chantalb Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Hallo dames, ik ben Chantal en ben 39 jaar oud. ik heb 2 kinderen (3 zwangerschappen) gekregen en ben op eigen kracht bijna 38 kg afgevallen. Het gevolg is, dat mijn borsten 2 lege theezakjes zijn. Eigenlijk heb ik ze nooit echt mooi gevonden, maar ze waren wel vol in kleine D cup. Nu heb ik een kleine C, omvang 85 en vallen ze alleen mooi in een maximizer vind ik. Vorige week heb ik een consult gehad bij Diana Gabriels. Het advies was een borstlift, tepel wordt direct bij die ingreep verkleint en de prothese een Mentor 375CC. Waarschijnlijk kom ik dan uit op een grote D, kleine E. Ik heb net met lood in mijn schoenen gebeld met de mededeling, dat ik het door ga zetten. Ik werd weer vriendelijk geholpen en toen de telefoniste vroeg aan welke arts ik dacht (er waren er 3 geadviseerd, die deze ingreep in 1 operatie kunnen doen), gaf ik aan dokter Peters. Zij adviseerde ook dokter Gabrietz. En ze gaf aan, dat ik bij allebei de artsen een gratis consult kan inplannen, om zo te kijken, bij wie ik het beste gevoel heb en deze mij te laten opereren. Dat heb ik dus gedaan en mag eind augustus en begin september naar die afspraken. Nu ik deze stap heb gezet, merk ik toch wel dat ik het erg spannend vind. Ga ik echt zoveel geld aan mijzelf uitgeven? Zal het wel mooi worden met ankerlitteken? En ik merk, dat ik soms twijfel, doordat ik veel stil sta bij wat anderen er van zullen vinden (mijn ouders/zus zijn altijd fel tegen cosmetische ingrepen bijvoorbeeld). Is dit ook voor iemand herkenbaar? groetjes Chantal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Heb geen lift etc maar over het taboe tov cosmetische ingrepen wil ik wel iets toelichten. In mijn familie reageerden de meesten er echt heel los over, 'als je u betert voelt moet je dat zeker doen'. Wanneer mensen anders reageren denk ik dat dat vooral ligt aan jaloezie want ik was zelf ook zo Heb mijn eigen taboe doorbroken en heb sinds 3 weken borsten haha Gewoon doen wat jij wilt, trek je niets aan van anderen, 't is uiteindelijk jouw lichaam en jij word elke dag er mee geconfronteerd in de spiegel Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
RL36 Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Hoi @chantalb, Heb je inmiddels een keuze gemaakt? Lfs RL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.