Jump to content

jopie-sommie : 29 september 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Hallo dames,

Ik lees al een paar weken mee op het forum en daardoor een consult gepland bij dokter Verdonk maar ook bij Faceland bij dokter bauland. Gisteren bij Faceland geweest en een consult gehad met Marieke aarts. Ik was eigenlijk al heel tevreden na mijn consult maar heb nog wel wat twijfel over demi of full van Motiva. We kwamen uit op 380 demi of 375 full. Mijn borsten zijn door mijn zwangerschappen en borstvoeding aardig leeg gelopen en zou graag weer mooie borsten willen hebben. Vroeger had ik 75 C en nu een 75 a dus wie kan mij helpen wat het beste is, ik denk zelf wel eindelijk  full na al het lezen op het forum.

Groetjes 

• Replies 184
  • Created
  • Last Reply

@jopie-sommie

hoi hoi, 

Je hebt natuurlijk bij faceland een consult gehad bij een consultant,maar heb je ook wel de pc zelf gesproken? 

Wij raden hier meestal toch wel aan om bij verschillende pc's een consult te doen,en aangezien je toch al een afspraak hebt staan bij Verdonck zou ik die door laten gaan, en daarna alles goed voor jezelf op een rijtje te zetten, en dan je beslissing nemen waar jij graag geopereerd wilt worden.

En dan moet je niet naar de kosten kijken, maar puur wat jouw gevoel zegt.

Er moet een klik zijn met de pc.bij wie voel jij je het meest op je gemak etc.

Demi is vaak breder met minder projectie , en met de Full krijg je toch meer bolling bovenin de borst (kijk ook niet teveel naar cc, dat zegt soms weinig) 

Demi 380 cc - 12.5 breed - 4.1 projectie

Full 375 cc - 11.75 breed - 4.8 projectie

x

Ik volg ook even! Hier precies hetzelfde gehad. Dokter Straaten raadde mij 400 cc hp aan en dokter Fresow vond 400 cc veel te zwaar ogen. Ik moet ook zeggen dat ik bij beide foto's ook wel echt een heel groot verschil zag, terwijl het beide wel 400cc was? Zou dat aan het verschil in protheses kunnen liggen? 

Ik denk dat ik hoe dan ook voor de full ga, eerst was ik bang te klein te kiezen maar te groot wil ik ook weer niet! Ben nu namelijk bang dat 355 full aan de ene kant weer te klein wordt.

Pfff blijft toch wel moeilijk he? Veel succes met het maken van je keuze!

@Desert-Rose

Bedankt voor de informatie, bij het consult kwam ook dokter bauland zelf aan het einde kijken en met me overleggen wat ik graag wilde.

Ik wil het graag natuurlijk houden maar was bang dat het met full te onnatuurlijk werd. Toch heb ik heel wat foto's nu bekeken en zie dat het reuze mee valt en dat ik er misschien wel spijt van krijg dat ik niet voor de full ben gegaan. Ik lees bij velen, als je het dan doet doe het dan wel gelijk goed. En als ik dan kijk naar de maten moet ik er straks wel heel blij mee zijn. Ik wil juist wat meer bolling boven in, dat ben ik nu ook kwijt en denk dat met demi dat dan hetzelfde gaat blijven.

@jopie-sommie yes! Vanochtend de bevestiging gekregen dat ik 7 augustus geopereerd wordt. En ofcourse komen meteen de twijfels weer.. en begin de foto's met 400 cc steeds mooier te vinden. Ook omdat je wel eens hoort dat je cc's 'verliest' als ze dual plane geplaatst worden.

Heb jij inmiddels ook al een datum? 

Hey dames,

Dual plane is meestal high profile (full bij motiva) wel het mooiste.

Ik heb zelf ook de full en ben er heel blij mee, maar bij mij is demi (low) nooit een optie geweest omdat ik ook die bolling wilde en de projectie naar boven.

1 uur geleden zei jopie-sommie:

@Ellen125 bedankt! Ik heb al veel van jou gelezen idd op het forum! En ben er nu zeker van dat ik voor de full van Motiva ga!

Oh echt? hihi :blush: Je gaat echt geen spijt krijgen hoor. Tijdens het passen leek bij mij ook alles opeens zo groot :P 

Heb je al een datum vast laten leggen?

@Ellen125 ja ik lees al een tijdje mee op het forum en daardoor kwam ik bij dokter Verdonck uit. Toch besloten om die af te zeggen omdat ik al zo enthousiast was bij mijn consult bij Faceland. En aangezien Verdonck in België is is dit ook dichter bij als er complicaties bij komen. 

Ik heb nog geen datum, ik word daar nog over gebeld, zal ergens in oktober worden. 

25 minuten geleden zei jopie-sommie:

@Ellen125 ja ik lees al een tijdje mee op het forum en daardoor kwam ik bij dokter Verdonck uit. Toch besloten om die af te zeggen omdat ik al zo enthousiast was bij mijn consult bij Faceland. En aangezien Verdonck in België is is dit ook dichter bij als er complicaties bij komen. 

Ik heb nog geen datum, ik word daar nog over gebeld, zal ergens in oktober worden. 

Ooh spannend! Als je een goed gevoel hebt bij Faceland dan is da inderdaad helemaal prima.

Ik hoorde van iemand over ergonomix van Motiva en ben toen hier op het forum op zoek gegaan en kwam zo bij Verdonck uit. Dat voelde zo goed dat ik ook niet meer gedacht heb aan Straten (daar was ik ook op consult geweest). Waar je heen gaat vind ik toch ook een gevoelskwestie. Vind dat je wel een klik moet hebben met de pc en een goed gevoel.

Oktober lijkt mij een fijne tijd. Niet zo warm net zoals nu :P 

• 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Help!!! Vandaag te horen gekregen dat dokter Stijn bauland mij niet kan opereren 3 oktober. Nu andere datums gekregen maar kan niet meer door hem worden geopereerd maar wel door dokter klein of dokter halbesma. Wie heeft ervaring met een van deze chirurgen?? Ik weet het even niet meer....

Ik ben vanmiddag gebeld door Faceland waar ik a.s vrijdag geopereerd zou worden. Eerst zou ik 3 okt geopereerd worden door dokter bauland maar daar kreeg ik 2 weken al bericht van dat die datum ook niet door kon gaan wegens een fout in de computer. Nu zou ik vrijdag door dokter Klein worden geopereerd maar er is personeels tekort. En.....ze weten nu geen andere datum. Het is niet de eerste keer volgens mij bij Faceland

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.