NimaOlivia Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Hi iedereen, Na een lange tijd een borstvergroting overweegt te hebben, heb ik besloten het te doen. Ik ben 24, 170cm, 57kg en heb een B cup. Ik ben opzoek naar een mooi natuurlijk resultaat; grote C of kleine D. Van mijzelf heb ik een vrij ronde vorm, dus twijfel ik over de vorm. Ook twijfel ik over de chirurgen vermeld in de titel: Verdonck, Verweij of Nio. Kan iemand zich vinden in mijn maten? Heeft iemand ervaring met een van de bovenstaande artsen of een eigen suggestie? Foto's van jullie eindresultaat zou ik ook graag willen zien. Alvast bedankt, Liefs Nima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Hey ik ben 1,68m en 60-61kg. Ik ben bij Verdonck geopereerd. Heel tevreden over hem. Je kunt kiezen uit Sebbin Mentor en Motiva. Ik heb Motiva 275cc gekozen. Had mij geen betere chirurg kunnen wensen. Mag hem dag en nacht bellen ook in het weekend. Heel fijn als je ergens mee zit. Zal je toevoegen aan mijn album. Als je andere vragen hebt over Verdonck vraag maar met de andere ben ik bekend. Nio is ooo heel kundig maar als persoon weet ik niet. Ik voelde mij het meest vertrouwd bij Verdonck. Het is ook een beetje een gevoelskwestie en wat je wilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NimaOlivia Posted July 16, 2017 Author Share Posted July 16, 2017 Hi @Ellen125 Bedankt voor je bericht! Ik neig nu ook het meest naar Verdonck, ik ga morgen bellen voor een consult. Ik zou graag jou eindresultaat willen zien, dus als je foto's hebt voor mij zou dat top zijn! En wat voor vorm siliconen heb jij gekozen, rond of anatomisch? Ik hoor het graag, Liefs Nima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Hoihoi @NimaOlivia, Ik woog voor mijn operatie 54 kg, ben 170 cm lang, voorsituatie was een 70C (bij de Hunkemöller, oogde als een B-cup) en heb 320cc monobloc hydrogel van dr Nio gekregen. Ik heb nu een 70E/meestal 70F bij de Hunkemöller. Het oogt als een D-cup naakt vind ik zelf en in kleding als een D-cup/C-cup. Afhankelijk van wat voor kleding ik aan heb. Ik ben meer dan tevreden! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
NimaOlivia Posted July 16, 2017 Author Share Posted July 16, 2017 Hi @B00bies, Bedankt voor je berichtje! Heb jij toevallig foto's van na de operatie? ik ben namelijk heel erg benieuwd naar het resultaat van dr Nio, maar kan weinig foto's op internet vinden waar zijn naam direct aan verbonden is. Alvast bedankt! Liefs, Nima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Jazeker heb foto's van drie maanden po. Ik voeg je toe aan mijn album. Houd er wel rekening mee dat ik de monobloc hydrogel protheses heb. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cccccc Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Ik ben door van der weij geopereerd. Bij boerhaave in Amsterdam. Weet niet of je hem bedoelt Verweij zegt mij namelijk niks. Mijn albums zijn openbaar dus je kan me foto's bekijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karen1989 Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Op 15-7-2017 om 15:59 zei Ellen125: Hey ik ben 1,68m en 60-61kg. Ik ben bij Verdonck geopereerd. Heel tevreden over hem. Je kunt kiezen uit Sebbin Mentor en Motiva. Ik heb Motiva 275cc gekozen. Had mij geen betere chirurg kunnen wensen. Mag hem dag en nacht bellen ook in het weekend. Heel fijn als je ergens mee zit. Zal je toevoegen aan mijn album. Als je andere vragen hebt over Verdonck vraag maar met de andere ben ik bekend. Nio is ooo heel kundig maar als persoon weet ik niet. Ik voelde mij het meest vertrouwd bij Verdonck. Het is ook een beetje een gevoelskwestie en wat je wilt. Hey ellen zou ik ook jouw album mogen zien? Ik ga 5/8 bij hem op consult. Welke cup heb jij dan nu? Totaal geen idee van die CC's momenteel nog niet teveel kennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 2 uur geleden zei Karen1989: Hey ellen zou ik ook jouw album mogen zien? Ik ga 5/8 bij hem op consult. Welke cup heb jij dan nu? Totaal geen idee van die CC's momenteel nog niet teveel kennis Ja natuurlijk. Ik ben van 70A naar 70E gaan. In kleding ziet het er eerder uit als een C denk ik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NimaOlivia Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 5 uur geleden zei Cccccc: Ik ben door van der weij geopereerd. Bij boerhaave in Amsterdam. Weet niet of je hem bedoelt Verweij zegt mij namelijk niks. Mijn albums zijn openbaar dus je kan me foto's bekijken. Haha oh ja die bedoelde ik! Ik begrijp alleen nog niet helemaal hoe je foto's kan bekijken.. hoe gaat dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NimaOlivia Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 3 uur geleden zei Ellen125: Ja natuurlijk. Ik ben van 70A naar 70E gaan. In kleding ziet het er eerder uit als een C denk ik? @Ellen125, hoe kan ik jou album bekijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 5 uur geleden zei NimaOlivia: @Ellen125, hoe kan ik jou album bekijken? Op mijn naam klikken en dan zie je normaal gesproken een album staan. Maar je bent nog geen Premium member en dan kunnen nog geen foto's bekijken dacht ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Als het goed is, kan je nu wel de foto's zien, omdat je nu 5 betichten hebt geplaatst en dus premium member bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.