Mamami Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Hallo meiden, ik ben nieuw hier op dit forum. Kwam hier toevallig op terecht en heb al eventjes gepiept naar ervaringen. Ben gisteren geopereerd door Dr. Verdonck. Lees veel dat de eerste 2 dagen po het ergste zijn en heb idd al veel pijn gehad. Is hier allemaal nog nieuw voor mij, ga vnl de topics van Verdonck volgen, daar zal ik het meeste aan hebben... Hopelijk herstellen jullie allemaal vlot en zijn jullie heel tevreden met het nieuwe resultaat. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Hey, welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Leuk dat je ook door Verdonck geopereert bent! Voor mij is het vandaag alweer 6 weken geleden De eerste paar dagen zijn inderdaad de ergste. Na het weekend heb jij denk ik het ergste gehad. Na een dag of 4 gaat het vaak een stuk beter. Op tijd je medicijnen innemen helpt veel. Mocht je een medicatieschema nodig hebben kun je @Desert-Rose of @best_boobie even een berichtje sturen. Dat vond ik heel fijn! Succes met je herstel. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Hoihoi! Ben exact 3 weken geleden geopereerd door Verdonck. Ik heb foto's in mijn album staan en voeg geregeld nieuwe foto's toe. Met vragen kan je ook altijd terecht bij de verdonckpatiëntjes groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamami Posted July 15, 2017 Author Share Posted July 15, 2017 Dankjewel voor jullie reacties @Ellen125Ben je al goed hersteld tot hier toe? 'k Vind het vreselijk om de kleinste dingen aan mn man te moeten vragen. Nu pas besef ik de luxe van een douche te kunnen nemen. @Inew Leuk om je foto's te zien. Ze lijken zich mooi te herstellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 1 uur geleden zei Mamami: Dankjewel voor jullie reacties @Ellen125Ben je al goed hersteld tot hier toe? 'k Vind het vreselijk om de kleinste dingen aan mn man te moeten vragen. Nu pas besef ik de luxe van een douche te kunnen nemen. @Inew Leuk om je foto's te zien. Ze lijken zich mooi te herstellen. Ja nou ik heb wel last gehad van een onderhuidse hechting na 3 a 4 weken. Verdonck heet die hechting eruit gepeuterd en wondje gesloten. Nu sinds woesdag de hechting eruit en nu is alles dicht. Verder gaat het wel goed Heb gewoon dikke pech gehad dat mijn lichaam die hechting niet wilde en dat het zo warm was. Blijkbaar kun je beter een bv in de winter plannen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 @Mamami Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs meis. Ik heb de titel eventjes aangepast en je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verder alle updates etc neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan. Ik neem aan dat je in de BBC bent geholpen, mocht het toch de Wellness zijn, laat me dat dan even weten, dan pas ik het aan. Doe lekker rustig aan en ik wens je een goed herstel. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamami Posted July 16, 2017 Author Share Posted July 16, 2017 @Ellen125 Ow das wel brute pech. Gelukkig gaat het nu goed met je Denk dat ik vannacht een verkeerde beweging gemaakt heb. Wou m'n man niet wakker maken en ben alleen opgestaan voor te plassen. Was me helemaal niet goed bevallen. Heel veel pijn aan m'n linkerborst. Kon deze morgend niet stappen vd pijn, ook thv mijn linker schouder. Was een naar gevoel, had schrik dat m'n prothese zou verschoven zijn. Weet niet of dit kan op deze moment, maar was in paniek. Nu al veel gerust en Zaldiar doet verder zijn werk. Heb jij dit ook meegemaakt? Is nu dag 3 po. @Desert-Rose Dankjewel Ben idd in BBC geholpen! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 36 minuten geleden zei Mamami: @Ellen125 Ow das wel brute pech. Gelukkig gaat het nu goed met je Denk dat ik vannacht een verkeerde beweging gemaakt heb. Wou m'n man niet wakker maken en ben alleen opgestaan voor te plassen. Was me helemaal niet goed bevallen. Heel veel pijn aan m'n linkerborst. Kon deze morgend niet stappen vd pijn, ook thv mijn linker schouder. Was een naar gevoel, had schrik dat m'n prothese zou verschoven zijn. Weet niet of dit kan op deze moment, maar was in paniek. Nu al veel gerust en Zaldiar doet verder zijn werk. Heb jij dit ook meegemaakt? Is nu dag 3 po. @Desert-Rose Dankjewel Ben idd in BBC geholpen! X Ik kon de eerste week niet goed alleen overeind komen. Had echt een duwtje in mijn rug nodig van m'n vriend. Die druk werd me anders teveel als ik dat alleen moet doen met buikspieren. Ik moest op de bedrand even bijkomen en dan ging het weer. Wordt na een paar dagen minder hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.