charvw20 Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 hoi allemaal! ik ben nog maar net op dit forum maar het heeft me al erg geholpen met vragen die ik had! ik word zelf 10 augustus geopereerd door kevin peters in vlaardingen zijn er nog meer meiden die op die datum daar geholpen worden? ik vind het super spannend en kijk vooral op tegen de pijn na de hand en afhankelijk zijn van een ander! kan niet wachten tot het zo ver is ik ga zeker een operatie verslagje erop zetten als het zover is! liefs char Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 @charvw20 jeej toch een topic aan gemaakt! Je twijfelde tussen 450cc en 500cc toch? Ga je dat beslissen vlak vóór de operatie of ben je er al uit? X Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 1 uur geleden zei Jadie: @charvw20 jeej toch een topic aan gemaakt! Je twijfelde tussen 450cc en 500cc toch? Ga je dat beslissen vlak vóór de operatie of ben je er al uit? X jaaa gelukt hahah! jaa ik had met peters overlegd en moet het 1 week van te voren laten weten dus nog 2,5 om na te denken heb al van alles geprobeerd om beetje een idee te krijgen boterhammen zakjes met water bijv en dan in me bh hahah lijk wel gek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabrina27 Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Ik zit ook te twijfelen tussen de 450 en 500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 17 minuten geleden zei charvw20: jaaa gelukt hahah! jaa ik had met peters overlegd en moet het 1 week van te voren laten weten dus nog 2,5 om na te denken heb al van alles geprobeerd om beetje een idee te krijgen boterhammen zakjes met water bijv en dan in me bh hahah lijk wel gek! Serieus? Ik had 3 dagen na m'n consult met peters gemaild naar praktijk gabriels dat ze 500cc ook wel mochten bestellen ( zou eerst voor 450 gaan) en heb uiteindelijk met het aftekenen voor de operatie besloten dat hij er wel 500 in mag stoppen als t zou passen dus dat hebben we toen gedaan. Raar dat jij dat een week van te voren moet besluiten. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 2 uur geleden zei Sabrina27: Ik zit ook te twijfelen tussen de 450 en 500 lastig he Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 2 uur geleden zei Jadie: Serieus? Ik had 3 dagen na m'n consult met peters gemaild naar praktijk gabriels dat ze 500cc ook wel mochten bestellen ( zou eerst voor 450 gaan) en heb uiteindelijk met het aftekenen voor de operatie besloten dat hij er wel 500 in mag stoppen als t zou passen dus dat hebben we toen gedaan. Raar dat jij dat een week van te voren moet besluiten. X oh echt! wat raar dan dat ik week van te voren moet bellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalb Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Hoi hoi... Ik heb begin september een consult bij Peters....helaas moet ik wss een lift en werd er door de consulente bij Diana Gabriels gezegd dat er dan max 375 cc in kan als je tegelijk lift en bv doet....dus afwachten maar....overigens heb ik 14 augustus een consult met dr Gabrietz zodat ik nog kan kiezen met wie ik verder zou willen gaan.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 @charvw20 hoi hoi, Ik zie dat je een operatie datum hebt, vandaar dat ik de titel heb aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting. hier in dit topic kun je nu al je updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 24 minuten geleden zei chantalb: Hoi hoi... Ik heb begin september een consult bij Peters....helaas moet ik wss een lift en werd er door de consulente bij Diana Gabriels gezegd dat er dan max 375 cc in kan als je tegelijk lift en bv doet....dus afwachten maar....overigens heb ik 14 augustus een consult met dr Gabrietz zodat ik nog kan kiezen met wie ik verder zou willen gaan.... hoi meid. ooh echt ik ben ook bij welness kliniek geweest en daar moest ik volgends hem ook een borstlift en volgends mijn zei hij dat toen ook dat meer dan niet gaat.. maar bij dg hoef ik geen borstlift.. ben benieuwd na je in september! laat maar weten hoe het is gegaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 43 minuten geleden zei Desert-Rose: @charvw20 hoi hoi, Ik zie dat je een operatie datum hebt, vandaar dat ik de titel heb aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting. hier in dit topic kun je nu al je updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan. x dankjewel! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalb Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 @charvw20 dankjewel....ik ga dat cker doen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted August 11, 2017 Author Share Posted August 11, 2017 gisteren geopereerd!! alles goed gegaan gelukkig en wat en lieve verpleegsters! alleen vandaag zoveel last en pijn ik hoop dat het vanaf morgen wat minder is word er nu al gek van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlientje Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Komt wel Proficiat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Gefeliciteerd met je boobs @charvw20!! Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden? De pijn moet je ff doorheen de eerste dagen, t word echt beter! Medicatie optijd innemen. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted August 12, 2017 Author Share Posted August 12, 2017 20 uur geleden zei Jadie: Gefeliciteerd met je boobs @charvw20!! Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden? De pijn moet je ff doorheen de eerste dagen, t word echt beter! Medicatie optijd innemen. X het is 450cc geworden! jaa pff hoop dat het snel over is zeg! de ene wond doet zeerder als de andere zit ook een beetje bloed op de pleister en bij de andere niet is dat normaal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 2 uur geleden zei charvw20: het is 450cc geworden! jaa pff hoop dat het snel over is zeg! de ene wond doet zeerder als de andere zit ook een beetje bloed op de pleister en bij de andere niet is dat normaal? Word vast en zeker super mooi! Snap ik, ik heb in t begin zelfs even spijt gehad omdat ik t echt onderschat had, maar vanaf dag 4/5 werd t beter, dus ff volhouden! Jaa is normaal hoor, had ik ook op 1 pleister zat ook op m'n witte bh. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted August 12, 2017 Author Share Posted August 12, 2017 51 minuten geleden zei Jadie: Word vast en zeker super mooi! Snap ik, ik heb in t begin zelfs even spijt gehad omdat ik t echt onderschat had, maar vanaf dag 4/5 werd t beter, dus ff volhouden! Jaa is normaal hoor, had ik ook op 1 pleister zat ook op m'n witte bh. X jaa dat heb ik ook even gehad hahaha verschrikkelijk zeg! okee dus ik hoef me niet druk te maken morgen de 4e dag dus ik hoop dat het dan wat beter gaat xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inge_bunny Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 @charvw20 gefeliciteerd met je boobs!! Hoe is het met de pijn? Ik ben ook donderdag geopereerd en had meteen toen ik wakker werd erg veel pijn. Word nu wel stuk beter, meer erge spierpijn en af en toe wat steken. Hopen op een goed herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted August 12, 2017 Author Share Posted August 12, 2017 37 minuten geleden zei Inge_bunny: @charvw20 gefeliciteerd met je boobs!! Hoe is het met de pijn? Ik ben ook donderdag geopereerd en had meteen toen ik wakker werd erg veel pijn. Word nu wel stuk beter, meer erge spierpijn en af en toe wat steken. Hopen op een goed herstel! jij ook gefeliciteerd!! jaa ik had toen minder pijn als gisteren en vandaag! en indd die spierpijn pff verschrikkelijk!! maar het word met de dag minder dus ik blijf hoop houden haha beterschap xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted August 12, 2017 Author Share Posted August 12, 2017 37 minuten geleden zei Inge_bunny: @charvw20 gefeliciteerd met je boobs!! Hoe is het met de pijn? Ik ben ook donderdag geopereerd en had meteen toen ik wakker werd erg veel pijn. Word nu wel stuk beter, meer erge spierpijn en af en toe wat steken. Hopen op een goed herstel! jij ook gefeliciteerd!! jaa ik had toen minder pijn als gisteren en vandaag! en indd die spierpijn pff verschrikkelijk!! maar het word met de dag minder dus ik blijf hoop houden haha beterschap xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 1 uur geleden zei charvw20: jaa dat heb ik ook even gehad hahaha verschrikkelijk zeg! okee dus ik hoef me niet druk te maken morgen de 4e dag dus ik hoop dat het dan wat beter gaat xx Haha kut is dat he, maar geloof me its all worth it! Ik zou t nu zo weer doen, hoe zwaar het ook was in t begin. Dont worry jaa, vanaf dag 4/5, ik heb wel nog best lang last gehad sochtends, vooral met uit bed komen enz. maar ook dat word minder, alles is natuurlijk flink uitgerekt en moet herstellen. Lekker uitrusten meid en hopelijk heb je een voorspoedig herstel. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
charvw20 Posted August 14, 2017 Author Share Posted August 14, 2017 weer even een updatje! wat een verschil zeg met 2/3e dag en vandaag de 5e dag het gaat al zoveel beter en geen medicijnen meer alleen paracetamol ik wil wel al veel zelf doen wat nog niet kan en merk dat mijn linker borst meer zeer doet als rechts en als ik n tijdje aan t lopen ben of ergens sta ze erg zwaar worden en de druk erger word! de 2e dag echt spijt gehad haha maar dat is nu helemaal weg!! morgen ga ik even spieken hoe ze eruit zien haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.