Ga naar inhoud

Debsje : 12 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

55 minuten geleden zei Debsje:

 

Hoi ,

 

Ik ben zelf van Antwerpen dus voor mij zou het goed uitkomen, maar had percies ook begrepen dat het ook op andere locaties kon zijn.

Klopt maar vooralsnog is het in september alleen in Lichtaart mogelijk zeiden ze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Desert-Rose:

@Debsje

 

hoi hoi, ik heb de titel eventjes aangepast aangezien ik een datum zag staan, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Nu af gaan tellen

 

x

Hoi ,

 

Dankjewel . En idd het aftellen kan beginnen. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog exact 1 maandje en dan is het zover !!!

Ik kan niet wachten :wub: 

Zijn er ondertusse nog dames die 1 sept geopereerd worden bij verdonck ? 

 

Groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Debsje nog een paar weken! 

Ik ben nog met vakantie, maar dacht ineens na over de sportbh die ik nog moet kopen en wat in te pakken voor de operatie. Heb jij al een bh? Hoeveel cc ging jij ookalweer doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lynda

 

Ik ging voor de 295cc motiva en kom van een a .

Ik dacht nu niet direkt een sportbh te kopen , omdat je toch nog een verband zit voor een 2tal weken. 

Lijkt me dit nog niet echt nodig om te kopen dacht ik ? 

En kwa kleren ga ik proberen iets heel gemakkelijks aan te doen , wat snel uit en aan kan xD 

 

Goh Tword stilletjes aan echt spannend ! Tis bijna zo ver ! Kan het niet geloven. 

Vandaag mijn laatste betaling gedaan en mijn vragenlijst direkt eens doorsturen :D

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 augustus 2017 om 20:52 zei Debsje:

Nog exact 1 maandje en dan is het zover !!!

Ik kan niet wachten :wub: 

Zijn er ondertusse nog dames die 1 sept geopereerd worden bij verdonck ? 

 

Groetjes x 

Hi debsje i have my operation also on 1 sept with dr verdonck,for me iT Will be 295 high profile or corse 300 motiva.greetz jeaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Debsje:

@Jeaw

 

Hi , 

 

And what bodytype are you now ? 

Did you get to choose high or corse ? Because Verdonck didn't say anything about it to me . 

 

 

Greets Debsje 

I 171 cm 57 kg he also just said About 295 high,but i see here pics from a girl who have same body me and she get 300 corse.than i ask if posible for to get that corse and iT posible but on 1 sept he Will lett me choose i think between high 295 or 300 corse.corse have more projection.gr Jeaw 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jeaw

 

Okay I thought you could only choose the high profile ;p 

Then i'm going to ask on 1sept if i get to choose also xD I would rather have a little bit more projection, 

With the sebbin he suggested the 285 and that was  10.6 diameter and 4.6 projection 

and the high is 295cc with 10.75 and 4.4 projection and the corsé is 300cc with 10.25 diameter and 4.9 projection.

 

So maybe it could be possible for me also ; i will see xD 

Thanks for the information ! 

Maybe we will see each other the 1ste sept ;p Verdonck probably will know we talked haha xD :P 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Debsje:

Hi @Jeaw

 

Okay I thought you could only choose the high profile ;p 

Then i'm going to ask on 1sept if i get to choose also xD I would rather have a little bit more projection, 

With the sebbin he suggested the 285 and that was  10.6 diameter and 4.6 projection 

and the high is 295cc with 10.75 and 4.4 projection and the corsé is 300cc with 10.25 diameter and 4.9 projection.

 

So maybe it could be possible for me also ; i will see xD 

Thanks for the information ! 

Maybe we will see each other the 1ste sept ;p Verdonck probably will know we talked haha xD :P 

 

Hi debsje

You schould sent email or call for to ask also About THE corse for you than they Will have iT there already,i did THE same than on 1 sept dr verdonck Will lett you choose again.i ask About for 11 am to operate because i live in w-vl almost 2 hour drive without traffic jam

3 uur geleden zei Debsje:

Hi @Jeaw

 

Okay I thought you could only choose the high profile ;p 

Then i'm going to ask on 1sept if i get to choose also xD I would rather have a little bit more projection, 

With the sebbin he suggested the 285 and that was  10.6 diameter and 4.6 projection 

and the high is 295cc with 10.75 and 4.4 projection and the corsé is 300cc with 10.25 diameter and 4.9 projection.

 

So maybe it could be possible for me also ; i will see xD 

Thanks for the information ! 

Maybe we will see each other the 1ste sept ;p Verdonck probably will know we talked haha xD :P 

 

 

 

 

 

2 uur geleden zei Debsje:

Hi @Jeaw

 

Okay I thought you could only choose the high profile ;p 

Then i'm going to ask on 1sept if i get to choose also xD I would rather have a little bit more projection, 

With the sebbin he suggested the 285 and that was  10.6 diameter and 4.6 projection 

and the high is 295cc with 10.75 and 4.4 projection and the corsé is 300cc with 10.25 diameter and 4.9 projection.

 

So maybe it could be possible for me also ; i will see xD 

Thanks for the information ! 

Maybe we will see each other the 1ste sept ;p Verdonck probably will know we talked haha xD :P 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Debsje wanneer je nog wil kiezen op t laatste moment zou ik even mailen als ik jou was. Ze hebben niet alles op maat daar liggen. Voor mij leggen ze ook 2 maten klaar. Klein tipje om teleurstelling te voorkomen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jeaw @Lynda

 

Heb net een mail gestuurd naar Stephanie of ik ook kan kiezen tussen de corsé dan. 

Lynda heb je 2 verschillende maten liggen ? of ook Corsé en High profile ? 

 

Ik vind het raar dat Verdonck daar niet is over begonnen tegen mij, want ik vroeg nog aan hem of ik niet groter kon gaan en hij zei van niet. Maar corsé heeft meer projectie en is smaller, want de sebbin 280 hadden meer projectie en was smaller dat vond ik het goede aan de deze , maar mijn voorkeur lag bij Motiva. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee alleen  verschillende cc's.

 

Met high profile bedoel je full denk ik?

 

Ik weet niet meer precies hoe het is gegaan. Ik zei dat ik meer vulling wilde aan de bovenkant en toen adviseerde bij full aan bij Motiva of high.profile bij mentor. Zelf ben ik later over de aantal cc's gaan twijfelen en heb dat gemaild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Anouk12  @Lynda

 

Ik heb net gebeld naar Stephanie in verband of ik nog de keuze had tussen full of corsé

en ik kan nog kiezen. Alleen vind ik het jammer dat ik morgen de keuze moet doorbellen of het Full of Corsé gaat zijn. 

Ik had graag de implantaat op zich nog willen zien zodat ik mij toch iets kon voorstellen van wat er in me gaat. 
En het zicht want de Projectie is een stuk hoger bij de corsé en welke maat ik ga bekomen.

Want nu is het ofwel de corsé 300 of 325cc of de high 295cc .  Mijn voorkeur ligt dan tussen de 295high of de corsé 325cc deze is dan 10.5b en de high 295 was 10.75 breedte. Want de mooie volle borst zou ik ook graag willen en niet enkel de projectie alleen. 
 

Dus zit echt met een dilemma, heb al een paar foto's gezien van de corsé en vind ze er toch niet nep uitzien eigenlijk. 

Mischien hangt het ook echt af van je lichaamsbouw en je te groo moest gaat dat het wat nepper kan overkomen ?

 

Dus morgen voor 12uur moet ik definitief beslissen ! Ik ga nog veel moeten nadenken. 

 

Hier iemand nog ervaringen mee ? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Oei dat wordt nadenken. 

 

Maar het verschil in breedte is maar 2,5 mm toch? Dus daar hoef je niet over na te denken. Dus alleen of je iets meer projectie wilt. Maar dat verschil is ook maar 7 mm. Dan zou ik misschien voor de goede gaan als je wat meer projectie wilt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2017 om 17:33 zei Debsje:

Hoi @Anouk12  @Lynda

 

Ik heb net gebeld naar Stephanie in verband of ik nog de keuze had tussen full of corsé

en ik kan nog kiezen. Alleen vind ik het jammer dat ik morgen de keuze moet doorbellen of het Full of Corsé gaat zijn. 

Ik had graag de implantaat op zich nog willen zien zodat ik mij toch iets kon voorstellen van wat er in me gaat. 
En het zicht want de Projectie is een stuk hoger bij de corsé en welke maat ik ga bekomen.

Want nu is het ofwel de corsé 300 of 325cc of de high 295cc .  Mijn voorkeur ligt dan tussen de 295high of de corsé 325cc deze is dan 10.5b en de high 295 was 10.75 breedte. Want de mooie volle borst zou ik ook graag willen en niet enkel de projectie alleen. 
 

Dus zit echt met een dilemma, heb al een paar foto's gezien van de corsé en vind ze er toch niet nep uitzien eigenlijk. 

Mischien hangt het ook echt af van je lichaamsbouw en je te groo moest gaat dat het wat nepper kan overkomen ?

 

Dus morgen voor 12uur moet ik definitief beslissen ! Ik ga nog veel moeten nadenken. 

 

Hier iemand nog ervaringen mee ? 

 

Groetjes 

Hoi Debsje, 

 

Ohhh ik zal waarschijnlijk met hetzelfde dilemma komen te zitten... Dus weet eigenlijk ook niet goed wat ik moet zeggen. :wacko:

 

Ik ben bang dat corsé misschien iets te nep uitziet (maar of dat klopt, weet ik niet) en bij full ben ik bang dat ik ze te klein ga vinden... Dus het is ofwel het risico lopen dat ze iets nepper uitzien of dat ze te klein zijn. Maar nogmaals, ik durf niet te zeggen in hoeverre corsé nep zal uitzien. Ik ga 7 september vragen of hij daar een exemplaar van heeft liggen zodat ik eens kan kijken maar daar heb jij helaas niets aan... Pffff keuzes keuzes keuzes haha. 

 

Heb je wel al eens een foto opgezocht waarop de implantaten te zien zijn (mini, demi, full, corsé)? Wellicht geeft dat je wat meer duidelijkheid. 

 

Succes!! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lynda @Anouk12

 

Hoi ,

 

Ik heb fotos opgezocht van corse en vind ze er echt niet nep uitzien eigenlijk...

Dus ik heb vandaag gebeld naar stephanie , het is echt een lieverdje !

Ze heeft de 295 high , 300 en 325 corse besteld dus kan de dag zelf nog kiezen wat ik wil :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag gaan om half twee en om 12.15 melden :P 

Het begint stilletjes aan dichterbij te komen :o:lol:

 

Nu is het wel in Diest blijkbaar, jammer voor mij maar cva nog :P 

 

Groetjes :D x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,  

 

Ik heb een privé album gemaakt met voor voorsituatie , 

waarschijnlijk binnen 2weken na dat ik geopereerd ben beginne de 1ste na foto's te volgen, 

want met die band ga je toch nog niks kunnen zien :) 

 

Dus wie interesse heeft , laat maar iets weten en dan voeg ik je toe . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Debsje:

Hoi Dames,  

 

Ik heb een privé album gemaakt met voor voorsituatie , 

waarschijnlijk binnen 2weken na dat ik geopereerd ben beginne de 1ste na foto's te volgen, 

want met die band ga je toch nog niks kunnen zien :) 

 

Dus wie interesse heeft , laat maar iets weten en dan voeg ik je toe . 

Hey @Debsje
Zou ik mogen meekijken in je album? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.