Ga naar inhoud

Bambie : 5 januari 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 575
  • Created
  • Laatste Reactie

Hiii Bambi

lekker smeren met huidolie,werkt prima,om je droge huidje te opfrissen joh! die velletjes komt door oprekking van je huid en dan is hij meer vatbaar voor uit te drogen,en zeker nu met cv weer he :rolleyes:

hoe ist verder met je?

zag je foto,s ooh word mega mooi joh,eerlijk!

hoe gaat het verders met herstel?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey moontje,

Dankjwel:D ben er al heel blij meer :D alleen hoop dat die blauwe plek snel wegtrekt !!

Ben al lekker aan het smeren geweest vandaag en heb die bh ff paar uurtjes uitgehad en vond het heerlijk !!

Ik heb eigenlijk nergens meer last van ja overgevoelige tepels haha en mijn rechterborst is nog wat pijnlijk als ik er op duw en hij moet ook nog wat indalen hoop dat dat nog gaat gebeuren?? Ze zijn trouwens echt al zacht aan het worden joh ik zit er de hele tijd aan te voelen haha!! Wanner mag je trouwens weer naar de sauna? Hoe is het trouwens met jou boobies, heb jij nog welleens last van pijntjes?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee moet ik nog doen, weet jij wanneer je je uiteindelijke maat hebt? Ik hoor soms van meiden dat de maat soms nog kan veranderen.

Heb je er nog veel pijn aan of dat niet?

Ik heb zelf vooral last van zeer overgevoelige tepels. Ik kan echt niks er tegenaan hebben!

Dat is dus best vervelend, maar verder gaat het goed.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bambie

ja met mijn boobs gaat het goed,en ja,als ik te veel hooi op me vork neem,heb ik nog wel lichte steekjes enzo hoor,maar heb wel 3operatie,s in een jaar gehad en zware prothesen,dus ik mag niet klagen,het is meer ook als ik een ongie periode heb,dat ik die steekjes heb.

verders gaatie super met mijn ook,hihi

leuke bikini zag ik voorbij komen in de gallerij ook,leukd at bruin met roze,staat je super :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Moon,

Ja dat is waar 3 operaties in een jaar vraagd best veel dus langer de tijd nodig om toch helemaal volledig te herstellen, vind het toch wel gek dat je 1000 cc heb dat zie je er echt niet van af he? ze zijn wel groot maar totaal niet TE groot! bij sommige verdwijnen ze gewoon he? Ja vond hem ook wel heel leuk dankje, ik heb hem op www.bikinionline.eu gekocht als je dan op aanbiedingen klikt heb je echt hele leuke bikini's, die van mij was eerst 75 euro en nu maar 37 euro !

xxx

heey mii,

ik had vorige x gezegd dat ik 71 en 90 had en nu meette ik 75 en 89 whaha dus heb volgens mij niet zo goed gemete, je moet hem natuurlijk langs achter ook goed recht houden dus eigelijk moet een ander het doen :P in mijn geval haha

maar ze moeten bij mij echt nog indalen hoor hoop dat dat nog komt en dan gaan ze misch nog wat uitzetten, mn cup d bhtjes zijn ook wat te klein denk ga ze zaterdag ff ruilen! dus het word toch een E !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry roline las over je berichtje heen, Ik geloof na 6 weken maar achter de spier kan dat denk soms wel wat langer duren !! heb er absoluut geen pijn aan eigenlijk aventoe eens steekje maar dat heb ik links ook ! Ja en me tepels he die doen wel zeer vooral in de bh van de kliniek want die naat loopt daar precies langs dus toen extra pijn bij stijve tepels haha !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Pinki,

Ja leuk he om hier rond te neuzen er zijn veel dkr Plovier klanten hier of hoe zeg je dat:D

De blauwe plek is wel ietsje minder maar hij zit er nog wel, heb er geen last van ofzo denk dat dat nog wel ff duurt voor die weg is!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bambie,

Hoe meer exemplaren ik hier van zijn werk zie.

Hoe meer en meer ik er van overtuigt ben dat hij de mijne mag zetten.

Des te beter dat het blauwe weg gaat twas maar een minder leuke foto.

Stel dat het blijft ik zou alles onmiddelijk annuleren en bey bey borsten. Oef

Nu niet het geval. Nog steeds vol bewondering aant wachten en info zoeken.

Wie weet kom ik iets stoms tegen dat mij aan slaat of iets dat ik nog niet weet.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey pinki,

De blauwe plek heeft de assistente van mijn eige huisarts hier op het dorp veroorzaakt door er veel aan te trekken denk ofzo! En neem aan dat blauwe plekken altijd weggaan toch? Ik vind als je nog angste voor complicaties heb dan kun je het beste naar je huisarts gaan dan krijg je een eerlijk en duidelijk antwoord! heb voor de rest trouwens echt bijna nergens last van ik kan alles weer heb vandaag me zoontje ff moeten optillen en voelde net als voorheen ben daar heel blij mee mijn littekens voel ik ook bijna niet meer! heb wel wat gevoelige tepels maat die rand van mij bh valt erover heen met een gewone bh heb ik er geen last van.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey moontje,

je mag er zeker blij mee weze:D ! Ik geloof dat ze die bikini van mij nog in XL hebben maar ze vallen echt heel klein uit want dit was een M en er stond maat 34 in:S nou volgens mij is dat toch normaal gezien XS whaha, ik zeg het maar voor dat je bij dat merk een bikini besteld want zag dat je vorige bikini ook veelste klein uitviel! dat is zo klote bij online shoppen he!

Ik let ook altijd op de kleurtjes waar je het meest bruin in ziet :D, zag een hele aparte bikini in het delfts blauw haha vond hem wel gaaf maar lijkt me niet dat je er echt bruin in ziet!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bambie

heb even op de site gekeken en kwam er niet ana uit welke maat ik zou moeten hebben,nou joh,wat een lieve mensen daar,nu heeft ze het uitgezocht voor me,en nu heeft ze het zo geregelt dat ik een bovenstukje XXL krijg en broekje M,zo lief he,normaal kan dat niet,omdat ze per set in 1 maat worden geleverd,heb vanaaf betaald en zal hem volgende week krijgen denk,weet niet hoelang jij moest wachten erop?

show hem uiteraard als hij binnen is,geef dan wel een gilletje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey moontje,

dat is idd heel vriendelijk !! want daar baalde ik dus ook van dat je niet aparte maaten kunt bestellen, mag ik vrage welke je heb gekozen:D ben ik wel benieuwd naar !! ik heb helemaal niet lang moeten wachten ik geloof 2 of 3 dagen want het is vanuit belgie en dat kon dan 4 tot 7 werkdagen duren stond ergens. Zitten hele gave bikini's bij he:D Hoop dat de maten goed zijn want dat is heel moeilijk bij bikini's vooral online!

liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roline,

Ik heb er 4 gekocht haha de 4de was gratis dusja kon het niet laten :D heb nu 75D!

Woensdag mag mijn martelding diep in de kast :D Kan niet wachten om mooie bh's aan te trekken het staat echt veel mooier en groter:)

Ben benieuwd op welke maat je uitkomt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambie,

ja, ik ben ook benieuwd, ik denk dat ik ook op een 75D zit, maar ik ga dus het weekend shoppen, dus dan hoor je het nog wel.

Waar was de 4e bh gratis? Misschien kan ik daar ook langs?

Heerlijk dat jij woensdag van dat ding af bent, wat zal dat een opluchting zijn. Ben wel benieuwd hoe kleding dan zit. Want nu drukt die martelbh alles plat en lijkt het nog niks in een shirtje vind ik. Nog maar 1 dagje meid! :D

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.