Jump to content

Valerieb : 14 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hoi allemaal, ik ben  Valery en  ben 27 jaar oud. Heb cupmaat A-B en worstel al sinds m'n 18de met deze maat... Denk al een jaar of 7 na over een borstvergroting maar vind de stap zeer moeilijk om te zetten... 

Ben nog nooit geopereerd geweest of onder narcose en ook het gedacht van complicaties of afstoting zit wel in m'n hoofd...

Ben een piekeraar eerste klasse :-)

Toch heb ik onlangs de stap gezet om me te gaan bevragen bij een plastisch chirurg, nl. dr. Verdonck. 

Ik had voordien wel al wat opzoekingswerk gedaan maar zat toch nog met veel vragen... Ondertussen weet ik veel meer en ben ik ook zeer blij op deze site terecht te komen waar ik héél veel (vooral geruststellende) informatie lezen kan.

Ik sta nu voor een grote stap: ga ik ermee door of niet? 

En welke soort protheses neem ik? 

Ik zou half juli de operatie kunnen laten doen en dan zou ik ongeveer 5 weken verlof kunnen nemen, ideaal dus...

Heb mezelf voorgenomen deze week een definitieve beslissing te nemen om er al dan niet mee door te gaan.... Want een twijfelaar blijft anders twijfelen :-)

Lots of love, Valery 

Hey Valerieb,

Ik ben ook zo'n enorme twijfelaar. Al jaren eindelijk totdat een collega opeens zei dat ze een borstvergroting heeft gehad. Ik kreeg het niet meer uit mijn hoofd en ik februari heb ik enkele consulten gehad. A.s. dinsdag nog een 2e keer passen en dan hopelijk 2 juni operatie. Gewoon veel opzoeken, lezen en misschien kun je er met iemand over praten? Ik heb veel gesprekken gevoerd met mijn vriend, schoonmoeder en collega. Dat deed me wel goed :) Nu dat ik erover uit ben om ermee door te gaan komen weer de twijfels van Motiva of Mentor en hoeveel cc dan? etc... :P zo blijf je denk ik toch wel bezig haha

• 2 months later...

Hey @Ellen125 sorry voor het kate antwoord!!! Heb dit forum voor mn operatie bewust een beetje vermeden omdat ik me teveel zorgen maakte en telkens de 'negatieve' berichtjes eruit haalde :blink: hoe is je operatie verlopen? Je bent begin juni geopereerd? Welk merk en welke maat heb je genomen? Ik ben vorige vrijdag geweest,14/7. Na lang twijfelen tussen 2 maten hebbik toch de grootste gekozen (275 en 295) motiva full profile achter de borst. Zit nu nog met dat ellendige verbandje en redelijk veel pijn aan één borst :oAls ik mn ingetapete borsten zie lijkt 't zo klein?! Hoop nztuurlijk dat dit komt door de tape want op dit moment zie ik niet veel verschil :(Is alles goed verlopen met jouw operatie? Hoe voel je je nu? Groetjes, Val

Ja vrijdag was ik alweer 6 weken :)

Operatie is goed gegaan maar wel last gekregen van een onderhuidse hechting aan een borst die eruit wilde. Verdonck heeft die eruit gepeuterd en wondje weer gesloten. Nu is eindelijk alles dicht :) 

Na de 2e keer passen besloten om 275cc Motiva te nemen. 295 vond ik te groot. Nu baal ik wel dat ik miet voor 295 heb gekozen Haha ondanks dat verschil maar 20cc is en je dat amper ziet.

Hoe groot ben je? In verband vond ik ze niet echt klein maar nu in kleding en soms naakt wel. Ben van 70A naar 70E gegaan. Maar ziet er eerder uit als C denk ik? 

Dat verband vond ik heel veilig totdat de jeuk niet meer uit te houden was en na 9 dagen mocht het er af. Echt pijn had ik niet wel heel veel druk maar vanaf dinsdag ging het zoveel beter. Na 1/2 weken was ik weer de oude kwa conditie. Maar dan is het wel opletten dat je aan de regels houd en niey teveel doet. Helaas door die hechting terug gefloten en antibiotica kuur van 10 dagen en conditie is nu heel slecht. Veel moe en daar baal ik wel van. Geen pijn gehad alleen met dicht maken van het wondje. Moest zonder verdoving. Verschrikkelijk maar Verdonck verontschuldigde zich heel lief. 

Xx

Hoi allemaal

Ik ben Valery, 30 jaar en wonend in Lommel (Belgie). 

Na eeuwenlang twijfelen heb ik uiteindelijk de grote stap gezet en besloten een bv te laten doen. 

Omdat de naam van dr. verdonck door verschillende vriendinnen werd

vermeld, besloot ik in augustus 2016 op eerste consultatie te gaan. Veel info, te veel voor mij op dat moment om er dan al een beslissing over te nemen. Ik heb het een hele tijd laten rusten maar het bleef in mijn onderbewuste toch steeds aanwezig. In april heb ik dan opnieuw een consultatiegesprek aangevraagd en toen ook de beslissing genomen om ermee door te gaan. Een datum werd geprikt: 14/7/2017. De spanning in de weken voordien begon zich stilletjes aan op te bouwen! Deels omdat ik nog nooit op een operatietafel gelegen had, aan de andere kant omdat ik bleef twijfelen over de maat... ik heb een 75 A/B (2 ongelijke borsten) en loop al heel mn leven rond met extreem fel opgevulde push-up bh's. Kotsbeu was ik het! Na consultatie bij dr verdonck werd me aangeraden de maat 275 en 255 te nemen om zo het verschil in grootte wat op te vullen. Hij liet me echter ook 1 maat groter passen: 295 en 275. Twee weken voor the big day heb ik dan toch maar de knoop doorgehakt en gemaild naar Stephanie dat ik voor de grootste maat wilde gaan. Vandaag is dag 3 po en nog steeds in bed :145: mijn rechterborst voelt ineens zo hard en pijnlijk aan? En het verband spant zo fel! Ik hoop dat ik de komende dagen wat beterschap voel... als ik naar m'n beroemde blauwe verbandje kijk denk ik de hele tijd : "waar zijn nu die boobies??!" :wacko: Ik hoop echt dat zo zo vastgedrukt zitten maar er wel zijn eens het verband eraf is! Volgens de dokter zou ik uitkomen op een C/D en ook Best boobie vertelde me dat een D er wel degelijk in zou zitten... maar als ik t zo bekijk lijkt t eerder een B cupje :139: tijd zal raad brengen zeker?! Ik voeg ook even de voorfoto's en de na-foto's met verband toe... en hopelijk binnen 10 dagen de mooie nafoto's zonder verband :141: Groetjes! V

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Welkom Valerie! Ik heb 275 cc gekregen bij dr Verdonck en ik zei net nog in een andere post dat ik bang ben dat er niets meer van over blijft Haha. Ze lijken mega klein! Bij mij mag donderdag het verband eindelijk eraf. Ik irriteer me mateloos aan het verband zit mij ook erg strak.

@Valerieb

Ik ben ook geopereerd door Verdonck. Ik had een kleine A en heb 235cc motiva gekregen. Ik zit toch op een C. Als ik jou voorsituatie bekijk had jij veel meer dan mij dus denk ik wel dat jij op een D zal uitkomen. Het ziet er helemaal anders uit als het verband weg is. En ze gaan ook nog veel veranderen.

Ik ben nu 6 weken po

Hey Valerie,

Ziet er goed uit hoor! Je moet even in gedachten houden dat de cupmaat niet hetzelfde is als hoe het eruit ziet. Je kunt op cupmaat D uitkomen en kan er dan best als een C uitzien! 

Toch is het nog veel geduld hebben. Je hebt nog verband en daarna zitten de prothesen nog hoog. Is de vorm nog niet zoals het moet zijn. Spier moet ze nog los laten (rond 3 maanden dacht ik).

Ik vind het ook lastig en je went er heel snel aan maar je moet geduld hebben. 

Guest Dualplane300cc

Hey meid,

toen ik net geopereerd was lagen ze bij mij ook heel plat, leek bijna niks. Nu zijn ze toch wel echt groter geworden hoor! Daar sta je straks nog van verstelt! Ik had bijna niks!! En ik had 300cc. Kijk maar eens in mijn albums !

groetjes

Op 17-7-2017 om 11:07 zei Valerieb:

Hoi allemaal

Na eeuwenlang twijfelen heb ik uiteindelijk de grote stap gezet en besloten een bv te laten doen. 

vermeld, besloot ik in augustus 2016 op eerste consultatie te gaan. Veel info, te veel voor mij op dat moment om er dan al een beslissing over te nemen. Ik heb het een hele tijd laten rusten maar het bleef in mijn onderbewuste toch steeds aanwezig. In april heb ik dan opnieuw een consultatiegesprek aangevraagd en toen ook de beslissing genomen om ermee door te gaan. Een datum werd geprikt: 14/7/2017. De spanning in de weken voordien begon zich stilletjes aan op te bouwen! Deels omdat ik nog nooit op een operatietafel gelegen had, aan de andere kant omdat ik bleef twijfelen over de maat... ik heb een 75 A/B (2 ongelijke borsten) en loop al heel mn leven rond met extreem fel opgevulde push-up bh's. Kotsbeu was ik het! Na consultatie bij dr verdonck werd me aangeraden de maat 275 en 255 te nemen om zo het verschil in grootte wat op te vullen. Hij liet me echter ook 1 maat groter passen: 295 en 275. Twee weken voor the big day heb ik dan toch maar de knoop doorgehakt en gemaild naar Stephanie dat ik voor de grootste maat wilde gaan. Vandaag is dag 3 po en nog steeds in bed :145: mijn rechterborst voelt ineens zo hard en pijnlijk aan? En het verband spant zo fel! Ik hoop dat ik de komende dagen wat beterschap voel... als ik naar m'n beroemde blauwe verbandje kijk denk ik de hele tijd : "waar zijn nu die boobies??!" :wacko: Ik hoop echt dat zo zo vastgedrukt zitten maar er wel zijn eens het verband eraf is! Volgens de dokter zou ik uitkomen op een C/D en ook Best boobie vertelde me dat een D er wel degelijk in zou zitten... maar als ik t zo bekijk lijkt t eerder een B cupje :139: tijd zal raad brengen zeker?! Ik voeg ook even de voorfoto's en de na-foto's met verband toe... en hopelijk binnen 10 dagen de mooie nafoto's zonder verband :141: Groetjes! V

Become a member now.

hi

ik ben de zelfde dag geopereerd, leuke van alles is ik heb jou nog gezien als ik het goed heb.

ik lag naast jou toen je weg mocht. je ben rond half 12 weggegaan klopt dit?

Op 17-7-2017 om 11:07 zei Valerieb:

Hoi allemaal

Become a member now.

Hey Valerie,

Ik vind dat er al goed uitzien hoor komt wls door het verband dat je het denkt.

Hoe gaat het intussen hoe verloopt je herstel?

Is dit het verband dat je bij Verdonck krijgt na de operatie hoe lang moet je dat aan? Vanaf wanneer kunnen jullie terug douchen?

Groetjes

Gefeliciteerd met je boobies!:3:. Volgens mij gaat het echt wel heel mooi worden!! 

Ik zal ook door Verdonck geopereerd worden met waarschijnlijk dezelfde maat implantaten. Alleen zijn mijn borsten iets kleiner dan dat ze bij jou waren. 

Ik wens je een goed herstel en ben erg benieuwd naar je resultaat zonder verband. 

Groetjes! 

1 uur geleden zei Valerieb:

Heeeyyy ja dat klopt! Was heel hard aant wenen toen ik uit de narcose kwam :lol: en was keimisselijk erna... hoe verloopt jouw herstel?! 

oh dat had ik niet gehoord,bij binnen komst zag ik je snel snel...

mij proces ging zo snel lag binnen 15min op de operatie tafel...

bij mij  gaat het redelijk, de ene dag meer pijn als de ander.

ben benieuwd waar ik voor heb betaald, nu lijken er nog geen boobies te zitten.

hoe is alles verder bij  jou

1 uur geleden zei Karen1989:

Hey Valerie,

Ik vind dat er al goed uitzien hoor komt wls door het verband dat je het denkt.

Hoe gaat het intussen hoe verloopt je herstel?

Is dit het verband dat je bij Verdonck krijgt na de operatie hoe lang moet je dat aan? Vanaf wanneer kunnen jullie terug douchen?

Groetjes

Hoi Karen! Het lijkt echt zo plat als ik een bloesje erover aan heb! Ben vrijdag geopereerd en de pijn was wel een tijdje erg hevig behalve als ik neerlig... dit verband moet 14 dagen aanblijven en dan moet ik een sportbh aan.. en mag ik ook terug douchen... ben heeeel benieuwd naar het eindresultaat! Wanneer word jij geopereerd? Grtjs!

1 uur geleden zei Anouk12:

Gefeliciteerd met je boobies!:3:. Volgens mij gaat het echt wel heel mooi worden!! 

Ik zal ook door Verdonck geopereerd worden met waarschijnlijk dezelfde maat implantaten. Alleen zijn mijn borsten iets kleiner dan dat ze bij jou waren. 

Ik wens je een goed herstel en ben erg benieuwd naar je resultaat zonder verband. 

Groetjes! 

Hoi Anouk! Wanneer ben je aan de beurt?! Het resultaat zie je na 28 juli, heel vreemd om zelf zo lang te moeten wachten om iets te zien terwijl je ze zelf al hebt :145: stom verband! Grtjs

41 minuten geleden zei flege:

oh dat had ik niet gehoord,bij binnen komst zag ik je snel snel...

mij proces ging zo snel lag binnen 15min op de operatie tafel...

bij mij  gaat het redelijk, de ene dag meer pijn als de ander.

ben benieuwd waar ik voor heb betaald, nu lijken er nog geen boobies te zitten.

hoe is alles verder bij  jou

Oh heb hetzelfde gevoel! Welke cc heb je? En van welke maat kom je? Ik voel de hele tijd maar het is zo plaT! Als ik een bloesje aandoe heb ik nog minder als voordien! Maar deed ervoor wel altijd een serieuze push-up aan! Normaal gezien zou ik nu op een volle c- kleine d uitkomen maaar ik betwijfel het... grtjs! 

7 uur geleden zei Valerieb:

Hoi Karen! Het lijkt echt zo plat als ik een bloesje erover aan heb! Ben vrijdag geopereerd en de pijn was wel een tijdje erg hevig behalve als ik neerlig... dit verband moet 14 dagen aanblijven en dan moet ik een sportbh aan.. en mag ik ook terug douchen... ben heeeel benieuwd naar het eindresultaat! Wanneer word jij geopereerd? Grtjs!

Dan mag je 14d niet douchen ooh boy hoe ga ik men haar wassen :D??

Das net kerst ook dan kan je toch ook geen fijne kleren aandoen zo ingepakt?

Ik heb 5/8 een consult bij dokter Verdonck.

Operatie zou ik in december doen omdat mijn man dan bijna 2w thuis is.

Kan hij de taken en de zorg voor mij en men zoontje wat op zich nemen..

Groetjes 

9 minuten geleden zei Karen1989:

Groetjes 

Na 14 dagen mag je verband eraf en dan nog 3 dagen steristrips die niet nat mogen worden. Het is even lastig maar wel te doen. Ik ging onder de douche en hielp mijn vriend me om af te spoelen tot de navel em rest met een washandje. 

Haren wassen deed ik boven de wasbak of op mijn knieeen voor het bad. Je moet namelijk wel uitkijken dat je niet voorover bukt, dat is nog niet goed voor je boobs. 

41 minuten geleden zei Karen1989:

Groetjes 

Of je haar laten wassen bij de kapper  dat deed ik eerste 3 weken :)

Eerste week droeg ik makkelijke kleding  zoals vest of blouse  of wijd shirtje.  En legging of joggingbroek  na een week droeg ik weer spijkerbroeken.

3 uur geleden zei Cccccc:

Of je haar laten wassen bij de kapper  dat deed ik eerste 3 weken :)

Eerste week droeg ik makkelijke kleding  zoals vest of blouse  of wijd shirtje.  En legging of joggingbroek  na een week droeg ik weer spijkerbroeken.

Dat is nog een gedacht bij de kapper laten wassen :)

Maar lukte dat om zo achterover te liggen?

Maar mijn haar wordt wel om de dag gewassen :/

5 minuten geleden zei Karen1989:

Dat is nog een gedacht bij de kapper laten wassen :)

Maar lukte dat om zo achterover te liggen?

Maar mijn haar wordt wel om de dag gewassen :/

Voor me borstvergroting ging ik me haar elke dag wassen. Maar eerste 3 weken na borstvergroting  maar 2 of 3 x in de week. Was wel vet me haar  maar deed het omhoog  in een knot. En nu hoef ik het ook niet meer elke dag te wassen maar om de dag  dus dat scheelt ook weer hahahah 

• 3 weeks later...

Hoi Valerie,

Zou ik je foto's mogen zien?

Ik ben 28/7 door verdonck geopereerd twijfelde tussen 235 en 255 en ben uiteindelijk voor de kleinste gegaan. Helemaal anders dan vele hier :)

jii was 14 dagen voor mij.

Hoe gaat je herstel?

Bij begint het te gaan

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.