Maas94 Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Hallo allemaal, Ik ben al jaren aan het twijfelen over een borstvergroting en lees al een aantal weken mee op dit forum. Maar ik heb besloten dat ik het gewoon ga doen! De angst voor de operatie en pijn erna heeft me het meeste tegen gehouden. Ook twijfelde ik om te wachten na het krijgen van kinderen omdat ik bang was dat de borsten veranderen na het krijgen van kinderen. Ik ben pas 23 en heb geen zin meer om nog jaren te gaan wachten, ik ben er nu gewoon klaar voor en wil af van de maximizers. Maar dan komt de vraag welke plastisch chirurg? Volgens de Hunkmöller heb ik 70B maar ik vind het een A.. Ik zou graag mooie natuurlijke borsten willen hebben. Ik denk dus aan een grote C/kleine D, zolang het maar natuurlijk blijft uitzien. Bij mijn research naar een kliniek ben ik uitgekomen bij Kliniek Veldhoven, Bauland Kliniek en Berman Clinics. Mijn gevoel zegt Bergman Clinics maar dan is de vraag welke chirurg? Omdat ik uit Limburg kom heb ik gekeken naar de Bergman vestiging in Den Bosch. Heeft iemand ervaring met drs. Bruekers? Of adviseren jullie een andere plastisch chirurg? Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maas94 Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 Vorige week adviseerde iemand me Mooi kliniek in Maastricht. Ik kon er nog niet heel veel over vinden maar heb vandaag toch een afspraak gemaakt, 22 augustus kan ik terecht bij drs. Meesters-Caberg. Ik ben benieuwd wat ze me gaat adviseren. Ik kijk eerst of het goed voelt bij Mooi kliniek en anders kan ik altijd nog een afspraak maken bij Bergman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Ik ben via bauland kliniek geopereerd door dr bodde. via zorgverkeraar bij haar terecht gekomen voor een prothese wissel ivm pijnlijke complicaties en ik ben zeer tevreden over de kliniek en personeel maar vooral de pc, ik heb nog nooit zon lieve mee levende vrouw ontmoet! succes met oriënteren, gaat vast goed komen xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Hey @Maas94 ik ben zelf geholpen bij bergman clinics en ben echt heel erg tevreden over mijn boobs ik ben op consult gegaan in Amsterdam (erg dichtbij voor mij) en uiteindelijk geopereerd in Spijkernisse (door verbouwing moest ik daarheen) wat dan wel toch wel een eind rijden was.. moest om 13:15 uur melden en stapte pas om 21:30 de auto uit, maar afstand maakte mij niks uit omdat ik echt alleen door dr Koopmann geopereerd wilde worden Mooi kliniek heb ik zelf geen ervaring mee, maar kijk lekker bij wie je het beste gevoel heb en veel plezier met alles x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette1975 Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Hoi! Goed dat je het gewoon gaat doen. Ik was zelf ook 23 bij mijn eerste bv. Je borsten veranderen zeker wel na het krijgen van kinderen, ook bij mij. Ook mede daarom ga ik nu voor een prothesewissel bij Bergman Clinics. Ben daar de eerste keer ook erg goed geholpen. Ga ook bij dr Koopmann. Heel veel succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Ik ben net als happynewme me nieuwe boobs gekregen bij Bergman Clinics door Dr. Koopman. Ben er super blij mee! Je kunt ook eerste consulten doen bij meerdere klinieken? liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maas94 Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 @Sarahw ja klopt, ga ik denk ik ook doen. Eerst even deze afwachten maar denk dat ik sws nog een consult wil bij Bergman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 1 uur geleden zei Maas94: @Sarahw ja klopt, ga ik denk ik ook doen. Eerst even deze afwachten maar denk dat ik sws nog een consult wil bij Bergman. Dat doe je goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maas94 Posted September 2, 2017 Author Share Posted September 2, 2017 4 december gaat het gebeuren bij Bergman clinics door drs. S. Bruekers! De afspraak bij Mooi kliniek was geen succes. Ik had een afspraak met drs. M. Meesters-Caberg. Er zijn erge lange wachttijden, er liepen zelfs twee dames weg omdat het zo lang duurde. Bij het gesprek voelde ik me totaal niet op mijn gemak. Het passen ging ook niet zoals ik me had voorgesteld. Nog meerdere zaken gaven mij het gevoel dat ik dit niet moest doen. Dus meteen een afspraak gemaakt bij Bergman Clinics. Afgelopen week kon ik al terecht bij drs. Bruekers. Wat een verschil qua gesprek en passen, het was echt veel fijner. Hij legde alles heel duidelijk uit en nam alle tijd. Maar nu moet ik dus gaan kiezen.. Wss wordt het 295cc anatomisch. Als ik rond zou willen moet het namelijk kleiner omdat je anders de bovenrand gaat zien omdat ik niet zo heel breed ben maar dit is ook nog steeds een optie. Ik heb ook nog de keuze uit 275cc anatomisch maar door jullie verhalen kan ik het beste voor de grotere kiezen. Ik hoop dat er nog iemand is met deze maten en ik in het album mag spieken. Gelukkig heb ik nog een paar maanden om me te bedenken. Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 @Maas94 Hoi hoi, Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maas94 Posted September 2, 2017 Author Share Posted September 2, 2017 @Desert-Rose dankjewel! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leen_ Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Op 2-9-2017 om 10:30 zei Maas94: 4 december gaat het gebeuren bij Bergman clinics door drs. S. Bruekers! De afspraak bij Mooi kliniek was geen succes. Ik had een afspraak met drs. M. Meesters-Caberg. Er zijn erge lange wachttijden, er liepen zelfs twee dames weg omdat het zo lang duurde. Bij het gesprek voelde ik me totaal niet op mijn gemak. Het passen ging ook niet zoals ik me had voorgesteld. Nog meerdere zaken gaven mij het gevoel dat ik dit niet moest doen. Dus meteen een afspraak gemaakt bij Bergman Clinics. Afgelopen week kon ik al terecht bij drs. Bruekers. Wat een verschil qua gesprek en passen, het was echt veel fijner. Hij legde alles heel duidelijk uit en nam alle tijd. Maar nu moet ik dus gaan kiezen.. Wss wordt het 295cc anatomisch. Als ik rond zou willen moet het namelijk kleiner omdat je anders de bovenrand gaat zien omdat ik niet zo heel breed ben maar dit is ook nog steeds een optie. Ik heb ook nog de keuze uit 275cc anatomisch maar door jullie verhalen kan ik het beste voor de grotere kiezen. Ik hoop dat er nog iemand is met deze maten en ik in het album mag spieken. Gelukkig heb ik nog een paar maanden om me te bedenken. Liefs He he eindelijk heb ik iemand gevonden die ook door sven bruekers word geopereerd. ik krijg 18 december ook 295cc anatomische protheses! Heel toevallig! Heb je al een datum? X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leen_ Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 12 minuten geleden zei Leen_: He he eindelijk heb ik iemand gevonden die ook door sven bruekers word geopereerd. ik krijg 18 december ook 295cc anatomische protheses! Heel toevallig! Heb je al een datum? X Ik bedoel niet heb je al een datum want die heb je al haha. Foutje ik wilde vragen of je ook een album gaat maken na je bv? ik heb een 80b maar vind het een A. heb het idee dat we heel erg op een lijn liggen namelijk haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leen_ Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Op 2-9-2017 om 10:30 zei Maas94: 4 december gaat het gebeuren bij Bergman clinics door drs. S. Bruekers! De afspraak bij Mooi kliniek was geen succes. Ik had een afspraak met drs. M. Meesters-Caberg. Er zijn erge lange wachttijden, er liepen zelfs twee dames weg omdat het zo lang duurde. Bij het gesprek voelde ik me totaal niet op mijn gemak. Het passen ging ook niet zoals ik me had voorgesteld. Nog meerdere zaken gaven mij het gevoel dat ik dit niet moest doen. Dus meteen een afspraak gemaakt bij Bergman Clinics. Afgelopen week kon ik al terecht bij drs. Bruekers. Wat een verschil qua gesprek en passen, het was echt veel fijner. Hij legde alles heel duidelijk uit en nam alle tijd. Maar nu moet ik dus gaan kiezen.. Wss wordt het 295cc anatomisch. Als ik rond zou willen moet het namelijk kleiner omdat je anders de bovenrand gaat zien omdat ik niet zo heel breed ben maar dit is ook nog steeds een optie. Ik heb ook nog de keuze uit 275cc anatomisch maar door jullie verhalen kan ik het beste voor de grotere kiezen. Ik hoop dat er nog iemand is met deze maten en ik in het album mag spieken. Gelukkig heb ik nog een paar maanden om me te bedenken. Liefs Wat leuk dat je een datum hebt! Btw mega toevallig, ik word 18 december door S. Bruekers geopereerd met 295cc anatomische protheses! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Een medelimburger!! Ik ga in Rotterdam bij dr nio op 22 december. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maas94 Posted November 7, 2017 Author Share Posted November 7, 2017 Sorry ben even afwezig geweest! @Leen_ toevallig! Het klinkt idd ongeveer hetzelfde! Het begint nu wel spannend te worden hoor. Ik weet nog niet of ik een album ga maken eigenlijk, ik zal dan even kijken hoe het werkt om een privé album aan te maken dan kan ik je wel toevoegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted November 7, 2017 Share Posted November 7, 2017 Hoi @Maas94 We hebben ook een club van meiden die in december geopereerd worden. Als je erbij wilt kun je je aanmelden bij clubs en dan Alle kerstballen verzamelen. Het is een gezellige kletsgroep! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maas94 Posted November 9, 2017 Author Share Posted November 9, 2017 Hoi @gastmama ik heb idd de uitnodiging geaccepteerd! Ik probeerde alles bij te lezen maar het is zoveel haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Ik weet het, 50 pagina's zijn het nu in ongeveer 2 weken. En dan zijn we nog niet eens allemaal thuis omdat we onze boobies hebben. ik denk dat we straks als we een uurtje niet gelezen hebben al enkele pagina's missen Maar leuk dat je erbij bent! Heb je je datum al in de agenda gezet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maas94 Posted November 9, 2017 Author Share Posted November 9, 2017 Net gedaan ja @gastmama Ik zag dat ik de eerste ben, spannend!! Het is echt nog maar een paar weken Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 ik heb een app op mijn telefoon waarin staat hoelang nog ik kijk meerdere keren per dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maas94 Posted November 9, 2017 Author Share Posted November 9, 2017 Dat is slim ja ga ik ook doen @gastmama Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 nog 42 dag!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maas94 Posted November 9, 2017 Author Share Posted November 9, 2017 Voor mij nog maar 25 @gastmama Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leen_ Posted November 10, 2017 Share Posted November 10, 2017 Op 7-11-2017 om 13:57 zei Maas94: Sorry ben even afwezig geweest! @Leen_ toevallig! Het klinkt idd ongeveer hetzelfde! Het begint nu wel spannend te worden hoor. Ik weet nog niet of ik een album ga maken eigenlijk, ik zal dan even kijken hoe het werkt om een privé album aan te maken dan kan ik je wel toevoegen. Fijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.