Jump to content

Welke goede artsen werken met motiva?

Recommended Posts

Nio werkt met Motiva en Verdonck maar dat is Belgie. Ik heb bij hem geweest, hele fijne arts :D

In Belgie zie je Motiva meer voorbij komen. In NL weet ik eigenlijk verder niet.

Guest B00bies

In het OLVG werkt dr. Nio ook met motiva heb ik op het forum begrepen. Je zou het kunnen navragen. Het is in ieder geval wel een hele goede pc :) Als je op 'OLVG' en 'motiva' zoekt via de zoekbalk kom je dat ook een aantal keer tegen. Ik ben in ieder geval heel tevreden over mijn operatie daar!

19 minuten geleden zei Blondie22:

Mop waarom wil je motiva? Ben nieuwschierig hahahaha

Ja omdat ze de nieuwste zijn en meer ontwikkeld, ze zijn veel beter. Je hebt minder kans op kapselvorming en die gel is blauw dus je kan makklijk fouten viden met een scan. En die litteken wordt veel minder omdat ze niet te veel hoefen snijden onder je borst om.die implantaat binnen te krijgen. Ja zijn alleen maar positieve dingen. Als je op youtube zoekt kan je meer informatie vinden. :)

16 minuten geleden zei Adela:

Ja omdat ze de nieuwste zijn en meer ontwikkeld, ze zijn veel beter. Je hebt minder kans op kapselvorming en die gel is blauw dus je kan makklijk fouten viden met een scan. En die litteken wordt veel minder omdat ze niet te veel hoefen snijden onder je borst om.die implantaat binnen te krijgen. Ja zijn alleen maar positieve dingen. Als je op youtube zoekt kan je meer informatie vinden. :)

Ik heb 6 weken geleden motiva gehad en ik ben daar zeer tevreden mee. Ook om deze reden voor Motiva gekozen ipv mentor.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.