Ga naar inhoud

Tes33 : 4 oktober 2017 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Goedendag meiden,

9 jaar geleden heb ik een borstvergroting gedaan bij dhrLaban, eurosilliconen 220 cc voor de spier. Mijn rechterborst heeft een ruptuur en daardoor kapselvorming baker 4. De bergmanclinics is overgegaan naar ander merk genaamd Allergan, natrelle. Ik ben nu bij mevrouw van Engeland. Heelfijn persoon. Ik ga dus een prothesewissel doen. Met wellicht iets meer cc enweer rond voor de spier. 

 

Wie heeft hier een prothesewissel gehad ivm kapselvorming baker 4, hoe heb je dat gedaan met vergoeding door verzekering? 

Heb je dezelfde maat weer gedaan of groter/kleiner? 

Ikheb 2 jonge kindjes.... hoelang herstel bij prothesewissel? 

 

Ikhoop dat iemand ervaring wil delen :) 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede dag,

 

ik word a.s donderdag geopereerd (wissel) ik heb een verwijzing van huisarts gekregen en hierna naar pc gegaan deze heeft aanvraag ingediend bij zorgverzekeraar baker 4 binnen 2 dagen werd ik gebeld door pc dat het vergoed werd (enkeld oude protheses verwijderen) helaas worden nieuwe plaatsen in dit geval niet vergoed maar de prijzen variëren tussen 500 en 575 per stuk (nieuwe) dus zeg maar even de duurste 1150 heb je nieuwe!

en bij kapselvorming raden ze zoizo vaak aan om een grotere prothese te nemen als voorheen ivm de lege ruimte waar voorheen het kapsel zat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dan trouwens binnen twee weken de goedkeuring van je zorgverzekeraar binnen!

maar zorg wel dat je pc de aanvraag goed indient want de zorverzekeraar houd zich aan strikte regels dus 1 woord verkeerd en het word direct afgekeurd (hier helaas al zo vaak voorbij zien komen) en dan word het een heel traject met nieuwe pogingen enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mamavantwee watenormspannend voor jou! Van hoeveel cc naar cc ga je dan? Het wordt iddnu naarde verzekeraar gestuurd. Bergman werkt nu met een ander merk silliconen dus ik krijg alleen hetverwijdeten ervan vergoed en de rest moet ik allemaal zelf betalen :( bijbergman welff wat duurder dan t ziekenhuis helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt...dit heb ik ook ik moest nu €1150 zelf betalen en ik ga van de 375 cc naar 300 cc omdat ze mijn pocket ook te klein gemaakt hebben dus mijn prothese zit nu dubbel en heel mijn weefsel is beschadigt maar goed we gaan er voor hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi, ik heb 4 okt mijn wissel gehad ivm kapselcontractie na 10 jaar. 1 nachtje gebleven in bergman clinics. Toen ik in de avond ,1 dag po, wilde douchen was 1 borst mega opgezwollen. Terug naar de kliniek en er werd gelijk een team opgetrommeld voor een nieuwe ingreep om de nabloeding te verhelpen. Om 2300 voor de 2e x onder narcose. Nauwlijks geslapen en ik voel mij nu een dag erna weer waardeloos en echt in de dip. Iemand hier dit ook gehad? Tips? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder heeft destijds zowel bij haar eerste bv als bij de latere wissel een nabloeding gekregen. Beide keren terug onder het mes, maar daarna is het allemaal weer goed gekomen!  ^_^

 

Heel veel sterkte en succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.