KristenK Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 Weer was die dag daar, de dag waarop we gingen zwemmen met school. Eén keer per jaar, maar een marteling voor mij. Ik dacht dat het niet erger kon dan turnen, wel dus… Met veel gezeur en gezaag liet ik mijn mama weer een briefje schrijven voor niet mee te moeten zwemmen. Helaas lukte dit niet altijd. Een lichtpuntje in het donker, de middelbare school komt eraan. Eindelijk volwassen worden (of dat dacht ik toch, haha). Misschien zal ik eindelijk in mijn nieuwe klas niet meer de kleinste zijn, of diegene met de kleinste borsten… Euhm ik bedoel zonder borsten. Vol hoop begon ik aan mijn middelbare school, de eerste drie jaar liepen niet zo vlot. Maar alles viel op zen plooi, ik kreeg een goede klas, met goede vrienden en een goede richting. Mijn passie waar ik ooit mijn werk van zou maken “grafisch ontwerp”, vastberaden ging ik mijn schooldagen door. Maar waar bleven mijn borsten? Toen kwamen de “jongens”. Je kent dat wel. Het einde van al je geheimen achter die bh. Of wat was het lokaal weer, een bh? Noem het eerder een topje met vulling. Mijn eerste echt bh die zal ik pas kunnen aandoen de dag waarop ik ooit borsten heb. Ik had zoals iedereen mijn “eerste” vriendje. En het moment brak aan. Zenuwachtig maar gerust ben ik nog steeds mezelf na zes jaar bij hem, met of zonder kleren. Maar dan ook enkel bij hem. Als ik nog maar één seconde alleen ben zie ik mezelf helemaal anders. Iedere vrouw heeft over iets een complex. Hoe kan je iemand anders graag zien, als je niet van jezelf houdt? Met veel nieuwe ontdekkingen liep mijn middelbare school af. Weer een nieuw pad lag open voor mij. De hoge school, gefocust op mijn toelatingsproef en op het behalen van mijn bachelor ontweek ik mezelf, en met mezelf bedoel ik mijn borsten… die ik niet heb, of zouden ze nog komen, na drie keer een andere pil te proberen… Ook werden er vaak grapjes gemaakt “als je geen voeten hebt koop je toch ook geen nieuw schoenen”, je kent dat wel?! Je lacht dit lekker weg, tot je jezelf voor de spiegel ziet staan. Mijn eerste jaar hoge school ging goed, net zoals mijn tweede en derde jaar. Steeds dichterbij mijn toekomst voelde ik dat er iets ontbrak. Waar ik niet meer op wou wachten en al vanaf mijn 12 jaar wordt mee geconfronteerd. Tien jaar lang probeerde ik ermee te leven, of mezelf oké te vinden, echt. Maar op een bepaald moment, die éne second… was ik er klaar voor. Ik heb lang getwijfeld maar heb de stap gezet. Mijn afspraak ligt vast 22 augustus 2016, ik heb al veel opzoekwerk gedaan en ben goed voorbereid. Ik was ervan overtuigd dat dit een hoofdstuk was dat ik na tien jaar eindelijk kon afsluiten. Natuurlijk komt er meer bij kijken dan enkel een afspraak maken. Je hebt de mensen die naast je staan, die je op de hoogte moet brengen. Eerst en vooral heb ik zes jaar lang mijn vriend moeten overtuigen dat ik mezelf niet oké vond zoals hij mij wel oké vond. Wat me toch wel wat goed deed voelen dat dit voor hem niet nodig was, maar geef toe ‘welke man wil nu geen perfect maatje voor zijn hand?’. Na lang twijfelen heb ik de stap gezet dit te zeggen tegen mijn mama en beste vriendinnen. Die alle begrip toonde, waar ik van versteld stond. Weeral maar eens bewezen dat ik altijd teveel stress heb voor niks, maar goed. 22 augustus was daar, 19uur bij Dr. Verdonck in Tessenderlo. Ik heb ongeveer een 45 minuten binnen geweest, samen met mijn vriend om me te steunen. Met alle uitleg en het passen van de maten. Ik kwam buiten, en mijn eerste gevoel was: Waarom nog wachten, ik had zo een goed gevoel bij Verdonck. Ik ga eindelijk borsten hebben, eindelijk kleedjes die goed passen, bikini’s zonder vulling, en noem maar op… Klaar voor een volgende stap ga ik dit jaar starten met mijn Master. Waar we een project mogen kiezen waar we een heel jaar rond werken, ik twijfel nog. Maar heb wel een idee waarover dit zal gaan. Wachtend op “D DAY” ben ik nu al veel aan het lezen van mensen die ervaring hebben met dit. Dingen die me gerust stellen, of juist ongerust maken haha. Ik weet één ding, voor ik mijn verleden kan afsluiten en aan mijn toekomst zal kunnen beginnen, moet ik eerst van mezelf kunnen houden. Ik hoop snel weer een post te zetten met meer. Mijn operatie staat gepland voor juli 2017, nog veel te lang wachten, maar ik wacht al 22 jaar. Dus dat één jaar kan er tenslotte ook wel bij (ookal zou ik het NU willen). Ik wil eerst mijn school afronden zodat ik mentaal en fysiek helemaal klaar ben voor “mijn dag”. XXX kleinzerig meisje zonder borsten. ps: Mensen die mijn situatie kennen, of tips kunnen geven zijn altijd welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.S Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Welkom Wat leest dit 'gemakkelijk'' seg! Je bent een goede schrijfster ik leef helemaal met je mee!! Wat erg joh dat je er zo naar toe leeft borsten te krijgen en dat het er niet van komt Lang leven plastische chirurgie !! Toch fijn dat je de stap hebt gezet.. Ook al is het pas voor volgend jaar juli. Tijd vliegt hoor en zeker als je nog naar school gaat ^^ dan leef je van vakantie naar vakantie en voor je het weet D-Day ! Dr. Verdonck, dan zit je nog wel goed, je kunt de zoekbalk gebruiken om te zoeken naar je arts en eventuele vragen zul je zo ook wel vinden. Hehe en dat van mannen is echt normaal.. Ze vinden je goed zoals je bent, maar hey.. een maatje meer.. Mijn man zegt ook altijd ''ze zijn goed zoals ze zijn'' maar hij leeft ook mee naar mijn D-Day en plaagt me dan van 'ohja gaat zoveel meer zijn oehh'' dus stiekem kijkt ie er ook naar uit hoor , ook al ontkennen de mannen dat Succes & als er vragen zijn lezen we ze hier wel in je topic aftellen naar je D-Day !!! Xx S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 @Miss.S Leuk te horen! Ik doe men best om er niet te veel aan te denken, ergens hoop ik dat ik dit sneller kan laten doen. Maar zoals je zegt, school gaat zo voorbij en voor ik het weet is het aan mij. Wanneer heb jij je operatie? En ja ik ben heel tevreden over mijn chirurg, ik ben er zeker van dat hij diegene is die mij mijn nieuwe borsten mag geven! Ps: ik hou je blog in de gaten voor eventueel als je na je operatie iets neerschrijft! XXX K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.S Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 6 minuten geleden zei KristenK: @Miss.S Leuk te horen! Ik doe men best om er niet te veel aan te denken, ergens hoop ik dat ik dit sneller kan laten doen. Maar zoals je zegt, school gaat zo voorbij en voor ik het weet is het aan mij. Wanneer heb jij je operatie? En ja ik ben heel tevreden over mijn chirurg, ik ben er zeker van dat hij diegene is die mij mijn nieuwe borsten mag geven! Ps: ik hou je blog in de gaten voor eventueel als je na je operatie iets neerschrijft! XXX K. haha dat wordt nog moeilijk hoor er niet aan denken. Ik zit op het forum sinds januari. En heb mijn consult in maart gehad & word 17 oktober geopereerd. Dus ik ben alleen nog maar bezig met boobs en mijn operatie en... Ja er niet aan denken is moeilijk Maar komt wel goed, zodra je je consult gehad hebt en je operatie datum hebt gaat de tijd echt zooooooooo voorbij ! nuja , zo ervaar ik het toch , hihi. Dat is heel belangrijk, dat jij je goed voelt bij je chirurg Héhé ik volg je ook! xxx S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 @Miss.S Joepie, mijn eerste volger, top! Ik ben nog alles aan het uitzoeken hoe deze blog werkt. Ik lees het dan wel, ik wens je alvast veel succes! Jou beurt zal er snel zijn en ik ga eens wat info opzoeken over Dr. Verdonck zoals je voorstelde. Dat dat een goed idee is weet ik nog niet. Maar ik heb al zoveel goed en slecht gelezen dat het er eigenlijk niet meer toe doet. Ik ben er meer dan klaar voor na al dat wachten. xxx K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.S Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 6 minuten geleden zei KristenK: @Miss.S Joepie, mijn eerste volger, top! Ik ben nog alles aan het uitzoeken hoe deze blog werkt. Ik lees het dan wel, ik wens je alvast veel succes! Jou beurt zal er snel zijn en ik ga eens wat info opzoeken over Dr. Verdonck zoals je voorstelde. Dat dat een goed idee is weet ik nog niet. Maar ik heb al zoveel goed en slecht gelezen dat het er eigenlijk niet meer toe doet. Ik ben er meer dan klaar voor na al dat wachten. xxx K. hehe komt in orde Ik wens je ook alvast heel erg veel succes! En als er iets niet lukt of je hebt vragen lezen we het hier wel ^^ Nuja.. Denk dat elke pc wel zo zijn negatieve en positieve verhalen heeft.. Ik denk dat voornaamst is dat als er al iets negatiefs gebeurt.. Dat je pc er voor zorgt dat het goed komt.. het kan altijd wel misgaan En jij moet je vooral goed voelen bij je pc xx S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaYo Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Lieverd voor je het weet is het jouw tijd. Je bent er nu al zo vaak mee bezig wacht maar tot je echt bijna aan de beurt bent dan praat je nergens anders meer over. De hele dag! Verdonck is idd een hele toffe peer. Succes met naar je operatie toe leven. Mocht er wat zijn kun je ons allemaal aanspreken. Let's play tag staan we voor je klaar met een luisterend oor en advies. Xx Lien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susannah Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 16 uur geleden zei KristenK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susannah Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Leuk geschreven! Goed dat je jezelf borsten gaat gunnen! Weer je al een beetje wat voor maat borsten je graag wilt? Het voordeel van nog een jaar wachten is dat je heeeel lang iets heeeel leuks hebt om naar uit te kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niunia Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Hey KristenK, Hetgeen mij zo goed heeft gedaan aan dit forum is vooral de verhalen van anderen te lezen. Het besef dat je niet alleen bent en dat er nog veel vrouwen rondlopen met dit altijd aanwezige probleem van je geen echte vrouw te voelen, niet "af" te zijn, beschaamd te zijn.. Ik heb jaren rondgelopen met complexen, ik heb uren gehuild, elke keer dat ik geconfronteerd werd met mijn eigen lichaam of met andere meisjes en vrouwen hun borsten, telkens ik een nieuwe vriend had, de eerste maanden nooit volledig uit de kleren durven gaan, nooit eens iets kunnen dragen zonder bandjes, nooit eens een bh of bikini kunnen kopen zonder vulling... Ik heb altijd gedacht dat ik de enige was met dit probleem.. Tot ik er op het werk over begon en bleek dat een collega met hetzelfde probleem zat, het was mij gewoon niet opgevallen omdat zij uiteraard ook altijd rondliep met een "maximizer-bh".. Een andere collega had ook altijd met dit probleem gezeten maar had ondertussen recent een borstvergroting gedaan.. Ik heb altijd geweten dat ik het wou doen, en dat ik het zou gaan doen, mijn hele vriendenkring en familie hebben dat ook altijd geweten.. Het was een obsessie voor mij.. Het gekke is dat sinds ik eindelijk de afspraak had vastgelegd bij dokter Verdonck.. ik er helemaal niet meer zo zwaar aan tilde.. Ik kon het voor het eerst in mijn leven plaatsen en relativeren.. Ondertussen heb ik 5 dagen geleden mijn operatie gehad en ik moet zeggen, ik kan het soms zelf nog niet goed geloven dat ik het echt gedaan heb als je heel je leven naar iets toe leeft en er naar uitkijkt, is het zo onwerkelijk als die dag daar dan plots is Het resultaat zal ik pas over 9 dagen zien, maar ik voel en zie natuurlijk al dat ik eindelijk borsten heb, dit is echt zo'n geweldig gevoel. Ik kan je vertellen dat in de aanloop naar de operatie ik nog veel twijfels en angsten heb gehad. "Ga ik nog wel op mezelf lijken?", "Is het niet fout dat ik niet ok ben met hoe ik eruit zie?", "Wat moet ik mijn dochter later vertellen als zij zelf misschien ook niet veel borsten heeft, ik wil haar toch leren dat ze fier moet zijn op zichzelf hoe ze is, is dat dan niet hypocriet?" , "Als ik er dan toch zo veel geld en een pijnlijke operatie voor over heb, kan ik dan niet beter ineens grote borsten kiezen?" "Als ik grote borsten kies, dan ben ik totaal iemand anders, want iedereen kent mij zo goed als plat, toch maar beter kleine borsten dan?"... Belangrijkste is dat je beseft, dat je geen dure, zware operatie zou laten doen als je niet diepgewortelde complexen had, en dat iedereen daar zijn mening over mag hebben maar dat je dit nooit zou doen als je er zelf geen behoefte aan zou hebben en er niet 100% achter zou staan. Kies wat je zelf mooi vind en waar je zelf van droomt, je doet het toch vooral voor jezelf. En alles went.. Als je nog vragen/twijfels hebt, dan kan je hier op het forum inderdaad zeker terecht. Ik ben hier zo goed geholpen geweest en heb er enorm veel steun aan gehad, en nu nog, na de operatie. Het is gewoon heel leuk om dit allemaal samen te beleven. Heel veel succes nog met alles, en je weet me te vinden als je iets wil vragen. Xxxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 WAAUW super nu al te horen dat ik met al mijn vragen hier terecht kan. @Lhien @Susannah @Niunia Ik zit met heel veel vragen, en ik weet dat ik er klaar voor ben. Maar soms denk ik er zo hard over na dat ik begin te twijfelen. @Niunia zoals jij zegt in je voorbeelden.. De enige grote vraag die door mijn hoofd blijft spoken is 'hoe ik de pijn zal ervaren'. Ik geef toe ik ben kleinzerig en ik ben er niet fier op. Ik probeer echt te letten om het niet te zijn en doe elke dag mijn best en beetje bij beetje lukt dit wel. Maar kan ik vragen aan jullie hoe de pijn ECHT voelt? EERLIJK.. ookal doet het zoveel pijn, ik heb het er echt voor over. Ik heb al eerder kleine ingrepen gehad zoals mijn wijsheidstanden dus over de narcose maak ik me geen zorgen. Maar vooral de pijn erna... X K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 @Lhien Hej Lhien, ik zie dat jij ook bij Dr. Verdonck bent geweest, heb je je operatie al gehad? Ik zou graag weten of je tevrede bent met je maat want, ik wil dus ook de 'mentor' pakken (raad hij me zelf aan) en hoog profiel, maar ik twijfel zo dat ik met 280cc niet blij ga zijn en ik spijt ga hebben dat ik te klein heb genomen. EN DAT WIL IK NIET. Maar ik weeg maar 50 en ben 1m65. Heel smal en niet veel vet... Dus ik wil nog wel de natuurlijke look maar net dat extra. Als je snapt wat ik bedoel? x K. Nog een danku voor alle reacties al!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 @Niunia Heb jij ook je operatie gehad bij Dr. Verdonck? En ja ik lees elke dag wat verhalen en ik vind daar veel steun uit. Wetend dat ik niet de enige ben... En er over kan en mag praten en niemand mij een vooroordeel geeft. x K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaYo Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 @KristenK hey meis ik ben 11 dagen po vandaag. En ja, ik ben tevreden met mijn maat. Ik heb 350 cc gekregen. Mocht je willen dat kun je in m'n topic allemaal terug vinden. Ook foto's maar dan moet ik je even toevoegen. als ik me niet vergis gaat mentor per 25 cc dus dan zou je uitkomen op 275 cc Verdonck gaat altijd voor de natuurlijke look. Dat wil zeggen dat hij tot je natuurlijke max wil gaan. Je zou het nog een keer met hem kunnen overleggen. Misschien past er nog 25cc extra in mocht je (veel) meer willen zou je eventueel even bij een andere pc op consult kunnen gaan?! Denk ff met je mee.... xx Lien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.S Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 ik lees net dat je je afvraagt over de pijn.. Krijg je ze voor de spier of tussen de spier(Dual plane?) Nuja hoe dan ook.. beide doen pijn En zoals @best_boobie ook al wel eens gezegd heeft hier op het forum : het is niet zomaar even een schoonheidsbehandeling.. Er wordt wel degelijk in je gesneden. Dus JA je gaat pijn ervaren.. Natuurlijk gaat de een meer pijn ervaren dan een ander.. Er zijn er genoeg bij die de pijn vinden mee vallen.. Maar er zijn er die ENORM veel pijn hebben.. Ik hou me er alvast aan vast dat het echt wel super veel pijn gaat doen. Het is dan ook een zware ingreep. Xx S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 @Lhien Ja ik zou zowiezo nog terug moeten voor de maat. Ik heb nu een 75A (maar niet echt een volle zelf een A is tegroot). Ik kan enkel BH's kopen in H&M omdat die mega klein zijn. Nog even een domme vraag ik lees over "PO" wat wil dit zeggen? En ja inderdaad ik heb 275cc gepast en ik vond die wel mooi, een maat groter ook maar dat leek zo raar, ik moet het met hem nog eens bespreken. @Miss.S Achter de spier zowiezo. Op aanraden van hem! En ja ik bereid me ook voor op heel zware pijn. Maar toch hoop ik heel stiekem dat het mee gaat vallen. En klopt ze snijden in je en steken iets in je lichaam dat onnatuurlijk is. XXX K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaYo Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 @Kristenk po betekent post operatie. Hoeveel dagen geleden je geopereerd bent is dat. gewoon nogmaals overleggen, dat is helemaal niet erg. je moet het wel zeker weten toch. Xx lien Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 @Lhien Oke super, ik heb net je foto's gezien, echt goed waauw! Ik kan al niet meer wachten op de mijne. Als alles maar goed verloopt... Ik las ook op je blog dat er precies een olifant op je borst zat. Ik heb ook soms last van mijn ademhaling, ik heb wat bang dat ik niet goed ga kunnen ademen, hoe heb jij dit ervaren je ademhaling. X K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.S Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 22 minuten geleden zei KristenK: @Lhien Ja ik zou zowiezo nog terug moeten voor de maat. Ik heb nu een 75A (maar niet echt een volle zelf een A is tegroot). Ik kan enkel BH's kopen in H&M omdat die mega klein zijn. Nog even een domme vraag ik lees over "PO" wat wil dit zeggen? En ja inderdaad ik heb 275cc gepast en ik vond die wel mooi, een maat groter ook maar dat leek zo raar, ik moet het met hem nog eens bespreken. @Miss.S Achter de spier zowiezo. Op aanraden van hem! En ja ik bereid me ook voor op heel zware pijn. Maar toch hoop ik heel stiekem dat het mee gaat vallen. En klopt ze snijden in je en steken iets in je lichaam dat onnatuurlijk is. XXX K. Ah ke komt dan helemaal goed, maar zoals ik hier vaker gelezen heb, hebben dames die tussen/achter de spier krijgen wel meer pijn.. Er wordt in je spier gesneden natuurlijk. Maar dan nog is het eigen ervaring he zoals ik al eerder vertelde Xx S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 @Miss.S Klopt, ik ga het mezelf nog beklagen als ik het gedaan heb en zoveel pijn heb. Maar ik zou het me nog veel harder beklagen als ik het niet zou doen!! Alvast dankje voor de reacties xxx K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaYo Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Dankjewel. Ben er super blij mee omdat het dual plane gezet is en er nogal wat in is gezet staat het strak en doen die spieren pijn.. en de borstband werkt in het begin oo niet mee, dat is ook wennen. Moet zelfs eerlijk toevoegen dat het heel gek voelt zonder die band, dan mis ik m gewoon. Haha na een dag of 4 is de ergste pijn wel weg, bij de meeste, pin me er niet op vast natuurlijk. Xx Lien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niunia Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 @KristenK Hey, ik ben inderdaad ook bij dokter Verdonck geopereerd, dual plane. Vandaag is dat 6 dagen geleden. De eerste dag, als je terugkomt van de operatie, dan doet het misschien wel pijn, maar je verkeerd nog wat in een happy-waas van de verdoving en je beseft het nog niet goed. Dus daar hoef je je niet te veel zorgen over te maken. Die eerste nacht en vooral ochtend zijn het hevigste. Je zal merken dat je niet zelf recht kan komen, je kan je borstspieren even niet meer gebruiken (die voelen dan aan of ze echt super super super stijf zijn) en je zal dan merken dat je die eigenlijk best veel gebruikt zonder het door te hebben. Als je nog thuis woont of hulp krijgt denk ik dat het aan te raden is om de eerste twee dagen gewoon in de zetel of rechtop in bed te liggen. Dan is het goed te doen. Enkel als je beweegt doet het echt veel pijn. Misschien nog een tip, als ik het had geweten had ik het wel gepland op een moment in de herfst of de winter. De hitte maakt het allemaal nog wel wat zwaarder, plus dat je nog 2 maanden met een borstband zal rondlopen en die komt heel hoog, dus moeilijk onder kleding te verbergen in de zomer. Dus om op je vraag te antwoorden, Ja het doet pijn, je bent zeker 2 a 3 dagen buiten strijd. Maar ik denk dat bijna iedereen hier het er wel voor over heeft gehad en het opnieuw zouden doen moest dat nodig zijn. Je hebt wel echt iemand nodig om je recht te zetten en je wat te helpen en verzorgen denk ik. Zonder kan ook, maar zou ik toch niet aanraden. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 @Niunia Ja mijn vriend pakt verlof dan, dat hij de taken van het huishouden kan overnemen en mij kan helpen. Wat lief van hem en ja probleem is, ik ga nu mijn master doen. En ben klaar in JULI en dan zou ik de operatie laten doorgaan. Maar niet bepaald een goede maand qua temperatuur... Dus ik zoek in mijn rooster een oplossing om het in de winter te doen of voorjaar. Zal afhangen van wat kan met school. Ik wil ook niet overhaasten. Ookal wil het zoooo graag NU!!!! x K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 Ik zou graag gaan voor deze maat (ZIE FOTO). Wat vinden jullie hiervan meiden? Ik weeg 51 kg en ben 1m65 ong. Ik ben ongeveer van model zoals de meid op de foto enkel iets meer bil. Zal niet veel schelen. Ik heb bang dat ik spijt ga hebben van mijn maat als ik een 280cc pak (kleine C bij mij), en dat ik ze te klein ga vinden. Ik wil een bikini kunnen aandoen zonder vulling en dat ik toch 'borsten' heb. Maar ik wil ook niet EROVER en FAKE? Dr. Verdonck rade mij aan om ronde implantaten te nemen bij mijn model van borsten omdat ik vanboven NIKS ronding heb. En dat wil ik wel bereiken, die volle rondingen. Dat ik geen push-up's meer aan moet doen. Jullie enige tips of meningen? Wees gerust eerlijk. Weten jullie ook ongeveer welke maat die meid heeft op die foto? Grote C of eerder al een D? Want ik wil GEEN D, maar wel een mooie volle C. PS: ik pak het merk 'mentor'. XXX K. Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristenK Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 @Niunia Welke maat heb jij genomen? En hoeveel cc is dat, vind ik ergens een foto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.