Nelem Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Dames, vandaag ben ik op consultatie gesprek geweest bij dr. P gabrietz via de kliniek van Diana. 30augustus zou mijn operatie plaatsvinden. Nu na mijn consult ben ik beginnen twijfelen over de maat. Omdat het volgen de dokter "maar een C cupje" is. Ik ben 1m61 en weeg 45kg er zouden ronde mentor prothese inkomen van 325cc. Zou iemand mij eventueel kunnen helpen die ongeveer dezelfde lichaamsbouw heeft en ook een 325cc heeft laten plaatsen, foto's van het resultaat kunnen laten zien zodat ik een beeld kan krijgen hoe her bij mij zou zijn na de operatie. Omdat ik mijn zwangerschappen ookal achter de rug heb zou ik ook groter kunnen gaan. En dames die een 350cc hebben laten plaatsen zou ik de fotos ook mogen bekijken? Dan kan ik eventueel nog veranderen moest ik het willen. Omdat ik redelijk smal ben zou ik het dan ook zo natuurlijk mogelijk willen houden daarom had ik eerst gekozen voor 325cc maar na dit consult en de uitspraak ben ik terug beginnen twijfelen en wil zeker zijn dat ik het gewenste resultaat krijg. Alvast bedankt dames Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Ik ben 1,67 weeg 53kg en heb 375cc hp mentor en omvang van 69cm zit nu op een 70F cup Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nelem Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 5 minuten geleden zei Mamavantwee: Ik ben 1,67 weeg 53kg en heb 375cc hp mentor en omvang van 69cm zit nu op een 70F cup Is het dan zo een groot verschil van grote want is toch maar 50cc verschil dan? want bij zou het resultaat komen op een 70C. Grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Maar jij bent 6 cm kleiner en weegt 8 kg lichter als mij dus dat hij zegt je krijgt "maar een cupje C" vind ik wel heel apart! want met 325cc heb je een breedte van 11,5 en projectie van 4,8 en bij 325cc is het verschil breedte 11,7 en projectie 4,9 dus zou je enkeld in de breedte verschil gaan zien maar aangezien jij erg smal bent zou ik niet te breed gaan anders krijg je een side boob (borst onder de oksel) en dan heb ik nu de maten van de mentor high profile uitgelegd hè haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Ik heb met de 375cc een projectie van 5,1 drm is dit dus een heel apart verhaal! ik zal de maattabel van mentor erbij doen kan je zelf kijken qua maat en verschil! Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Maar wat ik vergeet te zeggen:" hou ook rekening met de cupp maat die je nu hebt zeg maar (elke 150 cc is een cupp maat) en tel daar dan je eigen maat bij op dan kom je ongeveer op een ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cccccc Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Ik heb maar 230 cc voor de spier Ik ben 1.58 en weeg 47 kilo en ben van een 75A naar een 75D gegaan maar oogt niet als een D cup hoor eerder een volle B kleine C. Oja heb wel anatomische prothese van mentor. Denk dat jij sowieso met bh maat op E uitkomt en dat het oogt als D. Je bent best licht en neem dan aan ook best smal?? Dan heb je al minder cc's nodig. Ronde prothese hebben ook hogere projectie dan anatomische. Krijg je voor of achter de spier? X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ank Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 @Nelem leest ander even bij @Roxen heeft ongeveer de zelfde lengte en gewicht. xx Ank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 10 uur geleden zei Mamavantwee: Maar jij bent 6 cm kleiner en weegt 8 kg lichter als mij dus dat hij zegt je krijgt "maar een cupje C" vind ik wel heel apart! want met 325cc heb je een breedte van 11,5 en projectie van 4,8 en bij 325cc is het verschil breedte 11,7 en projectie 4,9 dus zou je enkeld in de breedte verschil gaan zien maar aangezien jij erg smal bent zou ik niet te breed gaan anders krijg je een side boob (borst onder de oksel) en dan heb ik nu de maten van de mentor high profile uitgelegd hè haha Om even uit te leggen wat ik hier bedoel... ik vind het van de arts gewoon een hele rare opmerking om te zeggen :" dan krijg je maar een c-cupje ... het gaat toch niet om de grote het gaat er toch om dat jij uiteindelijk gelukkig! dus ik bedoel niet dat wat hij zegt niet zou kunnen want ligt ook puur aan je huidige situatie maar vind het gewoon een belachelijke reactie (had hij ook op een andere manier uit kunnen leggen) xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nelem Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Ik heb nu een 70A. Ik zelf ben een smalle dus dan denk ik met de informatie van jullie dat ik bij mijn keuze blijf. De reactie van de arts was inderdaad iets wat je natuurlijk niet verwacht en liet me even schrikken. Hoop ik op een mooie volle C cup uit te komen groter hoeft voor mij niet omdat ik klein en smal ben anders gaat het niet mooi ogen en zoals mama van twee zegt ik wil geen sideboob krijgen. en cccc. Ik krijg van mentor ronde dat achter de spier word geplaatst. groetjes & bedankt dames ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.