op. Ze zeggen idd dat het bij iedereen anders val maar 0,2 verschil is in mijn ogen niet veel. Morgen maar even bellen voor een 2e consult @Ellen125

10 minuten geleden zei Debbos:

Ik vind het bij me nichtje niet groot maar kon ook niet groter. Het is naakt mooi ma in kleren valt het echt niet op. Ze zeggen idd dat het bij iedereen anders val maar 0,2 verschil is in mijn ogen niet veel. Morgen maar even bellen voor een 2e consult @Ellen125

Oh op die manier. Ja een 2e consult is denk ik niet verkeerd. Aangeven dat je twijfelt over de maat en graag zou willen passen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.