Ga naar inhoud

Peertje1992 : 3 oktober 2017 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

@Peertje1992    Gefeliciteerd met de boobs, meis. Ik zou me niet te veel zorgen maken over dat "hangen". Nio weet echt wel wat ie doet. Voor nu je lekker laten vertroetelen, lekker je rust pakken, veel drinken om de narcose uit je lijf te spoelen en op tijd je medicatie nemen. Ik wens je een fijn herstel toe. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Peertje1992     Nou... toen ik met hem aan het mailen was, zei hij dat hij mijn double bubble alleen 100% gegarandeerd weg kan krijgen met een borstlift, en nu kwam ik op consult en nu hoef ik ineens weer geen borstlift. Hij gaat mijn borstspier insnijden, de borstspier losmaken van het weefsel, iets in mijn borstplooi doen en kapsel weg halen onderin en hij gaat 825cc Motiva protheses plaatsen. Ik ben het dus allemaal nog een beetje aan het laten bezinken.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Peertje1992:

Ohhh dat is wel even wat anders ja! In het echt kan hij het denk beter beoordelen als op de foto's. Maar snap wel dat je dat even moet laten bezinken. Is 825cc niet heel erg groot? 

Jawel, dat is best wel groot. Maar ik ben zelf ook best fors, dus het past wel bij me. Is mooi in verhouding met mijn lichaam. En dat heeft hij minimaal nodig om mijn slappe huid op te vullen. 

Hoe is het met jou? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Peertje1992:

Vandaag op controle... Spannend! 

Succes meis! Ben benieuwd! Gaat het goed met je? 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat goed! Het zag er vandaag heel netjes uit. Mag vanaf vandaag ook een sport bh aan 5 weken lang dag en nacht. De pleisters gaan er vanzelf af.. 

 

Had zondag wel hele erge pijn in mijn arm waar de narcose is ingespoten. Heb daar een aderontsteking, maar gaat vanzelf weer over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peertje1992,

Fijn dat het allemaal goed gaat met de boobs. Ziet het er mooi uit? Heb je ook een album? 

Wel vervelend dat je een aderontsteking in je arm hebt. Maar gelukkig gaat dat vanzelf weer over. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het ziet er goed uit! Heb geen foto's online staan.. 

 

Vandaag wel wat apart, mijn tepel liet wondvocht los, maar niet uit een hechting. Er kwam vel van de tepel af, contact opgenomen en blijkbaar normaal. Zolang ik geen koorts had niks aan de hand. 

 

Net helemaal trillend wakker geworden met enorme buikpijn. De wc kunnen halen, en het kwam er van onder en boven uit bahhh.. Nu maar met een emmer naast me op de bank slapen kan mijn man toch een beetje slapen. Morgenvroeg maar meteen contact opnemen, vind het ook zo wat om nu meteen het noodnummer van de kliniek te bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Peertje1992:

Ja het ziet er goed uit! Heb geen foto's online staan.. 

 

Vandaag wel wat apart, mijn tepel liet wondvocht los, maar niet uit een hechting. Er kwam vel van de tepel af, contact opgenomen en blijkbaar normaal. Zolang ik geen koorts had niks aan de hand. 

 

Net helemaal trillend wakker geworden met enorme buikpijn. De wc kunnen halen, en het kwam er van onder en boven uit bahhh.. Nu maar met een emmer naast me op de bank slapen kan mijn man toch een beetje slapen. Morgenvroeg maar meteen contact opnemen, vind het ook zo wat om nu meteen het noodnummer van de kliniek te bellen. 

Het kan ook zijn dat je die nare buikgriep hebt die rondgaan,  maar bellen kan absoluut geen kwaad! Heel veel beterschap alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

 

ik heb contact opgenomen, en hun denken inderdaad ook een gewone griep die er toevallig nu uitkomt. Als ik wil mag ik vandaag nog voor een extra controle komen, maar de borsten voelen niet warm, zijn niet rood of iets dergelijks dus ik ga er ook vanuit dat het een gewone griep is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peertje1992, het heerst wel. Mijn zoon had het vorige week ook. Was drie dagen heel heftig, en daarna was het over. Maar het is in jouw situatie wel heel erg vervelend. Vooral omdat je je gelijk zorgen maakt of het misschien iets met de boobs te maken heeft. Hou het gewoon goed in de gaten en is het na het weekend niet over dan zou ik gewoon weer contact opnemen met de kliniek, als ik jou was. 

Beterschap iig.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.