Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring met Dr. Damen?


Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag 17 juli had ik om 15:00u een afspraak bij Diana Gabriels met dr. Grabietz eb 21 augustus zou ik geopereerd worden. 

 

Helaas werd ik maandag 3 uur voor afspraak gebeld dat de afspraak niet door kon gaan want het ziekenhuis in vlaardingen had laten weten dat er 21 aug geen o.k beschikbaar is en ik kan dan pas in oktober geopereerd worden.

 

Ook dr. Peters had niet eerder tijd dan oktober en als enige optie was door dr. Damen 1 augustus om 15:00u consult en 18 augustus operatie in Jansen kliniek in Oisterwijk.

 

Ik was een beetje overrompeld door dit alles en baal vreselijk want ik had toch vrij moeten regelen en voor operatie ook vrij moeten regelen met pijn en moeite en nu moet alles aangepast worden.

Heb 3 kinderen en ben alleenstaand dus ik moet echt veel regelen: verlof voor herstel, wij kan mij die dag rijden en nu ook nog een stuk rijden, oppas, hulp in huishouden etc.

 

Heb daarom ook terug gebelt dat ik het geen stijl vind 3 uurvoor afspraak afgezegd te worden en dan ook nog heel lang te moeten wachten of andere voor mij niet bekende chirurg.

Volgens de assistente een nieuwe pc die diana heel graag wilde hebben en hele goede resultaten heeft. Kan me niet herinneren dat ik dr. Damen hier voorbij heb zien komen?

Maar ze kunnen mij niet garanderen dat het niet nog een keer gebeurt.

 

Als compensatie kon ze niets anders doen dan een bh in de juiste maat toesturen om tegemoet te komen dus ik wacht het af.

 

Baal echt zo vreselijk, wilde zo graag dr. Grabietz mijn borsten doet, of peters maar niet eerder tijd dan 10 okt. Kan wel janken.

Heb er zo naar uitgekeken, je leef er toch naartoe.

 

Gr. Juniper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff zwaar balen maar ik lees steeds meer slechte dingen over dat afspraken afgezet worden.Mijn 1ste consult ging wel gewoon oke maar ik moest bijna 1 uur wachten. Nu moet ik 14 augustus voor consult intake bij Grabietz(2de consult eerst met andere chirurg) heb ook speciaal gevraagd.  Mag hopen dat het dan doorgaat... succes meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei CupA84tje:

Pff zwaar balen maar ik lees steeds meer slechte dingen over dat afspraken afgezet worden.Mijn 1ste consult ging wel gewoon oke maar ik moest bijna 1 uur wachten. Nu moet ik 14 augustus voor consult intake bij Grabietz(2de consult eerst met andere chirurg) heb ook speciaal gevraagd.  Mag hopen dat het dan doorgaat... succes meid! 

Oh ja als ik jou was zou ik toch voor de gene kiezen waar je eerste voorkeur naar uitgaat. En dr Damen ken ik helaas niet...maar als je zijn naam intypt hierboven in de zoekbalk krijg je misschien hits?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2017 om 00:13 zei CupA84tje:

Pff zwaar balen maar ik lees steeds meer slechte dingen over dat afspraken afgezet worden.Mijn 1ste consult ging wel gewoon oke maar ik moest bijna 1 uur wachten. Nu moet ik 14 augustus voor consult intake bij Grabietz(2de consult eerst met andere chirurg) heb ook speciaal gevraagd.  Mag hopen dat het dan doorgaat... succes meid! 

 

Mijn eerste afspraak ging helemaal goed, was zo aan de beurt. Nu had ik 17 juli een consult bij dr. Grabietz voor eerste gesprek om te kijken wat volgens hem mogelijk is maar die is helaas afgezegd omdat de operatie 21 aug niet door gaat. Helaas heb ik niet veel kunnen vinden, het 1 persoon gevonden waarbij ik het resultaat gezien heb en mooi was dus het blijft spannend!!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2017 om 00:19 zei CupA84tje:

Oh ja als ik jou was zou ik toch voor de gene kiezen waar je eerste voorkeur naar uitgaat. En dr Damen ken ik helaas niet...maar als je zijn naam intypt hierboven in de zoekbalk krijg je misschien hits?

 

Ja ik twijfel dus om te wachten, ik wil alleen niet nog langer wachten want ik had me er al zo op verheugd en dan wordt het pas november want ik heb 2 kids die jarig zijn in oktober en ik ben alleen staande moeder van 3 dus niet handig als ik net geopereerde ben en verjaardag moet gaan vieren :(

 

Ik hoop gewoon dat dr. Damen me gerust kan stellen en hopelijk kom ik nog resultaten tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meid.. allereerst welkom! wat jammer joh, dat het zo naar is gelopen..

als het Dr. damen is die ook opereert in de Wellnesskliniek, dan is hij wel bekend hier op het forum.

mag ik je vragen waarom je via DG gaat? je weet dat ze sinds kort in hun voorwaarden hebben opgenomen dat als er iets mis is, je zelf voor de kosten opdraait he? als het prijs technisch is, zijn er ook andere klinieken die op korte termijn en voor die prijs opereren, die ook goed bekend staat...

 

ik ben bij dr verdonck geweest, Wellnesskliniek. (nu aanbieding van 1999 Euro)

 

veel success met je zoektocht naar mooie boobies! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid. Ik weet idd ook niet of het dezelfde dr damen is als in de wellnesskliniek maar zou me goed inlezen. Heb al goede en minder goede verhalen over hem gelezen. Je kan eventueel info inwinnen over de wellnesskliniek? Zowel dr verdonck en dr visser staan daar hoog aangeschreven. Ik ben bij ook dr verdonck geweest maar in zijn eigen kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/20/2017 om 00:13 zei CupA84tje:

Pff zwaar balen maar ik lees steeds meer slechte dingen over dat afspraken afgezet worden.Mijn 1ste consult ging wel gewoon oke maar ik moest bijna 1 uur wachten. Nu moet ik 14 augustus voor consult intake bij Grabietz(2de consult eerst met andere chirurg) heb ook speciaal gevraagd.  Mag hopen dat het dan doorgaat... succes meid! 

Hey ja je leeft er zeker na toe en nu dit. Nou ik heb inmiddels ook mijn afspraak afgezet bij DG want ook die voorwaarden die nu zo zijn vind ik maar niks. En ik begin steeds meer twijfels te krijgen, maar komt ook omdat mijn borsten ingewikkelder zijn om te opereren. Ik zou 15 juli geopereerd zijn maar liep dus ook anders. Nu ga ik als het goed is pas in januari maar ben dus ook opzoek naar een goede arts. Heel veel succes in ieder geval! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje hoezo is het bij jou ingewikkelder om te opereren? als dat zo is, staat Dr. NIO heel goed aangeschreven. die is wel 500 Euro duurder dan DG, maar dan heb je ook wat, plus geode voorwaarden .x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TessaDLCDP hey nou ik heb denk ik tubulaire borsten dus nu kost het me extra veel stress om een goede arts te zoeken heb wel al een paar tips gehad! En Nio dus ook dankjewel. Mijn zorgverzekering belt morgen hoeveel dat consult kost bij OLVG schijnt wel veel te zijn. Maar ga ook bij dr Karim even een afspraak maken daar is een consult gratis ( A klinieken) die kan mij dan hopelijk ook vertellen of ze echt tubulair zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje bij Nio is het 50 Euro voor zover ik weet. maar weet je, wat maakt consult kosten uit als je straks prachtige borsten hebt? ik kan natuurlijk niet in je portemenee kijken, maar bespaar niet op consultkosten :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.