Peertje1992

Peertje1992 : 3 oktober 2017 : Dr. Nio : Olvg-west

Recommended Posts

Peertje1992    3

Ohh dat is apart. Ook bij CZ? 

CZ gaf bij mij juist aan dat ik overal heen kon gaan voor een second opinion zolang ze maar een contract met hun hadden. 

net de afspraak bevestigd, 18 augustus :D 

wat vervelend Jaydee dat het verzet is.. Hopelijk niks kwaadaardigs! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jaydee    959
3 uur geleden zei Peertje1992:

Ohh dat is apart. Ook bij CZ? 

CZ gaf bij mij juist aan dat ik overal heen kon gaan voor een second opinion zolang ze maar een contract met hun hadden. 

net de afspraak bevestigd, 18 augustus :D 

wat vervelend Jaydee dat het verzet is.. Hopelijk niks kwaadaardigs! 

Nee, ik bij Menzis. Maar eigenlijk moest mijn eigen pc het oplossen en gratis herstellen (ik ben gewoon in een streekziekenhuis geopereerd). Dit wilde ze wel, maar ze kwam met een hele andere oplossing dan Nio. Toen ik haar plannen aan Nio voorlegde, zei hij dat dat niet de oplossing was. En toen heb ik besloten om naar Nio te gaan. En dat moet ik dus zelf betalen. Maar liever dat, dan dat er weer aan mijn lichaam "geknoeid" wordt. 

En nee, niks kwaadaardigs. Maar omdat mijn zus aan borstkanker is overleden op jonge leeftijd en haar dochter van 35 nu ook borstkanker met uitzaaiingen in de lymfeklieren heeft, heeft zij een erfelijkheidsonderzoek laten doen en daaruit is gebleken dat ze BRCA2-GEN drager is. Daarom heb ik nu ook dat erfelijkheidsonderzoek laten doen. Ik krijg over 2 à 3 weken de uitslag. Ben ik ook gendrager, dan ga ik mijn borsten en eierstokken laten verwijderen, maar als ik geen gendrager ben, dan ga ik alsnog voor een hersteloperatie bij Nio. Nog een paar weekjes spannend dus. 

Xx Jaydee 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Peertje1992    3

Ik ben inmiddels bij Nio geweest.. 3 oktober word ik geopereerd :D 

mijn siliconen gaan eruit, borsten worden gelift en de linker word aangepast kwa grootte aan de rechter! Ben zo blij!! Verzekering dekt ook alles! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Loumi    1
20 minuten geleden zei Peertje1992:

mijn siliconen gaan eruit, borsten worden gelift en de linker word aangepast kwa grootte aan de rechter! Ben zo blij!! Verzekering dekt ook alles! 

Gefeliciteerd met je datum!!

Heb je verhaal gelezen, heftig hoor! Maar fijn voor je dat je geholpen word en ook nog alles vergoed krijgt! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
best_boobie    2008
13 uur geleden zei Peertje1992:

Hoi hoi

Super!!!

Ik zal je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen! (explantatie)
Je kunt dan in dit topic ook gewoon na je operatie verder schrijven. Zo heb je alles makkelijk bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)

xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
vke82    6
Op 28/8/2017 om 09:13 zei Peertje1992:

Hoi Peertje

Dat is geweldig!!! Super dat je verzekering er ook in tussenkomt. Het is anders toch een serieuze extra kost, hè. Het aftellen kan al beginnen, maar een kleine maand :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Peertje1992    3

Ik heb nog een vraagje.. Bij mijn vorige operatie had ik wonden die niet goed wouden dichten etc. Ik ben toen vrij snel weer aan het werk gegaan. 

Nu word ik op een dinsdag geopereerd, op woensdag mag ik dan de kliniek uit. Ik ging er eigenlijk vanuit een week rust.. Maar mijn baas wil dat ik die maandag al kom werken. Is dit verstandig? Ik heb aangegeven dat dit hoogst waarschijnlijk wel kan, maar dat ik niet mag auto rijden. Nu lees ik heel veel dat mensen echt 6 weken rust hebben gehouden ook ivm littekens die moeten rusten. Wat is jullie ervaring/advies? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gwenny    11

Beste Peertje,

Ik heb ook een kantoorbaan en ben pas na 17 dagen terug aan het werk gegaan en de eerste week was toch nog wel redelijk vermoeiend pas vanaf de tweede week (lees 3 weken po) voelde ik me redelijk goed om te werken.

Ik raad je dan ook echt aan om voldoende rust te nemen. Maar langs de andere kant moet je gewoon goed naar je lichaam luisteren. Er zijn dames die heel weinig last hebben en snel weer onder de voeten uitkunnen.

Vraag het best even aan je PC, maar denk er ook aan dat die 10-14dagen bij DP niet voor niets worden voorgschreven.

Succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden