Eev101 Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Hallo allen, Ik weet dat het misschien vroeg is om conclusies te trekken maar ik maak me er toch wel druk om. Ik ben gisteren geopereerd. Heb dual plane ronde protheses van 295cc in laten brengen. Nou had ik al wel grote tepels van mezelf maar het lijkt nu gewoon zo gek. Ze zijn helemaal zacht en gevoelloos, wat me ook nog normaal lijkt nu, maar mijn borsten lijken er zo puntig door omdat ze wel uitsteken. Ik vind het zo lelijk en ben zo bang dat ik het uiteindelijk niet mooi ga vinden :(. Heeft iemand hier ervaring mee en trekt dit nog bij? Hoelang blijven mijn borsten eigenlijk zo hard? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Hey meid. Die gaan nog hartstikke veranderen. Ik ben nu 15 po en ik durf nu heel voorzichtig te zeggen dat ze eindelijk aan het veranderen zijn. Dat hard aanvoelen duurt nog wel enkele weken. Je spier moet helemaal ontspannen. Sochtends ga je hier het meeste last van hebben. Nog geen zorgen maken en eerst herstellen. Komt goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.