Ga naar inhoud

Roxen : 22 september 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

Vandaag op consult geweest bij Elke i.p.v. Anke. De chirurg was er ook meteen, dr. Klein. Ze hebben alles netjes uitgelegd en ik krijg de Motiva Full 235cc. Wil graag dat het er nog natuurlijk uitziet en het niet te groot wordt.

22 september wordt ik geopereerd door Dr. Klein in Bauland Kliniek in Mill. Super veel zin in, nu aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

@Henrique Ja echt super aardig, uiteindelijk heel blij dat ik haar had. Werd donderdagavond ineens gebeld of de afspraak verzet kon worden. Het was echt gezellig en voelde mij ook bij haar op mijn gemak. Het is toch vreemd als iemand ineens alles gaat opmeten. 

Twijfelde ook nog een beetje over de maat. Stond mooi en het paste ook goed bij mijn lichaam maar, als je al die maten hier dan hoort ga je toch twijfelen. Maar ze heeft alles uitgelegd en dat dit echt wel mooi wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Roxen:

@Henrique Ja echt super aardig, uiteindelijk heel blij dat ik haar had. Werd donderdagavond ineens gebeld of de afspraak verzet kon worden. Het was echt gezellig en voelde mij ook bij haar op mijn gemak. Het is toch vreemd als iemand ineens alles gaat opmeten. 

Twijfelde ook nog een beetje over de maat. Stond mooi en het paste ook goed bij mijn lichaam maar, als je al die maten hier dan hoort ga je toch twijfelen. Maar ze heeft alles uitgelegd en dat dit echt wel mooi wordt. 

Volgens mij moet je alle maten en CC's die je hier om de oren vliegen los laten. We hebben allemaal een andere bouw en andere wensen, dus ga uit van wat bij jouw lichaam past en waar je gelukkig van wordt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dar heb je helemaal gelijk in maar, af en toe ook lastig.Te groot is niks en te klein zou ook jammer zijn. Beter iets te klein en een push up bh aan, dan te groot. Dan heb je gewoon pech ;) 

We gaan het vanzelf zien, ze waren super aardig en heel eerlijk dus heb alle vertrouwen in hun. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Roxen:

@Henrique Heb jij trouwens al een bh gekocht voor na de operatie? Of neem jij de bh die je daar kan kopen? 

Ik heb op Marktplaats voor dertig euro drie Carefix Anna bh's gekocht. Ze moeten nog binnen komen, als ze goed genoeg zijn neem ik die mee. En anders koop ik er 1 bij de operatie en zijn die andere handig voor extra als die van de operatie in de was zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen donderdag in bauland kliniek geopereerd en kreeg daar direct de bh aangemeten maar bij thuiskomst toch lekker de carefix besteld hoor want je krijgt bij hun de tri action van Triumph maar hij zit bij mij op de litteken en echt heel oncomfortabel doet pijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Roxen:

Vandaag op consult geweest bij Elke i.p.v. Anke. De chirurg was er ook meteen, dr. Klein. Ze hebben alles netjes uitgelegd en ik krijg de Motiva Full 235cc. Wil graag dat het er nog natuurlijk uitziet en het niet te groot wordt.

22 september wordt ik geopereerd door Dr. Klein in Bauland Kliniek in Mill. Super veel zin in, nu aftellen!

Hai roxen!

ik ben gister ook op consult geweest, en ik word ook door dr klein geopereerd uit eindelijk. Ik twijfel alleen over de maat 295 cc, dus ik ga terug om nog een keer te passen Omdat ik bang ben dat t misschien toch te groot is. Zou ik mogen weten wat jouw omtrek is welke cupmaat 235 cc ongeveer is ? Bedankt alvast xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roxen

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een operatie datum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting.

Hier in dit topic kun je nu verder al je updates eventuele vragen en natuurlijk dadelijk je verslag neerzetten,en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2017 om 20:10 zei Roxen:

Ook ik zal mij even voorstellen. Ik ben 27 jaar en moeder van 3 kinderen. Altijd ben ik slank geweest en heb ik kleine borsten gehad. Terwijl ze in mijn familie juist grote borsten hebben.  Tijdens de zwangerschappen was ik elke keer zo ziek dat ik erg afviel en daardoor nog maar 47 kilo weeg (helaas lukt het niet om aan te komen). Daardoor hield ik geen borsten meer over en heb ik nu een 75AA of misschien nog wel kleiner :(
 
5 jaar geleden toen de jongste een paar maanden oud was heb ik daarom een afspraak gemaakt bij de Wellnesskliniek voor een borstvergroting. Hoop geregel met 3 kleine kinderen dus de ene dag het consult en de volgende dag meteen de operatie. De afspraak van het consult liep 2,5 uur uit en het was inmiddels al bijna 18:30 uur. Dr. Damen wou volgens mij gauw naar huis, binnen 10 min stonden we weer buiten. Hij vroeg welke maat ik nu had, wees naar de protheses en zei kies maar wat uit. Vol verbazing vroegen we welke cupmaat het ongeveer zou worden met welke prothese maar, dat wist hij niet. Ook mocht ik niet passen. Wel kon het zijn als ik bijv. de grootste nam dat ze aan de zijkanten zouden uitsteken omdat, ik zo smal ben. Maar dat zien we dan na de operatie zei die. 

Ik heb besloten om het daar niet te laten doen, het voelde niet goed en wou niet met een verrassingspakket wakker worden. Daarna had ik besloten dat ik maar, moest accepteren hoe mijn borsten waren. Maar in de afgelopen 5 jaar ben ik er steeds meer mee gaan zitten dat mijn borsten zo klein zijn. Ik ga niet met de kinderen zwemmen, niet naar het strand etc. inmiddels beïnvloed het een groot deel van mijn leven en ben ik daardoor niet meer gelukkig. Ik wil gewoon weer gelukkig zijn en ook met de kinderen kunnen zwemmen of lekker naar het strand gaan. 

Daarom heb ik vrijdag 21 juli een afspraak voor een consult bij Faceland. Erg veel zin in en ook erg spannend! 

Meer mensen hier die slank zijn en een smalle borstkas hebben? Hoeveel cc hebben jullie? 
Ik ben 1.64 cm en weeg 47 kilo 

Haai meid! 

Ik ben 1,68 en weeg 49 kilo.  Mijn taille is ook erg smal. 12 september word ik geopereerd en dan gaat er waarschijnlijk 275 cc in. Dat is ook het maximale wat volgens dr fresow erin kan.  Ik zou dan op een grote c/ kleine d uitkomen.  Ik vind het ook erg spannend of het niet te groot is en niet erg gaat uitsteken maar een slag kleiner vond ik te klein.  Laat je goed adviseren en ga voor de zekerheid nog een keer terug als je nog twijfeld over de maat. Ik zal mijn pas foto erbij zetten.  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2017 om 20:10 zei Roxen:

Ook ik zal mij even voorstellen. Ik ben 27 jaar en moeder van 3 kinderen. Altijd ben ik slank geweest en heb ik kleine borsten gehad. Terwijl ze in mijn familie juist grote borsten hebben.  Tijdens de zwangerschappen was ik elke keer zo ziek dat ik erg afviel en daardoor nog maar 47 kilo weeg (helaas lukt het niet om aan te komen). Daardoor hield ik geen borsten meer over en heb ik nu een 75AA of misschien nog wel kleiner :(
 
5 jaar geleden toen de jongste een paar maanden oud was heb ik daarom een afspraak gemaakt bij de Wellnesskliniek voor een borstvergroting. Hoop geregel met 3 kleine kinderen dus de ene dag het consult en de volgende dag meteen de operatie. De afspraak van het consult liep 2,5 uur uit en het was inmiddels al bijna 18:30 uur. Dr. Damen wou volgens mij gauw naar huis, binnen 10 min stonden we weer buiten. Hij vroeg welke maat ik nu had, wees naar de protheses en zei kies maar wat uit. Vol verbazing vroegen we welke cupmaat het ongeveer zou worden met welke prothese maar, dat wist hij niet. Ook mocht ik niet passen. Wel kon het zijn als ik bijv. de grootste nam dat ze aan de zijkanten zouden uitsteken omdat, ik zo smal ben. Maar dat zien we dan na de operatie zei die. 

Ik heb besloten om het daar niet te laten doen, het voelde niet goed en wou niet met een verrassingspakket wakker worden. Daarna had ik besloten dat ik maar, moest accepteren hoe mijn borsten waren. Maar in de afgelopen 5 jaar ben ik er steeds meer mee gaan zitten dat mijn borsten zo klein zijn. Ik ga niet met de kinderen zwemmen, niet naar het strand etc. inmiddels beïnvloed het een groot deel van mijn leven en ben ik daardoor niet meer gelukkig. Ik wil gewoon weer gelukkig zijn en ook met de kinderen kunnen zwemmen of lekker naar het strand gaan. 

Daarom heb ik vrijdag 21 juli een afspraak voor een consult bij Faceland. Erg veel zin in en ook erg spannend! 

Meer mensen hier die slank zijn en een smalle borstkas hebben? Hoeveel cc hebben jullie? 
Ik ben 1.64 cm en weeg 47 kilo 

 

wow ik vindt knap dat ze jou helpen... ik ben ook 164cm en 48kilo maar ben geweigerd ivm te lage BMI en teveel risico's op klaplong. was afgelopen vrijdag bij bauland. Hij zei dat hij het helaas niet mag en kan doen omdat ik te licht ben en ze te diep moeten gaan dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@Meisie10 haai! Ik ben ook op consult geweest ik had 275 gepast en 295, ze zei dat ik beter voor de wat grotere kom gaan Omdat ik anders spijt zou krijgen, ik heb omtrek 65 erg smal dus, welke omtrek heb jij as ik vragen mag? Ik vind dit wel erg mooi bij jou! Ik ben zo bang dat het er te groot bij me uit zal zien:(

@Chrissiekrassie  tegen mij zeide ze na meten dat mijn max echt 275 cc is.  Mijn omtrek was volgens mij 64 cm?  Ik ga denk ik voor de zekerheid toch nog een consult aanvragen maar ze zei al via de mail dat grote niet haalbaar is. Ik ben aan de ene kant bang dat het te klein word en tegelijkertijd weer bang dat het te groot word :D heb jij foto s van het passen en van je taille?  Op wat voor cup zou je uitkomen met 295 cc?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Meisie10:

@Chrissiekrassie  tegen mij zeide ze na meten dat mijn max echt 275 cc is.  Mijn omtrek was volgens mij 64 cm?  Ik ga denk ik voor de zekerheid toch nog een consult aanvragen maar ze zei al via de mail dat grote niet haalbaar is. Ik ben aan de ene kant bang dat het te klein word en tegelijkertijd weer bang dat het te groot word :D heb jij foto s van het passen en van je taille?  Op wat voor cup zou je uitkomen met 295 cc?  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meisie10 oke wat gek! Mijn omtrek is ook 65 en ze zei dat ik 295 kon hebben. Maar ik ga wel nog een keer op consult, met wie had jij de consult? Nee ik heb helaas geen foto! En door wie zou jij geopereerd worden? Ik hoorde veel over Roel fresow, dat hij wel goed zou zijn. Ik zou door Steven klein geopereerd worden. Maar ik heb over hem nog nooit een revieuw gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei jen1811:

 

wow ik vindt knap dat ze jou helpen... ik ben ook 164cm en 48kilo maar ben geweigerd ivm te lage BMI en teveel risico's op klaplong. was afgelopen vrijdag bij bauland. Hij zei dat hij het helaas niet mag en kan doen omdat ik te licht ben en ze te diep moeten gaan dan.

@jen1811 O bizar zeg!  Ik ga dat nog wel even navragen dan.  In mei woog ik nog 52 kg misschien dat er daardoor niets over  gezegd is.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chrissiekrassie:

@Meisie10 ik denk dat 275 perfect is hoor, ik ga terug Omdat ik zelf denk dat 295 net wat te groot is, welke implantaat heb jij gekozen trouwens?

ik motiva ergonomix, die zijn echt extreem zacht 

@Chrissiekrassie volgens mij is dat niet gevraagd?  Ik ga sowieso nog een keer terug om de puntjes op de i te zetten.  Weet jij wat het verschil is tussen de ergonomix en de plus?  Het verschil zit toch in de gel?  Ik wil juist dat het een beetje rond en stevig blijft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@Meisie10 het verschil is dat ergonomix vele male zachter zijn, en nog natuurlijker dus. De gewone zijn wat steviger. De ergonomix zijn ook 350 euro duurder.

Zo had ik het ook begrepen, omdat ik volume bovenin nodig heb is ergonomix juist minder geschikt voor mij. Maar als je ook volume onder nodig hebt is ergonomix geloof ik natuurlijker omdat er dan meer gel "naar beneden zakt"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
26 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@Meisie10 het verschil is dat ergonomix vele male zachter zijn, en nog natuurlijker dus. De gewone zijn wat steviger. De ergonomix zijn ook 350 euro duurder.

 

Ik had ook nog begrepen dat de Ergonomix een soort ronde anatomische prothese is: hij is rond, maar gedraagt zich als een anatomische prothese, omdat de gel in de "zak" meezakt met de zwaartekracht, in tegenstelling tot de Plus.

 

Ik heb ook getwijfeld tussen de Ergonomix en de Plus, maar ga toch voor de Plus, ook omdat ik weinig volume bovenin heb momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.