Ga naar inhoud

Debsje : 12 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Dames ; 

 

Heb er ondetussen net vandaag terug nieuwe foto's opgezet. 

Hoe ik me voel over mijn borsten?  heb ondertussen ook een nieuw discussie gestart : 

Vind ze jammer genoeg te klein. Misschien dat ze nog groeien want tussen 8 a 10 weken ontspant de spier en dan kan het nog zijn. Dus hoop ik daarop ; al weet ik nu al dat als ik eens ik zwanger ben geweest toch voor een wissel ga gaan. Tenzij ze nog moesten groeien en dit blijvend is door de zwangerschap en alles nog op zijn plaats hangt. Tijd zal het zeggen ;) 

 

Groetjes x 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/10/2017 om 15:09 zei Boobies4Jackie:

 @Debsje hoi hoi, super te lezen dat je zo blij met met je nieuwe boobs! Ik ben gisteren door Verdonck geopereerd. Heb Motiva full 295 cc gekregen en ik kom van een cup A af. Ben benieuwd naar jouw foto's! Zou je me kunnen toevoegen aan je album? :)

Zou ik toegang tot je album kunnen krijgen? Wel jammer dat je ze wat te klein vindt. Misschien nog even afwachten? Ik kan je helaas geen raad geven, ik kijk nog uit naar mijn operatie :) 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

15 de week kapselvorming of niet ? 

 

 

Hoi , 

 

Morgen zit ik aan mijn 15de week. 

Ik heb er nu ook nog een foto er terug bij opgezet voor de evolutie te volgen. 

 

Ik denk dat ik ook te maken heb met kapselvorming. 

Mijn Rechterborst doet de laatste weken echt pijn , ik dacht eerst dat het was met het ontspannen van de spier ofso. 

Maar blijf er echt last van hebben , zie nu ook een verschil van borst en de rechterborst hangt ook veel anders. 

Maar vermits ik toch al veel gelezen heb dat Verdonck toch zegt afwachten pas na 6maanden om dan te zien , om dan mss na een jaar een herstel operatie te doen. Heb ik wel geduld en wacht ik nog af , mss komt het nog wel goed. Als de pijn teminste niet te vervelend is natuurlijk. Het lijkt net of het de hele tijd schuurt en steken soms en toch lijkt het lost te zitten. Heel gek.

 

Heb ook niet bepaald zin in een hersteloperatie en laat staan er ook nog eens geld voor te geven. 

Dan zou ik al liever mijn geld in de toekomstige wissel willen steken xD 

 

Wat me wel opvalt is dat er veel meiden aan de rechterborst blijven last hebben en dat deze niet wil zakken. 

En ookal dat motiva weinig kans heeft op kapselvorming ik er toch veel lees die kapselvorming hebben van motiva.

Ik dacht dat dit minder ging voorkomen, daarom dat ik deze net gekocht heb. Maar mischien is dit omdat deze net actiever zijn op de forums, dat het daardoor opvalt en het veel lijkt. 

 

Achja tijd zal het zeggen . 

 

Heb er een foto opstaan in mijn album , op de foto is het de linkerborst , maar in het echt is het de rechter.

 

Groetjes Debsje x 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Debsje:

15 de week kapselvorming of niet ? 

 

 

Hoi , 

 

Morgen zit ik aan mijn 15de week. 

Ik heb er nu ook nog een foto er terug bij opgezet voor de evolutie te volgen. 

 

Ik denk dat ik ook te maken heb met kapselvorming. 

Mijn Rechterborst doet de laatste weken echt pijn , ik dacht eerst dat het was met het ontspannen van de spier ofso. 

Maar blijf er echt last van hebben , zie nu ook een verschil van borst en de rechterborst hangt ook veel anders. 

Maar vermits ik toch al veel gelezen heb dat Verdonck toch zegt afwachten pas na 6maanden om dan te zien , om dan mss na een jaar een herstel operatie te doen. Heb ik wel geduld en wacht ik nog af , mss komt het nog wel goed. Als de pijn teminste niet te vervelend is natuurlijk. Het lijkt net of het de hele tijd schuurt en steken soms en toch lijkt het lost te zitten. Heel gek.

 

Heb ook niet bepaald zin in een hersteloperatie en laat staan er ook nog eens geld voor te geven. 

Dan zou ik al liever mijn geld in de toekomstige wissel willen steken xD 

 

Wat me wel opvalt is dat er veel meiden aan de rechterborst blijven last hebben en dat deze niet wil zakken. 

En ookal dat motiva weinig kans heeft op kapselvorming ik er toch veel lees die kapselvorming hebben van motiva.

Ik dacht dat dit minder ging voorkomen, daarom dat ik deze net gekocht heb. Maar mischien is dit omdat deze net actiever zijn op de forums, dat het daardoor opvalt en het veel lijkt. 

 

Achja tijd zal het zeggen . 

 

Heb er een foto opstaan in mijn album , op de foto is het de linkerborst , maar in het echt is het de rechter.

 

Groetjes Debsje x 

 

 

Zou je me willen toevoegen aan je album? :) Ben nog aan het overwegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje Hey, ik kwam jouw topic tegen en dacht misschien heb je iets aan mijn laatste topic met foto erbij. Ik heb reeds na een jaar een hersteloperatie laten doen bij Dr. Verdonck ivm kapselvorming toevallig in mijn rechter borst ook. Hierdoor daalde deze borst niet goed in. 

 

Ik heb zelf Mentor protheses, maar misschien herken je aan mijn foto wel hetzelfde probleem als bij jouw eigen borsten. 

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jorro:

@Debsje Hey, ik kwam jouw topic tegen en dacht misschien heb je iets aan mijn laatste topic met foto erbij. Ik heb reeds na een jaar een hersteloperatie laten doen bij Dr. Verdonck ivm kapselvorming toevallig in mijn rechter borst ook. Hierdoor daalde deze borst niet goed in. 

 

Ik heb zelf Mentor protheses, maar misschien herken je aan mijn foto wel hetzelfde probleem als bij jouw eigen borsten. 

 

Xx 

 

Hoi , 

 

Ja ik ben je mee aant volgen :P 

Ja bij mij zit er nu niet extreem veel verschil op , daarmee dat ik afwacht omdat ik toch al het antwoord ken . 

Ga een afspraak maken in januari voor controle dan ben ik toch al over mijn 3 maand. Zal je trouwens ook toevoegen aan mijn album ;p dat je eens kan kijken. 

 

 

 

Jouw voeg ik nu ook zodadelijk toe;) 
@Grownbabe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2017 om 15:17 zei Bodum:

Zou je me willen toevoegen aan je album? :) Ben nog aan het overwegen...

 

Op 22-12-2017 om 14:35 zei Debsje:

 

Hoi , 

 

Ja ik ben je mee aant volgen :P 

Ja bij mij zit er nu niet extreem veel verschil op , daarmee dat ik afwacht omdat ik toch al het antwoord ken . 

Ga een afspraak maken in januari voor controle dan ben ik toch al over mijn 3 maand. Zal je trouwens ook toevoegen aan mijn album ;p dat je eens kan kijken. 

 

 

 

Jouw voeg ik nu ook zodadelijk toe;) 
@Grownbabe

Op 18-12-2017 om 15:17 zei Bodum:

Zou je me willen toevoegen aan je album? :) Ben nog aan het overwegen...

Zou ik het mogen zien? Ik heb namelijk 1 borst die wat gezakt is ook de rechter en de ander is zo vol van boven de “hangtiet” zeg maar voelt ook raar van binnen alsof er tussen de silicoon en me borst iets zit, soort van tennisbal in je achterzak zo’n gevoel zeg maar moeilijk uit te leggen. Ben trouwens pas 3 weken geleden geopereerd . Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎18‎/‎12‎/‎2017 om 12:48 zei Debsje:

15 de week kapselvorming of niet ? 

 

 

Hoi , 

 

Morgen zit ik aan mijn 15de week. 

Ik heb er nu ook nog een foto er terug bij opgezet voor de evolutie te volgen. 

 

Ik denk dat ik ook te maken heb met kapselvorming. 

Mijn Rechterborst doet de laatste weken echt pijn , ik dacht eerst dat het was met het ontspannen van de spier ofso. 

Maar blijf er echt last van hebben , zie nu ook een verschil van borst en de rechterborst hangt ook veel anders. 

Maar vermits ik toch al veel gelezen heb dat Verdonck toch zegt afwachten pas na 6maanden om dan te zien , om dan mss na een jaar een herstel operatie te doen. Heb ik wel geduld en wacht ik nog af , mss komt het nog wel goed. Als de pijn teminste niet te vervelend is natuurlijk. Het lijkt net of het de hele tijd schuurt en steken soms en toch lijkt het lost te zitten. Heel gek.

 

Heb ook niet bepaald zin in een hersteloperatie en laat staan er ook nog eens geld voor te geven. 

Dan zou ik al liever mijn geld in de toekomstige wissel willen steken xD 

 

Wat me wel opvalt is dat er veel meiden aan de rechterborst blijven last hebben en dat deze niet wil zakken. 

En ookal dat motiva weinig kans heeft op kapselvorming ik er toch veel lees die kapselvorming hebben van motiva.

Ik dacht dat dit minder ging voorkomen, daarom dat ik deze net gekocht heb. Maar mischien is dit omdat deze net actiever zijn op de forums, dat het daardoor opvalt en het veel lijkt. 

 

Achja tijd zal het zeggen . 

 

Heb er een foto opstaan in mijn album , op de foto is het de linkerborst , maar in het echt is het de rechter.

 

Groetjes Debsje x 

 

 

Zou ik in ja album mogen kijken? Ik hoop voor jou dat een heroperatie niet nodig is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Brabbeltje:

@Jorro @Debsje mag ik meekijken in jullie album?

ik heb geen album, wel een topic met toegevoegde foto's van mijn eerste operatie. intussen een hersteloperatie ondergaan en daarbij moet mijn borst nog indalen, wat nu langzaam gebeurt eindelijk! dus over een tijdje zal ik hier een update over posten met foto van hoe het er dan uitziet. hopelijk daalt mijn borst nu wel goed in! ik houd jullie op de hoogte xx

belgian-breast-clinic/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.