Guest civet Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Hallo dames, Na 2 kinderen geborstvoed te hebben en 10 kilo te zijn afgevallen (ben nu 49 jaar) zijn mijn borsten een beetje weggeëbd. Onlangs zijn ook mijn Essure veertjes (sterilisatie methode die toch niet zo goed getest bleek te zijn en veel klachten geeft) verwijderd en dat lijkt ook effect te hebben gehad op mijn borsten, heb het gevoel dat ze daarvoor toch iets voller waren. Daarom besloten tot een borstvergroting en een afspraak voor een consult gemaakt bij de Velthuis Kliniek. Ik heb erg veel zin in weer een goedgevuld décolleté. Ik denk aan een volle E en heb nog geen idee hoeveel cc ik daarvoor nodig heb. Het valt me op dat bijna alle dames op dit forum zo slank zijn en dat ik geen operatieverslagen van de Velthuis kliniek kan vinden. Omdat ik grote honden heb ben ik benieuwd hoe snel je na de operatie weer honden kunt uitlaten. Dat ga ik natuurlijk ook tijdens het consult bespreken, maar hier zitten de ervaringsdeskundigen. En over dingen tillen lees ik ook geen richtlijnen, weten jullie hoe snel dit weer mag? Alvast bedankt voor jullie aandacht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Hey welkom op het forum. Je moet even naar de operatieverslagen gaan en dan in de zoekbalk velthuis in vullen. Dan rollen er wel een aantal uit hoor. Meeste gaan vaak toch elders heen omdat Velthuis gewoon (te) duur is. Uitlaten van grote honden heb ik geen ervaring mee, maar ik denk niet dat je dat heel vlug kunt/mag. Als zij aan de riem trekken komt er natuurlijk best wel wat kracht op je spier te staan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest civet Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Hi Ellen125, De zoekfunctie is een goede tip. Zie dat jij ook al een consult met dr Moojen hebt gehad, ga vanavond alles eens nalezen. Had het idee dat in Nederland alles zo'n beetje evenduur was en België goedkoper, ga daar ook nog eens naar kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest civet Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Intussen op 11 september de ingreep gehad bij de Velthuis kliniek door dr Moojen. Een dual plane vergroting had mijn voorkeur, maar mijn borsten hingen daar te laag voor, dus dan maar voor de spier. Als ik nu berichten lees van de pijn die dual planers hebben, ben ik er wat dat betreft wel blij mee. Ik ben opgevuld met anatomische Mentor prothesen van 445 cc (wilde "lekker groot"). Het herstel gaat voorspoedig, slik geen pijnstillers meer en op af en toe een steek na geen pijn meer. Heerlijk om niet meer van die uitgebluste borsten te hebben, maar weer volop volume! Heb fotoś geplaatst in de Gallery, omdat ik het zelf ook fijn vind om het herstelproces en eindresultaat bij anderen te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aloysa Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Hi @civet, ze zijn inderdaad mooi opgevuld! Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Laat iemand anders nu de honden uit? Ik heb zelf ook een grote sterke hond van 50 kg, over het algemeen loopt hij netjes aan de lijn, maar soms als hij een bepaalde hond of kat ziet.. Dat risico wil ik toch niet nemen. Ik heb eventueel nog zo'n riem om te joggen die om je middel heen gaat, misschien dat ik na een tijdje PO zo weer kan beginnen met wandelen. Succes met je herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest civet Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Hi @Aloysa, gelukkig heeft mijn partner nu 3 weken vrij (erg late zomervakantie) en laat hij de honden uit. Daarna zal ik ze tussen de middag uit gaan laten. Het zijn idd katten en andere blaffende honden die een trekreflex oproepen, een speciale riem om je middel is een goed idee, ga ernaar op zoek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.