LeoGirl Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Hee Dames! na heeel lang sparen en uiteindelijk door de operatie een jaartje moeten uitstellen door studie in het buitenland, is het eindelijk zo ver! Over minder dan een weekje word ik om 8 uur sochtends geopereerd! Zelf ben ik een 22 jarige studente die van een "volle a cup" ( vraag me af of dit vol te noemen is haha) naar een onbekende grote maat gaat! Nio gaat dual plane monobloc 85% gevulde protheses plaatsen, na 2 veeels te snel gaande passessies ( het waren allebei de keren echt maar 15 min, begon zelfs te twijfelen of ik niet beter naar een andere chirurg moest gaan) hadden we besloten om 500cc te plaatsen, die oogden het meest natuurlijk, maar het liefst wou hij er 600 in stoppen haha! Nu een week voor mijn bv begin ik te twijfelen of 550 misschien toch wel beter zijn? Wat zijn jullie ervaringen? ps ben trouwens 173 lang en weeg 58 kilo:)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ank Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 4 uur geleden zei LeoGirl: Hee Dames! na heeel lang sparen en uiteindelijk door de operatie een jaartje moeten uitstellen door studie in het buitenland, is het eindelijk zo ver! Over minder dan een weekje word ik om 8 uur sochtends geopereerd! Zelf ben ik een 22 jarige studente die van een "volle a cup" ( vraag me af of dit vol te noemen is haha) naar een onbekende grote maat gaat! Nio gaat dual plane monobloc 85% gevulde protheses plaatsen, na 2 veeels te snel gaande passessies ( het waren allebei de keren echt maar 15 min, begon zelfs te twijfelen of ik niet beter naar een andere chirurg moest gaan) hadden we besloten om 500cc te plaatsen, die oogden het meest natuurlijk, maar het liefst wou hij er 600 in stoppen haha! Nu een week voor mijn bv begin ik te twijfelen of 550 misschien toch wel beter zijn? Wat zijn jullie ervaringen? ps ben trouwens 173 lang en weeg 58 kilo:)) Je moet doen waar jij je goed bij voelt @kimz wordt ook op 25-7 in de parkkliniek geopereerd. xx Ank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talulah Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Volg je gevoel. De protheses in je lijf ogen kleiner dan op je lijf, als ik zo zou twijfelen zou ik voor 550 gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimz Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 14 uur geleden zei LeoGirl: Hee Dames! na heeel lang sparen en uiteindelijk door de operatie een jaartje moeten uitstellen door studie in het buitenland, is het eindelijk zo ver! Over minder dan een weekje word ik om 8 uur sochtends geopereerd! Zelf ben ik een 22 jarige studente die van een "volle a cup" ( vraag me af of dit vol te noemen is haha) naar een onbekende grote maat gaat! Nio gaat dual plane monobloc 85% gevulde protheses plaatsen, na 2 veeels te snel gaande passessies ( het waren allebei de keren echt maar 15 min, begon zelfs te twijfelen of ik niet beter naar een andere chirurg moest gaan) hadden we besloten om 500cc te plaatsen, die oogden het meest natuurlijk, maar het liefst wou hij er 600 in stoppen haha! Nu een week voor mijn bv begin ik te twijfelen of 550 misschien toch wel beter zijn? Wat zijn jullie ervaringen? ps ben trouwens 173 lang en weeg 58 kilo:)) Heeeey! Wat super toevallig Ik word namelijk ook 25-7 geopereerd door Nio in Parkkliniek. 500 cc dual plane 85% gevuld! Ik ben ook twee keer gaan passen, omdat ik het niet zeker wist maar uiteindelijk toch voor 500cc gegaan Als je twijfelt zou ik het zeker overleggen met Nio, maar is het niet zo dat de prothesen al zijn besteld? Misschien kan het gewoon nog hoor, geen idee! Ik ben pas 3 uur aan de beurt, dus ik weet niet of ik je zie... Spannend he? Ik kan echt niet wachten.. Ik ben trouwens 19 jaar, 1.64 en 55 kilo (kleine b cup) XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoGirl Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 6 uur geleden zei Talulah: Volg je gevoel. De protheses in je lijf ogen kleiner dan op je lijf, als ik zo zou twijfelen zou ik voor 550 gaan. Zal vandaag nog gaan bellen om te vragen of het kan! Zou het zo zonde vinden als ze na al het gedoe nog steeds kleiner eruitzien dan ik het in mijn hoofd heb haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoGirl Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 3 uur geleden zei kimz: Heeeey! Wat super toevallig Ik word namelijk ook 25-7 geopereerd door Nio in Parkkliniek. 500 cc dual plane 85% gevuld! Ik ben ook twee keer gaan passen, omdat ik het niet zeker wist maar uiteindelijk toch voor 500cc gegaan Als je twijfelt zou ik het zeker overleggen met Nio, maar is het niet zo dat de prothesen al zijn besteld? Misschien kan het gewoon nog hoor, geen idee! Ik ben pas 3 uur aan de beurt, dus ik weet niet of ik je zie... Spannend he? Ik kan echt niet wachten.. Ik ben trouwens 19 jaar, 1.64 en 55 kilo (kleine b cup) XX Hee! Ik had al gister in je verhaal gespiekt, dus ben heeeel benieuwd hoe het straks met ons gaat haha! Ze worden voor zo ver ik het had begrepen gereserveerd, maar zal nog na bellen of ik kan veranderen van volume:) het is ontzettend spannend, ben gelukkig om 8 uur al aan de buurt want 6 uur niet eten zou hel zijn haha hoe gingen jou passessies? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talulah Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Ik ben heel nieuwsgierig meiden en volg dit even. 10 aug. is mijn eerste consult bij dr. Nio en ik kan niet wachten tot het 10 aug. is haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimz Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 3 uur geleden zei LeoGirl: Hee! Ik had al gister in je verhaal gespiekt, dus ben heeeel benieuwd hoe het straks met ons gaat haha! Ze worden voor zo ver ik het had begrepen gereserveerd, maar zal nog na bellen of ik kan veranderen van volume:) het is ontzettend spannend, ben gelukkig om 8 uur al aan de buurt want 6 uur niet eten zou hel zijn haha hoe gingen jou passessies? Ja precies! Ik zou het zeker even proberen anders krijg je misschien spijt dat je het niet hebt gedaan. En als het niet meer kan, dan zal het vast ook wel ergens goed voor zijn! Soms twijfel ik ook, want mijn zus heeft het zelf ook gedaan en zij zegt ook altijd dat bijna iedereen uiteindelijk toch groter wil. Maar dat is misschien ook iets typisch van plastische chirurgie. Je went dan snel aan hoe het eruit ziet en wilt meer.. Maar ik ga in ieder geval al zo blij zijn als ik gewoon een gevulde cup heb zonder push up en dat ik zonder na hoef te denken gewoon bikini's kan shoppen, etc.!!! Jij bent lekker vroeg zeg! Ik pas om 15.00u dus zal ik lekker de hele dag met honger en zenuwen rond lopen... Niet de gezelligste combinatie denk ik zo Hahaha! Mijn passessies waren best verschillend. De eerste keer kon ik alles vragen en foto's laten zien en kon ik echt meerdere maten opmeten.. Maar een paar maanden later was ik toch niet helemaal zeker van de maat enzo dus had ik gebeld om nog een keer te komen en toen deed hij best raar tegen mij. Tijdens het gesprek was hij andere dingen op de computer aan het doen en kon ik alleen nog de 500cc ter bevestiging passen en hij had ook gezegd dat ik al mn nepnagels erop mocht laten zitten, terwijl dat helemaal niet mag... Dus toen kreeg ik een beetje het idee alsof hij het vervelend vond dat ik nog een keer langs was gekomen.. Maar ja, het is een hele investering en daar wil je wel zeker van zijn! Uiteindelijk op het eind was het gewoon een goed gesprek en heb ik nog steeds een goed gevoel erover hoor. Hij had waarschijnlijk gewoon een drukke/lange dag Laat me even weten als je hebt gebeld met Parkkliniek! Is het trouwens niet zo dat vanaf 500cc je niet meer 85% gevuld kan, dat je dan ronde protheses krijgt? Ik ben benieuwd! Spannende dag voor ons beide, maar wel leuk om iemand te spreken die op dezelfde dag geholpen word XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimz Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 3 uur geleden zei Talulah: Ik ben heel nieuwsgierig meiden en volg dit even. 10 aug. is mijn eerste consult bij dr. Nio en ik kan niet wachten tot het 10 aug. is haha! Ik ben zelf ook zo nieuwsgierig naar het resultaat! Ik vind het wel heel spannend, maar heb het liever vandaag dan morgen Echt zin in wel! Spannend je eerste consult! Weet je al een beetje wat je wilt? En welke maat ben je nu als ik vragen mag? 10 augustus zal vast heel snel zijn! XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFD Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Hier ook 500cc door nio volgende week Ik heb een keer extra gepast omdat ik ook zo twijfelde,. Daarna stond ook echt mijn keuze vast. Was blij dat ik nog een keer gegaan was. Ik moet me 6.45 al melden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talulah Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 2 uur geleden zei kimz: Ik ben zelf ook zo nieuwsgierig naar het resultaat! Ik vind het wel heel spannend, maar heb het liever vandaag dan morgen Echt zin in wel! Spannend je eerste consult! Weet je al een beetje wat je wilt? En welke maat ben je nu als ik vragen mag? 10 augustus zal vast heel snel zijn! XX Ik ga een prothese wissel doen. 17 Jaar geleden heb ik denk ik 250 cc laten plaatsen (gokje hoor want ik zou het echt niet meer weten). Toen zou het een grote C/kleine D worden. Een C is het inderdaad geweest maar niet zo groot, inmiddels is het een kleine B. Ik mis wat vulling/ronding aan de bovenkant dus dat wil ik nu wel en hopelijk kan hij 500 cc plaatsen. Ik denk dat dat beter bij mij lijf (brede heupen en een kont) past. Waarom de keuze voor 85% gevuld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimz Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 1 uur geleden zei Talulah: Ik ga een prothese wissel doen. 17 Jaar geleden heb ik denk ik 250 cc laten plaatsen (gokje hoor want ik zou het echt niet meer weten). Toen zou het een grote C/kleine D worden. Een C is het inderdaad geweest maar niet zo groot, inmiddels is het een kleine B. Ik mis wat vulling/ronding aan de bovenkant dus dat wil ik nu wel en hopelijk kan hij 500 cc plaatsen. Ik denk dat dat beter bij mij lijf (brede heupen en een kont) past. Waarom de keuze voor 85% gevuld? Oooh okee! Dus je weet al een beetje hoe het is Ik snap inderdaad dat je misschien voor wat groter wilt gaan.. Ik denk ook wel dat een 500cc moet lukken hoor, maar dat hoor je binnenkort:) Spannend!! Ik heb zelf voor 85% gevuld gekozen omdat Nio zei dat dit het meest natuurlijke resultaat gaf en ik had aangegeven dat ik niet van die 'ballen' wil. Nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd heel veel foto's heb gekeken en ook van meiden met ronde protheses en eigenlijk zijn het nooit echt ballen.. Dan moet je wel heel veel cc's hebben denk ik. Maar toch, daar was ik dus bang voor, ook omdat ik zelf niet heel groot ben dus toen heeft Nio mij dat aangeraden X Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimz Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 3 uur geleden zei SFD: Hier ook 500cc door nio volgende week Ik heb een keer extra gepast omdat ik ook zo twijfelde,. Daarna stond ook echt mijn keuze vast. Was blij dat ik nog een keer gegaan was. Ik moet me 6.45 al melden Ah wat leuk!!! Ook echt 25 juli? Lijkt wel alsof die dag is gemaakt voor de 500 cc's Ook toevallig dat we alle drie nog een keer terug zijn gegaan om te passen. Welke cupmaat heb je nu? Vroeg zeg om te melden! Maar dat is ook wel lekker, dan ben je er snel van af... Ik mag helaas pas half 2 XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFD Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 @kimz Nee haha de 28st in het olvg. Moet naar het ziekenhuis vanwege de vergoeding. Zit nu op cup niks En ben zo benieuwd hoe het gaat worden,. Was al verbaasd dat het er in ging passen, maar heb brede schouders dus veel valt weg in de breedte. Krijg ook de 85% gevulde Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Hoi hoi @LeoGirl hm... weet je zeker dat je monobloc krijgt? De 85% gevulden die Nio gebruikt, dat is de Eurosilicone. Neem aan dat je die dus krijgt. Ook het aantal cc (500) dat je noemt, bestaat niet bij Monobloc hydrogel, dus dat is de tweede reden waarom ik dat denk Verder gaat de 85% gevulde prothese maar tot 500 cc. Daarna wordt het sowieso 100% gevuld. Dus daar wel ook even rekening mee houden! (of bedoel je Motiva ipv monobloc?) Of was het Mentor waar ie het over had? Want ik zie dat je in parkkliniek gaat, daar hebben ze ook mentor.... Realiseer je dan wel, dat boven de 500 cc een toeslag geldt in parkkliniek.. Ik zal je topictitel even aanpassen, zodat ie lijkt op de rest! (boven mijn post hebben ook nog meiden gereageerd, ik weet niet of je dat gezien hebt. Je kunt je topic volgen, zodat je melding krijgt als er iemand op reageert, zonder dat ie je tagt. Even 'aan' zetten, boven of onderaan je topic, afhankelijk van of je op een pc of op een gsm op het forum zit ) Alvast heel veel succes!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
MM89 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 23 uur geleden zei kimz: Ja precies! Ik zou het zeker even proberen anders krijg je misschien spijt dat je het niet hebt gedaan. En als het niet meer kan, dan zal het vast ook wel ergens goed voor zijn! Soms twijfel ik ook, want mijn zus heeft het zelf ook gedaan en zij zegt ook altijd dat bijna iedereen uiteindelijk toch groter wil. Maar dat is misschien ook iets typisch van plastische chirurgie. Je went dan snel aan hoe het eruit ziet en wilt meer.. Maar ik ga in ieder geval al zo blij zijn als ik gewoon een gevulde cup heb zonder push up en dat ik zonder na hoef te denken gewoon bikini's kan shoppen, etc.!!! Jij bent lekker vroeg zeg! Ik pas om 15.00u dus zal ik lekker de hele dag met honger en zenuwen rond lopen... Niet de gezelligste combinatie denk ik zo Hahaha! Mijn passessies waren best verschillend. De eerste keer kon ik alles vragen en foto's laten zien en kon ik echt meerdere maten opmeten.. Maar een paar maanden later was ik toch niet helemaal zeker van de maat enzo dus had ik gebeld om nog een keer te komen en toen deed hij best raar tegen mij. Tijdens het gesprek was hij andere dingen op de computer aan het doen en kon ik alleen nog de 500cc ter bevestiging passen en hij had ook gezegd dat ik al mn nepnagels erop mocht laten zitten, terwijl dat helemaal niet mag... Dus toen kreeg ik een beetje het idee alsof hij het vervelend vond dat ik nog een keer langs was gekomen.. Maar ja, het is een hele investering en daar wil je wel zeker van zijn! Uiteindelijk op het eind was het gewoon een goed gesprek en heb ik nog steeds een goed gevoel erover hoor. Hij had waarschijnlijk gewoon een drukke/lange dag Laat me even weten als je hebt gebeld met Parkkliniek! Is het trouwens niet zo dat vanaf 500cc je niet meer 85% gevuld kan, dat je dan ronde protheses krijgt? Ik ben benieuwd! Spannende dag voor ons beide, maar wel leuk om iemand te spreken die op dezelfde dag geholpen word XX Hee @kimz ik lees hier in jouw reactie dat Nio tegen jou heeft gezegd dat je je kunstnagels mag laten zitten, maar dat dit niet zo is? Ik heb dit ook expliciet aan Nio gevraagd en toen zei hij ook dat ik ze mocht laten zitten en dat ze dat klemmetje wel op m'n teen doen? Ik zat er al over te twijfelen omdat ik overal lees dat er minimaal twee nagels af moeten. Moet volgende week nog een keer langs bij Nio en ga het dan nog maar een keer vragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimz Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 3 uur geleden zei SFD: @kimz Nee haha de 28st in het olvg. Moet naar het ziekenhuis vanwege de vergoeding. Zit nu op cup niks En ben zo benieuwd hoe het gaat worden,. Was al verbaasd dat het er in ging passen, maar heb brede schouders dus veel valt weg in de breedte. Krijg ook de 85% gevulde Hahaha cup niks! Die heb ik ook nog even 5 dagen... ga ik echt niet missen Ik ben zelf ook zo benieuwd, maar Nio kennende, zal hij er vast weer iets moois van maken! Ben ook wel benieuwd hoe het bij jullie wordt, omdat we allemaal hetzelfde aantal cc's krijgen en 85% maar toch zal het bij iedereen heel anders zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talulah Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Nog maar 5 dagen te gaan...die zijn zo voorbij...spannend! Ik ben blij dat jullie nu aan de beurt zijn zodat ik jullie kan volgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimz Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 10 minuten geleden zei MM89: Hee @kimz ik lees hier in jouw reactie dat Nio tegen jou heeft gezegd dat je je kunstnagels mag laten zitten, maar dat dit niet zo is? Ik heb dit ook expliciet aan Nio gevraagd en toen zei hij ook dat ik ze mocht laten zitten en dat ze dat klemmetje wel op m'n teen doen? Ik zat er al over te twijfelen omdat ik overal lees dat er minimaal twee nagels af moeten. Moet volgende week nog een keer langs bij Nio en ga het dan nog maar een keer vragen. Ja super raar.. Tegen mij zei hij het dus ook maar had het voor de zekerheid aan de meiden van de receptie gevraagd en die waren echt verbaasd dat Nio dat had gezegd. Zij zeiden dat je echt je wijs- en middelvinger eraf moet halen. Niet alleen voor het klemmetje, maar ook omdat ze aan de kleur van je nagels zien hoe het met je gaat tijdens de operatie. Ik ga het risico dan maar niet lopen door ze te laten zitten. Wel apart toch dat hij dat zei.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MM89 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 2 uur geleden zei kimz: Ja super raar.. Tegen mij zei hij het dus ook maar had het voor de zekerheid aan de meiden van de receptie gevraagd en die waren echt verbaasd dat Nio dat had gezegd. Zij zeiden dat je echt je wijs- en middelvinger eraf moet halen. Niet alleen voor het klemmetje, maar ook omdat ze aan de kleur van je nagels zien hoe het met je gaat tijdens de operatie. Ik ga het risico dan maar niet lopen door ze te laten zitten. Wel apart toch dat hij dat zei.... Dat is inderdaad vreemd dan zeg! Dan ga ik ze er voor de zekerheid ook maar af laten halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimz Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Heeeey, jij was ook de 25e toch geopereerd? Hoe gaat het met je? Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talulah Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.