MJx Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 Hoi allemaal! Ik ben MJ en krijg binnenkort mijn borstvergroting bij Bergman clinics Consult, anesthesist bezoek en betaling zijn inmiddels allemaal gedaan. Nu alleen nog het 'lange' wachten tot de operatie (17 aug). Ik heb nu 75 AA/A en krijg Natrelle rond 415cc dual plane. Ik ben 1.71 en 60kg. Ik vroeg me af of er meiden zijn die dit ook ong. hebben en waarbij ik misschien foto's mag spieken . Van het passen en de 3D foto's werd ik echt zo blij, maar ben toch wel erg nieuwsgierig hoe ze er in het echt ongeveer uit zullen zien en met welke cup ik zal eindigen. Voor de rest lees/praat ik lekker mee in de komende periode en hoop ik nog wat tips te verzamelen voor na de operatie. Liefs, MJ
Desert-Rose Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 @MJx Hoi hoi en welkom. Spannend meis, nu inderdaad voorbereidingen gaan treffen en aftellen, voor je het weet is het zover. Ik heb de titel aangepast en je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten,zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Door welke pc word je geholpen, dan zet ik dat er nog even bij in de titel. x
MJx Posted July 16, 2017 Author Posted July 16, 2017 21 minutes ago, Desert-Rose said: @MJx Hoi hoi en welkom. Spannend meis, nu inderdaad voorbereidingen gaan treffen en aftellen, voor je het weet is het zover. Ik heb de titel aangepast en je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten,zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Door welke pc word je geholpen, dan zet ik dat er nog even bij in de titel. x @Desert-Rose Bedankt Vind het ook onwijs spannend, maar ik laat het allemaal over me heen komen. Ben er vooral erg aan toe en ontzettend veel zin in! Ik wordt geholpen door Dr. Koopmann. xx
Desert-Rose Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 11 minuten geleden zei MJx: @Desert-Rose Bedankt Vind het ook onwijs spannend, maar ik laat het allemaal over me heen komen. Ben er vooral erg aan toe en ontzettend veel zin in! Ik wordt geholpen door Dr. Koopmann. xx Heb het erbij gezet Ja je moet het ook gewoon over je heen laten komen, zijn gezonde zenuwen, en de voorpret is toch ook wel leuk. x
Guest happynewme Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 @MJx ik ben 6,5 week geleden geopereerd door dr Koopmann ik vind mijn borsten mooier geworden dan de 3d. Ik heb zelf 345cc gekregen, maar ben ook een stukje kleiner. Ik zal je wel even toevoegen aan mijn album
MJx Posted July 16, 2017 Author Posted July 16, 2017 14 minutes ago, happynewme said: @MJx ik ben 6,5 week geleden geopereerd door dr Koopmann ik vind mijn borsten mooier geworden dan de 3d. Ik heb zelf 345cc gekregen, maar ben ook een stukje kleiner. Ik zal je wel even toevoegen aan mijn album @happynewme Bedankt voor het toevoegen Wauw, zo kort geleden nog maar en ze zien er echt al zo mooi uit! Heel natuurlijk ook, staat je goed
Guest happynewme Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 @MJx dankjewel! ben er heel blij mee! Morgen nog een maandje voor jou! Spannend hoor, maar je bent in hele goede handen
Sanv Posted July 20, 2017 Posted July 20, 2017 Mag ik ook in je album gluren @happynewme? Mijn uiteindelijke keuze wordt waarschijnlijk ook 345cc bij Bergman
Sarahw Posted July 21, 2017 Posted July 21, 2017 Spannend zeg! Nog een maandje wachten en dan gaat het gebeuren! Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door Dr. Koopman.
MJx Posted July 21, 2017 Author Posted July 21, 2017 51 minutes ago, Sarahw said: Spannend zeg! Nog een maandje wachten en dan gaat het gebeuren! Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door Dr. Koopman. @Sarahw Zeker! Gister nog precies 4 weken, zit echt de dagen af te tellen . Wat fijn! Tevreden met hoe het allemaal gegaan is en het resultaat nu is? Succes met je herstel!
Sarahw Posted July 21, 2017 Posted July 21, 2017 2 uur geleden zei MJx: @Sarahw Zeker! Gister nog precies 4 weken, zit echt de dagen af te tellen . Wat fijn! Tevreden met hoe het allemaal gegaan is en het resultaat nu is? Succes met je herstel! Heel herkenbaar!! Ja, ben Dr blij mee. Ik vind ze nog wel wat breed ogen maar hoop dat dat minder wordt wanneer de zwelling eenmaal weggaat. En in die sportbh ziet het r natuurlijk niet zo charming uit in kleding maar begin eraan te wennen :). Dankjewel! X
MJx Posted July 21, 2017 Author Posted July 21, 2017 2 hours ago, Sarahw said: Heel herkenbaar!! Ja, ben Dr blij mee. Ik vind ze nog wel wat breed ogen maar hoop dat dat minder wordt wanneer de zwelling eenmaal weggaat. En in die sportbh ziet het r natuurlijk niet zo charming uit in kleding maar begin eraan te wennen :). Dankjewel! X Gelukkig Ja, dat zal nog wel veel veranderen, maar komt vast goed!
MJx Posted August 16, 2017 Author Posted August 16, 2017 Morgen is het zo ver! Sinds vanmorgen toch wel de zenuwen in mn buik, maar tegelijkertijd sta ik er zowat om te springen Moet me morgen om 7:45 melden en 8:45 wordt ik geopereerd. Hele fijne tijd vind ik zelf. Geen tijd voor nog meer zenuwen
Sarahw Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 Spannend meis!! Fijn dat je lekker vroeg op de dag mag! Ik heb je toegevoegd aan m'n album :). X
MJx Posted August 16, 2017 Author Posted August 16, 2017 5 hours ago, Sarahw said: Spannend meis!! Fijn dat je lekker vroeg op de dag mag! Ik heb je toegevoegd aan m'n album :). X Jazeker, maar zenuwen vallen me gelukkig reuze mee. En wat zijn die van jou al mooi aan het worden! Valt het herstel ook beetje mee? xx
Sarahw Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 @MJx Gelukkig maar! Dankjewel meis, ik ben d'r ook erg blij mee! Ja, eerste dagen waren het ergst, en daarna ging het steeds beter. Ga je ook foto's plaatsen? (als je bij bent gekomen van de operatie natuurlijk) Ben benieuwd! XX
Mama0815 Posted August 17, 2017 Posted August 17, 2017 @MJx heel veel succes vandaag! Je zal inmiddels al geopeerd zijn denk ik. Succes met je herstel!
Vriesje Posted August 17, 2017 Posted August 17, 2017 Vandaag geopereerd! gaaf zeg. Hoe gaat het met je?
MJx Posted August 18, 2017 Author Posted August 18, 2017 Hoi allemaal! @Sarahw @Mama0815 @Vriesje Dank voor jullie berichtjes Hieronder verslagje van gister! 07:45 moest ik me melden, maar verkeer zat goed mee, dus waren er al om 07:20. Na aanmelding werd ik al vrij snel opgehaald en naar mn eigen kamer gebracht. Na even wachten kwam rond 8:15 een hele aardige dame alles nog even doornemen, bloeddruk en temperatuur meten, foto's gemaakt en mocht ik me omkleden. Al die tijd nauwelijks spanning gehad, alleen maar erg veel zin in! Om 08:45 was het zo ver. Mn vriend en ouders gedag gezegd en huppa richting de anesthesiemedewerker. Nog leuk gesprek gehad met hem gehad, alles nog eens doorgenomen, infuus gekregen en daarna gewacht op Dr. Koopmann. Dr. Koopmann kwam om alles af te tekenen en bespraken we de maat nog even. Tijdens de operatie zou hij kijken of de TRF415 of de TRF450. (Is uiteindelijk de 450 geworden ) Daarna ging het heel snel eigenlijk. De anesthesist kwam en zij bracht me uiteindelijk naar de operatiekamer. Werd daar vrolijk onthaald waar ik zelf ook alleen maar vrolijk van werd. Werd aangesloten op alle apparaten en toen was het tijd voor de narcose. Ik was heerlijk aan het dromen toen iemand me wakker maakte. Eerste reactie was echt van huh wie maakt me nou weer wakker en toen begon het te dagen "Oh ja ben geopereerd!" Heb het daarna wel ff lastig gehad. Draaierig van de narcose en werd daar ziek van. Medicijnen gehad tegen de misselijkheid en een ijsje. Moest ook mn pijn aangeven maar dat was gelukkig een 0, dat viel me echt alles mee. Om 11:30 was ik weer terug op mn kamer. Kon mn ogen nog voor geen 10sec openhouden, maar elke keer als ik bijna sliep werd ik weer draaierig en misselijk dus dat was wel ff naar. Op gegeven moment werd ik ook 'gedwongen' om te eten omdat ik helemaal leeg was en daar ook misselijk van kon worden. Omdat ik nog steeds mn ogen nog geen 30seconde open kon houden ging dat niet zo vlot. Mn vriend en de verpleegkundige moesten me constant wakker houden. Dextro en cola was geen succes, dat kwam er zo weer uit.. Uiteindelijk een koekje binnen weten te houden en daarna ging de cola ook wel. Op gegeven moment moest ik nodig plassen, maar er kwam niets uit dus moest maar blijven drinken terwijl ik zo graag wilde slapen. Had echt gevoel alsof narcose nog zwaar aan me aan t trekken was, vond dat gevoel wel echt naar. Maja uiteindelijk toch gelukt en toen kwamen ze de BH aanmeten en mocht ik ff kijken. Ik kan me er niet heeel veel van herinneren behalve dat ik ze erg mooi vond en blij was. De slaap bleef maar aan me trekken en stond zelfs met mn ogen dicht soms terwijl ze de band en BH omdeden, zo erg.. Voelde me echt beetje aso Rond 16:00 konden we eindelijk richting huis. Thuis had mn vriend een lekker plekje gemaakt op de bank met kussens en dekens. Zo half rechtop ligt in ons bed niet zo heel fijn, maar bank ligt prima. Was nog steeds wel draaierig, maar kon wat langer wakker blijven dus mezelf echt gedwongen wat cola en koekjes te eten. Soep wilde er nog niet in. Elk half uur moest ik wel plassen maar merkte dat het steeds beter ging dus flink blijven drinken. Vanacht ging ook prima eigenlijk. Om de twee uur eventjes wakker, maar daarna meteen weer in slaap gevallen. Van 23:00 tot 05:00 ong geslapen. Kreeg gisteravond wel veel meer last van druk en wat pijn op mn borst, dus ipv paracetamol 1 Oxycodon genomen. Leek we wat te helpen, maar het lijkt nu voornamelijk de druk door de band en BH te zijn dan echt pijn. Poeh heel verhaal, maar ben zo blij! Ondanks dat het na de narcose ff naar was, voel ik me prima. Ook bij bergman waren ze allemaal zo lief voor me. Echt top! Vanmiddag of morgen eens wat foto's maken Vind nog beetje eng idee om alles af te doen
Mama0815 Posted August 18, 2017 Posted August 18, 2017 Leuk je verslag te lezen, die misselijkheid na de narcose is wel naar.. hopelijk heb je daar geen last meer van. Fijn he dat ze bij Bergman allemaal zo lief voor je zijn, scheelt echt een hele hoop! Heel veel succes komende dagen, doe rustig aan
MJx Posted August 18, 2017 Author Posted August 18, 2017 27 minutes ago, Mama0815 said: Leuk je verslag te lezen, die misselijkheid na de narcose is wel naar.. hopelijk heb je daar geen last meer van. Fijn he dat ze bij Bergman allemaal zo lief voor je zijn, scheelt echt een hele hoop! Heel veel succes komende dagen, doe rustig aan Dankjewel komt goed, is nu al helemaal afgezakt gelukkig. En rustig aan doen zal ook lukken Lekker 2,5e week vrij nu en mn vriend helpt me wanneer het nodig is
Vriesje Posted August 18, 2017 Posted August 18, 2017 Fijn dat ze bij Bergman zo onwijs lief zijn. Dat is ook iets waar ik mij aan vast ga houden als ik aan de beurt ben haha. Ben echt een schijtluis namelijk haha. Dus je hebt uiteindelijk 450 cc gekregen? Ook high profile? Ik krijg namelijk ook 450 hp dp bij Bergman dus ben heel benieuwd naar je foto's Doe lekker rustig aan en geniet van je nieuwe boobies hihi
MJx Posted August 18, 2017 Author Posted August 18, 2017 @Vriesje klopt, heb nu de TRF450. Zodra ik foto's heb zal ik je toevoegen
Vriesje Posted August 18, 2017 Posted August 18, 2017 47 minuten geleden zei MJx: @Vriesje klopt, heb nu de TRF450. Zodra ik foto's heb zal ik je toevoegen Oeee ik ben heel benieuwd ik krijg ook de trf450
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.