Jump to content

Hartpatiënt (alblatie) en borstvergroting

Recommended Posts

Hoi, ik ben gisteren naar een consult geweest bij Dr. Straten. Ik heb een aantal maanden geleden een albatie gehad (hartoperatie) van mijn AVNRT (hartritmestoornis) en heb daarom 'groen licht' nodig van mijn cardioloog voordat ze me willen opereren bij Heyendael ivm complicaties tijdens de operatie. Heeft iemand hier ervaring mee of zelf meegemaakt? Of je hiervoor snel wordt afgekeurd? 

groetjes,

Jo

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, weet alleen de leefregels en dergelijke in de 2 weken na een albatie haha. 
Heeft dr Straten gezegd waarom hij complicaties verwacht? 

Of heb je nog last van de ritmestoornis? Rekening houdend dat 90% van de operaties geen 2e operatie nodig heeft. 

Op 15-7-2017 om 20:38 zei Rocker:

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, weet alleen de leefregels en dergelijke in de 2 weken na een albatie haha. 
Heeft dr Straten gezegd waarom hij complicaties verwacht? 

Of heb je nog last van de ritmestoornis? Rekening houdend dat 90% van de operaties geen 2e operatie nodig heeft. 

Dankje voor je reactie! Ik heb na de operatie nog 3x de ritmestoornis gehad en ik ben waarschijnlijk nog niet 'genezen' er van en moet ik wellicht een 2e keer. Als enige zei hij dat het misschien zou kunnen dat ik de ritmestoornis zou kunnen krijgen tijdens de operatie en dat ze niet het apparatuur hebben ed. voor hartproblemen. Ik heb gisteren mijn cardioloog gesproken en hij zegt dat het geen problemen zou opleveren en volgens hem dus gewoon geopereerd kan worden! Nu nog wachten op reactie van de anasthesist van de kliniek! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.