Debsje

Debsje : 12 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

JW22    10
12 uur geleden zei Karen1989:

Dag Debsje.

Fijn om te lezen dat je een fijn consult hebt gehad.

Heb je ook nog andere pc gedaan?

Ik heb 5/8 consult bij Verdonck ben ook wel benieuwd wat hij mij gaat aanraden.

Er zijn er precies niet veel die sebbin hebben, ik stond er nochtans voor open. Laat je weten wat het wordt?

Hier weet nog niemand van de familie het denk ook dat ze het niet zouden begrijpen maar wel men keuze respecteren.

Groetjes 

Karen

Inderdaad.. ik vond ook niet veel meiden die sebbin hebben.. maar ik heb deze wel genomen, niet omdat ze het goedkoopst zijn, maar omdat zowel ik en mijn man ons hierbij het beste voelden.. gek hè :) en ik moet zeggen dat ik super super super tevreden ben! Ze zijn echt super natuurlijk! 

Dus hier een positieve ervaring met Sebbin! (280cc trouwens) 

groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Debsje    12
14 uur geleden zei Karen1989:

Dag Debsje.

Fijn om te lezen dat je een fijn consult hebt gehad.

Heb je ook nog andere pc gedaan?

Ik heb 5/8 consult bij Verdonck ben ook wel benieuwd wat hij mij gaat aanraden.

Er zijn er precies niet veel die sebbin hebben, ik stond er nochtans voor open. Laat je weten wat het wordt?

Hier weet nog niemand van de familie het denk ook dat ze het niet zouden begrijpen maar wel men keuze respecteren.

Groetjes 

Karen

Hoi,

Ik ben alleen naar verdonck geweest , las er zoveel goed van en had er echt ook een goed gevoel bij. Heel vriendelijke man ook :)

Mijn besluit voor implantaten staat nog altijd niet vast.

Ik heb tot 2 weken voor de operatie tijd om te beslissen.

Dus ga nog wat wachten en lezen hier op de forums over de meninge van de mense over beide :P

Groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Debsje    12
2 uur geleden zei JW22:

Inderdaad.. ik vond ook niet veel meiden die sebbin hebben.. maar ik heb deze wel genomen, niet omdat ze het goedkoopst zijn, maar omdat zowel ik en mijn man ons hierbij het beste voelden.. gek hè :) en ik moet zeggen dat ik super super super tevreden ben! Ze zijn echt super natuurlijk! 

groetjes 

Hoi ,

Dankje voor je reactie !! Helpt zeker om tot de uiteindelijke beslissing te komen als ik wat resultaten zie ;p  

Ben net naar je foto's gaan kijken , ziet er heel mooi uit :)

En ga er zeker nog over nadenken, welke ik ga pakken :D

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
JW22    10
27 minuten geleden zei Debsje:

Hoi ,

Dankje voor je reactie !! Helpt zeker om tot de uiteindelijke beslissing te komen als ik wat resultaten zie ;p  

Ben net naar je foto's gaan kijken , ziet er heel mooi uit :)

En ga er zeker nog over nadenken, welke ik ga pakken :D

Groetjes

Top :) als je iets moet weten.. dan vraag je maar raak hè! :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Karen1989    3
11 uur geleden zei JW22:

groetjes 

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt :).

Je moet nemen waar jij je het beste voelt en zijn dat de minst dure is dat mooi meegenomen toch?

Welke cup kom je dan nu uit?

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
JW22    10
25 minuten geleden zei Karen1989:

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt :).

Je moet nemen waar jij je het beste voelt en zijn dat de minst dure is dat mooi meegenomen toch?

Welke cup kom je dan nu uit?

Groetjes

Inderdaad :) Uhm met de 280 cc kom ik nu uit op een D.. had een bikini van toen ik zwanger was een C en deze past echt niet meer :D het oogt wel gewoon een C denk ik hoor :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lynda    5

Hoi! Ik wordt ook 1 september door Verdonck geopereerd. Ik heb gekozen voor Motiva 375 cc. Ben 1.80 en 65 kilo. Nu een kleine 75b. Vind het wel spannend omdat ik denk dat ze vrij groot zullen zijn. Maar iedereen zegt dat met mijn lengte het prima kan. 

Ben op 3 consults geweest en alle 3 kwam ik uit op 375cc. 

Weet jij ook nog niet op welke locatie de operatie is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Debsje    12
2 uur geleden zei Lynda:

Hoi! Ik wordt ook 1 september door Verdonck geopereerd. Ik heb gekozen voor Motiva 375 cc. Ben 1.80 en 65 kilo. Nu een kleine 75b. Vind het wel spannend omdat ik denk dat ze vrij groot zullen zijn. Maar iedereen zegt dat met mijn lengte het prima kan. 

Ben op 3 consults geweest en alle 3 kwam ik uit op 375cc. 

Weet jij ook nog niet op welke locatie de operatie is?

Hoi,

Nee ik weet idd nog niet waar het zal zijn. Hoop niet te ver weg en dat ik niet te laat moet gaan ! De maat zal wel mooi zijn hoor ! Als je met het passen u goed voelde , zal je wel geen spijt hebben :D

Ik zie dat je voor de motiva gaat, ga er toch ook voor kiezen 

Pfff nu aftellen !!! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Anouk12    17
Op 21-7-2017 om 13:36 zei Debsje:

Hoi,

Nee ik weet idd nog niet waar het zal zijn. Hoop niet te ver weg en dat ik niet te laat moet gaan ! De maat zal wel mooi zijn hoor ! Als je met het passen u goed voelde , zal je wel geen spijt hebben :D

Ik zie dat je voor de motiva gaat, ga er toch ook voor kiezen 

Pfff nu aftellen !!! 

Ik had begrepen dat ze in september alleen in Lichtaart opereren maar wellicht wijzigt dat nog en komen er nog andere locaties bij...? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Debsje    12
2 uur geleden zei Anouk12:

Ik had begrepen dat ze in september alleen in Lichtaart opereren maar wellicht wijzigt dat nog en komen er nog andere locaties bij...? 

Hoi ,

Ik ben zelf van Antwerpen dus voor mij zou het goed uitkomen, maar had percies ook begrepen dat het ook op andere locaties kon zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Anouk12    17
55 minuten geleden zei Debsje:

Hoi ,

Ik ben zelf van Antwerpen dus voor mij zou het goed uitkomen, maar had percies ook begrepen dat het ook op andere locaties kon zijn.

Klopt maar vooralsnog is het in september alleen in Lichtaart mogelijk zeiden ze. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Desert-Rose    739

@Debsje

hoi hoi, ik heb de titel eventjes aangepast aangezien ik een datum zag staan, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Nu af gaan tellen

x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Debsje    12
6 uur geleden zei Desert-Rose:

@Debsje

hoi hoi, ik heb de titel eventjes aangepast aangezien ik een datum zag staan, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Nu af gaan tellen

x

Hoi ,

Dankjewel . En idd het aftellen kan beginnen. :wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Debsje    12

Nog exact 1 maandje en dan is het zover !!!

Ik kan niet wachten :wub: 

Zijn er ondertusse nog dames die 1 sept geopereerd worden bij verdonck ? 

Groetjes x 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lynda    5

Hoi @Debsje nog een paar weken! 

Ik ben nog met vakantie, maar dacht ineens na over de sportbh die ik nog moet kopen en wat in te pakken voor de operatie. Heb jij al een bh? Hoeveel cc ging jij ookalweer doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden