Ga naar inhoud

Coco1 : 7 augustus 2017 : Dr. Damen : Prive Kliniek : Rotem


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

 

ik ben nieuw hier

 

Ik heb afgelopen week een consult gehad bij Dr. Damen en ik krijg 7 augustus mijn borstvergroting!! 

Ik heb gekozen voor 300cc rond achter de spier. 

Ik ben 1.63 en weeg 56 kg en heb nu een kleine C cup. nu begin ik dus heel erg te twijfelen over de maat en of ik niet meer cc moet pakken, ik heb geen idee wat ik moet verwachten hoe het ongeveer gaat worden. 

Ook ben ik bang dat ik veel cc ga verliezen achter de spier, klopt dit ? 

 

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme
25 minuten geleden zei Coco1:

@happynewme ja ik denk dat ik gewoon niet te veel moet twijfelen. Krijg over 2 weken mijn bv:lol:

@Coco1 Ik reageer even hier anders spam ik dat andere topic zo :P;) twijfelen hoort er ook wel een beetje bij hoor haha.. had ik zelf ook! Nachtmerries zelfs gehad :3: dacht dat het veelste groot zou worden etc.. maar valt achteraf 100% mee. Maar spannend hoor over 2 weken! Nog even aftellen en voor je het weet is het zo ver ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij twijfelt iedereen wel haha, bij iedereen word het zo anders dus je kan er gewoon niks van zeggen..:rolleyes:

nog 2 weekjes ja, super spannend allemaal maar Heeeel veel zin in! 

Na hoelang ben jij weer begonnen met werken en hoe ging het herstel? 

@happynewme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Coco1 ik heb 1 week helemaal niks gedaan.. toen in de 2e week alleen computerwerk vanuit huis en 3e week weer echt begonnen. Maar heb wel uitgekeken met zwaar tillen en niet boven mijn hoofd tillen etc. Ik ben woensdag 8 weken po en let zelfs nu nog een beetje op hoor :) sommige bewegingen voel ik nog wel een beetje als iets zwaar is in combinatie met een beweging.. een zware deur open doen bijv. Maar het is mij allemaal 100% meegevallen ^_^ herstel ging eigenlijk ook heel goed. Ik ben wel weer even twee weken bij mijn ouders gaan wonen, aangezien mijn vriend vroeg naar werk moest en ik echt niet veel zelf kon (drinken pakken, eten maken, douche, haren wassen etc) Het weekend na de operatie heb ik wel een emotionele dip gehad maar dat schijnt ook normaal te zijn en ik heb een tijd met een wondje gelopen (staat ook in het complicatie topic) maar dat gaat nu ook allemaal goed :) dus al met al een goed herstel! hoelang heb jij vrij gevraagd van je werk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewme gelukkig dat nu alles goed gaat! En dat het herstel 100% is meegevallen, en van dat dipje kwam dat puur omdat je een wondje had? :( Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Zelf heb ik 2 weekjes vrij van mijn werk en dan begin ik rustig aan weer, geen hele dagen gelukkig! Ik ben zelf nagelstyliste dus geen idee hoe dat gaat maar dat zien we dan wel weer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Coco1 Nee dat wondje kwam later en dat was indd ook wat minder. De dip schijnt heel normaal te zijn (wordt ook wel kraamtranen genoemd op dit forum) want je lichaam is natuurlijk in 1 keer heel anders (positief anders maar het kwam wel aan) daarbij moet de narcose uit je lichaam, sliep ik de eerste nachten slecht en was ik met alles vrij bang dat het niet normaal was. Zo was ik, omdat het stuk tussen mijn borsten heel erg opgezwollen was en daardoor helemaal naar voren werd getrokken, bang dat het los zou schieten en een uniboob zou krijgen.. je kan een paar dagen natuurlijk niks en daardoor ging ik op alles extreem focussen en ging ik te veel nadenken.. achteraf kan ik er wel om lachen hoor want ik maakte mij natuurlijk druk om helemaal niks..  

 

Oh leuk werk heb je! zou wel even de eerste dagen indd uitkijken dan omdat je veel bewegingen maakt! Gewoon even met je pc overleggen wanneer je weer wat kan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewme Ja ik denk dat je je in het begin inderdaad overal zorgen over maakt bij alles wat je voelt en ziet, denk dat dat ook wel normaal is en dat iedereen dat wel zal hebben. Op dit forum staat wel veel informatie dus dat is wel echt fijn! 

Ja klopt ben inderdaad veel bezig met mijn armen enz en ook met je borstspier dus ben echt benieuwd hoe dat gaat maar eerste 2 weekjes gewoon lekker rustig aan doen. Hij adviseerde 10-14 dagen rust te nemen van het werk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Coco1 ja gewoon even aanvoelen wat wel kan en niet en goed luisteren naar je pc ;) Ja dit forum is indd heel handig haha heb veel opgezocht of het normaal was of niet :3: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.