Jump to content

Indalen? Sport bh/borstband?

Recommended Posts

Posted

Ola,

Ik heb nog even een vraag m.b.t. het indalen. Op dit moment ( 3 dagen PO) staan ze voor mijn gevoel nog erg naar buiten en heb ik onder niet echt een ronding. Gebeurt dit uiteindelijk met het indalen? Dat ze meer naar binnen afzakken?

Ik heb dus nu wel een sport bh maar ik zie nog niet zo de toegevoegde waarde er van. Hij zit niet strak ofzo. Nou zag ik een filmpje dat het nut van de sportbh is dat je borsten zo sneller indalen en gepositioneerd worden maar aangezien hij niet strak zit vraag ik me af of dat dan wel goed komt. Is het slim om hier over te bellen met de kliniek en zal een borstband eventueel een oplossing bieden?

Ik ben gewoon bang dat aangezien deze 0 support geeft ze naar de zijkant zullen afzakken.

Posted

Sportbh mag geen pijn doen maar moet wel strak zitten. hier zit ie ook niet TE strak maar ik voel dat hij steun bied aan de onderkant,bovenkant en zijkant. de bb span ik telkens harder aan, maar mag ook weer geen pijn doen. hier voel je wel de druk natuurlijk maar heb er zeker geen last van. hier op het forum staat wel ergens een filmpje hoe de bb te gedragen. mss even intikken in de zoekbalk.

Posted
25 minuten geleden zei MissM:

Sportbh mag geen pijn doen maar moet wel strak zitten. hier zit ie ook niet TE strak maar ik voel dat hij steun bied aan de onderkant,bovenkant en zijkant. de bb span ik telkens harder aan, maar mag ook weer geen pijn doen. hier voel je wel de druk natuurlijk maar heb er zeker geen last van. hier op het forum staat wel ergens een filmpje hoe de bb te gedragen. mss even intikken in de zoekbalk.

Thanks. Sorry ik maak me er allemaal nog een beetje druk om. Mijn resultaten vallen me nog erg tegen als ik de PO foto's van anderen zie. Ik denk dat ik dan wel even moet bellen want heb geen band gekregen en deze bh lijkt erg soepeltjes.

Posted
12 minuten geleden zei Eev101:

Thanks. Sorry ik maak me er allemaal nog een beetje druk om. Mijn resultaten vallen me nog erg tegen als ik de PO foto's van anderen zie. Ik denk dat ik dan wel even moet bellen want heb geen band gekregen en deze bh lijkt erg soepeltjes.

oh herkenbaar hoor, ik ben ook absoluut (nog) niet tevreden. mijn borsten zijn eerder langwerpig dan rond. ze beginnen nu wel te zakken heb ik de indruk. maar het vraagt zijn tijd.

geduld,geduld,geduld...heb echt het schijt aan dat woord :45:

Posted

@MissM hier hetzelfde ben nu 6 dzgen po en voel me sinds gisteren beter. Deze nacht plat kunnen slapen. Maar men linker borst is nog steeds dik en groot en de rechter is ingezakt en plat. Ik maak me wel wat zorgen ookal zegt Dr Verdonck dat het normaal is! Omdat de spier je borst nog platdrukt en los moet komen dus ind geduld... ik heb ook het schijt aan dat woord --" hoe lang ben jij al po en bij wie ben je geopereerd en hoeveel cc merk? 

Posted

@KristenK ik ben 16 dagen po nu. vandaag voor het eerst opgestaan zonder bakstenen als tieten.ik word ook veel beweeglijker met mijn armen. buikje is minder, al gaat mijn broek nog steeds niet dicht. Borsten hebben wel rare vorm. de ene nu al minder dan de andere.

ik heb 450 cc gekregen dual plane bij frans straten. 

Posted
6 minuten geleden zei MissM:

@KristenK ik ben 16 dagen po nu. vandaag voor het eerst opgestaan zonder bakstenen als tieten.ik word ook veel beweeglijker met mijn armen. buikje is minder, al gaat mijn broek nog steeds niet dicht. Borsten hebben wel rare vorm. de ene nu al minder dan de andere.

ik heb 450 cc gekregen dual plane bij frans straten. 

Aah dat we maar snel wat dagen verder zijn... mijn armen heb ik eigelijk altijd goed kunnen bewegen van dag 1. Mijn buik is ook nog altijd opgezwollen hi. En ja rare vorm ik heb ze nog niet kunnen zien ik wil dzt wel maar heb bang voor de teurstelling... volgende week mag men verband eraf! Ik neem even een kijkje in je album als ik erin kan! Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.