Jump to content

Borstvergroting en tepellift bij Dr. Straten

Jo123

Recommended Posts

Hoi allemaal, ik wil mezelf hier even voorstellen omdat ik nieuw ben op dit forum. Ik ben een meid van 20 jaar en ik overweeg een borstvergroting en tepellift bij Kliniek Heyendael. Ik heb gisteren een consult gehad bij Dr.  Straten waaruit kwam dat ik licht tubulaire borsten heb en ik met alleen de borstvergroting niet blij ga worden. Een tepellift is dus nodig zegt hij. Dit vind ik een eng idee en shrok er nogal van. Ik zal hier nog wel aparte berichten over gaan plaatsen, want ik heb er veel vragen over! 

Tot snel!

Hee,

Welkom op het forum.

Ik ben ook 20 jaar en anderhalve week geleden heb ik een borstvergroting gehad, ook bij Dr Straten.

Een tepellift maakt het inderdaad wel extra spannend, maar er zijn vast wat meiden hier die hun ervaringen met je willen delen.

Succes met oriënteren (:

Dankjewel voor je reactie! Ik denk zeker dat er wat meiden zijn. Ik kan er alleen niet veel over vinden op internet en met name foto's! Hoe heb jij de operatie ervaren? Is alles goed gegaan en ben je te vrede?

Hey ik was laatst ook voor een borstvergroting op consult begon ook over een tepelcorrectie dit veranderd de hele ingreep. Ik twijfel nu ook heel erg wat ik moet doen. Heb wel voor de zekerheid bij een andere chirurg een consult aangevraagd en kijken wat hij zegt. 

1 uur geleden zei CupA84tje:

Hey ik was laatst ook voor een borstvergroting op consult begon ook over een tepelcorrectie dit veranderd de hele ingreep. Ik twijfel nu ook heel erg wat ik moet doen. Heb wel voor de zekerheid bij een andere chirurg een consult aangevraagd en kijken wat hij zegt. 

Dat is ook een slim idee om te doen inderdaad. Had je zelf verwacht dat de tepelcorrectie zou moeten?

Zelf heb ik wel vertrouwen in wat Dr. Straten zegt en snap ik ook wat hij bedoelt bij mij. Ik zit alleen nog met het probleem dat ik een ablatie heb gehad (hartoperatie) en groen licht moet hebben van mijn cardioloog. Als ik dat heb zal 14 augustus mijn operatie zijn!

Nee ik had dit totaal niet verwacht en schrok heel erg ik zou normaal morgen geopereerd worden pfff. Zat zo te balen en nog steeds. Ik weet eigenlijk niet eens of ik het door wil laten gaan ben bang dat de andere chirurg ook hetzelde zegt.  Dus jij gaat het wel echt doen? Spannend hoor! Kun je me misschien vertellen hoeveel de kosten ongeveer zijn? Ik heb denk ik hetzelfde als jij ik heb gegoogeld op die term. Alvast bedankt!!

1 uur geleden zei Jo123:

Dankjewel voor je reactie! Ik denk zeker dat er wat meiden zijn. Ik kan er alleen niet veel over vinden op internet en met name foto's! Hoe heb jij de operatie ervaren? Is alles goed gegaan en ben je te vrede?

Alles is goed gegaan en het herstel is me tot op heden heel erg mee gevallen. Dr Straten en de assistentes zijn ook enorm aardig en heel betrokken. Ik ga morgen weer proberen te werken.

Qua tevreden, ik vind dat nu heel erg moeilijk om te zeggen omdat de protheses bij mij nog heel erg hoog zitten en nog moeten gaan indalen, dus het oogt nu nog een beetje gek. Maar ze zijn heel gelijk en de littekentjes zitten heel klein en helen heel erg mooi. Maar ik weet zeker dat als ze mooi indalen ik heel erg blij ga zijn.

1 uur geleden zei CupA84tje:

Nee ik had dit totaal niet verwacht en schrok heel erg ik zou normaal morgen geopereerd worden pfff. Zat zo te balen en nog steeds. Ik weet eigenlijk niet eens of ik het door wil laten gaan ben bang dat de andere chirurg ook hetzelde zegt.  Dus jij gaat het wel echt doen? Spannend hoor! Kun je me misschien vertellen hoeveel de kosten ongeveer zijn? Ik heb denk ik hetzelfde als jij ik heb gegoogeld op die term. Alvast bedankt!!

Dat had ik ook. Wel een beetje rekening mee gehouden, maar alsnog hoop je dat het niet nodig is. Ik ben ten slotte nog maar 20 en dan denk je toch ff 'au'. Ik had 3 opties; De tepellift alleen, dit zie ik niet zitten. Tepellift + vergroting, wat Dr straten aanraadt. En vergroting alleen, wat hij 'afraadt'. Ik kon ook alleen de vergroting doen en later de tepellift. Maar ik denk dan maar beter in 1x goed. Ik heb er wel vertrouwen in en ik vind alles beter dan wat ik nu heb! 

Ik heb een offerte gehad Borstvergroting rond met tepellift, 300 cc, 4.075,00 euro + verplichte registratiekosten van 60 euro, borstband van 20 euro en sport Bh die ik zelf aan moet schaffen. Hier komt eventueel ook nog nazorg bovenop wat ik nog moet kiezen.

Ik hou je op de hoogte!

1 uur geleden zei mml:

Alles is goed gegaan en het herstel is me tot op heden heel erg mee gevallen. Dr Straten en de assistentes zijn ook enorm aardig en heel betrokken. Ik ga morgen weer proberen te werken.

Qua tevreden, ik vind dat nu heel erg moeilijk om te zeggen omdat de protheses bij mij nog heel erg hoog zitten en nog moeten gaan indalen, dus het oogt nu nog een beetje gek. Maar ze zijn heel gelijk en de littekentjes zitten heel klein en helen heel erg mooi. Maar ik weet zeker dat als ze mooi indalen ik heel erg blij ga zijn.

Wat fijn! Het heeft inderdaad meer de tijd nodig. Komt vast goed!

6 minuten geleden zei Jo123:

Dat had ik ook. Wel een beetje rekening mee gehouden, maar alsnog hoop je dat het niet nodig is. Ik ben ten slotte nog maar 20 en dan denk je toch ff 'au'. Ik had 3 opties; De tepellift alleen, dit zie ik niet zitten. Tepellift + vergroting, wat Dr straten aanraadt. En vergroting alleen, wat hij 'afraadt'. Ik kon ook alleen de vergroting doen en later de tepellift. Maar ik denk dan maar beter in 1x goed. Ik heb er wel vertrouwen in en ik vind alles beter dan wat ik nu heb! 

Ik heb een offerte gehad Borstvergroting rond met tepellift, 300 cc, 4.075,00 euro + verplichte registratiekosten van 60 euro, borstband van 20 euro en sport Bh die ik zelf aan moet schaffen. Hier komt eventueel ook nog nazorg bovenop wat ik nog moet kiezen.

Ik hou je op de hoogte!

Klinkt wel goed! Als ik de keus had zou ik alleen een vergroting willen. Ik vind ook alles beter dan dit, en als mijn tepels dan een klein beetje anders staan ga ik me daar echt niet druk over maken. Maar het is dubbel eigenlijk zou ik het willen zien zonder zo een tepellift hij noemde het bij mij donut lift. Ik ben 33 en loop al jaren met die onzekerheid. Ik wens je heel veel sterkte en als je me op de hoogte wilt houden erg graag :)

31 minuten geleden zei CupA84tje:

Klinkt wel goed! Als ik de keus had zou ik alleen een vergroting willen. Ik vind ook alles beter dan dit, en als mijn tepels dan een klein beetje anders staan ga ik me daar echt niet druk over maken. Maar het is dubbel eigenlijk zou ik het willen zien zonder zo een tepellift hij noemde het bij mij donut lift. Ik ben 33 en loop al jaren met die onzekerheid. Ik wens je heel veel sterkte en als je me op de hoogte wilt houden erg graag :)

Het is ook heel lastig om die keuze te maken! In principe vind ik het ook niet een groot probleem dat mijn tepels dan iets lager staan, maar ik zou dan een 'double bubble' effect krijgen vanwege mijn plooi zei hij. Waar ik niet blij mee ga zijn, dus daar ben ik dan ook weer bang voor. Vooral omdat ik ook nog jong ben en nog kinderen wil en misschien ga aankomen/afvallen. Het is lastig allemaal! Maar ik denk dat je je gevoel moet volgen en daar geen spijt van krijgt uiteindelijk. Je bent ten slotte nu ook niet happy.

17 minuten geleden zei Jo123:

Het is ook heel lastig om die keuze te maken! In principe vind ik het ook niet een groot probleem dat mijn tepels dan iets lager staan, maar ik zou dan een 'double bubble' effect krijgen vanwege mijn plooi zei hij. Waar ik niet blij mee ga zijn, dus daar ben ik dan ook weer bang voor. Vooral omdat ik ook nog jong ben en nog kinderen wil en misschien ga aankomen/afvallen. Het is lastig allemaal! Maar ik denk dat je je gevoel moet volgen en daar geen spijt van krijgt uiteindelijk. Je bent ten slotte nu ook niet happy.

Maar heb jij ook een cup A trouwens? Ja we moeten ons gevoel inderdaad volgen dankjewel!

Mijn ervaring bij van Straten is dat hij eerlijk is, ook al zou je dan op een andere ingreep op plaatsing uit komen.

Ik wilde per se voor de spier, dit raadde hij af en heeft ook uitgelegd waarom (komt erop neer dat hij me dan binnen 2 jaar terug zou zien voor een nieuwe operatie en dat vind hij oneerlijk) waarna ik met zijn advies van dual plane ben meegegaan.

Denk niet dat je chirurg geen groen licht gaat geven trouwens. 

@Rocker waarom zou je over twee jaar weer terug moeten komen dan? Voorheen wou ik ook altijd voor de spier ivm herstel maar heb nu ook dual plane.  En zoals je zegt is het inderdaad een heel kundige man en zegt ook wat hij mooi bij je vind staan en bijv dat je niet kleiner moet etc. 

@jeda Voor mij was de reden, doordat ik meer als 25kg in een korte periode was afgevallen is de huid van m'n boobies niet meer zo stevig. Vandaar. 

Dit zal niet bij iedereen zo zijn hoor, daarom zeg ik ook dat hij dit bij mijn voorsituatie heeft afgeraden. 

Bij mij zei hij dual plane of voor de spier. Ik kon 'kiezen'. Nu is het zo bij voor de spier dat ik wat meer volume onder krijg, wat ik wilde, maar heb ik het gevoel dat het dan niet stevig zit ofzo en ze snel gaan hangen. Weet iemand daar meer over? En inderdaad, waarom zou je na 2jaar terug moeten komen?

Ik heb hier mijn pasfoto's trouwens. Vanaf de foto is links 250cc en rechts 300cc. Ik hoor graag wat jullie vinden!

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.