Ga naar inhoud

Debsje : 12 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Debsje:

Ik mag gaan om half twee en om 12.15 melden :P 

Het begint stilletjes aan dichterbij te komen :o:lol:

 

Nu is het wel in Diest blijkbaar, jammer voor mij maar cva nog :P 

 

Groetjes :D x 

 

 

3 uur geleden zei Debsje:

Hoi Dames,  

 

Ik heb een privé album gemaakt met voor voorsituatie , 

waarschijnlijk binnen 2weken na dat ik geopereerd ben beginne de 1ste na foto's te volgen, 

want met die band ga je toch nog niks kunnen zien :) 

 

Dus wie interesse heeft , laat maar iets weten en dan voeg ik je toe . 

Hi debsje i have to be there 11,15.,12,30 operation.can i see your album to?i try to make one to

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs @Jeaw @Lynda

Hoi , 

 

Ik heb jullie nu alle 3 toegevoegd aan mijn album. 

Laat maar weten moest het niet lukken , dan probeer ik het opnieuw :) 

@Lynda, 

Ja in mijn mail stond dat ik vanaf middernacht niks meer mocht drinken of eten. 
Nu voor mij is dat nie echt een probleem , ik doe nachtshiften dus ik heb eigenlijk nooit geen honger smorgens tot smiddags alleen het drinken gaat moeilijk zijn , maar ik zie wel dat ik genoeg gedronken heb voor ik ga slapen :P 

 

Groetjes x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jeaw

 

Hi 

 

And did you made your choice already for the implants high/corsé ?or will you choose it friday ? I still have doubts xD If the 325 is too much projection or not and if it will fit xD 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jeaw hi!

 

Hou are after me then. What is your size now?

 

@Debsje het is gelukt hoor! Je hebt een beetje hetzelfde als mij denk ik. Ik ben alleen langer 180 cm. Ik ga denk toch voor de 355cc. Maar wissel nog iedere dag van gedachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Lynda:

@Jeaw hi!

 

Hou are after me then. What is your size now?

 

@Debsje het is gelukt hoor! Je hebt een beetje hetzelfde als mij denk ik. Ik ben alleen langer 180 cm. Ik ga denk toch voor de 355cc. Maar wissel nog iedere dag van gedachten. 

 

Hoi Lynda , 

 

haha ik ken het ;p 

Ja ik weet niet of de 325cc zelfs wel gaat lukken , want verdonck zei toen dat ik max 295cc high profile kon , maar toen is wel niet gesproken over de corsé. Dus mss dat de breedte niet meer lukt , ma projectie mss wel ;' ) 

ik ga nog zien als het vrijdag zover is :P . Als hij direkt zegt van 325cc lukt niet dan is het de 300 corsé of de 295 high profile, maar dan wil ik wel de implantaten zelf eens bekijken om te zien hoeveel verschil van breedte dat het is en projectie. Want via cijfers lijkt het ''veel'' maar in realiteit mss niet echt é xD 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lynda:

@Jeaw hi!

 

Hou are after me then. What is your size now?

 

@Debsje het is gelukt hoor! Je hebt een beetje hetzelfde als mij denk ik. Ik ben alleen langer 180 cm. Ik ga denk toch voor de 355cc. Maar wissel nog iedere dag van gedachten. 

@LindaHi i have now 75a i have pics in my album,we have to leave early because About 2 hour drive i live in w- vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Debsje:

@Jeaw

 

Hi 

 

And did you made your choice already for the implants high/corsé ?or will you choose it friday ? I still have doubts xD If the 325 is too much projection or not and if it will fit xD 

@Debsjei Will choose friday but think take corse 300,not want to feel sad that i take to smal because cant change all time your brests iT cost much money to.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Jeaw:

@Debsjei Will choose friday but think take corse 300,not want to feel sad that i take to smal because cant change all time your brests iT cost much money to.

 

Yeah I think the same way , I don't want to spent 3500euro's again for a change because I chose to small . 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jeaw:

@lynda i i have now 75a i have pics in my album,we have to leave early because About 2 hour drive i live in w- vl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Debsje:

 

Yeah I think the same way , I don't want to spent 3500euro's again for a change because I chose to small . 

 

Yes that right better little to bigg than to small

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi 

 

@Jeaw en @Lynda 

 

Heb net telefoon gehad dat de operatie niet kan doorgaan !!! 

Ik baal echt nu wel ! Hebben jullie ook al telefoon gekregen ?? 

 

De eerstvolgende datum die beschikbaar was is 12 september voor mij :139:
Hij vroeg wanneer ik kon , voor mij kan altijd , tis toch maar op de ziekte  gaan é , da gaat continu xD

Nu hoopk alleen dat mijn vriend verlof kan krijgen die dag. 

 

Pffff ik zag het zo zitten , had nog geen zenuwen en nu kan ik nog gaan zegge op het werk dat het verzet word. 

 

GRRRRrrrr 

 

Maar ach liever op voorhand als de dag zelf zeker ^^ 

Laten jullie weten wanneer jullie gaan ? :D

 

@best_boobie kun je mijn datum nog eens aanpassen naar 12 september ? :P 

Dankje ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Debsje:

Hi 

 

@Jeaw en @Lynda 

 

Heb net telefoon gehad dat de operatie niet kan doorgaan !!! 

Ik baal echt nu wel ! Hebben jullie ook al telefoon gekregen ?? 

 

De eerstvolgende datum die beschikbaar was is 12 september voor mij :139:
Hij vroeg wanneer ik kon , voor mij kan altijd , tis toch maar op de ziekte  gaan é , da gaat continu xD

Nu hoopk alleen dat mijn vriend verlof kan krijgen die dag. 

 

Pffff ik zag het zo zitten , had nog geen zenuwen en nu kan ik nog gaan zegge op het werk dat het verzet word. 

 

GRRRRrrrr 

 

Maar ach liever op voorhand als de dag zelf zeker ^^ 

Laten jullie weten wanneer jullie gaan ? :D

 

@best_boobie kun je mijn datum nog eens aanpassen naar 12 september ? :P 

Dankje ! 

@DebsjeHi Yes me to i Will change to 15 sept now,my husband not happy just take vacation for this.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jeaw en @Lynda

 

 

Ja mijn vriend kan er ook niet mee lachen , had speciaal verlof gepakt ervoor. 

Nu moet hij voor de 12de wel een verlet papier meekrijgen, want zijn verlof is er nu door. 

 

Ja nu terug aftellen hé haha xD 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Debsje:

@Jeaw en @Lynda

 

 

Ja mijn vriend kan er ook niet mee lachen , had speciaal verlof gepakt ervoor. 

Nu moet hij voor de 12de wel een verlet papier meekrijgen, want zijn verlof is er nu door. 

 

Ja nu terug aftellen hé haha xD 

 

Yes countdown again but better that everything work good for operation dr verdonck said no take risk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lynda

 

Heb net terug een mailtje gehad met het uur :D Nu moet ik om 10uur in de kliniek zijn en de operatie is al om 10.15 ;o Vorige uur moest ik me anderhalf uur op voorhand melden ; 

Heb jij ook zo kort op de bal ? ? Spannend ! Eindelijk komt het nu echt dichter terug opnieuw xD 

 

Ik krijg ook altijd een mail dat ik nog 2500+- moet betalen , maar heb alles al betaald heb jij dit ook ? 

 

Groetjes Debby 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Nee ik heb 10.15 melden en 11.15 opereren. Ik zou nog even navragen of het goed is als ik jou was . En bij mij staat dat alles al is betaald. 

 

Bij mij stond er wel dat het voor a.s. vrijdag was. Na bellen bleek dat dus ook fout te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Lynda:

@Debsje en?

 

Ga nu een mailtje sturen voor de zekerheid dan :P 

Het geld was toch in orde ; zoals ik al dacht. Had het 3 weken op voorhand gestort dat er zeker niks mis kon gaan ;' ) 

Laat het je straks weten :P 

 

Groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lynda

 

Heb antwoord terug gehad :P De uren klopen , ik word als eerste geopereerd en daarom moet ik niet wachten . 

Stilletjes aan begin het wel spannend te worden. Geen zenuwen voor de operatie , wel voor nog steeds de maten haha 

 

Groetjes Debby 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.