Ga naar inhoud

Roxen : 22 september 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

@Meisie10 ik wil je echt niet laten twijfelen ik bedoel dat ze je niet zomaar helpen als er risico's aan verbonden zijn. Bauland is gewoon echt goed. Ik heb een hoop mensen in mijn omgeving die al geholpen zijn. Vraag het gewoon na! Jij hebt nog een afspraak staan toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Chrissiekrassie:

@Roxen en wanneer word je geopereerd? En op wat voor schema heb jij gekeken? Ik wil ook niet dat het er nep uit ziet maar ik vind een volle c echt mooi! Ik twijfel enorm over de maat. Dr klein heb ik maar kort gezien. Wat vond jij van hem?

 

Ik wordt op 22 september geopereerd, qua werk kwamen er bij mij wat dingen tussen waardoor eind september voor mij het beste uitkomt. 

 

Precies dat neppe wil ik ook absoluut niet en ook niet op het randje van nep. Gewoon mooi en natuurlijk en liefst dat bijna niemand ziet dat het nep is ;)

 

Ik had een erg goed gevoel bij dr. Klein, legde alles goed uit. Keek bij het meten ook goed wat zou passen zodat, het niet gaat uitsteken. En hij werkt ook in een ziekenhuis dat vond ik ook wel fijn. 

 

Het schema heb ik via internet gevonden, zal hem er even opzetten dan kan je zelf kijken. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei jen1811:

@Meisie10 ik wil je echt niet laten twijfelen ik bedoel dat ze je niet zomaar helpen als er risico's aan verbonden zijn. Bauland is gewoon echt goed. Ik heb een hoop mensen in mijn omgeving die al geholpen zijn. Vraag het gewoon na! Jij hebt nog een afspraak staan toch? 

Ja ik ga nog een consult voor me operatie inplannen en ik zal ze ook nog wel even mailen over me gewicht.  

Ik ben gewoon een rampsenario denker haha!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.