Ga naar inhoud

Debsje : 12 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi , 

 

Normaal staan jullie er nu in : Starship , kimk , sudkart , gwenny , brabs , ... 

als het niet zo is stuur je maar effe een pb :) 

 

@Lynda

 

Heb ook veel last van rugpijn en nek , alsof ik "10 kilo" heb bij gekregen aan mn borsten soms loop ik echt krom xD 
Zal gewoon effe wenne zijn denkk ;' ) en gewoon door de slechte slaappositie . Ik durf nog niet echt op mijn zij slapen ; doe jij  dit wel al ?  Ik ga vandaag ook een bh bestellen en hoop hem deze week nog in de bus te krijgen zodat ik mijn verband ook kan eraf halen , want het begint vervelend te worden ,  Groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gwenny

 

Dankjewel ! 

En heb je ook foto's ? van hoeveel kom je en welke maat heb je nu ?  

Als ik mijn bh aankrijg ga ik nog eens foto's trekken ^^ Van hoe ze er uitzien tot nu toe , eindelijk zie ik ze dan eens :D

als je foto's mocht hebben , mag ik dan in je album ? :D

 

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Debsje:

@Gwenny

 

Dankjewel ! 

En heb je ook foto's ? van hoeveel kom je en welke maat heb je nu ?  

Als ik mijn bh aankrijg ga ik nog eens foto's trekken ^^ Van hoe ze er uitzien tot nu toe , eindelijk zie ik ze dan eens :D

als je foto's mocht hebben , mag ik dan in je album ? :D

 

groetjes 

 

@Debsje ik stuur je een pbtje, want ik heb geen album met fotos.

Ik ben 1.58m en weeg ondertussen 52kg.

Ik kwam van klein B en heb 235cc Motiva Full gekregen. Tijdens de opertie was ik zo bang dat 255cc te groot zou worden. dus had ik het kleinere maatje gekozen. Nu heb ik daar wel een beetje spijt van.

In de PB zie je mijn voor en na foto, Laat maar eens weten wat je ervan vind :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Debsje:

Hoi , 

 

Normaal staan jullie er nu in : Starship , kimk , sudkart , gwenny , brabs , ... 

als het niet zo is stuur je maar effe een pb :) 

 

@Lynda

 

Heb ook veel last van rugpijn en nek , alsof ik "10 kilo" heb bij gekregen aan mn borsten soms loop ik echt krom xD 
Zal gewoon effe wenne zijn denkk ;' ) en gewoon door de slechte slaappositie . Ik durf nog niet echt op mijn zij slapen ; doe jij  dit wel al ?  Ik ga vandaag ook een bh bestellen en hoop hem deze week nog in de bus te krijgen zodat ik mijn verband ook kan eraf halen , want het begint vervelend te worden ,  Groetjes x 

jij hebt 300 corsé he? weet jij met hoeveel cc dit zou overeenkomen in full? Heb minder als jij bij je voorsituatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart 

 

Hoi Verdonck had eerst 295 cc high profile voorgesteld , toen heb ik gebeld omdat ik interesse had in de corsé en hij zij toen de 300cc corsé . Dus denk als je 295cc hebt voorgesteld gekregen dat je als je voor corsé wilt gaan ook de 300cc voorgesteld gaat krijgen :) groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Debsje:

@Sudkart 

 

Hoi Verdonck had eerst 295 cc high profile voorgesteld , toen heb ik gebeld omdat ik interesse had in de corsé en hij zij toen de 300cc corsé . Dus denk als je 295cc hebt voorgesteld gekregen dat je als je voor corsé wilt gaan ook de 300cc voorgesteld gaat krijgen :) groetjes 

ooh ok! en waarom heb je besloten om voor corsé te gaan? Twijfel een beetje tussen full of corsé. Heb graag het natuurlijke effect wel maar ben tegelijkertijd ook bang dat deze rapper zullen gaan "hangen" als je snapt wat ik bedoel :D ook om het feit dat ik zelf niet bepaald stevige borsten heb, men rechter hangt ook al in zo een plooi als je langs de zijkant kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart

 

Ik wou graag mooie volle borsten , als je zit in mijn voorsituatie had ik een klein beetje maar vooral vanonder. 

Ik had ik gevraagd of ik groter kon gaan als 295cc en dit ging niet , daarna heb ik gekeken naar corsé , omdat ik toen niet wist dat hij dit ook zette en deze hadden meer projectie . Ik las ook veel dat mense spijt hadde dat ze te klein hadden dus heb ik voor mij toch voor de corsé gekozen. Heb de dag zelf nog beslist want had de high en corsé klaar liggen. Heb ook foto's opgezocht van corsé en vond deze er niet bepaald nep uitzien , wat dat word vaak gezegd. Maar dat is ieder zijn mening denk ik dan. Ik schaam me helemaal niet dat ik een bv heb laten doen , dus dat iedereen zou zien dat er toch redelijk volume is bijgekomen maakt me niet zoveel uit . Wat ik belangrijker vind , is dat ik er gelukkig mee ben :) Haters gonna hate hé , die hebben altijd iets aan te merken. 

Als je twijfelt op de fb pagina Borstvergroting en -verkleiningen en Co. heb je er ook een paar die de corsé hebben. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Debsje:

@Sudkart

 

Ik wou graag mooie volle borsten , als je zit in mijn voorsituatie had ik een klein beetje maar vooral vanonder. 

Ik had ik gevraagd of ik groter kon gaan als 295cc en dit ging niet , daarna heb ik gekeken naar corsé , omdat ik toen niet wist dat hij dit ook zette en deze hadden meer projectie . Ik las ook veel dat mense spijt hadde dat ze te klein hadden dus heb ik voor mij toch voor de corsé gekozen. Heb de dag zelf nog beslist want had de high en corsé klaar liggen. Heb ook foto's opgezocht van corsé en vond deze er niet bepaald nep uitzien , wat dat word vaak gezegd. Maar dat is ieder zijn mening denk ik dan. Ik schaam me helemaal niet dat ik een bv heb laten doen , dus dat iedereen zou zien dat er toch redelijk volume is bijgekomen maakt me niet zoveel uit . Wat ik belangrijker vind , is dat ik er gelukkig mee ben :) Haters gonna hate hé , die hebben altijd iets aan te merken. 

Als je twijfelt op de fb pagina Borstvergroting en -verkleiningen en Co. heb je er ook een paar die de corsé hebben. 

 

Groetjes 

ja mij interesseert het idd ook niet of mensen dit zien hoor, wil het gerust van de daken roepen zal ik maar zeggen als het is gebeurd... Heeft genoeg geld gekost dus mogen ze het zien ook vind ik haha! 

Hmm ja denk dat ik dan toch wel eens ga kijken naar die foto's omdat ik mij zo slecht een beeld kan voorstellen bij de genezen corsé. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sudkart:

ja mij interesseert het idd ook niet of mensen dit zien hoor, wil het gerust van de daken roepen zal ik maar zeggen als het is gebeurd... Heeft genoeg geld gekost dus mogen ze het zien ook vind ik haha! 

Hmm ja denk dat ik dan toch wel eens ga kijken naar die foto's omdat ik mij zo slecht een beeld kan voorstellen bij de genezen corsé. 

 

Er staat een vrouw tussen met 350corsé , die zijn super mooi al voor ik dacht nog maar 5 weken te zijn . 

En @Anastasia hier heeft ook corsé en @Evah ook ; kan je ook eens aan vragen of je eens moogt kijken in hun album ; ook heel mooi trouwens , 

groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Debsje:

 

Er staat een vrouw tussen met 350corsé , die zijn super mooi al voor ik dacht nog maar 5 weken te zijn . 

En @Anastasia hier heeft ook corsé en @Evah ook ; kan je ook eens aan vragen of je eens moogt kijken in hun album ; ook heel mooi trouwens , 

groetjes x 

ooh super ! dan ga ik eens vragen of ik mag kijken. thanks !

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Anastasia:

@Debsje ziet er al mooi uit hoor in het verband!! Wanneer mag het verband eraf??? Spannend hoor straks je boobies uitpakken, ben super benieuwd!!

 

succes met je verdere herstel, ik nu 6 weken po!!!

 

Hoi ,

 

Normaal na 2weken ,ben vandaag nu 7dagen po, maar heb vandaag een bh gekocht en hoop die overmorgen te hebben dat ik al kan switchen , want het verband is echt al bijna aan het loskomen ;') Soms spiek ik wel eens en dan lijken ze echt al enorm en dan moete ze nog zakken / droppen  xD 

Dus ben echt benieuwd ! :rolleyes: Wanneer zijn die van jouw al een beetje beginne te zakken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje, ik heb geen verband gehad gelukkig, lijkt me vreselijk jeuken. Zou fijn zijn als het eraf is zodat je inderdaad kunt switchen.

 

Na een week of 4 vond ik ze zelf steeds mooier worden, gaan dan steeds natuurlijker vallen en zachter aan voelen.

 

en nu 6 weken po vind ik ze geweldig, zal straks nog ff proberen nieuwe foto te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei B00B1985:

@Debsje ik volg al een tijdje jouw ervaringen. Leuk om te lezen allemaal! Ik wil ook een afspraak maken bij dr. Verdonck. 

 

Wil je mij toevoegen? Ik ben heel benieuwd. 

 

Xx

 

 

Hoi , 

 

Dankjewel ! 

Heb je al een afspraak gemaakt ? Tis een hele vriendelijke man ! 

 

Groetjes x

 

@Evah je staat er ook in :) Kun je me trouwens ook nog eens in jouw album zette , want ik geraak er niet meer in :D

Groetjes x 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2017 om 13:41 zei Gwenny:

@Debsje ik stuur je een pbtje, want ik heb geen album met fotos.

Ik ben 1.58m en weeg ondertussen 52kg.

Ik kwam van klein B en heb 235cc Motiva Full gekregen. Tijdens de opertie was ik zo bang dat 255cc te groot zou worden. dus had ik het kleinere maatje gekozen. Nu heb ik daar wel een beetje spijt van.

In de PB zie je mijn voor en na foto, Laat maar eens weten wat je ervan vind :)

 

Gwenny jij hebt hetzelfde als voor situatie ik zou voor de 275 motiva gaan maar ik ben ook bang dat het te groot zou zijn mag ik jouw foto's ook eens zien?

Ik ben ook 1m58 :P en 49kg

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2017 om 13:54 zei Debsje:

 , 

 

Aan de mensen die in mijn privéalbum willen ( tis enkel nog de voorsituatie , want heb nog steeds het verband ) 

kunnen jullie de naam nog eens doorgeven. 

Heb er al een paar toegevoegd , maar weet niet meer wie er nog allemaal in wou. 

De bug is eruit , dus nu zou het geen probleem niet meer zijn :) 

 

Groetjes x 

 

Dag Debsje

Zou ik ook in jouw album mogen.

Ik word 15/12 ook geopereerd bij dokter verdonck.

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames ,  10 dagen Po

 

Heb gisteren mijn verband eraf geknipt. Het moment van de waarheid. 

 

Mijn vriend zijn ogen , best in shock fase . Grappig wel , hij vond ze ook enorm.

 

Bij mij ging vanalles door me heen eigenlijk. 

Op het eerste zicht vond ik ze echt super groot , niet mooi , te hoog , wat heb ik gedaan ?? waar zijn mijn kleine borsten ?? wauw ze zijn toch mooi , nee te groot , nee toch niet , mix gevoelens hahaha . 

En toch zijn ze van mij . Al lijkt het niet zo , wennen aan mijn eigen lichaam. 

Maar ik weet ook dat het tijd nodig heeft om te zakken , en het droppen of hoe ze het ook noemen. 

 

Ik zag ook dat ik gebloed heb aan mijn draadjes , maar dat kan geen kwaad zei Verdonck.

Dus daar maak ik me ook niet echt zorgen om. 

Ik heb wel verschrikkelijk pijn aan mijn rechterkant onder mijn oksel , ik denk dat deze borst ook meer tijd gaat nodig hebben. 

 

Heb op dit moment een medium sportbh aan van de hema ( maatje M )  ,  heb gebeld na verdonck of dit een probleem was en hij zij van niet. 

Ik heb de anna carrefix besteld , maar deze is nog niet geleverd en was mijn verband echt beu . 

Dacht eerst de heavy te kopen maar vermits deze er enkel in beugel maten is , was dit geen optie. ( trouwens welke vrouw gaat met een sport bh met beugels sporten ? lijkt me zo ongemakkelijk " niet dat ik iets van sporten ken" xD )

 

Heb 1 foto getrokken maar mijn vriend wou dat ik ze  niet op het forum zette. 

Dus , dan maar wachten tot morgen en lekker stiekem doen ;) 


 

 

Dag 2 : 

 

Een beetje gerelativeerd. 

Nog eens naar mijn borsten gekeken en vind ze vandaag al wat mooier ;D 

Ik moet echt nog wel wennen aan het volume. Ik ben al zeker blij dat ik de 325cc corsé niet heb gekregen van Verdonck. In de sportbh vind ik het de perfecte maat voor me . Maar naakt lijken ze nog steeds enorm , dus nog steeds wennen. Mijn borsten zijn heel gevoelig en mijn tepels ook dus ik heb er zeker gevoel in.

 

Ik ben heel benieuwd hoe mijn proces nog gaat verlopen en hoop toch elke week een verandering te zien , 

zou ze graag nog zien zakken dat mijn littekens zeker niet zichtbaar zijn . 

 

 

Of ik spijt heb van mijn borstvergroting ? Nee zeker niet . Ik voel me wel verschrikkelijk dat ik me al 10dagen niet zelf heb kunnen wassen , ook al doet mijn vriend het goed. Ik verlang naar de warme stralen over heel mijn lichaam en niet een soppig washandje over de bovenkant ;') en mijn haar ondersteboven wassen vind ik vreselijk. 

Maar ik ben buitengekomen zonder bh en enkel het verband de laatste 10dagen en ik schaamde me helemaal niet meer. Ook al zag ik er wel shitty uit xD .Wel losse tshirt aangedaan met het verband , maar toch voelde ik me al veel beter als ik me ervoor voelde. 

Dus tot nu toe nog steeds de beste beslissing die ik gemaakt heb , om mijn zelfvertrouwen toch een boost te geven.

 

 

Ik weet niet of jullie hier iets mee zijn met wat ik schrijf , maar schrijven helpt me goed voor het verwerken.

Ik wil ook niks verbloemen en verheerlijken , wanneer het ook niet zo is voor me . 

 

Ik ga nu de foto's toevoegen en voeg iedereen toe in mijn album die ook bij mijn andere staan. 

Indien er nog mensen zijn , stuur een pb en dan voeg ik je toe :) 

Groetjes x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje ik vind het juist heel fijn hoe je het schrijft! En wauw, heb de foto's net gezien, wat zijn ze al mooi! Zijn ze groter dan je had verwacht met t passen? Dat douchen kan ik me voorstellen dat je dat nu zo mist.. Daar ga ik ook tegenop zien.  Wanneer ga je op nacontrole, ga je bij Verdonck of eigen huisarts? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Starships:

@Debsje ik vind het juist heel fijn hoe je het schrijft! En wauw, heb de foto's net gezien, wat zijn ze al mooi! Zijn ze groter dan je had verwacht met t passen? Dat douchen kan ik me voorstellen dat je dat nu zo mist.. Daar ga ik ook tegenop zien.  Wanneer ga je op nacontrole, ga je bij Verdonck of eigen huisarts? 

 

 

Héhé dankjewel hoop dat ze erop vooruitgaan na het ontzwellen en droppen haha ;p 

Ik heb de corsé niet kunnen passen , dus ik wist ook niet wat me te wachten stond haha en de passessie was

al zo lang geleden , weet wel dat ik de 295cc high profile echt mooi vond , maar toch knaagde het om het iets groter te willen daarmee nu dus de corsé. 

 

Heb net een mailtje gestuurd voor een afspraak te maken voor mijn draadjes , dan kan hij ook nog eens een controle doen é . Ik haat dokters dus ik ga liever na dezelfde xD 

 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.