Jump to content

Wachten op een tweede kindje of gewoon doen

timing

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Hierbij stel ik mij even voor. Ik ben 34 en heb een dochter van bijna 2. In de afgelopen 10 jaar ben ik steeds een kilo kwijt geraakt en die 10 kilo minder zijn vooral te zien aan mijn borsten. Naast grote borsten had ik ook een groot verschil tussen beide en dan is nu erg duidelijk te zien. Eind vorig jaar ben ik op consult geweest bij Bergmann en bij Boerhave. De laatste kwam met een goede oplossing voor een correctie; verwijderen van huid rond de tepel. Dit voelde als een goede oplossing en het was een prettig consult. Advies was wel na te denken over een tweede kindje en een operatie daarna te doen, mijn dochter is bijna twee ik voel geen behoefte aan een tweede kindje maar ja ze is nog jong en ik ook.... Op dit forum hoop ik wat advies te vinden over de timing van een operatie en ook over het herstel bij en prothese achter de spier (omdat ik veel overtollig dunne huid heb is dit het advies). Behalve de 2 consult heb ik nog weinig ingelezen dus ben nog vrij blanco. 

hoi @timing

ik ben 33 en ook mama en heb altijd aangegeven na mijn kinderwens wil ik pas borsten, want 2 vrouwen die ik ken die al silicone hebben en daarna zwanger zijn geweest hebben toch dat het wat slapper is geworden en dat vond ik zonde.

had ook na de eerste het gevoel van,.. nee echt niet nog een keer.

later toen ze wat ouder werd dacht ik er anders over 1 is ook maar zo alleen. en uiteindelijk zit er 3 jaar tussen en toch besloten om voor een tweede te gaan en een derde. :D

Daarna had ik heel sterk het gevoel dat ik echt nooit meer zwanger wilde zijn, als ik iemand zwanger zie denk ik 'leuk' maar mij niet gezien.

ik kan echt zeggen dat ik daarvoor dat sterke gevoel niet zo erg had maar nu wel.

zelf kun je dat het beste aanvoelen, na de tweede had ik twijfels en kon ik ook de spullen nog niet weg doen, en na de derde dacht ik echt no way en gelijk grote opruiming gehouden.

nu is mijn jongste 18mnd en ben ik weer terug op gewicht en staat de afspraak einde van deze maand.

mijn man heeft 4wk zomer vakantie zodat hij kan helpen en de oppas staat klaar als hij toch even moet werken onverwachts, dus vakantie zit er deze zomer niet in.

je moet er goed over na denken want het is toch wel een behoorlijke ingreep en het zou zonde zijn dat je een aantal jaar later niet tevreden meer bent.

groetjes

Hoi hoi, 

ja dat is een keuze die jijzelf echt het beste kunt maken. Ook hier pad na de kindjes, reden eigenlijk onbewust want had zoiets van eerst de kids en dan kom ik wel. Stiekem nooit gedacht dat het nu echt is zou gebeuren maar jaaaa ook ik heb ze. 

de ene heeft sneller weer t gevoel om een kleintje te willen dan een ander. ik heb wel ergens gelezen dat als je borstvergroting hebt laten doen dat ze adviseren een jaar te wachten voor een zwangerschap.. waar ik dit weg heb ik weet t niet meer dus pin me er niet op vast haha.. 

ook ik heb kennissen met bv en zwangerschappen en daarbij is dus alles nog wel oké dus dat is ook weer persoons verschillend.. 

succes met je keuze en maar lekker lezen op het forum staat genoeg info :) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.