Ga naar inhoud

Annette1975 : 8 september 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Zoals je het nu gedaan heb ...heb je gekozen voor 400cc met de foto van nu dus dan zou je naar mijn idee op 400 + die 260 komen dus dan zou je op 660 cc komen maar het beste kan je @best_boobie even vragen hoe of wat, zei kan voor jou uit rekenen en geeft je dan advies wat je het beste kan doen! 

Heeft ze voor mij ook gedaan en voor bijna iedereen hier op het forum :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo!!! Ben net terug van toch nog een consult bij dr Koopmann en ben helemaal blij. Nog eens goed gekeken, alles uitgelegd en ik krijg 385/415cc full profile. Toch meer dan in eerste instantie was overlegd. Hij begrijpt precies wat ik wil, dus nu aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, Annette1975 said:

Hallo!!! Ben net terug van toch nog een consult bij dr Koopmann en ben helemaal blij. Nog eens goed gekeken, alles uitgelegd en ik krijg 385/415cc full profile. Toch meer dan in eerste instantie was overlegd. Hij begrijpt precies wat ik wil, dus nu aftellen!!

 

Hoi hoi!

 

Klinkt heel goed :D Fijn dat je er nu helemaal uit bent! Nog even geduld hebben nu ;)

 

Ik ben 17aug bij Dr. Koopmann aan de beurt. Krijg toevallig ook 415 full profile.

 

Leggen ze bij jou 385 en de 415 klaar, dat je daar nog kiest? Zit nu het dichterbij toch te twijfelen om voor 450 of misschien 485 te gaan. Wilde ze vanavond al gaan mailen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ja ze leggen beide maten klaar, denk inderdaad dat ik dan nog kan kiezen of hij kijkt tijdens de operatie wat het mooist is. Anders ga je toch ook nog een keertje langs? Heb jij een 3D laten maken? Bij mij kan een 3D niet aangezien ik al protheses heb, dan geeft het geen goed beeld, vandaar dat ik ook niet goed uit de maten kwam :-).

 

Ben benieuwd wat jij gaat kiezen en hoe het eruit gaat zien!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annette1975 Dan ga ik daar ook eens naar vragen. Fijn om te weten dat t mogelijk is! 

 

Bij het passen had hij toen alleen 100, 200, 300, etc. 300 en 400 gepast en bij 400 was ik meteen wauw ja! En ook bij de 3D was ik meteen enthousiast. Maar nu ik beetje aan het idee gewend ben en de foto's van het passen bekijk, denk ik dat ietsje groter misschien nog wel mooier staat ^_^ 500 daarentegen vind ik op 3D weer veel te groot voor mij. Vandaar mijn vraag of ze ipv 1 ook 2 van die tussenmaten kunnen klaarleggen om dan nog te kiezen^_^

 

Ik ben ook onwijs benieuwd! Kan echt niet wachten tot het zo ver is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 18-7-2017 om 10:49 zei Mamavantwee:

Ik zal je even toe voegen aan mijn album...en de fotos die er bij mij op staan zijn alweer van twee jaar terug Hihi en ik heb ze daar voor de borstspier ....ga a.s donderdag voor een wissel achter de spier dan worden ze natuurlijker qua vorm!

Hoi! Hoe is het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen!! Vanmiddag om 13:15 afspraak met de anesthesist. Ben heel benieuwd. Tijdens mijn vorige bv ben ik namelijk een aantal seconden bij bewustzijn geweest en heb ik pijn gevoeld. Ook hoorde ik ze ze praten. Was best een angstig moment en dat wil ik niet nog een keer meemaken. Was wel snel voorbij, want ik denk dat ze het aan de hartslag merkten, en me wat extra's gaven, maar het is me altijd bijgebleven. Je kunt je niet bewegen en ook niets laten merken, dat maakt het zo naar. Dus dat is voor mij het enige spannende aan de operatie...brrrrr. Nu maar hopen dat hij me gerust kan stellen.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2017 om 18:38 zei MJx:

@Annette1975 Dan ga ik daar ook eens naar vragen. Fijn om te weten dat t mogelijk is! 

 

Bij het passen had hij toen alleen 100, 200, 300, etc. 300 en 400 gepast en bij 400 was ik meteen wauw ja! En ook bij de 3D was ik meteen enthousiast. Maar nu ik beetje aan het idee gewend ben en de foto's van het passen bekijk, denk ik dat ietsje groter misschien nog wel mooier staat ^_^ 500 daarentegen vind ik op 3D weer veel te groot voor mij. Vandaar mijn vraag of ze ipv 1 ook 2 van die tussenmaten kunnen klaarleggen om dan nog te kiezen^_^

 

Ik ben ook onwijs benieuwd! Kan echt niet wachten tot het zo ver is! 

Ben zooo benieuwd naar je foto's!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vanmiddag bij de anesthesist geweest. Alles doorgenomen en haar verteld over de narcose van destijds. Ze zei, tja 17 jaar geleden was de kliniek nog van Schumacher...dat zegt genoeg :o. Blijkt dat ze het toen ook niet altijd even nauw namen. Kan me opknipt herinneren dat ik toen ook eerst bij de anesthesist ben geweest. Ze was super aardig en zei dat dat nooit had hoeven gebeuren als ze beter hadden opgelet. Ook lijstje met dingen die ik moet halen. Zoals vitamine C en Arnica druppels. Weet iemand waar die druppels voor zijn? 

 

Nou ben wat meer gerustgesteld! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Annette1975:

Zo, vanmiddag bij de anesthesist geweest. Alles doorgenomen en haar verteld over de narcose van destijds. Ze zei, tja 17 jaar geleden was de kliniek nog van Schumacher...dat zegt genoeg :o. Blijkt dat ze het toen ook niet altijd even nauw namen. Kan me opknipt herinneren dat ik toen ook eerst bij de anesthesist ben geweest. Ze was super aardig en zei dat dat nooit had hoeven gebeuren als ze beter hadden opgelet. Ook lijstje met dingen die ik moet halen. Zoals vitamine C en Arnica druppels. Weet iemand waar die druppels voor zijn? 

 

Nou ben wat meer gerustgesteld! 

Fijn dat je gerustgesteld bent.

Die druppels zijn ter vermindering van blauwe plekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag heb ik op aanraden van de huisarts een mammografie gehad. Ik voelde namelijk een knobbeltje een tijdje terug. Ze verwachtte niet dat het iets was, maar voor de zekerheid doorgestuurd. Het was inderdaad niets, gelukkig, maar het was wel duidelijk dat het goed is dat ik een wissel krijg. Mijn rechterprothese is helemaal gevouwen. De randen zijn nog wel scherp, dus ze verwachtte niet dat ze lek zijn. Ben nu extra blij dat ze eruit gaan ;).

 

Nog maar twee weken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Annette1975 

 

Wat leuk dat je ook bij Bergman wordt geholpen. Ik ben 27 september  aan de beurt bij dokter Stevens. Die heeft  mij 450 cc aangeraden. Nu een slappe C na een zwangerschap over gehouden en ik ben 173 cm en 63 kilo. Nu denk ik ook steeds dat dat te groot gaat worden terwijl met passen ik het super mooi vond haha. Dus voor de zekerheid ga ik 4 september nogmaals passen. Daarom ben ik super benieuwd hoe het bij jou gaat worden want ik neig voor m'n gevoel ook meer naar rond de 400 cc.

 

Dat is toch weer het nadeel van het forum heh haha steeds andere meiden kijken met 450 cc en dan de ene keer denken. Ja precies wat ik wil en de andere keer denk ik nooooo :o way to big! 

 

Dus ik ga jou in iedergeval volgen hihi :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vriesje:

Hoi @Annette1975 

 

Wat leuk dat je ook bij Bergman wordt geholpen. Ik ben 27 september  aan de beurt bij dokter Stevens. Die heeft  mij 450 cc aangeraden. Nu een slappe C na een zwangerschap over gehouden en ik ben 173 cm en 63 kilo. Nu denk ik ook steeds dat dat te groot gaat worden terwijl met passen ik het super mooi vond haha. Dus voor de zekerheid ga ik 4 september nogmaals passen. Daarom ben ik super benieuwd hoe het bij jou gaat worden want ik neig voor m'n gevoel ook meer naar rond de 400 cc.

 

Dat is toch weer het nadeel van het forum heh haha steeds andere meiden kijken met 450 cc en dan de ene keer denken. Ja precies wat ik wil en de andere keer denk ik nooooo :o way to big! 

 

Dus ik ga jou in iedergeval volgen hihi :67:

Haha dat heb ik dus ook met dat verschil in maten. Maar ik ben maar gestopt met kijken en wacht het maar af. Wat leuk dat je ook bij Bergman gaat. Ik ken Stevens ook, heeft eens een halslift bij mijn moeder gedaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2017 om 16:35 zei Annette1975:

Jaaaaa net gebeld, ik heb een tijd!! Ik word om 8:15 verwacht, dus lekker weinig tijd om me druk te maken :D. Oh het wordt echt echt echt!!

Wat fijn annette! Lekker optijd en smiddags al weer naar huis met mooie boobies:43:

 

Voor jou is het echt al aftellen!! Succes met de zenuwen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Vriesje:

Wat fijn annette! Lekker optijd en smiddags al weer naar huis met mooie boobies:43:

 

Voor jou is het echt al aftellen!! Succes met de zenuwen hihi

Hihi inderdaad...zenuwen komen toch wel een beetje. Ik ga zo maar eens goede "voor" foto's maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.