Ga naar inhoud

Annette1975 : 8 september 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden zei Annette1975:

Bijna!!! 

Het gaat nu snel ;) hoe staat het met de zenuwen had je al voor foto's geplaatst als ik vragen mag.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! Nou het zit erop, nieuwe boobs!!:D

 

Gisteren om 8:00 moest ik me dus melden in Rijswijk. Daar werd ik meteen naar mijn kamer gebracht. Echt heel mooi, net een hotelkamer. De verpleegster kwam om alles uit te leggen en ik mocht meteen in een mooi blauw schort ;) in bed gaan liggen. Mijn bloeddruk werd opgenomen en de hele procedure werd doorgenomen. 

 

Rond 8:30 werd ik met bed en al naar de holding kamer gereden. Daar was echt een onwijs leuke anesthesie assistent!! Een man van ik denk rond de 50 en echt een blij ei. Beetje type Joop Braakhekke..haha. Hij heeft het infuus aangelegd en nogmaals alles doorgenomen. De anesthesist kwam zich ook voorstellen (wat een lekker ding :rolleyes:) en toen was het wachten op Dr Koopmann. Iets na 9:00 kwam hij me aftekenen en om 9:20 werd ik gehaald om naar de OK te gaan.

 

Aldaar moest ik overklimmen op de (voorverwarmde) operatietafel. Alles werd aangesloten en de narcose werd ingeleid. Wat blijft dat toch een bizar iets, dat je zo snel weg bent. Ik moest aan iets leuks denken en ze vroegen ook waaraan ik dacht. Aan mijn kindjes zei ik :wub:. Hij vroeg nog de leeftijd, maar ik geloof niet dat ik dat nog heb kunnen zeggen :o

 

Toen ik mijn ogen open deed lag ik op de recovery. Op dat moment was het 11:00. Ik had totaal geen pijn, maar bleef wel ontzettend slaperig. Even later werd ik naar mijn eigen kamer gereden waar ik uit kon slapen. 

 

Later meer...ik ga weer even proberen te slapen. Pijn valt mee gelukkig!

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En verder...terug op mijn kamer bleef ik erg lang slapen. Om 14:00 belde ik mijn man. Hij was al gebeld door de verpleegster dat ik tussen 14:00 en 14:30 naar huis mocht. Dat liep even anders. Ik bleef onwijs slaperig, misselijk en had constant het gevoel dat ik flauw ging vallen. Ik kreeg nog een zetpil tegen misselijkheid en ook wat druivensuiker. Uiteindelijk knapte ik wat op en ik mocht om 16:30 naar huis.

 

De nacht ben ik redelijk doorgekomen, maar man wat zit die bh strak...pffff. Heb trouwens geen borstband gekregen en vraag me af waarom niet? Weet iemand dat?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa het is achter de rug voor jou! 

Fijn verslag  ( vooral die knappe anesthesist :3:) leuk vooruitzicht voor mij hahaha. 

Wel vervelend dat je wat lastig uit de narcose kwam. 

Maar nu lekker gaan herstellen! En geniet van je nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tes33:

Hi annette! Jij ook een wissel gehad toch? Mag ik bij jouw fotos kijken? Ben benieuwd! Ik over een maand mn wissel ... spannend. Voel het 2e x mee ? 

Album is openbaar, dus je kunt kijken. Ja ik vind de 2e keer veel minder erg dan de 1e keer. Had wel iets meer last van de narcose, maar ben nu eigenlijk al pijnvrij...echt heerlijk! :D

 

waar krijg jij je wissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.