Ga naar inhoud

Annette1975 : 8 september 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik ben Annette, 41 jaar, moeder van twee kinderen. Ik heb mijn borsten 17 jaar geleden laten vergroten bij de huidige Bergman clinics, destijds nog Medisch Centrum Scheveningen. Ik ben vorige maand op controle geweest en dr. Koopman en ik vonden het beiden tijd om ze te gaan vervangen. Vrijdag heb ik een vervolgconsult met hem en ik zou graag begin september voor de operatie gaan. Ben totaal niet zenuwachtig, weet wat ik kan verwachten en heb het volste vertrouwen in de kliniek. Ben altijd erg tevreden geweest. Misschien kan ik hier wat vragen van dames beantwoorden...heb tenslotte ervaring :-) 

 

Groetjes,

Annette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi allemaal,

 

Ik heb 17 jaar geleden een bv gehad bij Bergman. Ze zijn aan vervanging toe en dat gaat gebeuren op 8 september door dr. Koopmann!! Ik weet niet meer welke maat ik destijds heb gehad, maar kreeg nu het advies voor 345 cc. Heeft iemand dit ook? Ben namelijk toch wel benieuwd hoe dit er dan uitziet.

 

groetjes,

Annette

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Annette1975:

Hoi allemaal,

 

Ik heb 17 jaar geleden een bv gehad bij Bergman. Ze zijn aan vervanging toe en dat gaat gebeuren op 8 september door dr. Koopmann!! Ik weet niet meer welke maat ik destijds heb gehad, maar kreeg nu het advies voor 345 cc. Heeft iemand dit ook? Ben namelijk toch wel benieuwd hoe dit er dan uitziet.

 

groetjes,

Annette

Alvast veel succes met je wissel.

Heb je bij Dr.koopmann wel verschillende prothese's gepast om zo een idee te krijgen wat voor jou het mooiste resultaat geeft(wij waren nogal bescheiden in die jaren)

Het maakt ook uit hoe de prothese nu geplaatst worden door Dr.Koopmann.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ank,

 

ja ik heb een prothese gepast, dat was echt heel mooi. Hij denkt dat er 245 in is gegaan en wil er 100 bij doen. Dus dat ik nu 345 krijg. Maar nu vraag ik me af of hij me wel een 100cc prothese gaf en niet groter. Snap je wat ik bedoel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Annette1975:

Hoi Ank,

 

ja ik heb een prothese gepast, dat was echt heel mooi. Hij denkt dat er 245 in is gegaan en wil er 100 bij doen. Dus dat ik nu 345 krijg. Maar nu vraag ik me af of hij me wel een 100cc prothese gaf en niet groter. Snap je wat ik bedoel? 

Ik zou echt als ik jouw was nog een keer langs gaan bij je PC want 100 cc geeft niet echt een vergroting 150 cc staat voor een cup meer,

Ik weet niet of je operatie al echt vast hebt staan ivm de betaling zo niet.

Zou ik zeker bij een andere PC op consult gaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ank,

 

ja ik heb al betaling gedaan. Wil wel zeker bij Bergman, daar is mijn vorige bv ook gedaan. Ik moet gewoon meer vragen stellen. Heb 22-8 afspraak met anesthesist, denk dat ik dan meteen nog even langs Koopmann probeer te gaan. 100cc is een halve cup meer zei hij. Ik denk dat ik eens een paar foto's maak, kunnen jullie meekijken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annette, ik denk dat als je  al 17 jaar tevreden bent met je borsten je dat na de wissel weer bent want die 100cc is denk ik meer omdat de huid ook veranderd is in die 17 jaar en je na de wissel iets groter uit gaat vallen maar dit qua cup maat niet eens zo erg zou gaan merken maar wel qua uiterlijk van de borsten zelf die zullen weer "strak in het velletje zitten"!

maar mag ik vragen wat de reden is dat jullie besloten hebben om voor een wissel te gaan?

om mischien een beeld te krijgen ik ben 167m en weeg 56 kg en heb op dit moment nog 375 cc 

 

xxx m

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mamavantwee!

 

Koopmann raadde een wissel aan omdat mijn rechterborst iets verschoven is. Heb een beetje een deuk aan de zijkant en een bolling aan de bovenkant. Niet heel storend, maar moet toch een keer gebeuren. Heb jij foto's? Dan zal ik zo eens kijken. Ik zal in ieder geval vandaag wat foto's van nu plaatsen. Ben wel blij dat ik dit forum weer gevonden heb, krijg je toch wat meer informatie weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik heb even gespiekt bij je foto en ik zou kiezen tussen de 350/375 je bent te vergelijken met mij qua maten maar kies wel voor een high profiel want deze zijn smaller als de medium en komen qua projectie mooi naar voren...zou je voor een medium of low gaan word de prothese breder (wat heeft jou pc hier over uitgelegd?)

 

xx m

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je even toe voegen aan mijn album...en de fotos die er bij mij op staan zijn alweer van twee jaar terug Hihi en ik heb ze daar voor de borstspier ....ga a.s donderdag voor een wissel achter de spier dan worden ze natuurlijker qua vorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu 3D simulatie gedaan. Als ik kies voor 400cc is het echt heel mooi, maar dat is dus wel op wat ik nu heb. Dus niet oude eruit en 400cc erin. Snappen jullie? Ik zal de 3D proberen te uploaden...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.