Ga naar inhoud

Debsje : 12 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie

@Debsje

ik ben vandaag op consult geweest bij dr verdonck, vergeet ik helemaal naar de corse te vragen.

hij haalt de corse zelf niet aan, alleen de full.

we zijn uitgekomen op een 335 motiva full...

is het veel verschil tussen de full en corse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Tittie_chick:

@Debsje

ik ben vandaag op consult geweest bij dr verdonck, vergeet ik helemaal naar de corse te vragen.

hij haalt de corse zelf niet aan, alleen de full.

we zijn uitgekomen op een 335 motiva full...

is het veel verschil tussen de full en corse?

Hoi,

 

Heeft hij bij mij ook niet gedaan hoor , wist in begin ook niet dat hij dit deed. Ook met te lezen van anderen ontdekt. Corsé is smaller en heeft nog meer projectie waardoor het wat ''nepper'' of '' boller lijkt en verdonck is meer voor het natuurlijke dus daarmee denk ik dat hij dit zelf niet zal voorstellen. Maar heb al veel fotos van corsé gezien zn voor mij persoonlijk vind ik ze er niet echt nep uitzien. Denk iedereen zijn ding. Dus als je hier interesse voor hebt kan je best eens bellen. Groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Ik heb je erin gezet. En nee ben eigenlijk helemaal nog niet zenuwachtig. Meer zenuwen voor de maat haha :D

 

Aan de andere die erin stonden , heb net ontdekt dat er nu alleen nog de laatste naam instaat die ik heb toegevoegd. Raar :huh:

Dus geef me een seintje als je er terug wilt instaan want weet niet meer allemaal wie er in stond.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

 

Hoi ,

 

Als ik mensen wil toevoegen aan mijn album blijft er continu altijd de laatste naam alleen staan die ik heb toegevoegd en de rest verdwijnt eruit. 

Zit er een bug in of doe ik iets fout ?

 

Groetjes en alvast bedankt x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tittie_chick:

@Debsje

dan krijg je eigenlijk een soort sebbin prothese idee? Die is ook smaller en boller

 

Ja idd alleen van motiva merk, weet ook niet of er meer projectie op zit of niet. Hangt van de maat af en welke enzo ook ^^ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anastasia Ze worden mooier en mooier ! ^^ 

Uw foto's geven me echt veel hoop over de corsé :P 

Dus ik hoop echt dat het gaat lukken , ik wil zeker voor de 325corsé gaan als Verdonck het goedkeurt :P 

Ik zal het jullie morgen of woensdag laten weten, hangt af van hoe ik me ga voelen :P 

Sws alles klaarmaken , want heb nog niks voorbereid haha ;' )typisch. 

 

Groetjes 

 

+ Voor de rest met de album , ik kan jullie voorlopig niet toevoegen tot de bug eruit is. 

Kan altijd maar 1 iemand in . Sorry ! Maar eens dat het opgelost is zet ik iedereen er terug in x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎9‎-‎2017 om 14:52 zei Debsje:

@best_boobie

 

Hoi ,

 

Als ik mensen wil toevoegen aan mijn album blijft er continu altijd de laatste naam alleen staan die ik heb toegevoegd en de rest verdwijnt eruit. 

Zit er een bug in of doe ik iets fout ?

 

Groetjes en alvast bedankt x 

 

Je hebt al gehoord dat het een bug is he.. Helaas nog niet opgelost...
Je kunt wel een roulatiesysteem invoeren joh! ;) 

 

 

Op ‎10‎-‎9‎-‎2017 om 17:36 zei Tittie_chick:

@Debsje

dan krijg je eigenlijk een soort sebbin prothese idee? Die is ook smaller en boller

Nee zo werkt dat niet hihi. 
Je hebt verschillende merken, met allemaal hun verschillende afmetingen. Maar ze hebben allemaal ook nog eens de verschillende profiles (low, medium, high en extra high)
Dus als iemand een extra high profile krijgt, dan heeft dat niets met sebbin te maken, maar alles met de breedte en projectie van die prothese, binnen het eigen merk :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Tittie_chick:

@best_boobie

 

oh mennn.. 

nu twijfel ik wel weerrrr.. maar ik heb gelukkig alle tijd nog om te beslissen haha.

ik wacht debsje ook even af.. ben benieuwd wat ze uiteindelijk heeft!

je mag me altijd een pb sturen om eens te kijken naar je mogelijkheden.. 
Schrijf er dan bij wat je voorsituatie is, bij welke pc je gaat, wat je aangeraden is voor prothese, zoveel mogelijk info haha. Dan wil ik best even met je verder brainstormen.
Liefst dus in pb, ik kan geen topics bijhouden helaas :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje hey meid! Whoe het zit erop! Heb je je corse erin kunnen laten doen?

Heb je niet last gehad van mijn gehoest :21: mijn keel is sindsdien zo droog. Dat vind ik nog irritanter dan de pijn aan mijn borsten. En heb je mij binnen zien komen na de operatie :) ? wilde je nog aanspreken,  maar toen mocht je alweer weg. Ging snel he! Hoe is het met de pijn?  Bij mij is het wel te doen.  Kijken hoe de nacht gaat.

 

Succes komende dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lynda nee nee stoorde helemaal nie ,heb je zien binnekomen idd.

Je zag er heel goed uit ! ^^ 

 

Mijn keel is ook wel droog maar niet echt last van , komt denk ik da we zo lang ook nie hebbe moge drinken. Ben ook niet misselijk en de pijn valt echt kei goed mee !!! Had het veel erger verwacht. Ik wou je toch veel geluk wense daarstrakw en crzge hoe het was , maar ze brachte me snel weg ;p 

Ik heb uiteindelijk de 300 corse gekozen , de 325 ging er absoluut niet in zei verdonck zelfs met te kijke ;p haha. Maar ben zo blij ! Ik zie al een verschil met de windels dus dat vind ik al positief . 

 

Groetjes 

 

Sws gak hier mn dag omschrijven voor de rest ;p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet er niks meer van dat ik binnenkwam in de kamer :)

 

Ik heb meer pijn van de borstband en mijn bovenrug dan van mijn borsten. 

Ook niet misselijk idd. 

 

Welterusten alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.