Janine445 Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Hallo allemaal, Ik ben n moeder van een zoontje van bijna 3 jaar en heb er eindelijk eens werk van gemaakt om de zwangerschapskilo's kwijt te raken en wat extra kilo's. Met als resultaat: 16kg kwijt en 2 cupmaten. (Mede door borstvoeding) Nu ben ik me aan het oriënteren voor een borstvergroting. Ik heb aanstaande dinsdag een intake gepland staan bij Mooi Kliniek bij dr. Meesters. Vind het allemaal wel spannend worden. Maar ik zou blij zijn als ik eindelijk afschijd kan nemen van mijn "A-vriendinnen"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebekah Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Van harte welkom Wat goed van je dat je zo bent afgevallen, super zeg!!! Heel veel succes aankomende dinsdag, heb je al enig idee wat je wilt qua grote, materiaal prothese? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine445 Posted July 15, 2017 Author Share Posted July 15, 2017 Dankje! Ik zou graag een flinke D willen hebben. Ben 1.72 en weeg nu 68kg maar ben niet "smal" gebouwd. Mijn voorkeur gaat uit naar dual-plane ivm miss ooit nog n tweede kindje. En qua materiaal... geen idee! Dus alle info is welkom! Wil wel voor n ronde prothese gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 22 minuten geleden zei Janine445: Dankje! Ik zou graag een flinke D willen hebben. Ben 1.72 en weeg nu 68kg maar ben niet "smal" gebouwd. Mijn voorkeur gaat uit naar dual-plane ivm miss ooit nog n tweede kindje. En qua materiaal... geen idee! Dus alle info is welkom! Wil wel voor n ronde prothese gaan. Hey wat heb je nu voor cupmaat / omvang dan? Ik ben van 70A naar 70E gegaan met 275cc van Motiva. Rond dual plane bij Verdonck. Hele fijne chirurg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine445 Posted July 15, 2017 Author Share Posted July 15, 2017 Ik heb nu 80A/B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabrina27 Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Respect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine445 Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 Pff morgen is het eindelijk zover, en dan gaat t nog maar over het eerste gesprek! Maar kijk er zo naar uit... Maak me wel n beetje zorgen over de maat. Zelf hou ik van grote borsten en wil dus graag een flinke D of zelfs nog ietsje meer krijgen. Maar mn vriend ziet me liever bij bij n C stoppen en had ergens gelezen dat dr. Meesters ook niet van "groot" houdt. Dusja... Help! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine445 Posted July 18, 2017 Author Share Posted July 18, 2017 Hallo allemaal, Ik ben net terug van het gesprek met pc dr. Meesters. Zij adviseerde mij Natrelle rond 450cc DP medium profiel. Zijn hier andere dames die dit ook hebben laten doen? Ik zou graag wat foto's willen zien als dat kan... Alvast bedankt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debbos Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Op 18-7-2017 om 20:54 zei Janine445: Hallo allemaal, Ik ben net terug van het gesprek met pc dr. Meesters. Zij adviseerde mij Natrelle rond 450cc DP medium profiel. Zijn hier andere dames die dit ook hebben laten doen? Ik zou graag wat foto's willen zien als dat kan... Alvast bedankt!!! Hoi @Janine445 als je van boven meer volume wilt hebben zou ik voor een high profile kiezen liefs Debby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine445 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Dankje, ik twijfel voornamelijk ook over dat ik liever high profile wil hebben. Ik ga tzt nog een keer passen zodat ik het zeker weet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debbos Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 37 minuten geleden zei Janine445: Dankje, ik twijfel voornamelijk ook over dat ik liever high profile wil hebben. Ik ga tzt nog een keer passen zodat ik het zeker weet. Heel goed van je. Ik heb gister ook me 2e passing gekregen omdat ik heel erg twijfelde en ben toch iets groter gegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcos Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Op 15 juli 2017 om 16:09 zei Ellen125: Hey wat heb je nu voor cupmaat / omvang dan? Ik ben van 70A naar 70E gegaan met 275cc van Motiva. Rond dual plane bij Verdonck. Hele fijne chirurg! wat een verschil voor die 275! hoe was het resultaat toen je ze net kreeg? ik heb namelijk dezelfde situatie als jij, nu 4 dagen po maar ben bang dat het veel te weinig is.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 2 uur geleden zei narcos: wat een verschil voor die 275! hoe was het resultaat toen je ze net kreeg? ik heb namelijk dezelfde situatie als jij, nu 4 dagen po maar ben bang dat het veel te weinig is.. Ja dat komt omdat ik maar smal ben. Heb omvang 68cm. Ik heb 2 weken in verband gezeten. Zal je toevoegen aan mijn album dan heb je een idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-roxiie-x Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Op 15-7-2017 om 16:33 zei Janine445: Ik heb nu 80A/B. Hoi Janine, Ik had voorheen een 80B/C en ben 7 dagen geleden geopereerd. Ik gok dat ik op een E ga uitkomen, maar het oogt als een grote D zeg maar. Ik heb 550cc extra high profile gekregen. Net als Debbos zegt zou ik zelf ook voor high profile gaan en niet medium profile, met high profile krijg je meer decolleté. Met medium zijn ze iets breder, maar 'platter' zeg maar vanaf de zijkant. En maak je niet te druk wat je vriend vind van de grootte. Mijn vriend vond dit al te groot bij het passen en vind ze nu prachtig en zeker niet 'te' groot Visueel ingesteld die mannen hé haha. Kies de grootte wat jij mooi vind dat is het belangrijkste. Ben benieuwd wat je keuze gaat worden! Groetjes Rox Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcos Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 18 uur geleden zei Ellen125: Ja dat komt omdat ik maar smal ben. Heb omvang 68cm. Ik heb 2 weken in verband gezeten. Zal je toevoegen aan mijn album dan heb je een idee. ziet er mooi uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 hoi hoi, Ik zag dat je je eerste consult al hebt gehad! spannend he.... ik heb op 1 aug mijn eerste consult bij dr Nio. Hij is een van de weinige hier in Nederland die met monoblock hydrogel werkt. Dat is de prothese die ik graag wil omdat er geen gelbleeding plaats kan vinden.... Dr Nio schijnt ook erg goed te zijn in natuurlijk ogende en grote borsten. Ik heb dezelfde maten als jij... 174 cm en 65 kilo. Maar ik ben van boven smal en van onder wat breder. Wanneer wil jij de operatie graag? ik in december dus ben er misschien wat vroeg bij Succes in ieder geval! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debbos Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 19 uur geleden zei Ellen125: Ja dat komt omdat ik maar smal ben. Heb omvang 68cm. Ik heb 2 weken in verband gezeten. Zal je toevoegen aan mijn album dan heb je een idee. Hoi @Ellen125 ik ben ook erg benieuwd na je foto's. En dat je met zo weinig cc grote boezem heb gekregen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 2 uur geleden zei Debbos: Hoi @Ellen125 ik ben ook erg benieuwd na je foto's. En dat je met zo weinig cc grote boezem heb gekregen Ik heb je toegevoegd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 3 uur geleden zei narcos: ziet er mooi uit! Dankje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debbos Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 Mooi zeg!! Wat was jou voor situatie ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine445 Posted July 24, 2017 Author Share Posted July 24, 2017 Op 21-7-2017 om 18:32 zei x-roxiie-x: Hoi Janine, Ik had voorheen een 80B/C en ben 7 dagen geleden geopereerd. Ik gok dat ik op een E ga uitkomen, maar het oogt als een grote D zeg maar. Ik heb 550cc extra high profile gekregen. Net als Debbos zegt zou ik zelf ook voor high profile gaan en niet medium profile, met high profile krijg je meer decolleté. Met medium zijn ze iets breder, maar 'platter' zeg maar vanaf de zijkant. En maak je niet te druk wat je vriend vind van de grootte. Mijn vriend vond dit al te groot bij het passen en vind ze nu prachtig en zeker niet 'te' groot Visueel ingesteld die mannen hé haha. Kies de grootte wat jij mooi vind dat is het belangrijkste. Ben benieuwd wat je keuze gaat worden! Groetjes Rox Ik ga denk ik komende week beslissen wat ik ga doen en dan zeker nog eens passen. En ja die high profile blijft maar door m'n hoofd gaan. Dus ga ik dat zeker nog bespreken met m'n pc. Hoe is het bij jou gegaan? Alles goed verlopen en valt de pijn mee? Op de foto's ziet het er mooi uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-roxiie-x Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 8 uur geleden zei Janine445: Ik ga denk ik komende week beslissen wat ik ga doen en dan zeker nog eens passen. En ja die high profile blijft maar door m'n hoofd gaan. Dus ga ik dat zeker nog bespreken met m'n pc. Hoe is het bij jou gegaan? Alles goed verlopen en valt de pijn mee? Op de foto's ziet het er mooi uit! Bij mij waren de eerste 5 dagen het moeilijkste en daarna voelde ik me steeds beter. Ben nu 10 dagen op. Nog steeds wel een beetje last maar niet te vergelijken met toen. Slik ook amper medicatie sinds paar dagen. Ik ben echt super blij met het resultaat! Ze moeten nu alleen nog zakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine445 Posted July 25, 2017 Author Share Posted July 25, 2017 21 uur geleden zei x-roxiie-x: Bij mij waren de eerste 5 dagen het moeilijkste en daarna voelde ik me steeds beter. Ben nu 10 dagen op. Nog steeds wel een beetje last maar niet te vergelijken met toen. Slik ook amper medicatie sinds paar dagen. Ik ben echt super blij met het resultaat! Ze moeten nu alleen nog zakken Fijn dat de pijn nu goed te hebben is. Zou ik je foto's mogen bekijken? voor de pijn maak ik me niet zoveel zorgen. Ik pak me 6 weken vakantie, dus tijd genoeg om te herstellen, als het goed is haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-roxiie-x Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 3 uur geleden zei Janine445: Fijn dat de pijn nu goed te hebben is. Zou ik je foto's mogen bekijken? voor de pijn maak ik me niet zoveel zorgen. Ik pak me 6 weken vakantie, dus tijd genoeg om te herstellen, als het goed is haha Ja hoor zal je even toevoegen. Die 6 weken vrij is wel fijn hoor! Ik heb ook 6 weken ivm wisselen van baan dus ideaal Kan je in ieder geval in alle rust herstellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adela Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 @x-roxiie-x mag ik ook mee kijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.